hm.. even denken, wat zijn de verzendkosten voor een CD ook alweer? 2, 3 euro?IROn schreef:How much?
Het grote Judas Priest topic
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
Dan mag je het altijd nog naar mij pmen. Dat scheelt mij een hoop werk.Rene schreef:Ik weet het antwoord, maar ik mag niet meedoen
Maar nu even serieus, toen ik bij de Free Record Shop (oke, oke) vroeg om de cd vertelden ze mij dat ze daar maar 1 versie binnenkregen, van 22 euro, wel te verstaan. Wordt dit dan de Limited of zijn ze gewoon übergierig? Ik kan me herinneren dat the Dance of Death ook iets in dat straatje kostte.
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
xeper schreef:[..]
Dan mag je het altijd nog naar mij pmen. Dat scheelt mij een hoop werk.
Maar nu even serieus, toen ik bij de Free Record Shop (oke, oke) vroeg om de cd vertelden ze mij dat ze daar maar 1 versie binnenkregen, van 22 euro, wel te verstaan. Wordt dit dan de Limited of zijn ze gewoon übergierig? Ik kan me herinneren dat the Dance of Death ook iets in dat straatje kostte.
nieuwe cds zijn altijd duur bij de FRS, rond de 20 euro. Heel soms 19 euro, maar veel minder zal het niet zijn.
Maar die gelimiteerde, zal dat zo'n mailorder only ding worden dan?Tokus schreef:[..]
nieuwe cds zijn altijd duur bij de FRS, rond de 20 euro. Heel soms 19 euro, maar veel minder zal het niet zijn.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
- MindlessMayo
Oeh nice!Tokus schreef:Sorry die had eigenlijk dit weekend moeten starten maar aangezien ik toen nogal erg moest overwerken kwam het er niet van.
nu is ie er:
http://www.metalfan.nl/prijsvraag.php
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
De FRS heeft altijd wel de limited edition , als het om nieuwe cd's gaat. De nieuwe van Kreator en Masterplan zijn allemaal limited.Tokus schreef:[..]
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Eru Iluvatar
Vandaag heb ik bij Plato in Groningen Angel of Retribution (the limited edition) gekocht voor - als ik me het goed herinner - zo'n 19,5 euro. Ik heb alleen de limited edition gezien, geen standaard editie ofzo met alleen de cd en zonder de dvd. Het is een digibook. Er zit een extra dvd bij, met daarop een mix van documantaire en live opnamens, met een totaal duur van ongeveer 40 min. Wat betreft die documantaire; het is gewoon een simpel standaar reunie verhaaltje, in de trant van 'nu we weer bij elkaar zijn, lijk het alsof Rob nooit is weg geweest'
Wat betreft de verpakking: zo'n digiboek ziet er leuk uit op het eerste gezicht, maar geef mij maar een stevig standaard plastic cd-hoesje. Het boekje van de cd stelt verder weinig voor; geen foto's of weet ik wat dan ook, alleen de teksten van de liedjes.
Wat betreft het geluid van de cd: deze is erg goed, een typische Roy Z productie, dus een lekker zwaar geluid, alleen kom of en toe de zang van Halford hierdoor een beetje op de achtergrond.
Wat betreft de verpakking: zo'n digiboek ziet er leuk uit op het eerste gezicht, maar geef mij maar een stevig standaard plastic cd-hoesje. Het boekje van de cd stelt verder weinig voor; geen foto's of weet ik wat dan ook, alleen de teksten van de liedjes.
Wat betreft het geluid van de cd: deze is erg goed, een typische Roy Z productie, dus een lekker zwaar geluid, alleen kom of en toe de zang van Halford hierdoor een beetje op de achtergrond.
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
godver, kom bij frs, hebben ze hem natuurlijk nog niet. die muts in de comp kijken, zegt ze dat hij er zou moeten zijn aangezien hij op 20 feb uit zou komen. zal wel zon brak scherm zijn waarbij een 8 op een nul lijkt... nu is hij besteld en ga ik maandag gewoon kijken, is hij er, bestel ik af.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
ah, ik zie dat het in die artikelen ook niet altijd even consistent is haha.xeper schreef:Zo, ik heb de prijsvraag ook ingevuld! Na eerst alle Judas Priest items op de mainpage doorgespit te hebben toch maar info uit andere bronnen gehaald.
nou ja, ik kan er ook niet aan doen als het in de persberichten die af en toe uitkomen zo inconsistent is.
Voor het antwoord haal ik het uit een officieel boek.
Hahahaha, ja, daar beschik ik dan weer net niet over, ik kreeg overigens op Arrow een heel mooi Aloha/Arrow boekje, altijd handig. Maar inderdaad, zoals jij al zei, iedereen geeft weer wat anders aan.Tokus schreef:[..]
ah, ik zie dat het in die artikelen ook niet altijd even consistent is haha.
nou ja, ik kan er ook niet aan doen als het in de persberichten die af en toe uitkomen zo inconsistent is.
Voor het antwoord haal ik het uit een officieel boek.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Ach, tegenwoordig kun je het antwoord op elke vraag, makkelijk of moeilijk, wel ergens vinden op internet.Kristof schreef:vraag is toch niet zo moeilijk
soms vind ik het jammer, dat prijsvragen altijd zo simpel zijn overal
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
tering, vandaag was hij wel bij de frs.
kut, ik was werken. maandag na mijn werk meteen halen dan.
kut, ik was werken. maandag na mijn werk meteen halen dan.
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- ruben somewhere online
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
-
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
Zooo, om 5 uur keihard weggeknald op mn fiets naar de frs. Dat vrouwtje vult net het metalrek op en ik grits Angel Of Retribution direct uit haar handen. ''Juist, die moet ik net hebben'' zeg ik.
Ik betalen, en bij mijn fiets direct de cd in mijn discman gestopt waarna ik hem direct(vast van de spanning) uit mijn handen laat flikkeren. Ik weer een ubervloek gemaakt en een paar dingen terug op zijn plek gedaan en ja, hij deed het. Mensen, ik heb godver nog nooit met zon enorme grijns op mijn hoofd rondgefietst. Zeker weten. Bij die intro van Judas Rising. Jezus wat gaaf, heel dat nummer rockt enorm en ik denk (en hoop) dat het de opener zal zijn live. Maar dat wil ik niet weten, dus niets mis met gokken.
Daarna start Deal With The Devil, en ook die rockt wederom enorm. Revolution uiteraard een vet nummer maar dat was bekend, nu alleen iets langere versie dan de single. Ik was helaas bijna thuis, ik kon het niet opbrengen om deze cd en dit genot op mijn oren stop te zetten dus het strakke plan kwam in me op om omwegen te blijven maken tot ik heel de cd gehoord had. Want, de eerste keer een album luisteren met oordopjes werkt bij mij sowieso veel beter en ik wilde hem gewoon in één keer horen. Worth Fighting For kan ik me nu nog niet veel van herinneren want heb die nog maar een keertje gehoord, alleen dat ik kippenvel van dat nummer kreeg, en nee, dat was niet omdat het stervenskoud was buiten maar ook die is kikke. Demonizer ook heel erg lekker net als Wheels Of Fire. Angel is mooi, Hellrider schopt tegen mijn kont en Eulogy verraste me toch aangenaam. Lochness is echt ook enorm te vet. Jezus wat een lekker lang en ubergaaf nummer. En bij de eindtonen van Lochness fiets ik weer mijn straat in. Helemaal koud natuurlijk maar het was het waard.
Nu is hij weer bij Worth Fighting For en als Lochness klaar is, pleur ik de dvd er in.
Ik moet zeggen, dat ik wel bang was dat ik er iets te veel van verwachtte, na alle lovende kritieken die ik had gehoord. Maar geen woord gelogen, een uberalbum. En ben benieuwd welke nummers we live gaan krijgen.
Wat ik me ook bedacht tijdens Judas Rising de eerste keer, wat moet dat geweldig zijn als je dit nummer niet kent en je krijgt hem dan live voor het eerst te horen.
ohja, de digipack doos is erg kut, enige minpunt dat ik tot nu toe heb ontdekt.
Ik betalen, en bij mijn fiets direct de cd in mijn discman gestopt waarna ik hem direct(vast van de spanning) uit mijn handen laat flikkeren. Ik weer een ubervloek gemaakt en een paar dingen terug op zijn plek gedaan en ja, hij deed het. Mensen, ik heb godver nog nooit met zon enorme grijns op mijn hoofd rondgefietst. Zeker weten. Bij die intro van Judas Rising. Jezus wat gaaf, heel dat nummer rockt enorm en ik denk (en hoop) dat het de opener zal zijn live. Maar dat wil ik niet weten, dus niets mis met gokken.
Daarna start Deal With The Devil, en ook die rockt wederom enorm. Revolution uiteraard een vet nummer maar dat was bekend, nu alleen iets langere versie dan de single. Ik was helaas bijna thuis, ik kon het niet opbrengen om deze cd en dit genot op mijn oren stop te zetten dus het strakke plan kwam in me op om omwegen te blijven maken tot ik heel de cd gehoord had. Want, de eerste keer een album luisteren met oordopjes werkt bij mij sowieso veel beter en ik wilde hem gewoon in één keer horen. Worth Fighting For kan ik me nu nog niet veel van herinneren want heb die nog maar een keertje gehoord, alleen dat ik kippenvel van dat nummer kreeg, en nee, dat was niet omdat het stervenskoud was buiten maar ook die is kikke. Demonizer ook heel erg lekker net als Wheels Of Fire. Angel is mooi, Hellrider schopt tegen mijn kont en Eulogy verraste me toch aangenaam. Lochness is echt ook enorm te vet. Jezus wat een lekker lang en ubergaaf nummer. En bij de eindtonen van Lochness fiets ik weer mijn straat in. Helemaal koud natuurlijk maar het was het waard.
Nu is hij weer bij Worth Fighting For en als Lochness klaar is, pleur ik de dvd er in.
Ik moet zeggen, dat ik wel bang was dat ik er iets te veel van verwachtte, na alle lovende kritieken die ik had gehoord. Maar geen woord gelogen, een uberalbum. En ben benieuwd welke nummers we live gaan krijgen.
Wat ik me ook bedacht tijdens Judas Rising de eerste keer, wat moet dat geweldig zijn als je dit nummer niet kent en je krijgt hem dan live voor het eerst te horen.
Judas rising is super, beste nummer van de plaat is Hellrider (met een supervette finale... jaren 80 revisited). Angel is ook erg goed.
Ik mis alleen wat snelle stukken op deze plaat, in elk geval een ruime voldoende maar stiekem had ik meer verwacht.
Ik mis alleen wat snelle stukken op deze plaat, in elk geval een ruime voldoende maar stiekem had ik meer verwacht.
"Any trouble boy?" "No old man. Thought I was having trouble with my adding, it's all right now."
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik ben iets minder enthousiast dan jou, maar het is een erg gaag album.Harvester Of Sorrow schreef:Zooo, om 5 uur keihard weggeknald op mn fiets naar de frs. Dat vrouwtje vult net het metalrek op en ik grits Angel Of Retribution direct uit haar handen. ''Juist, die moet ik net hebben'' zeg ik.
Beste nummer:
Deal with the devil
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- ruben somewhere online
De oplossing is natuurlijk om voor jezelf géén hoge verwachtingen te scheppen. Reken gewoon op weer een goede cd van Judas Priest en niet eentje die alle andere cd´s compleet overbodig maakt. Mocht ie dan toch boven verwachting zijn, dan is dat alleen maar mooi meegenomen.
Ze spelen op deze tour ook weer eens een nummer van Ram It Down. Da´s op zich leuk, maar ze kiezen wel één van de mindere van die cd! Ik zal maar niet zeggen welke, want dan spoil ik de boel natuurlijk weer.
Ze spelen op deze tour ook weer eens een nummer van Ram It Down. Da´s op zich leuk, maar ze kiezen wel één van de mindere van die cd! Ik zal maar niet zeggen welke, want dan spoil ik de boel natuurlijk weer.
- Oblivion
- Contacteer:
hehe dat heb ik ook wel es als ik een hele gave cd in me discman heb dat ik dan expres omwegen ga makenHarvester Of Sorrow schreef:. Ik was helaas bijna thuis, ik kon het niet opbrengen om deze cd en dit genot op mijn oren stop te zetten dus het strakke plan kwam in me op om omwegen te blijven maken tot ik heel de cd gehoord had. .

"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
Inderdaad, ik ook. Dan ga ik expres omwegen maken, simpelweg omdat ik zo´n gave cd in mijn discman heb!Oblivion schreef:[..]
hehe dat heb ik ook wel es als ik een hele gave cd in me discman heb dat ik dan expres omwegen ga maken
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
godver. denk dat ik wel weet welke. Ik wil niets weten. Vanaf nu tot 3 april treffen jullie me niet meer in een willekeurig priest topic. Ik wil de setlist nergens tegenkomen.Rene schreef: Ze spelen op deze tour ook weer eens een nummer van Ram It Down. Da´s op zich leuk, maar ze kiezen wel één van de mindere van die cd! Ik zal maar niet zeggen welke, want dan spoil ik de boel natuurlijk weer.
later gasten.
Ik vind dat Tokus inderdaad al die setlisten weg moet editten.Harvester Of Sorrow schreef:[..]
godver. denk dat ik wel weet welke. Ik wil niets weten. Vanaf nu tot 3 april treffen jullie me niet meer in een willekeurig priest topic. Ik wil de setlist nergens tegenkomen.
later gasten.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
- ruben somewhere online
Nee, Priests versie is een cover volgens de writing credits in mijn boekje. Van wie het origineel is weet ik niet.IROn schreef:Hhhm, ik zie net dat Girlschool dat nummer Race with the Devil gedaan heeft, maar Priest ook? Ik dacht dat hij als bonustrack op de remaster van Sin After Sin stond. Judas Priest heeft het origineel neem ik aan?
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- ruben somewhere online