Collapse 7
- XnegativeX
- Contacteer:
Collapse 7
Collapse 7 is het bandje van Mario Klausner (o.a. Pungent stench en Hollenthon) en wordt geproduceerd door Martin Schirenc. En toch moet je Collapse 7 in een andere hoek zoeken als Pungent stench.
De muziek van Collapse 7 valt eerder te omschrijven als sfeervolle death metal. Death metal met een black metal randje die voor een duister sfeertje zorgt. De sound is lekker open dus er is ook genoeg plek voor melodieen. Hun debuut In deep silence is net uit op Napalm records, checken die band!
http://www.collapse7.com/
De muziek van Collapse 7 valt eerder te omschrijven als sfeervolle death metal. Death metal met een black metal randje die voor een duister sfeertje zorgt. De sound is lekker open dus er is ook genoeg plek voor melodieen. Hun debuut In deep silence is net uit op Napalm records, checken die band!
http://www.collapse7.com/
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik zit net In deep silence weer eens te luisteren. En dat is genoeg reden om dit drukbezochte topique weer eens omhoog te schoppen.
Fans van death metal met wat meer melodie (geen In flames achtig werk trouwens), sfeer en wat meer midtempo werk zouden dit zeker eens moeten checken.
Mensen die, bijvoorbeeld, goed uit de voeten kunnen met het latere werk van Edge of sanity (Infernal, Crimson, etc.) zullen dit vast ook wel kunnen waarderen.
Ik vind het in ieder geval een erg sterke cd.
Fans van death metal met wat meer melodie (geen In flames achtig werk trouwens), sfeer en wat meer midtempo werk zouden dit zeker eens moeten checken.
Mensen die, bijvoorbeeld, goed uit de voeten kunnen met het latere werk van Edge of sanity (Infernal, Crimson, etc.) zullen dit vast ook wel kunnen waarderen.
Ik vind het in ieder geval een erg sterke cd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Lone Starr
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik heb hier de promo al een tijd liggen, wel een aardige CD ja. Heb me er nog steeds niet toe kunnen zetten die review eens te schrijven.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- XnegativeX
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
De laatste keer dat ik hem luisterde vond ik hem al beter dan daarvoor, er zijn gewoon andere nieuwe CD's die ik liever hoor, dan blijft zo'n CD dus liggen..XnegativeX schreef:Wat houdt je tegen?
Ik vind de cd namelijk toch wel iets meer waard dan alleen een "wel aardig". Misschien niet wereld schokkend maar toch een erg goede cd.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
- 7th Fallen Angel