Het grote Judas Priest topic
Ook ik heb 'm maar eindelijk eens gekocht. Ik heb alleen de DVD nog gezien. Wat was dit nou weer voor onzin? Je kan kiezen uit zeven nummers en een docu. Wat blijkt? Die zeven nummers komen ook in hun geheel in de docu langs!!! Waarom zijn ze dan ook apart te kiezen?
Verder wel gave DVD.
Verder wel gave DVD.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
er is ook een "dualdisc" versie.
dat hele dualdisc is zo'n "nieuwe" feature die sommige labels promoten om meer te verkopen.
Kant a is de cd, kant b dvd. En als ik het zo begrijp is de dvd-kant precies hetzelfde als die bonus dvd die bij de limited edition zit.
Lekker nutteloos dus, die dualdisc, want ik vermoed dat die ook duurder is dan de normale versie, en niet te vinden.
dat hele dualdisc is zo'n "nieuwe" feature die sommige labels promoten om meer te verkopen.
Kant a is de cd, kant b dvd. En als ik het zo begrijp is de dvd-kant precies hetzelfde als die bonus dvd die bij de limited edition zit.
Lekker nutteloos dus, die dualdisc, want ik vermoed dat die ook duurder is dan de normale versie, en niet te vinden.
De hele cd is weer goed. Maar tering jantje, wat zijn Glenn Tipton en KK Downing toch op dreef!!! Ze geven weer eens les in hoe heavy metalsolo's echt moeten klinken! Neem nu eens die wrede solo van KK in Judas Rising. Of die lange van Glenn in Demonizer die echt van het kaliber Painkiller of Beyond The Realms Of Death is! Helemaal indrukwekkend is hun samenspel in Deal With The Devil en Hellrider! Ik durf te beweren dat ze op deze cd hun beste gitaarspel ooit afleveren.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Wow, AOR is erg, erg goed. Ik had de meeste nummers al een paar keer gehoord en ik vond het niks. Maar nu ik er eens een keer goed vanaf de cd zelf naar geluisterd heb ben ik helemaal overtuigd. Ik heb na een luister beurt maar een klote nummer gevonden, 'Demonizer', ook direct het nummer dat me het meeste aan de Ripper periode doet denken (left over riffjes?).
Het is ook eigenlijk ook een concept album voor een groot: de herrijzing van Judas/Painkiller kom ik in een aantal nummers tegen, het lijkt te wijzen naar de kruisiging en opstanding van de tegenpool van Jezus ---> Devils beast (Damien?). Maar zeker wel gaaf. Lochness verdient nog een aparte vermelding, het heeft erg goede momenten: pre-chorus, coupletten, bridge, etc. maar de intro en het refrein , erg zonde. DVD is ook best leuk, wel jammer dat er zoveel geknipt is in de live nummers die in de documentaire zijn verwerkt.
Beste nummers: Deal with the devil, Something word fighting for, Angel, Hellrider, Revolution, Wheels of fire, Eulogy
Goed: Judas Rising
Matig: Lochness
Slecht: Demonizer
Dit is wel na een keer luisteren en ik verander wat dat betreft nog wel eens van mening.
Het is ook eigenlijk ook een concept album voor een groot: de herrijzing van Judas/Painkiller kom ik in een aantal nummers tegen, het lijkt te wijzen naar de kruisiging en opstanding van de tegenpool van Jezus ---> Devils beast (Damien?). Maar zeker wel gaaf. Lochness verdient nog een aparte vermelding, het heeft erg goede momenten: pre-chorus, coupletten, bridge, etc. maar de intro en het refrein , erg zonde. DVD is ook best leuk, wel jammer dat er zoveel geknipt is in de live nummers die in de documentaire zijn verwerkt.
Beste nummers: Deal with the devil, Something word fighting for, Angel, Hellrider, Revolution, Wheels of fire, Eulogy
Goed: Judas Rising
Matig: Lochness
Slecht: Demonizer
Dit is wel na een keer luisteren en ik verander wat dat betreft nog wel eens van mening.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Loch Ness vind ik echt een shitnummer! 13 minuten lang afgekeurde Black Sabbath riffs en het onderwerp vind ik slecht gekozen voor zo'n lang nummer. Jammer dat een verder goede cd zo moet eindigen.Djaser schreef:Lochness verdient nog een aparte vermelding, het heeft erg goede momenten: pre-chorus, coupletten, bridge, etc. maar de intro en het refrein , erg zonde.
-
- xnightcrawlerx
- Contacteer:
- ruben somewhere online
Angel of Retribution is het tweede en laatste deel van het Sad Wings of Destiny album.
Eulogy is meer een intro voor het nummer Lochness.
Op Defenders of the Faith en Painkiller leveren KK Downing en Glenn Tipton hun beste gitaarspel ooit af.
Eulogy is meer een intro voor het nummer Lochness.
Op Defenders of the Faith en Painkiller leveren KK Downing en Glenn Tipton hun beste gitaarspel ooit af.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
Ik vind dat hun beste prestatie op Painkiller is. Die songs bevatten lekker veel fills.ruben somewhere online schreef:
- ruben somewhere online
Echt wel! Ik zat er laatst nog naar te luisteren. Maar ja, Touch Of Evil, Painkiller en Metal Meltdown zijn minstens zo goed.ruben somewhere online schreef:[..]
Vooral de solo's in One shot at glory zijn magistraal.
- ruben somewhere online
Direct ook mijn twee favourite platen. Nummers als Freewheel burning en Painkiller doen het hem.ruben somewhere online schreef:Op Defenders of the Faith en Painkiller leveren KK Downing en Glenn Tipton hun beste gitaarspel ooit af.
Wel irritant dat dat hoesje/doosje van de AOR bij mij alweer uit elkaar begint te vallen. Zo wild ben ik nou ook weer mee omgegaan.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- Oblivion
- Contacteer:
Leather rebel ook niet.Rene schreef:Tja, zo kunnen we elk nummer van die cd wel opnoemen
Behalve Night Crawler, die heeft niet echt een solo.
Moet eerlijk bekennen dat ik de nummers zonder solo oversla op dat album want door Painkiller ben ik veels te veel in de stemming voor geniale solo-partijen.
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
hehe,dan kan ik het toch niet laten hier te gluren. Boeie,er is geen setlist gepost.
mijn Sad wings digipack is ook nog steeds in nieuwstaat trouwens. Het is dus toch hoe je er mee omgaat.
Daar ben ik ook bang voor want het is best mooi zo'n boekje. Alleen is het kut dat die cds zo er tussen zitten. Die cd zelf is er één keer uit gekomen. Zit gewoon in de cdwisselaar omdat ik hem toch wel weer eens op wil zetten en zo geen schade aan ga brengen heheDjaser schreef: Wel irritant dat dat hoesje/doosje van de AOR bij mij alweer uit elkaar begint te vallen. Zo wild ben ik nou ook weer mee omgegaan.

mijn Sad wings digipack is ook nog steeds in nieuwstaat trouwens. Het is dus toch hoe je er mee omgaat.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
hehe,dan kan ik het toch niet laten hier te gluren. Boeie,er is geen setlist gepost.
Daar ben ik ook bang voor want het is best mooi zo'n boekje. Alleen is het kut dat die cds zo er tussen zitten. Die cd zelf is er één keer uit gekomen. Zit gewoon in de cdwisselaar omdat ik hem toch wel weer eens op wil zetten en zo geen schade aan ga brengen heheDjaser schreef: Wel irritant dat dat hoesje/doosje van de AOR bij mij alweer uit elkaar begint te vallen. Zo wild ben ik nou ook weer mee omgegaan.

Dat ook, maar ik bedoelde meer hoe het boekje in het karton is geniet, het scheurt er bij mij weer langzaam uit. Behalve het boekje opengeslagen, heb ik er niks ernstig meegedaan dus ik vermoed dat het aan het gewicht van de cd en dvd ligt.
- ruben somewhere online
Wheels Of Fire komt wel een beetje in de buurt misschien.xeper schreef:Ik mis de hardrock achtige liederen zoals Livin After Midnight en Headin out to the Highway. Jammer, dat vind ik een zeer gave stijl, binnen de Priest liederen.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Djaser schreef:Dat ook, maar ik bedoelde meer hoe het boekje in het karton is geniet, het scheurt er bij mij weer langzaam uit. Behalve het boekje opengeslagen, heb ik er niks ernstig meegedaan dus ik vermoed dat het aan het gewicht van de cd en dvd ligt.
Dat heb ik ook. Best klote dat ze dat boekje er zo raar in gedaan hebben..
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ik vond het ook al vreemd. Ze hadden best in de volgorde gezet kunnen worden zoals ze vorig jaar gespeeld werden. Maar eigenlijk is het maar een klein probleempje, het blijft een bonus DVD. Ik ben allang blij dat er wat leuks op staat.
Volgens mij ook ja. En dan nog, is het een struikelblok? Voor mij niet, in ieder geval.Djaser schreef:Idd, de meeste bonus dvd's zijn vol gepropt met waardeloze troep waar geen geld voor te vragen is.
Ik denk dat de rare volgorde van de video's aan de volgorde waarin ze in de documantaire pasten.
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Irritant he, dat vond ik ook ja. Maargoed, de dvd draait dus om die Docu, die losse tracks zijn er gewoon voor de handigheid bijgestopt, zodat je de docu niet hoeft te blijven kijken.Rene schreef:Het raarste van die DVD vind ik dat de nummers tijdens de documentaire gewoon weer in hun geheel voorbij komen. Hadden ze net zo goed die tracks er niet apart bij hoeven doen.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Het was alleen de eerste keer irritant. Want zo'n docu kijk je toch maar één keer.xeper schreef:[..]
Irritant he, dat vond ik ook ja. Maargoed, de dvd draait dus om die Docu, die losse tracks zijn er gewoon voor de handigheid bijgestopt, zodat je de docu niet hoeft te blijven kijken.
Dat is waar, maar ik had liever meer gelul en backstage footage dan nog een keer die songs, maargoed, wat zeik ik, het was een bonusDVD.Rene schreef:[..]
Het was alleen de eerste keer irritant. Want zo'n docu kijk je toch maar één keer.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Ook ik zal maar even mijn serieuze en kritische mening over de plaat geven, nummer voor nummer.
1. Judas Rising
Een geweldig lied, hier valt echt een Priest opbouw in te herkennen. De intro is een beetje kut, ik krijg altijd het idee dat mijn radio te zacht staat. Een catchy lied, die ze zeker live moeten gaan spelen, lijkt me heerlijk!
2. Deal with the Devil
Een zeer gaaf lied, echte 80ies metalriffs, simpel, maar heel effectief. Ook een lied dat live zeer goed uit de verf kan komen.
3. Revolution
Een echt Priest lied, vind ik. Een hele lekkere catchy zanglijn, met gave riffs en fills. Een nadeel vind ik het nogal zeikerige refreintje in dit nummer. Maar voor de rest een zeer gaaf lied.
4. Worth Fighting For
Een heavy metal nummer dat met drums en bass begint, kan bijna alleen maar goed zijn. Ook bij Worth Fighting For is dat het geval. Een heel gaaf lied, alleen de zang vind ik wat minder, het is heel erg ingehouden. Beetje jammer. Ook een lekker refreintje. De zeer gave solo en middenstuk maken het nummer geheel af.
5. Demonizer
In het begin van het nummer had ik mijn twijfels. Ik vond de gitaren en drums nogal nu metallerig en St. Anger achtig klinken. Maar gelukkig ontpopt het nummer zich tot een waar snel Priest stuk. Een heel gaaf nummer om live te aanschouwen.
6. Wheels of Fire
Wat een gaaf lied is dit! Het zou absoluut niet misstaan op de nieuwe Anvil cd, als die ooit komt. Op dit lied komt Priest heel dicht bij de stijl Priest songs die ik erg gaaf vind, de Hardrock/trage NWOBHM achtige meezingers, zoals o.a. Heading out to the Highway en Livin After Midnight. Jammer alleen dat dit nummer niet zo'n geweldige meezinger, maar een heerlijke headbanger, een aanrader voor live!
7. Angel
De semi ballad mag uiteraard niet ontbreken. Deze wordt dan ook meegeleverd in het prachtige Angel. Ik vind dit echt een mooi lied! Het acoustische gitaarspel is tof uitgewerkt en de solo past er perfect in. Het hardere stuk past ook prachtig in het nummer. Een heerlijk lied dat ik nog vaak zal draaien, de komende dagen!
8. Hellrider
Mijn favoriete nummer op deze cd. Een geweldige mix tussen traditionele Priest styled heavy metal en, naar mijn mening, power metal. Lekker om op te headbangen en om mee te zingen. Mijn favoriet.
9. Eulogy
Met 2.52 minuten het kortste lied op de cd. Een mooie intro siert dit nummer, het cleane, melodieuze deuntje dat het hele nummer aanhoudt is kort en lekker catchy. Een gaaf lied, maar live zou ik hem niet perse tegen willen komen.
10. Lochness
Wat een rare song is dit toch. De intro met de vele pinch harmonics irriteert mij een beetje, na een tijdje. De basis riff is lekker stevig en doet mij aan de Priest van Sad Wings of Destiny en Black Sabbath denken. Het refrein vind ik ook erg fijn. Alleen, waarom moest dit nummer 13 en een halve minuut duren? Na 5 minuten ken ik het wel. In die overige 10 minuten hadden ze makkelijk nog 2 songs kunnen proppen. Een beetje jammer, al is het een goed lied.
Live zou ik hem helemaal niet willen horen, dat zou ik echt heel zonde vinden.
Kortom, de nieuwe Judas Priest is een zeer gave cd. De Artwork is goed uitgewerkt en ook de bonus DVD is heel gaaf. Er staan uitschieters en mindere liederen op de plaat, de absolute uitschieters voor mij zijn Judas Rising, Demonizer en Hell Rider. Deze liederen zouden live zeker weten goed uit de verf komen.
Het cijfer dat ik deze cd meegeef: 91%
1. Judas Rising
Een geweldig lied, hier valt echt een Priest opbouw in te herkennen. De intro is een beetje kut, ik krijg altijd het idee dat mijn radio te zacht staat. Een catchy lied, die ze zeker live moeten gaan spelen, lijkt me heerlijk!
2. Deal with the Devil
Een zeer gaaf lied, echte 80ies metalriffs, simpel, maar heel effectief. Ook een lied dat live zeer goed uit de verf kan komen.
3. Revolution
Een echt Priest lied, vind ik. Een hele lekkere catchy zanglijn, met gave riffs en fills. Een nadeel vind ik het nogal zeikerige refreintje in dit nummer. Maar voor de rest een zeer gaaf lied.
4. Worth Fighting For
Een heavy metal nummer dat met drums en bass begint, kan bijna alleen maar goed zijn. Ook bij Worth Fighting For is dat het geval. Een heel gaaf lied, alleen de zang vind ik wat minder, het is heel erg ingehouden. Beetje jammer. Ook een lekker refreintje. De zeer gave solo en middenstuk maken het nummer geheel af.
5. Demonizer
In het begin van het nummer had ik mijn twijfels. Ik vond de gitaren en drums nogal nu metallerig en St. Anger achtig klinken. Maar gelukkig ontpopt het nummer zich tot een waar snel Priest stuk. Een heel gaaf nummer om live te aanschouwen.
6. Wheels of Fire
Wat een gaaf lied is dit! Het zou absoluut niet misstaan op de nieuwe Anvil cd, als die ooit komt. Op dit lied komt Priest heel dicht bij de stijl Priest songs die ik erg gaaf vind, de Hardrock/trage NWOBHM achtige meezingers, zoals o.a. Heading out to the Highway en Livin After Midnight. Jammer alleen dat dit nummer niet zo'n geweldige meezinger, maar een heerlijke headbanger, een aanrader voor live!
7. Angel
De semi ballad mag uiteraard niet ontbreken. Deze wordt dan ook meegeleverd in het prachtige Angel. Ik vind dit echt een mooi lied! Het acoustische gitaarspel is tof uitgewerkt en de solo past er perfect in. Het hardere stuk past ook prachtig in het nummer. Een heerlijk lied dat ik nog vaak zal draaien, de komende dagen!
8. Hellrider
Mijn favoriete nummer op deze cd. Een geweldige mix tussen traditionele Priest styled heavy metal en, naar mijn mening, power metal. Lekker om op te headbangen en om mee te zingen. Mijn favoriet.
9. Eulogy
Met 2.52 minuten het kortste lied op de cd. Een mooie intro siert dit nummer, het cleane, melodieuze deuntje dat het hele nummer aanhoudt is kort en lekker catchy. Een gaaf lied, maar live zou ik hem niet perse tegen willen komen.
10. Lochness
Wat een rare song is dit toch. De intro met de vele pinch harmonics irriteert mij een beetje, na een tijdje. De basis riff is lekker stevig en doet mij aan de Priest van Sad Wings of Destiny en Black Sabbath denken. Het refrein vind ik ook erg fijn. Alleen, waarom moest dit nummer 13 en een halve minuut duren? Na 5 minuten ken ik het wel. In die overige 10 minuten hadden ze makkelijk nog 2 songs kunnen proppen. Een beetje jammer, al is het een goed lied.
Live zou ik hem helemaal niet willen horen, dat zou ik echt heel zonde vinden.
Kortom, de nieuwe Judas Priest is een zeer gave cd. De Artwork is goed uitgewerkt en ook de bonus DVD is heel gaaf. Er staan uitschieters en mindere liederen op de plaat, de absolute uitschieters voor mij zijn Judas Rising, Demonizer en Hell Rider. Deze liederen zouden live zeker weten goed uit de verf komen.
Het cijfer dat ik deze cd meegeef: 91%
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
hmmm
14 x het woord lied.
9 x het woord gaaf.
je zou boeken moeten schrijven xeper, wat een vocabulair hehe
14 x het woord lied.
9 x het woord gaaf.
je zou boeken moeten schrijven xeper, wat een vocabulair hehe
Ik wil ook nog even mijn ongezouten mening geven, song-by-song
Judas Rising - Tering, wat een vette opening! Absoluut mijn favoriete nummer van de cd! Vooral door het stuwende tempo vind ik het geweldig. En dan heb je nog KK Downing die één van zijn beste solo's ooit geeft die wel even al je aandacht opeist.
Deal With The Devil - Lekker simpel nummertje doorspekt met solo's en daar hou ik van. De gitaristen kunnen zich echt niet inhouden! Het stukje nadat het tweede refrein afgelopen is, waarin Rob 'let me hear you roar' zingt vind ik een kippenvelmoment van de metal god.
Revolution - Normaal hou ik niet van dit soort nummers zoals United of Take On The World. Deze vind ik echter best leuk. Rob doet me op het einde van de song erg denken aan Brian Wilson van AC/DC. Maar ach, klinkt Brian eigenlijk niet altijd al als Rob?
Worth Fighting For - Voor de afwisseling een lekker classic rock nummertje in de stijl van UFO, Scorpions etc. Ik kan ervan genieten. Het doet me soms ook een beetje denken aan Love Bites.
Demonizer - Deze klinkt als een left-over van Jugulator, maar dan met Rob op zang. Niks mis mee dus en wederom een tering-goede solo van Glenn.
Wheels Of Fire - Niks bijzonders, maar nietemin een lekker catchy nummer. Weinig poespas kan ook mooi zijn.
Angel - Op zich vind ik het een leuke ballad. Alleen de zeikerige zang verpest het een beetje voor mij.
Hellrider - De eerste keer vond ik 'm echt geweldig. Maar na een paar luisterbeurten meer vind ik vooral de gitaarriff erg zwak. Gelukkig maakt de solosectie (wederom) veel goed. Vooral het stuk na de solo's, erg mooi gedaan.
Eulogy - Het klinkt leuk, maar na ANgel heb ik niet weer de behoefte aan een rustige track. Ok, het dient dan als een soort intro van Loch Ness, maar de bijna 3 minuten vind ik wel wat lang voor een intro. AFgezien daarvan, wel aardig.
Loch Ness - Dit vind ik dus 3x niks. Duurt veels te lang, onderwerp boeit me totaal niet en de gitaarriff in het begin is gewoon vreselijk. Priest had genoeg songs geschreven voor twee albums. Dan hadden ze deze wel kunnen vervangen voor twee andere nummers. Jammer dat een verder geslaagde cd zo moet eindigen. Maar goed, er zijn ook weer mensen die het wel mooi vinden.
Judas Rising - Tering, wat een vette opening! Absoluut mijn favoriete nummer van de cd! Vooral door het stuwende tempo vind ik het geweldig. En dan heb je nog KK Downing die één van zijn beste solo's ooit geeft die wel even al je aandacht opeist.
Deal With The Devil - Lekker simpel nummertje doorspekt met solo's en daar hou ik van. De gitaristen kunnen zich echt niet inhouden! Het stukje nadat het tweede refrein afgelopen is, waarin Rob 'let me hear you roar' zingt vind ik een kippenvelmoment van de metal god.
Revolution - Normaal hou ik niet van dit soort nummers zoals United of Take On The World. Deze vind ik echter best leuk. Rob doet me op het einde van de song erg denken aan Brian Wilson van AC/DC. Maar ach, klinkt Brian eigenlijk niet altijd al als Rob?
Worth Fighting For - Voor de afwisseling een lekker classic rock nummertje in de stijl van UFO, Scorpions etc. Ik kan ervan genieten. Het doet me soms ook een beetje denken aan Love Bites.
Demonizer - Deze klinkt als een left-over van Jugulator, maar dan met Rob op zang. Niks mis mee dus en wederom een tering-goede solo van Glenn.
Wheels Of Fire - Niks bijzonders, maar nietemin een lekker catchy nummer. Weinig poespas kan ook mooi zijn.
Angel - Op zich vind ik het een leuke ballad. Alleen de zeikerige zang verpest het een beetje voor mij.
Hellrider - De eerste keer vond ik 'm echt geweldig. Maar na een paar luisterbeurten meer vind ik vooral de gitaarriff erg zwak. Gelukkig maakt de solosectie (wederom) veel goed. Vooral het stuk na de solo's, erg mooi gedaan.
Eulogy - Het klinkt leuk, maar na ANgel heb ik niet weer de behoefte aan een rustige track. Ok, het dient dan als een soort intro van Loch Ness, maar de bijna 3 minuten vind ik wel wat lang voor een intro. AFgezien daarvan, wel aardig.
Loch Ness - Dit vind ik dus 3x niks. Duurt veels te lang, onderwerp boeit me totaal niet en de gitaarriff in het begin is gewoon vreselijk. Priest had genoeg songs geschreven voor twee albums. Dan hadden ze deze wel kunnen vervangen voor twee andere nummers. Jammer dat een verder geslaagde cd zo moet eindigen. Maar goed, er zijn ook weer mensen die het wel mooi vinden.
sinds wanneer zingt Brian Wilson bij AC/DC???? ik vind hem trouwens zeer sterk op Robert Plant lijken op het einde van revolutionRene schreef:Ik wil ook nog even mijn ongezouten mening geven, song-by-song

Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
Ik bedoelde natuurlijk Brian Johnson, maar daar ging het mij eigenlijk niet om.enforcer schreef:[..]
sinds wanneer zingt Brian Wilson bij AC/DC???? ik vind hem trouwens zeer sterk op Robert Plant lijken op het einde van revolution