Gamma Ray of Primal fear ?
Gamma Ray of Primal fear ?
En dan heb ik het uiteraard over de Ralf Scheepers periode bij Gamma ray.
Wat een gave stem heeft deze frontman.
Ik ga uiteindelijk voor Gamma Ray, voornamelijk omdat de songs beter blijven hangen.
Wat een gave stem heeft deze frontman.
Ik ga uiteindelijk voor Gamma Ray, voornamelijk omdat de songs beter blijven hangen.
"Any trouble boy?" "No old man. Thought I was having trouble with my adding, it's all right now."
- The Horseman
Gamma Ray, maar omdat ik No World Order toevallig vandaag heb geluisterd.
Maar die Ralf zingt daar niet eens op dus ik voeg niks toe...
En van Primal Fear ken ik niks, dus.
Maar die Ralf zingt daar niet eens op dus ik voeg niks toe...
En van Primal Fear ken ik niks, dus.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- XnegativeX
- Contacteer:
- Jabberwocky
- Thrash-Till-Death
- arnibes
- Contacteer:
primal fear heeft mij zelfs nooit aangezet om een grote luisterbeurt te laten ondergaan. Daarvoor waren samples te saai voorDjaser schreef:'Heading for Tomorrow' boven elke PF plaat. Dat geld ook gewoon voor al het werk dat ik van Gamma Ray ken, songs blijven langer dan die van Primal Fear waar ik inmiddels weer aardig op uitgekeken ben.
Als je een volle cd er van een paar keer luistert word het vanzelf beter. Het is echt een band waar je aan het geluid moet wennen, vind ik dan.arnibes schreef:[..]
primal fear heeft mij zelfs nooit aangezet om een grote luisterbeurt te laten ondergaan. Daarvoor waren samples te saai voor
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- arnibes
- Contacteer:
Nou ik heb de samples van devil's ground aardig wat keer geluisterd omdat ik het van mezelf goed moet vinden. Maar het lukt echt niet. Ik heb er hetzelfde gevoel bij als bij edguyDjaser schreef:[..]
Als je een volle cd er van een paar keer luistert word het vanzelf beter. Het is echt een band waar je aan het geluid moet wennen, vind ik dan.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Gamma Ray, kvind Ralf Scheepers een irritante stem hebben.
Kai hansen is god
Kai hansen is god
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Poeh, ik vind Gamma Ray en Primal Fear allebei erg lekker om naar te luisteren. Gamma Ray heeft wel meer "jeugdsentiment" voor mij dan Primal Fear. En Primal Fear heeft wat meer ballen.
Als ik toch uiteindelijk moet kiezen wordt het Primal Fear. (maar het scheelt niet veel)
Als ik toch uiteindelijk moet kiezen wordt het Primal Fear. (maar het scheelt niet veel)
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.