Black Metal Revival?
ik ben 16
jaja, de puberteit he
maarreh, Kristof u heeft zeker gelijk, het interesseert mij ook nie, kijk ik verder ook niet naar, maar ik zag gewoon eerst een foto van hem toen ik op een of andere site beland was...en die was nie aan Slipknot verbonden, het kan me nie schele welke gasten er achter dat masker zitten.
Maar nu zag ik hem toch toevallig zonder masker in de Murderdolls en sja...ik moet toegeven dattie wel heel erg aantrekkelijk is or
maja, mijn mening. ik weet het, het is dom, stom, achterlijk, egt weer ziets voor een meisje in haar puberteit. bout aan, hek ook weer wa te doen in me vrij tijd :p

maarreh, Kristof u heeft zeker gelijk, het interesseert mij ook nie, kijk ik verder ook niet naar, maar ik zag gewoon eerst een foto van hem toen ik op een of andere site beland was...en die was nie aan Slipknot verbonden, het kan me nie schele welke gasten er achter dat masker zitten.
Maar nu zag ik hem toch toevallig zonder masker in de Murderdolls en sja...ik moet toegeven dattie wel heel erg aantrekkelijk is or

maja, mijn mening. ik weet het, het is dom, stom, achterlijk, egt weer ziets voor een meisje in haar puberteit. bout aan, hek ook weer wa te doen in me vrij tijd :p
*voer die fukking eendjes dan*
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
dat is niet waar...
cd's zijn altijd beter...
cd is 466 kbit kwaliteit en mp3's vaak 128 ..en maximaal 320
en een mp3 is ingepakt en ook op de cd hoor je niet alles wat je op normale wel hoort..
maar ja...ik heb ook wel eens een cdeetje gebrand hoor...
cd's zijn altijd beter...
cd is 466 kbit kwaliteit en mp3's vaak 128 ..en maximaal 320
en een mp3 is ingepakt en ook op de cd hoor je niet alles wat je op normale wel hoort..
maar ja...ik heb ook wel eens een cdeetje gebrand hoor...
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
nu we het daar toch over hebben, ik vind cd's branden niet zo heel erg, maar ik koop ze toch liever origineel!
cd's branden is in principe toch wel een beetje stelen van de artiest...
ik beluister ze meestal eerst op het internet, als het me bevalt koop ik de cd.
en als ik denk "mwaa, is wel oke" dan brand ik dat gewoon...
maarja branden kost nix, dus als je geen geld hebt ga je toch weer branden he...
cd's branden is in principe toch wel een beetje stelen van de artiest...
ik beluister ze meestal eerst op het internet, als het me bevalt koop ik de cd.
en als ik denk "mwaa, is wel oke" dan brand ik dat gewoon...
maarja branden kost nix, dus als je geen geld hebt ga je toch weer branden he...
*voer die fukking eendjes dan*
sommige dingen zijn moeilijk te krijgen en als ik het dan kan branden....
andere dingen wil ik gewoon hebben, maar ik vind het niet de moeite waard ze te kopen en dan zijn er nog meer andere dingen waarvan ik denk dat ze het waard zijn om te kopen
nog een reden om te branden is: er is zoveel en ik ben onverzadigbaar. en ik verdien niks, misschien als ik ooit goed geld ga verdienen, dan zal ik meer gaan kopen.
andere dingen wil ik gewoon hebben, maar ik vind het niet de moeite waard ze te kopen en dan zijn er nog meer andere dingen waarvan ik denk dat ze het waard zijn om te kopen
nog een reden om te branden is: er is zoveel en ik ben onverzadigbaar. en ik verdien niks, misschien als ik ooit goed geld ga verdienen, dan zal ik meer gaan kopen.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
Euhm Live en Plugged vol. II uit 1997 op de Gods of Darkness tour in Cologne met als headliner Cradle of Filth, maar die staat niet op de video. Is inclusief videoclip van Mourning palace en interviews van alle Dimmu Borgir leden . En van Dissection optreden ook nog de videoclip van Where dead angles lie. Van Dissection verder geen interviews.
Via Nuclear Blast uitegebracht uiteraard.
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
zal het eens gaan zoeken ergens...Luth schreef:Euhm Live en Plugged vol. II uit 1997 op de Gods of Darkness tour in Cologne met als headliner Cradle of Filth, maar die staat niet op de video. Is inclusief videoclip van Mourning palace en interviews van alle Dimmu Borgir leden . En van Dissection optreden ook nog de videoclip van Where dead angles lie. Van Dissection verder geen interviews.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.