GRAVE + DEW SCENTED + PENTACLE + support 24 april
GRAVE + DEW SCENTED + PENTACLE + support 24 april
zondag 24 april:
GRAVE
DEW SCENTED
PENTACLE
PROSTITUTE DISFIGUREMENT
HATRED
in De Nieuwe Pazzop te Bladel
meer info spoedig te vinden op:
http://www.pazzop.nl
http://www.herrieavond-online.tk
GRAVE
DEW SCENTED
PENTACLE
PROSTITUTE DISFIGUREMENT
HATRED
in De Nieuwe Pazzop te Bladel
meer info spoedig te vinden op:
http://www.pazzop.nl
http://www.herrieavond-online.tk
Hoegaarden or die!
-
- fetuskiller
- Contacteer:
Heb ze twee keer gezien, een keer in de Willemeen (eerste metalconcert ooit voor mijRegeer schreef:[..]
Is wel een gave band.
Laatste keer dat ik ze zag was volgens mij alweer in Hoogeveen ofzo...
En Grave hebben we onlangs nog op tour met God Dethroned kunnen zien.

Wil ze graag nog een keer zien maar wacht dus wel tot ze weer in de buurt optreden.
Gewoon naar bladel komen, 't is smiddags dus je kan savonds nog gewoon naar huis.
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
Dat was oorspronkelijk de planning, maar omdat er nu het een en ander binnen pazzop en binnen de groep zelf verandert is dat nog onduidelijk. We gaan iig niet adverteren met "last gig"Dissection schreef:Was dit niet de laatste herrie-avond?
misschien meer iets van: "houdoe en tot de volgende keer" haha.
Ik denk dat de herrieavond ophoudt te bestaan, maar dat metal wel door blijft gaan in Bladel / Pazzop
Hoegaarden or die!
Nee, het is op een zondag dus dan kan ik niet gratis met de trein.. Als het op een doordeweekse dag was geweest had het wel gekund maar dan ook alleen 's avonds. Dus dit is gewoon niet erg gunstig voor mij gepland helaas.ThorWulf schreef:Gewoon naar bladel komen, 't is smiddags dus je kan savonds nog gewoon naar huis.

Das alleen maar goed nieuws, Poggwyd!Poggwyd schreef:[..]
Dat was oorspronkelijk de planning, maar omdat er nu het een en ander binnen pazzop en binnen de groep zelf verandert is dat nog onduidelijk. We gaan iig niet adverteren met "last gig"
misschien meer iets van: "houdoe en tot de volgende keer" haha.
Ik denk dat de herrieavond ophoudt te bestaan, maar dat metal wel door blijft gaan in Bladel / Pazzop
Bladel moet gewoon metal blijven programmeren!
-
- fetuskiller
- Contacteer:
-
Kan je hier mooi even de grens overschieten dan en in Belgenland tanken, daar kost de benzine heel wat minder. Hoeveel precies kan ik je niet zeggen want ik rij al tijden op LPG, stukken goedkoper dan benzine!Regeer schreef:[..]
De auto ja...
Die dingen slurpen helaas ook nog geen water...
Tering wat is die benzine belachelijk duur, zeg!
Hoegaarden or die!
- metal-willem
Gelukkig hebben mijn ouders ook allebei een auto op gas ja! Dat scheelt mij.Poggwyd schreef:[..]
Kan je hier mooi even de grens overschieten dan en in Belgenland tanken, daar kost de benzine heel wat minder. Hoeveel precies kan ik je niet zeggen want ik rij al tijden op LPG, stukken goedkoper dan benzine!
-
-
-
- DaZiddeGij
-
-
prima dagje geweest met ontiegelijk veel drank.
hatred- stukje gezien, was niet onaardig.
prostitute- altijd lache om die te zien, geluid was wel minder vergeleken met vorige week.
pentacle- ja gewisseld met dew-scented wegens gezeik over de drumkit of zoiets toch, maar ja, blaols geweld altijd goed.
dew scented- eeeehhhh, niets gezien, alleen gehoord,
grave- gaaf met oude nummers, volgend mij wel kort gespeeld, dacht ik dan
daarna nog ff blijven hangen, en toen nog volle bak af zitten tanken in de lokale kroeg.
hatred- stukje gezien, was niet onaardig.
prostitute- altijd lache om die te zien, geluid was wel minder vergeleken met vorige week.
pentacle- ja gewisseld met dew-scented wegens gezeik over de drumkit of zoiets toch, maar ja, blaols geweld altijd goed.
dew scented- eeeehhhh, niets gezien, alleen gehoord,
grave- gaaf met oude nummers, volgend mij wel kort gespeeld, dacht ik dan

daarna nog ff blijven hangen, en toen nog volle bak af zitten tanken in de lokale kroeg.
alcohol in my veins...
Godnondeju, ik heb inderdaad nog nie vaak zo weinig gedaan als vandaag.yowannuzz schreef:[..]
Inderdaad !!
Dat viel godver vies tegen om te werken vandaag ; was (ben) zo duf als een aap....
Ik zou in de horeca moeten gaan werken, daar worden dagen van 13 uur opzich beter betaald, heheheh... Hoewel, in de meeste van die gelegenheden is er dan weer niet de mogelijkheid om bands neer te zetten.
We gaan eens uitrusten hier denk, in september weer aan de gang als het minder rommelt in pazzop.
Hoegaarden or die!