Alice Cooper naar Groningen (ma.18 Juli 2005)
- Black_Goddess
- Contacteer:
Alice Cooper naar Groningen (ma.18 Juli 2005)
Alice Cooper naar Groningen
Den Haag - De Amerikaanse rockster Alice Cooper komt maandag 18 Juli voor een eenmalig concert naar de Martiniplaza in Groningen. Cooper, wiens werkelijke naam Vincent Damon Furnier luidt, is pionier op het gebied van theatrale en macabere podiumacts. De oldschool metal artiest en shockrocker brengt later dit jaar een nieuwe plaat uit, waarvan de huidige werktitel 'Dirty diamonds' is. Cooper bereikte in 1971 met het album 'Killer', eveneens uit 1971, bereikte het de gouden status. Maar de echte doorbraak van Alice Cooper kwam met de plaat ' School's out'. De titelsong werd een Top Tien hit in de USA en er werden meer dan een miljoen exemplaren van het album verkocht. Grote hits scoorde Alice ook met de nummers 'Billion dollar babies' en ' No more mr. Nice Guy'. Eind jaren tachtig maakt hij een comeback met de hits 'Poison' en 'Hey stoopid'. De voorverkoop voor het concert begint zaterdag 2 April.
Bron: Noordhollands dagblad
Den Haag - De Amerikaanse rockster Alice Cooper komt maandag 18 Juli voor een eenmalig concert naar de Martiniplaza in Groningen. Cooper, wiens werkelijke naam Vincent Damon Furnier luidt, is pionier op het gebied van theatrale en macabere podiumacts. De oldschool metal artiest en shockrocker brengt later dit jaar een nieuwe plaat uit, waarvan de huidige werktitel 'Dirty diamonds' is. Cooper bereikte in 1971 met het album 'Killer', eveneens uit 1971, bereikte het de gouden status. Maar de echte doorbraak van Alice Cooper kwam met de plaat ' School's out'. De titelsong werd een Top Tien hit in de USA en er werden meer dan een miljoen exemplaren van het album verkocht. Grote hits scoorde Alice ook met de nummers 'Billion dollar babies' en ' No more mr. Nice Guy'. Eind jaren tachtig maakt hij een comeback met de hits 'Poison' en 'Hey stoopid'. De voorverkoop voor het concert begint zaterdag 2 April.
Bron: Noordhollands dagblad
Constant Paranoia Uber Groupie!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... highlight=
edit, niet drammerig bedoeld, had voorgaande post gemist

edit, niet drammerig bedoeld, had voorgaande post gemist

Born to live forever more!!!
- Black_Goddess
- Contacteer:
Damn...dat heb ik nou altijd!Vlammy schreef:http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... highlight=

- Black_Goddess
- Contacteer:
Ja ach...zat er dik in...het waren toch niet mijn 'soort' mensen...behoorlijk veel kak dus, op zich hield ik het wel lang voor om niet mezelf te zijn, maar op een gegeven moment kwam mn ware aard naar bovenVlammy schreef:[..]
Hehe, meteen van het onderwerp afwijken.![]()
Maargoed, met mij is alles goed hoor. Met jou ook? Ik las dat je je baan kwijt was, mooi klote!