Mortuary Drape
Mortuary Drape
Er zijn al twee topics over, maar daar draait het louter om Illdisposed naar het schijnt, dus hier dan nogmaals.
Weet er iemand of Mortuary Drape nu WEL of NIET naar Nederland komt?
Ze staan er op de Metropool-site niet tussen, maar op de Baroeg-site nog wel steeds. Op hun eigen site is er niets over te vinden en heb elders ook niets kunnen vinden.
Dus iemand die hierop het antwoord heeft?
Ze staan er op de Metropool-site niet tussen, maar op de Baroeg-site nog wel steeds. Op hun eigen site is er niets over te vinden en heb elders ook niets kunnen vinden.
Re: Mortuary Drape
Ik hoop van wel. Anders rijd ik vrijdag voor noppes naar RotterdamRegeer schreef:Er zijn al twee topics over, maar daar draait het louter om Illdisposed naar het schijnt, dus hier dan nogmaals.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
Bedankt! Had er idd achteraangemaild en het verhaal was:ruud schreef:Baseer het op het feit dat de boeker van Rotterdam en Metropool show dit vertelde.
Ik heb afgelopen vrijdag gehoord dat M.D. inderdaad is afgevallen. dussuh voor de toeristische rondrit hoef je niet naar rotjeknor
laterrr/sven
------
Helaas dus geen Mortuary Drape

-
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja gisteren was MD er niet bij
wel leuk om ancient in een dancing te zien spelen
toen ik naar toilet ging stond die zanger zijn make-up in de spiegel te doen en zijn kroontje op aan het zetten
damn, ik kwam niet bij
Illdisposed is trouwens soft live, valt tegen
verslag met foto's komen nog
wel leuk om ancient in een dancing te zien spelen
toen ik naar toilet ging stond die zanger zijn make-up in de spiegel te doen en zijn kroontje op aan het zetten
damn, ik kwam niet bij
Illdisposed is trouwens soft live, valt tegen
verslag met foto's komen nog
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-