01. Into Sulphur I Descend
02. Portals to Uphobia
03. Chaos Banished
04. The Source to Delve
EDIT: samples zijn OFFLINE! Download een volledig nummer: The Loss of Motion Control
www.detonation.nl
Album artwork (Niklas Sundin):

Thanx Pat....hoe zit het met jullie eigenlijk , al druk bezig voor de volgende release?Hoolie99 schreef:Gelukkig maar dat iedereen hier zijn eigen bandje zo goed vind...![]()
Anyway samples klinken goed... helaas zijn ze voor mij te kort om 'echt' een goed idee te krijgen van de nieuwe songs.
Ben in elk geval benieuwd naar het volledige album.
Ok dan. Ben benieuwd!Hoolie99 schreef:Druk bezig met nieuwe materiaal, vandaar dat het momenteel een beetje rustig is... stilte voor de storm, hehehe.
Opnames vanaf halverwege mei en de hele maand juni hier in NL. De mix staat gepland voor de 1e week van juli in DK (Antfarm Studio met Tue Madsen). Als alles volgens planning verloopt moet de nieuwe CD in november uitkomen.
Daarna gaan we ook weer volop touren...
Oókal naar Antfarm/Tue MadsenHoolie99 schreef:Druk bezig met nieuwe materiaal, vandaar dat het momenteel een beetje rustig is... stilte voor de storm, hehehe.
Opnames vanaf halverwege mei en de hele maand juni hier in NL. De mix staat gepland voor de 1e week van juli in DK (Antfarm Studio met Tue Madsen). Als alles volgens planning verloopt moet de nieuwe CD in november uitkomen.
Daarna gaan we ook weer volop touren...
Gelukkig zijn er ook nog wel eens bandjes die hun platen door Karmila en Jussila laten mixen en masteren.MadTinus schreef:[..]
Oókal naar Antfarm/Tue Madsen, eerst had je Morrisound, toen Unisound, toen Abyss, toen Fredman, toen Dug-out en nu is Antfarm dé studio, maar toegegeven, wat er vandaan komt klinkt erg lekker. Goede keuze dus.
Thanks...samples blijven natuurlijk lastig voor een totaal oordeel, maar geloof me als ik zeg dat er zat verassingen op het album staanphobia4 schreef:die samples klinken zeker lekker. maar ik had gehoopt wat meer verrast te worden, maar dat kan natuurlijk altijd nog gebeuren als ik de hele cd hoor.
Ben benieuwd. Heb jullie paar jaar geleden in Willemeen gezien in Arnhem (voorprogramma callennish circle ?? ) en daar de eerste schijf gekocht... klinkt zeker puik. Deze samples klinken qua sound iets minder solide maar wel overtuigend genoeg om t schijfje aan te gaan schaffen!Frituurmaster schreef:[..]
Thanks...samples blijven natuurlijk lastig voor een totaal oordeel, maar geloof me als ik zeg dat er zat verassingen op het album staan
Over een een week of 3 a 4 posten we 1 of 2 hele nummers online...
En trouwens, deze samples zijn nog NIET gemastered, het album zelf zal dus nog een stuk meer gaan "knallen"....
Dat komt dus doordat we nog moeten masteren en omdat het slechte kwaliteit samples zijn....productie is beter (vind ik zelf) dan An Epic Defiance, wat minder digitaal zullen we maar zeggen...Metal_heart schreef:[..]
Ben benieuwd. Heb jullie paar jaar geleden in Willemeen gezien in Arnhem (voorprogramma callennish circle ?? ) en daar de eerste schijf gekocht... klinkt zeker puik. Deze samples klinken qua sound iets minder solide maar wel overtuigend genoeg om t schijfje aan te gaan schaffen!
Kijk dat gaat de goede kant op... gitaar geluid vond ik op epic d. niet al te sterk. Dat kan beter. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dat wel goed gaat komen!Frituurmaster schreef:[..]
Dat komt dus doordat we nog moeten masteren en omdat het slechte kwaliteit samples zijn....productie is beter (vind ik zelf) dan An Epic Defiance, wat minder digitaal zullen we maar zeggen...
Niet al te sterk? Komaan man...Metal_heart schreef:[..]
Kijk dat gaat de goede kant op... gitaar geluid vond ik op epic d. niet al te sterk. Dat kan beter. Ik begrijp uit jouw verhaal dat dat wel goed gaat komen!
Geef ff n update op het forum als je gigs in het oosten des landsch hebt.
Oftewel, de bas staat te zacht...?Fusion schreef:...al lijkt t alsof de gitaren de drums en zang een beetje overheersen,...
Nee, ik zit niet in de bandFusion schreef:Oftewel, jij bent de bassist?
We houden dan ook van lekker recht-toe-recht-aan....Fusion schreef:Lekker, recht-toe-recht-aan, catchy, melodieus (wel n beetje standaard), goede mix (voor zover ik op deze speakers kan beoordelen) al lijkt t alsof de gitaren de drums en zang een beetje overheersen, Fusion's eindoordeel: lekker beukwerk!
Cooma schreef:[..]
En daarbij, sommige idioten hebben de klok wel horen luiden....