ManOwaR

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Marjo
Contacteer:

Bericht door Marjo » ma mar 28, 2005 7:20 pm

Rene schreef:[..]

Ze gaan op die show hun nieuwste single al spelen. Dus dan lijkt het me wel 100% zeker dat de rest van het materiaal gauw volgt.

Tuurlijk, maar " gauw " is in de Manowar wereld een andere tijdsnelheid dan bij ons. Begrijp me niet verkeerd, ik spreek wekelijks een aantal keer met Joey en de mensen die nauw bij hen staan maken hierover nogal wat grappen, je moet eens weten welke tijdsdata de revue al zijn gepasseerd sinds de laatste cd. Net als de Dawn of battle, staat deze single op zichzelf, het idee is van mij afkomstig om op het festival een nieuw nummer te spelen en dat heeft Joey over genomen.

Rene

Bericht door Rene » ma mar 28, 2005 7:31 pm

Oh ok. Dan moeten we maar wachten tot de officiele releasedate, wanneer dat ook maar mag wezen.

Ik meende eens in een interview met de Duitse Rockhard te lezen dat het Joey steeds moeilijker afgaat om nummers te schrijven. Dit was dan een antwoord op de vraag waarom het altijd zo lang duurt voordat er nieuw materiaal is.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Marjo
Contacteer:

Bericht door Marjo » ma mar 28, 2005 7:34 pm

Het gaat hem moeilijker af omdat hij het nog drukker heeft dan ooit te voren. Het nummers schrijven is geen probleem, de tijd ervoor vinden wel.

Rene

Bericht door Rene » ma mar 28, 2005 7:40 pm

Als je Joey dan toch af en toe spreekt, dan mag je hem wel eens adviseren om met wat originele teksten te komen. Die waren op de laatste cd toch wel om te huilen. De muziek niet, want de metal-nummers klonken vetter dan ooit.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Marjo
Contacteer:

Bericht door Marjo » ma mar 28, 2005 9:54 pm

Ik zal 'm maar adviseren wat de meerderheid zegt 8)

Richard

Bericht door Richard » ma mar 28, 2005 10:13 pm

Vertel hem maar dat ze om de 3 weken een optreden moeten geven in Ahoy haha!
HAHA neen.

evilrules
Contacteer:

Bericht door evilrules » wo mar 30, 2005 6:01 pm

Ik denk dat sommige mensen altijd lopen te zeiken op Manowar!!!
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen zo vaak Manowar af lopen te kraken er is altijd wat. Hun Image, hun muziek , hun tekst. Over andere bands is half zo veel gezeik als bij Manowar.
http://www.myspace.com/metal_yrsa

Rene

Bericht door Rene » wo mar 30, 2005 6:32 pm

evilrules schreef:Ik denk dat sommige mensen altijd lopen te zeiken op Manowar!!!
Ik begrijp niet zo goed waarom mensen zo vaak Manowar af lopen te kraken er is altijd wat. Hun Image, hun muziek , hun tekst. Over andere bands is half zo veel gezeik als bij Manowar.
Mijn gezeik over de teksten ging vooral over de laatste cd. Elk nummer gaat over hetzelfde, terwijl dat weleens anders was. Elk nummer gaat over vechten tot je erbij neervalt. Lekker origineel.

Marjo
Contacteer:

Bericht door Marjo » wo mar 30, 2005 6:39 pm

Mijn gezeik over de teksten ging vooral over de laatste cd. Elk nummer gaat over hetzelfde, terwijl dat weleens anders was. Elk nummer gaat over vechten tot je erbij neervalt. Lekker origineel.
Maar jij moet ook beseffen dat je een individu bent. Dit is jouw mening, maar feit is dat de laatste cd ook de best verkochte is.

Waarom moet Manowar altijd aan zulke hoge verwachtingen voldoen, kijk eens naar al die bands die ze gevolgd zijn ?

Kijk eens naar je eerdere commentaar " D'r is op het moment gewoon weinig interessants te melden van het Manowar-kamp. Zoals gewoonlijk "
terwijl ze op dit moment een MEGA evenement gaan neerzetten ! En dan kun je wel zeggen " dat was al even bekend ", maar gaat dat dan dus zo : je organiseert iets en voordat het uitgevoerd is moet er al meer nieuws zijn, anders is het " stil in het kamp ".

Besef eens wat manowar eigenlijk gaat DOEn in Duitsland, noem mij 1 band die dat ook doet ! Maar nee, Manowar moet altijd MEER laten zien.

Waarom ?

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » wo mar 30, 2005 6:40 pm

Denk niet dat zij dat bedoelde, maar meer dat er over het algemeen zoveel over Manowar wordt afgezeken.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Rene

Bericht door Rene » wo mar 30, 2005 7:01 pm

Marjo schreef:[..]

Maar jij moet ook beseffen dat je een individu bent. Dit is jouw mening, maar feit is dat de laatste cd ook de best verkochte is.
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=316 :P
Waarom moet Manowar altijd aan zulke hoge verwachtingen voldoen, kijk eens naar al die bands die ze gevolgd zijn ?

Kijk eens naar je eerdere commentaar " D'r is op het moment gewoon weinig interessants te melden van het Manowar-kamp. Zoals gewoonlijk "
terwijl ze op dit moment een MEGA evenement gaan neerzetten ! En dan kun je wel zeggen " dat was al even bekend ", maar gaat dat dan dus zo : je organiseert iets en voordat het uitgevoerd is moet er al meer nieuws zijn, anders is het " stil in het kamp ".
Ze hebben toch alles al gezegd over dat evenement? Dus nu, op het moment, valt daar weinig nieuws over te vertellen. Dat is toch verder geen ramp?
Besef eens wat manowar eigenlijk gaat DOEn in Duitsland, noem mij 1 band die dat ook doet ! Maar nee, Manowar moet altijd MEER laten zien.

Waarom ?
Nu lijkt het net alsof jij denkt dat ik zo'n Manowar afkraker ben. Dat ben ik heus niet. Ik luister met plezier naar hun muziek. Het imago vind ik eerlijk gezegd een beetje lachwekkend, maar dat vind ik weer het leuke van de band. Maar door dat imago en door te zeggen dat ze de beste zijn etc. , kan ik prima begrijpen dat er genoeg mensen zijn die walgen van ze.

Demorpheus
Poseur Extraordinair

Bericht door Demorpheus » wo mar 30, 2005 7:03 pm

Richard schreef:Vertel hem maar dat ze om de 3 weken een optreden moeten geven in Ahoy haha!
pff, doe niet zo mal, daar heeft hij helemaal de tijd niet voor

eens in de 4 weken is meer dan voldoende.
Nee, jij!!

Richard

Bericht door Richard » do mar 31, 2005 4:32 am

Nou, iedereen die zeikt op Manowar;

Luister Heart of Steel!

Ben jij geboren met een stalen hart??
Laatst gewijzigd door Richard op do mar 31, 2005 2:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
HAHA neen.

dako

Bericht door dako » do mar 31, 2005 8:21 am

Ik vind wel dat stilte een hele hoop herrie is, dat wel.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

evilrules
Contacteer:

Bericht door evilrules » do mar 31, 2005 4:14 pm

Ze zijn ook de beste!!!!!! Ik vind het wel geil die leren pakken. Beter dan die bands die hun oude spijker broek uit de vuilnisbak vissen met idem
t-shirt en dan vinden dat ze met stijl op het podium staan. 8)
http://www.myspace.com/metal_yrsa

Marjo
Contacteer:

Bericht door Marjo » za apr 02, 2005 12:52 pm

Oke mensen,

Het is duidelijk geworden de laatste maanden dat er interesse is van de Manowar - fans om gezamelijk per bus naar het Earthshaker Festival / Manowar Fanconvention te rijden.

We gaan nu over tot de definitieve aanmelding voor de bustrip.

De gegevens :
* 1 bus heeft 50 plaatsen, dus de 1e 50 mensen komen in aanmerking, de rest gaat op een reserve - lijst voor eventuele afzeggingen of niet - betalers OF voor een 2e bus.
* Vertrek woensdag 20 juli om ongeveer 8:00 op 1e vertrekplaats.
* Terugreis zondag 24 juli om ongeveer 11:00 vanaf het festival terrein.
* Opstapplaatsen zoals het er nu voorstaat : Rotterdam OF Utrecht, Gorinchem, Eindhoven en Venlo.
* De offerte laat een totale prijs zien voor de bustrip van ongeveer 60 euro per persoon ( kan iets meer of minder zijn, maar niet veel )

* Het gaat alleen om de busreis, kaarten voor het festival / fanconvention moet je zelf regelen via http://www.earthshaker-fest.com/index.c ... 636b657473
LET OP : kaarten voor de fanconvention zijn ook alleen te koop via deze site, er zijn geen andere verkooppunten voor deze kaarten !

* Definitieve aanmelding kan tot : 29 april 2005
( nogmaals : 1 bus heeft 50 plaatsen, dus de 1e 50 mensen komen in aanmerking, de rest gaat op een reserve - lijst voor eventuele afzeggingen of niet - betalers OF voor een 2e bus.)

* Na definitieve aanmelding krijg je een mail of je bij de eerste 50 aanmeldingen zit of niet en wordt je verder op de hoogte gehouden via e-mail over de busreis en hoe te betalen etc.

AANMELDEN VOOR DE BUSREIS KAN ALLEEN VIA : ddsmanowar@wxs.nl
Ook als je eerder gemaild hebt, dat je interesse hebt, dan moet je nu toch mailen dat je definitief meegaat

We hebben de volgende gegevens nodig :
Naam
Hoeveel personen
Werkend e-mail adres
Gewenste opstapplaats

Ook voor de 1e bus geldt : het gaat alleen door bij voldoende deelname OF de mensen voor de 1e bus moeten bereidt zijn iets meer te betalen als de bus niet vol zit.

H&K,
Marjo Verdooren
Webmaster www.manowar.nl

Voor alle info over het festival / Manowar fanconvention zie : www.manowar.nl of www.webwarriors.tk

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo apr 10, 2005 11:48 am

MANOWAR is proud to announce the upcoming release of their newest video, Hell On Earth IV, which contains 2 video discs and 1 audio disc for a total of 4 1/2 hours of total viewing time.

More details on the availability to be confirmed soon on their official website.

MAIN DISC:

- Highlights of the entire 2002 "Warriors Of The World" tour
- 1 hour and 30 minutes of main program
- 6 bonus songs equaling 30 minutes of additional material
- 11 full live songs
- Subtitles in 12 languages (Czech, English, French, German, Greek, Italian, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swedish and Turkish)
- 5.1 surround sound mix
- Private behind the scenes footage
- A true visual tribute to the fans
- Highlighting concerts in 35 cities throughout Europe
- Shot with 70 camera angles
- Commentary track with all band members
- Director Neil Johnson's commentary track
- Personal commentary track by Joey DeMaio
- New artwork by fantasy art legend Ken Kelly

BONUS DISC:

- 1 hour of behind the scenes footage
- 1 hour of complete TV shows featuring MANOWAR (incl. TV-total, Olli Pocher, VIVA Comet and Popkomm Gala)
- Special commentary track featuring director Neil Johnson and Joey DeMaio
- Subtitles in 12 languages (Czech, English, French, German, Greek, Italian, Polish, Portuguese, Russian, Spanish, Swedish and Turkish)
- 30 minute hidden easter egg with special commentary track by editor and director

AUDIO DISC:

- Contains brand new audio track by MANOWAR (taken from their forthcoming album)

Demorpheus
Poseur Extraordinair

Bericht door Demorpheus » zo apr 10, 2005 1:21 pm

vet
Nee, jij!!

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » zo apr 10, 2005 1:51 pm

Idd, je krijgt veel waar voor je geld, jammer dat het niet Nederlands is ondertiteld.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » zo apr 10, 2005 2:16 pm

Gister nog ff naar Manowar geluisterd, Kings of Metal. Goed spul, lekker vet gezongen en vermakelijk cheesy op nummers als Kings of Metal en Heart of Steel.
"De hardste metalband aller tijden" flitste door mijn hoofd, terwijl ik de rijst afgoot.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » zo apr 10, 2005 2:44 pm

ruben somewhere online schreef:Idd, je krijgt veel waar voor je geld, jammer dat het niet Nederlands is ondertiteld.
Dat is bij weinig muziek dvd's

Tenminste bij geeneen die ik heb gezien

AltarOfSacrifice
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » zo apr 10, 2005 3:07 pm

zwarte krijser schreef:Gister nog ff naar Manowar geluisterd, Kings of Metal. Goed spul, lekker vet gezongen en vermakelijk cheesy op nummers als Kings of Metal en Heart of Steel.
"De hardste metalband aller tijden" flitste door mijn hoofd, terwijl ik de rijst afgoot.
Woman, be my slave!
Vigilance is, the order of the day.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » zo apr 10, 2005 3:52 pm

AltarOfSacrifice schreef:[..]

Woman, be my slave!
Ik dacht dat jij Manowar niet gaaf vond?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Blashyrk

Bericht door Blashyrk » zo apr 10, 2005 3:59 pm

Hij is van mening verandert, iedereeen vind het gaaf dus vind hij het ook maar gaaf 8)

Marjo
Contacteer:

Bericht door Marjo » zo apr 10, 2005 4:11 pm

ruben somewhere online schreef:Idd, je krijgt veel waar voor je geld, jammer dat het niet Nederlands is ondertiteld.
Ben bang dat je dat aan mij te " danken " hebt :D Ik coordineer de ondertiteling en mag een max. aantal ondertitels kiezen, deze keer dus 12. Manowar heeft een aantal wensen qua talen en ik vul de rest aan.

Tja, en dan heb ik 2 redenen om geen Nederlands te kiezen :
1) iedereen spreekt hier goed engels
2) IK, zei de gek, moet die ondertiteling dan doen en geloof me, dat is een 100% HONDENBAAN 8)

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » zo apr 10, 2005 4:12 pm

Marjo schreef:[..]

Ben bang dat je dat aan mij te " danken " hebt :D Ik coordineer de ondertiteling en mag een max. aantal ondertitels kiezen, deze keer dus 12. Manowar heeft een aantal wensen qua talen en ik vul de rest aan.

Tja, en dan heb ik 2 redenen om geen Nederlands te kiezen :
1) iedereen spreekt hier goed engels
2) IK, zei de gek, moet die ondertiteling dan doen en geloof me, dat is een 100% HONDENBAAN 8)
Hahahaha, allemaal logisch inderdaad.

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » zo apr 10, 2005 4:16 pm

Marjo schreef: 2) IK, zei de gek, moet die ondertiteling dan doen en geloof me, dat is een 100% HONDENBAAN 8)
Zeur niet, jij mag Joey DeMaio aanraken.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Marjo
Contacteer:

Bericht door Marjo » zo apr 10, 2005 4:19 pm

ruben somewhere online schreef:[..]

Zeur niet, jij mag Joey DeMaio aanraken.

Ok, ok, mijn volledige excuses. HOE5 t/m HOE57 zullen Nederlandse ondertiteling bevatten.

AltarOfSacrifice
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » zo apr 10, 2005 4:19 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Ik dacht dat jij Manowar niet gaaf vond?
Ik weet het niet, maar het kwartje was gevallen bij Kings of Metal :P
Blashyrk schreef:Hij is van mening verandert, iedereeen vind het gaaf dus vind hij het ook maar gaaf 8)
Raaskal niet, kleine 8)

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » zo apr 10, 2005 4:22 pm

Aha, nu ja, lekker boeiend.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » zo apr 10, 2005 4:23 pm

Blashkyrk klein? Neee!

AltarOfSacrifice
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » zo apr 10, 2005 4:24 pm

Groot en almachtig zeker :P

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » zo apr 10, 2005 4:26 pm

AltarOfSacrifice schreef:Groot en almachtig zeker :P
Nou en of!

Rene

Bericht door Rene » zo apr 10, 2005 9:46 pm

Gaaf, hell on earth deel 4. Ik heb in een deuk gelegen om nummertje 3, dus hier kijk ik naar uit. Eens kijken of ik er ook op sta, want ik neem aan dat er van het concert in Zwolle 2003 ook opnames op staan.

Harvester Of Sorrow
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » zo apr 10, 2005 11:03 pm

Saxon 747 schreef:Blashkyrk klein? Neee!
ojawel :roll:
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

toffe_ellende

Bericht door toffe_ellende » ma apr 11, 2005 12:06 am

zit men nog steeds hier te kwijlen? Wordt het niet weer tijd voor een beetje kritiek?

Ik begin: Manowar, meest overschatte heavymetalband of all time...
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Demorpheus
Poseur Extraordinair

Bericht door Demorpheus » ma apr 11, 2005 12:32 am

nee
Nee, jij!!

destroyer

Bericht door destroyer » ma apr 11, 2005 12:33 am

Nee. Heel veel mensen begrijpen Manowar niet. Ik word kotsmisselijk van al die 'weekend warriors' die Manowar 'wel grappig' vinden. Manowar is NIET GRAPPIG. OK, het laatste werk is behoorlijk kut, en die promotiestunts zijn om te huilen, maar epische werken als 'INTO GLORY RIDE", "BATTLE HYMNS" en "HAIL TO ENGLAND" zijn onverslaanbare metal platen. Vooral "Into glory Ride" is een van de beste metal albums ooit geschreven, en ik snap niet waarom bijna niemand de muziek serieus neemt.

Rene

Bericht door Rene » ma apr 11, 2005 11:07 am

destroyer schreef:... en ik snap niet waarom bijna niemand de muziek serieus neemt.
Gewoon de Hell On Earth dvdç bekijken, dan snap je het wel :P

toffe_ellende

Bericht door toffe_ellende » ma apr 11, 2005 11:40 am

destroyer schreef: ik snap niet waarom bijna niemand de muziek serieus neemt.
Meen je dit? :D Ze muziek kun je op zich nog wel ernstig nemen maar nooit is deze écht grensverleggend geweest. Maar de teksten, de uitdossing en de uitspraken van oa Demaio kun je gewoon niet serieus nemen.

Het is voor mij nog altijd een mysterie in welke mate de band zichzelf serieus neemt met zo'n imago.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

destroyer

Bericht door destroyer » ma apr 11, 2005 11:44 am

Nogmaals, ik spreek over de muziek, en niet over het imago. Het imago is inderdaad tever (zeker na "Hail to England") doorgetrokken, en die DVDs hoef ik ook niet te zien. Ook hoef ik niet zonodig naar een Manowar convention, want dat getuigd alleen maar van arogantie (van de band's kant natuurlijk). Maar de eerste drie platen zijn in zekere zin zeker wel uniek en ergens ook een grote bron van inspiratie voor veel bands.

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma apr 11, 2005 1:24 pm

toffe_ellende schreef:zit men nog steeds hier te kwijlen? Wordt het niet weer tijd voor een beetje kritiek?

Ik begin: Manowar, meest overschatte heavymetalband of all time...
Dat mag jij vinden, ik denk dat er genoeg mensen zijn die het daar niet mee eens zijn. Maar waarom is het volgens jou de meest overschatte heavy metal band? Ze hebben hele goede Heavy Metal platen gemaakt.

Sandr
Contacteer:

Bericht door Sandr » ma apr 11, 2005 1:25 pm

moet je de band (het imago dan) serieus nemen om van de muziek te genieten? ik vind de meeste Manowarnummers goed tot erg goed (ik erken dat ze een aantal missers hebben gemaakt) en dat imago boeit me niet als ik aan het luisteren ben.
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma apr 11, 2005 1:25 pm

toffe_ellende schreef:[..]

Meen je dit? :D Ze muziek kun je op zich nog wel ernstig nemen maar nooit is deze écht grensverleggend geweest. Maar de teksten, de uitdossing en de uitspraken van oa Demaio kun je gewoon niet serieus nemen.

Het is voor mij nog altijd een mysterie in welke mate de band zichzelf serieus neemt met zo'n imago.
De teksten? Hmm nou ja net zo serieus als mening black metal bands ;)

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma apr 11, 2005 1:27 pm

Sandr schreef:moet je de band (het imago dan) serieus nemen om van de muziek te genieten? ik vind de meeste Manowarnummers goed tot erg goed (ik erken dat ze een aantal missers hebben gemaakt) en dat imago boeit me niet als ik aan het luisteren ben.
Daar ben ik het totaal mee eens, ze hebben hele goede platen gemaakt en ze hebben me toch een paar prachtige nummers gemaakt. Maar ja ze hebben inderdaad missers (Net als andere grote Metal bands zoals Iron Maiden). En de imago zou niet de muziek in de weg moeten zitten, als je er naar luistert en je vind het goed dan maakt de imago geen drol uit. Dan ga je toch niet naar een optreden van ze.

Richard

Bericht door Richard » ma apr 11, 2005 1:31 pm

Dat ligt er maar helemaal aan wat je uitgangspunt is, en je bereidheid om te geloven in wat ze uitdragen.

Kijk, "fight for power and steel", dat is letterlijk genomen nogal klinkklare onzin. Ik wil niet zeggen dat het voor Manowar fans een verborgen boodschap is ofzo, maar het draagt iets uit van authentieke verbondenheid ofzo, een soort licht-symbolische boodschap, als zoveel Manowar onzin teksten doen.

Nr's zoals Master of the Wind of Heart of Steel staan ook vol met die cliche-onzin, maar hebben een hele powerful boodschap voor degenen die goed weten te luisteren.
HAHA neen.

Marjo
Contacteer:

Bericht door Marjo » ma apr 11, 2005 7:18 pm

destroyer schreef:Ook hoef ik niet zonodig naar een Manowar convention, want dat getuigd alleen maar van arogantie (van de band's kant natuurlijk).

Hoe verzint iemand dat een fanconvention arrogantie van de band is ?

Richard

Bericht door Richard » ma apr 11, 2005 7:49 pm

Hij is vast meer into bands die 9 van de 10 keer cancellen en cd-hoesjes hebben die zo uit het kopieerapparaat komen.

Tonight we strike! There is thunder in the sky!
HAHA neen.

Sandr
Contacteer:

Bericht door Sandr » ma apr 11, 2005 8:52 pm

doen we weer het songtekstenspel? zo ja:
Together We’ll Fight! Some Of Us Will Die!
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Richard

Bericht door Richard » ma apr 11, 2005 8:52 pm

ah, zie dat ze een tour zijn begonnen heers!

Marjo, weet jij wanneer ong Nederland aangedaan wordt, en waar dat dan is? Vorige keer kon ik er niet zijn omdat het in dat fucking Zwolle was.
HAHA neen.

Gesloten