Mourning Beloveth

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Sturmblast

Bericht door Sturmblast » vr mar 25, 2005 4:46 pm

Ik moet maar es wat van deze rakkers gaan downen, want de link met OT en oude MDB lijkt me wel intressant
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]

Amibor

Bericht door Amibor » do feb 23, 2006 11:19 pm

Verdomme, waarom kende ik dit niet! Blinde koop omdat het zo'n mooie digi was voor 3 euro, en de naam ergens een belletje deed rinkelen, maar tering, wat schitterend is A Murderous Circus! Idd uiterst sfeervolle doom met deathgrunts die ergens tussen vroege Katatonia/Anathema/Opeth en MDB hangt. Fantastisch, en heerlijke meeslepende uitgesponnen songs.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Amibor

Bericht door Amibor » do feb 23, 2006 11:31 pm

XnegativeX schreef:Maar uh, lieve doom fanaten van me. Is die nieuwe Mourning beloveth nou nog wat of niet?

Onder het motto van beter laat dan nooit, ja dus, hij is magistraal.

En dat komt niet bepaald van een mega doomfan, want behalve bovenstaande vergelijkingen bezit ik eigelijk vrij weinig doom. Komt wel verandering in gok ik zo.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Disinter
Contacteer:

Bericht door Disinter » vr feb 24, 2006 10:49 am

Amibor schreef:Blinde koop omdat het zo'n mooie digi was voor 3 euro, en de naam ergens een belletje deed rinkelen.
Godver, waar en waren er nog meer :wink:

Ik heb gek genoeg nog steeds niks van ze terwijl ik ze al meerdere keren heb mogen aanschouwen en op cd heb mogen beluisteren (dank u Deliverance). Gruwelijk gave band, doom zoals ik het graag hoor. Ik denk dat mijn loon van de maand maart maar eens aan deze band versleten moet worden.
[quote="natassja"]een relatie zonder sex is geen liefde[/quote]

Plaats reactie