Cephalic carnage
- XnegativeX
- Contacteer:
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar de nieuwe Cephalic carnage bevalt me uitermate.
De heren klinken nogsteeds erg hyperactief en technisch maar dit keer is er veel meer aandacht besteed aan de songstructuur. Nogsteeds barst het van de afwisseling, zelfs met cleane zang in het nummer Dying will be the death of me, maar alles staat in dienst van het nummer. Dus geen belachelijke, geflipte jazz stukjes meer en geen vreemde samples of andere ongein.
Ook de jazz is nog wel aanwezig maar is nu geintegreerd in de nummers.
De heren klinken nogsteeds erg hyperactief en technisch maar dit keer is er veel meer aandacht besteed aan de songstructuur. Nogsteeds barst het van de afwisseling, zelfs met cleane zang in het nummer Dying will be the death of me, maar alles staat in dienst van het nummer. Dus geen belachelijke, geflipte jazz stukjes meer en geen vreemde samples of andere ongein.
Ook de jazz is nog wel aanwezig maar is nu geintegreerd in de nummers.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- disastercasper
- paradigm shift
- playingwithfire
- Contacteer:
Hoop dat ze me niet zullen laten wachten voor een toer, lange tijd geleden dat ik ze nog bezig zag..
Anomalies kon me zeer deftig boeien tot zelfs ongeëvenaarde klasse, heb X. nog niet aangeschaft maar zal ik zeker doen, aangezien ze met het album gewoon beter en beterder worden.
*huppelt een beetje*
Anomalies kon me zeer deftig boeien tot zelfs ongeëvenaarde klasse, heb X. nog niet aangeschaft maar zal ik zeker doen, aangezien ze met het album gewoon beter en beterder worden.
*huppelt een beetje*
Beste Kyuss,
bezwanger me.
oxo Pwf
[url]http://www.megaupload.com/?d=4QQWO1UA[/url]
bezwanger me.
oxo Pwf
[url]http://www.megaupload.com/?d=4QQWO1UA[/url]
- paradigm shift