Gorgoroth + 1349 & Arcturus + Red Harvest naar de Goudvi
Gorgoroth + 1349 & Arcturus + Red Harvest naar de Goudvi
Ja...
Ik weet het... het zal wel WEER eens niet doorgaan uiteindelijk en misschien moet een zaal iets ook niet op de site zetten voordat het 100% zeker is dat het ook daadwerkelijk doorgaat, maar iig... Van de site van de Goudvishal:
Za 08-10 Arcturus & Red Harvest
Do 01-12 Gorgoroth & 1349
We wachten af...
http://www.goudvishal.nl/
Ik weet het... het zal wel WEER eens niet doorgaan uiteindelijk en misschien moet een zaal iets ook niet op de site zetten voordat het 100% zeker is dat het ook daadwerkelijk doorgaat, maar iig... Van de site van de Goudvishal:
We wachten af...
Toen deze tour de vorige keer was, ben ik uitgeweken naar Duitsland (Osnabrück) omdat het in NL idd niet doorging.Kristof schreef:gorgoroth hoef ik niet echt te zien
1349 heb ik twee naar toe willen gaan ,twee keer kwamen ze niet
hoop ze dan maar eens op festival te zien
Vond daar zowel 1349 als Gorgoroth erg goed.
Onlangs 1349 2X gezien in NL (Arnhem en de dag erna Baroeg). In Arnhem vond ik het niet echt overkomen op een groot podium en de dag erna waren ze wel weer strak in de Baroeg, echter de soundcheck duurde zo lang dat de zaal al lang open was...
Gorgoroth in 013 op No Mercy nog weer gezien maar stelden me daar wel teleur. Of het nu ook daar niet overkwam op een groot podium ofzo weet ik niet maar feit blijft dat ze maar als zoutzakken op dat podium stonden hun ding te doen. Er was niet een die bewoog.
Verder denk ik dat 1349 en Gorgoroth mooi bij elkaar passen, want een zootje rockstars zijn beide bands!
Neemt niet weg dat ik het erg goede muziek vind, hoewel mij de oude Gorgoroth ten tijde van (vooral) Pentagram meer kon bekoren.
- Hieronimus2
- Hieronimus2
Re: Gorgoroth + 1349 & Arcturus + Red Harvest naar de Go
Ik ga wel effe Gorgoroth en 1349 kijken denk ik. Jammer dat 't pas in december plaats vindt, ik hoopte dat het binnen enkele weken plaats zou vinden aangezien m'n concertschema verdraaid leeg is.Regeer schreef:Ja...
We wachten af...
In de topictitel staat geen datum aangegeven dus ik hoopte voordat ik het las "Ha, toch nog wat leuks in Arnhem deze zomer" (want voor zover ik weet is 't de laatste tijd weer rustig met concerten in de Goudvis. Pas toen ik 't topic las ontdekte ik dat 't nog een aantal maanden duurt.Draconian schreef:Dan moet je je oogkleppen afdoen Kevin
- Hieronimus2
Tegen die tijd heb ik OV. Overnachting bij Haarlem is al geregeld, vandaaruit rechtstreeks naar Arnhem en dan 's nachts naar huis. Zondag nog ff een retourtje Tilburg dan. Ach, ik heb 't geld er zeker wel voor over. Zolang als ik m'n zomerbaantje nog heb, zit ik gebakken.K. schreef:Dan mag je nu wel vast beginnen met sparen, als je steeds retourtjes vanuit Limburg moet kopen. Of je bent een held en je pit twee nachten achter elkaar op 't station. (Wat ik zou doen)

Ad Astra...
[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]
[b]Front voor Zomervakanties.[/b]
[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]
[b]Front voor Zomervakanties.[/b]
Ah, OV, prima uitvinding.Hieron¡mus schreef:[..]
Tegen die tijd heb ik OV. Overnachting bij Haarlem is al geregeld, vandaaruit rechtstreeks naar Arnhem en dan 's nachts naar huis. Zondag nog ff een retourtje Tilburg dan. Ach, ik heb 't geld er zeker wel voor over. Zolang als ik m'n zomerbaantje nog heb, zit ik gebakken.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Hehe, dat bedoelde ik nietK. schreef:[..]
In de topictitel staat geen datum aangegeven dus ik hoopte voordat ik het las "Ha, toch nog wat leuks in Arnhem deze zomer" (want voor zover ik weet is 't de laatste tijd weer rustig met concerten in de Goudvis. Pas toen ik 't topic las ontdekte ik dat 't nog een aantal maanden duurt.

Als je nu niet alleen black metal zou luisteren, zouden dr nog genoeg leuke concerten op je agenda kunnen staan

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Judas Iscariot
ja idd, er is nog maar weinig in de goudvis maar ja we hebben ook al een hoop gehadK. schreef:[..]
Ik ga wel effe Gorgoroth en 1349 kijken denk ik. Jammer dat 't pas in december plaats vindt, ik hoopte dat het binnen enkele weken plaats zou vinden aangezien m'n concertschema verdraaid leeg is.
en daarom ga ik morgen maar wel
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
Regeer schreef:Ja...
als de Goudvishal iets aankondigt, zijn de contracten al getekend! dus mocht het niet doorgaan, dan is het neit de schuld van de Goudvishal........
het gaat gewoon door, klaar...
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
-
speaking of...agency's en promotors.... hoe zit dat met die panzer promotions van je? Ik ben nu al vier verleid om er om te klikken en tot vier keer toe was er geen hol te zien....Dissection schreef:[..]
Ok, netjes. Raefmansch, via welk agency komen ze binnen?
Is wellicht wat voor in Goes.
Hoegaarden or die!
Klopt!ik stamp je kapot schreef:[..]
als de Goudvishal iets aankondigt, zijn de contracten al getekend! dus mocht het niet doorgaan, dan is het neit de schuld van de Goudvishal........
het gaat gewoon door, klaar...
Vorige keer lag het ook aan Gorgoroth of iig het management van hun.
De prutsers hadden dubbelgeboekt dus het gehele NL gedeelte van die tour kwam te vervallen...