Warlock
Warlock
Om maar weer een topic over een geweldige band te openen.
Wat is Warlock toch bloedstollend gaaf! Iedereen kent zangeres Doro Pesch wel van Doro, maar helaas is Warlock bij velen onbekend. En dat is jammer,
Warlock is namelijk vele malen gaver dan Doro. Niet alleen vind ik Doro daar veel gaver zingen, muzikaal is het ook stukken krachtiger!
Hulde aan deze prachtband!
Wat is Warlock toch bloedstollend gaaf! Iedereen kent zangeres Doro Pesch wel van Doro, maar helaas is Warlock bij velen onbekend. En dat is jammer,
Warlock is namelijk vele malen gaver dan Doro. Niet alleen vind ik Doro daar veel gaver zingen, muzikaal is het ook stukken krachtiger!
Hulde aan deze prachtband!
[img]http://home.wanadoo.nl/federicogs/manowar/manowar.gif[/img]
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
- Oblivion
- Contacteer:
Warlock is erg gaaf ja
Heb ze leren kennen toen ik lange tijd terug een Warlock patch van een ouwe gast kreeg dus toen begon ik t maar te luisteren in de winkel(Burning the Witches)
meteen gekocht!
Heb ze leren kennen toen ik lange tijd terug een Warlock patch van een ouwe gast kreeg dus toen begon ik t maar te luisteren in de winkel(Burning the Witches)
meteen gekocht!
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
Prachtplaat, Burning the Witches. Moet dit snel maar op Vinyl zien te scoren.Oblivion schreef:Warlock is erg gaaf ja
meteen gekocht!
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Jammerdepammer, ik baalde al dat ik wat gemist had, valt mee dus.Kristof schreef:burning the witches klonk live zo slecht dat ik maar een liter bier gekocht hebt
blijft een super ontgoocheling
die muzikanten van warlock hadden volgens mij tien jaar niet meer gespeeld
doroband is veeeel beter
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
Pitten op Priest is gay.
BESTAAT NIET MEER.
- Motörheadbanger1988
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Warlock ken ik zelf alleen fur immer, all we are en hellbound van. Welk album is het beste aan te raden?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )