Ensiferum in de Goudvishal.
- MindlessMayo
- MindlessMayo
- MindlessMayo
- MindlessMayo
Exclusief concert van Graveworm & Ensiferum 2005-03-29
In sommige concert agenda's en de Graveworm site staat de verkeerde datum voor het ENIGE Nederlandse concert wat deze bands zullen geven. Het concert vindt wel degelijk a.s. zondag op 3 april plaats.
Wij adviseren om kaarten via de website te reserveren of bij een Voorverkoop adres (Dollhouse, State Off Art Nijmegen, Kroese en Waaghals) een kaartje te kopen want de tickets gaan snel!
Aldus de Goudvishal..
In sommige concert agenda's en de Graveworm site staat de verkeerde datum voor het ENIGE Nederlandse concert wat deze bands zullen geven. Het concert vindt wel degelijk a.s. zondag op 3 april plaats.
Wij adviseren om kaarten via de website te reserveren of bij een Voorverkoop adres (Dollhouse, State Off Art Nijmegen, Kroese en Waaghals) een kaartje te kopen want de tickets gaan snel!
Aldus de Goudvishal..
- MindlessMayo
Niet de bedoeling maarre aangezien de vorige keer bij Heidevolk het zo tering druk was..natassja schreef:geen idee
hoezo, kom je pas later ofzo?
Maar goed, ga er wel op tijd heen dan.. vergeten te reserveren
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- MindlessMayo
Ah Femaze had al voor me gereserveerd, pfieuw hehe ben er gewoon bij dus.grafzerk schreef:Kan je nu niet meer reserveren dan?
Want als het zo druk word als bij Heidevolk heb je weinig kans om binnen te komen denk ik. Moet je geluk hebben dat iemand zijn reservering afzegt..
- XnegativeX
- Contacteer:
- MindlessMayo
- MindlessMayo
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
bluurgh
ik ga nu naar de goudvishal..
heb eignelijk neit zo heel veel zin om te werken, was liever op mijn balkon blijven zitten en bier gaan drinkenb.. maarja, duty calls!
tot strax!
ik ga nu naar de goudvishal..
heb eignelijk neit zo heel veel zin om te werken, was liever op mijn balkon blijven zitten en bier gaan drinkenb.. maarja, duty calls!
tot strax!
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
- MindlessMayo
Meridian schreef:[..]
Is het uitverkocht dan?
Misschien dus wel uitverkocht..grafzerk schreef:Exclusief concert van Graveworm & Ensiferum 2005-03-29
Aldus de Goudvishal..
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik heb ze gister gezien in de bolwerk te sneek. Het was erg rustig, wat ik wel jammer vond, maar ik had wel een leuke avond!
Communic: Aardige band, helaas erg weinig responce van de zaal die grotendeels bestond uit 13-jarige kutblekkies.
Graveworm: Leuke band, alleen klonk fear of the dark echt nergens naar. NA de show nog met een gitarist daarvan staan buurten, aardige gasten.
Ensiferum: De band waar ik voor kwam. De meeste nummers die ze speelden kwamen van het eerste album, vind ik persoonlijk ook de beste plaat van hun. In het begin waren er wat problemen met het geluid, maar na een nummer of 4-5 ging dat beter. Hele gave show, maar ook hier jammer dat er weinig publiek was dat nauwelijks los kwam...
Communic: Aardige band, helaas erg weinig responce van de zaal die grotendeels bestond uit 13-jarige kutblekkies.
Graveworm: Leuke band, alleen klonk fear of the dark echt nergens naar. NA de show nog met een gitarist daarvan staan buurten, aardige gasten.
Ensiferum: De band waar ik voor kwam. De meeste nummers die ze speelden kwamen van het eerste album, vind ik persoonlijk ook de beste plaat van hun. In het begin waren er wat problemen met het geluid, maar na een nummer of 4-5 ging dat beter. Hele gave show, maar ook hier jammer dat er weinig publiek was dat nauwelijks los kwam...
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- MindlessMayo
Communic, wat geweldig!
Die zanger was echt helemaal super geweldig en alles wat maar enigzins positief is naar mijn mening, wat een stem! Een stel goede muzikanten samen, ook de toetsenist leek uit zijn dak te gaan. Heel erg onder de indruk hier, ondanks het slechte geluid, gelukkig werd dit later wat beter.
Graveworm, paar nummers van gezien. Kon mij niet echt boeien. Falafel tijd, lekkah!
Ensiferum was best leuk, veel van hetzelfde maar toch lekker kunnen uitleven. Alhoewel het vrij vol stond en ik naast de pit stond, toch nog lekker kunnen haren wapperen. Meteen ook kennis gemaakt met meneer ijzeren paal, een pit vol zwetende, stinkende mannen met een noodgang op je af en een paal die je opvangt is niet echt bevorderlijk voor de rug. Mooie rode streep en een dikke bult erop hehe. *duizel*
Lekker weer ook, mooi aantal bezoekers voor de goudvishal. Uitverkocht maar beter dan de uitverkochte zaal bij Heidevolk. Organisatie heeft daarvan wat kunnen leren schijnbaar. Prettige sfeer ook, gezellig. Hele dag aan de frisdrank beviel mij ook prima, ondanks dat ik niet terug hoefde te rijden. Al met al leuke dag!
@Natassja: groeten terug
Die zanger was echt helemaal super geweldig en alles wat maar enigzins positief is naar mijn mening, wat een stem! Een stel goede muzikanten samen, ook de toetsenist leek uit zijn dak te gaan. Heel erg onder de indruk hier, ondanks het slechte geluid, gelukkig werd dit later wat beter.
Graveworm, paar nummers van gezien. Kon mij niet echt boeien. Falafel tijd, lekkah!
Ensiferum was best leuk, veel van hetzelfde maar toch lekker kunnen uitleven. Alhoewel het vrij vol stond en ik naast de pit stond, toch nog lekker kunnen haren wapperen. Meteen ook kennis gemaakt met meneer ijzeren paal, een pit vol zwetende, stinkende mannen met een noodgang op je af en een paal die je opvangt is niet echt bevorderlijk voor de rug. Mooie rode streep en een dikke bult erop hehe. *duizel*
Lekker weer ook, mooi aantal bezoekers voor de goudvishal. Uitverkocht maar beter dan de uitverkochte zaal bij Heidevolk. Organisatie heeft daarvan wat kunnen leren schijnbaar. Prettige sfeer ook, gezellig. Hele dag aan de frisdrank beviel mij ook prima, ondanks dat ik niet terug hoefde te rijden. Al met al leuke dag!
@Natassja: groeten terug
Ben ook net terug, voor het eerst met de auto in arnhem gereden, heeft me de nodige tijd gekost..
Ben bij Communic naar een tijdje buiten gaan staan, Falafel tijd, lekkah!
Graveworm werd al zwaar beter, Ensiferum roste toch wel de zaal uit!!
Van mij had Ensiferum nog een beste tijd door mogen spelen, maar dan hadden ze toch een tekort aan nummers gehad..
Ben bij Communic naar een tijdje buiten gaan staan, Falafel tijd, lekkah!
Graveworm werd al zwaar beter, Ensiferum roste toch wel de zaal uit!!
Van mij had Ensiferum nog een beste tijd door mogen spelen, maar dan hadden ze toch een tekort aan nummers gehad..
De kerken laten we in de dorpen staan, de moskeeën blijven in Marrakesh
- arnibes
- Contacteer:
Dat heb je niet slim gedaan.MindlessMayo schreef: Meteen ook kennis gemaakt met meneer ijzeren paal, een pit vol zwetende, stinkende mannen met een noodgang op je af en een paal die je opvangt is niet echt bevorderlijk voor de rug. Mooie rode streep en een dikke bult erop hehe. *duizel*
Doet het erg pijn?
- MindlessMayo
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Communic --> kende ik niet en hoewel de band met een verschrikkenlijk kutgeluid kampte ( vooral in `t begin, sjeemig zeg!) kon ik wel degelijk constateren dat deze band een prima opener was.
Binnenkort eff checken wat het nou allemaal precies is.
Graveworm --> vreten.
Ensiferum --> Folk zoals ik het graag hoor! Wat een optreden. De band was goed op dreef, de setkeuze was uitermate puik en de sfeer was krieg. Jammer alleen dat de band vrijwel de hele set op een flink tempo doorragde, het verschil tussen de "battle songs" en de kalmere passages verzoop zo nu en dan een beetje in hun enthousiasme. Maargoed, als je de nummers kent valt dat eigenlijk al nauwelijks op.
Nee, ruig avondje. Heel gezellig ook.
Binnenkort eff checken wat het nou allemaal precies is.
Graveworm --> vreten.
Ensiferum --> Folk zoals ik het graag hoor! Wat een optreden. De band was goed op dreef, de setkeuze was uitermate puik en de sfeer was krieg. Jammer alleen dat de band vrijwel de hele set op een flink tempo doorragde, het verschil tussen de "battle songs" en de kalmere passages verzoop zo nu en dan een beetje in hun enthousiasme. Maargoed, als je de nummers kent valt dat eigenlijk al nauwelijks op.
Nee, ruig avondje. Heel gezellig ook.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- ik stamp je kapot
- Contacteer: