Burial in Kalashnikov
-
- Contacteer:
Burial in Kalashnikov
In het kadervan "Jullie mogen hier oefenen, dus doe maar es iets terug"
speelt Burial zaterdag 2 april in Kalashnikov
meer info.....
www.kalashnikov.nl
meer info.....
www.kalashnikov.nl
Laatst gewijzigd door inhuman Form op zo mar 27, 2005 5:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re: Burial in Kalashnikov
Hahahahahahah!inhuman Form schreef:In het kader van "Julle mogen hier oefenen, dus doe maar es iets terug"
meer info.....
www.kalashnikov.nl
Goud!
Ik zal eens kijken of ik naar de overkant kom.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Normaal is alles wel ok geregeld maar met jullie liep alles uit, had geluidsman een middenoorontsteking (dat is echt waar) en klaagt de buurt de laatste tijd echt heel veel.pompompom schreef:Wat een ontzettende KLOTE tent is dat zeg, daar wil ik nooooooooit meer optreden!!!!!!!!!!!
We hebben het geluk dat degene die jullie geluid zo verneukte bij ons drumt endus niet het geluid doet!
-
- Contacteer:
Dat was inderdaad jammer ja, de opnames klinken echt super, maar door alle shit met de mengtafel is niets bruikbaar. Wel overigens een buitengewoon aardige gast en ook een top avond gehad.inhuman Form schreef:En voor de mensen die vorige week Vermin en Cardinal zagen... die geluids man zit nu achter de drums, dus zit ie niet aan de mengtafel(sorry, Dees)
Cheerz!
- Metaaluh Plaot
- Contacteer:
Fijn ventje Thijs , maar eh , dit was in elk geval naar aanleiding van de mening van 1 van onze bandleden , ik heb uitstekende ervaringen met de Kalashnikof , en met wat meer achtergrond info zou hij deze mening toch wel wat genuanceerder gebracht hebben , zoals de problemen t laatste jaar bij Kalash, heel jammer voor ons optreden die avond aldaar , en de geluidsman heeft zijn best gedaan , de samenloop van alle omstandigheden ga ik jouw zeker niet meer uitleggen - je weet alles al , ik wens Burial/incl. geluidsman19.03 en de andere bands/bezoekers vanavond t allerbesteDissection schreef:[..]
En hoeveel tenten zullen dat over Vermin denken
grrroeten Ron / Vermin
http://www.vermin.tk
[img]http://img.photobucket.com/albums/v256/metaaluhploat/Vermin/DDR_Banner_MAART08.gif[/img]
http://www.verminband.nl http://www.deitydownrecords.com
http://www.verminband.nl http://www.deitydownrecords.com
Ron, je had die andere 2 bands ook gewoon wat dingen op kunnen leggen, nietwaar? Je wist dat je tot 1 uur mocht spelen, hing op de deur bij het naarbinnen gaan.
Gedoe met geluid en triggers had niet uitgemaakt, als je maar gezegd had: "wij beginnen om 12 uur, klaar".
Dat jullie bassist dan achteraf gaat zitten zeiken, is deels begrijpelijk, maar doe dat dan via een mail bij de organisatie en niet op een forum.
Gedoe met geluid en triggers had niet uitgemaakt, als je maar gezegd had: "wij beginnen om 12 uur, klaar".
Dat jullie bassist dan achteraf gaat zitten zeiken, is deels begrijpelijk, maar doe dat dan via een mail bij de organisatie en niet op een forum.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Ik bekijk net toevallig de nieuwe Polluted site. Ik ben altijd eerlijk: wat een lelijk ontwerp weeral.
Als jullie ooit iemand zoeken die iets kan doen voor jullie site: ik sta altijd ter beschikking hoor.
Ik geef zelf les in Dreamweaver en Flashtoepassingen voor Internet, dus heb er wel wat verstand van.
Als jullie ooit iemand zoeken die iets kan doen voor jullie site: ik sta altijd ter beschikking hoor.
Ik geef zelf les in Dreamweaver en Flashtoepassingen voor Internet, dus heb er wel wat verstand van.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- emillio
- Contacteer:
Lijkt me niet geheel onverstandig. Al moet ik niet veel zeggen.Kristof schreef:Ik bekijk net toevallig de nieuwe Polluted site. Ik ben altijd eerlijk: wat een lelijk ontwerp weeral.
Alhoewel de BURIAL site er toch aardig uitziet.
www.musketeerofdeath.nl
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
uiteraard simpel en overzichtelijk
site die ze nu hebben is totaal niet aantrekkelijk en erg vaag
oja, gisteren nog naar kalash geweest maar toen was burial al klaar
hillaire zei dat concert niet echt geweldig klonk maar dat er toch wat sfeer was en ik hoorde iets over slayéeeeeer
site die ze nu hebben is totaal niet aantrekkelijk en erg vaag
oja, gisteren nog naar kalash geweest maar toen was burial al klaar
hillaire zei dat concert niet echt geweldig klonk maar dat er toch wat sfeer was en ik hoorde iets over slayéeeeeer
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Contacteer:
Het geluid was op het podium iig niet aanwezig, dus als we fouten hebben gemaakt, hebben we die niet gehoord.
De apperatuur van kalash heeft zijn beste tijd wel gehad.
En ja... na Zombie... bleven er weer mensen roepen om Slayer, waarop Dees Raining Blood inzette.
Volgende keer misschien wel dat nummer es oefenen, dan kunnen we hem wel allemaal spelen!
De apperatuur van kalash heeft zijn beste tijd wel gehad.
En ja... na Zombie... bleven er weer mensen roepen om Slayer, waarop Dees Raining Blood inzette.
Volgende keer misschien wel dat nummer es oefenen, dan kunnen we hem wel allemaal spelen!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
trouwens, mochten er mensen fotoo's hebben gemaakt, word het erg gewaardeerd als wij die ook gemaild krijgen (satanisthedevil@hotmail.com)
Dan-Q
Dan-Q