Porcupine Tree + Anathema maandag 11 april, 013 Tilburg.

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
MK

Bericht door MK » vr apr 08, 2005 11:00 am

Hieron¡mus schreef:Hm, de volgende ochtend heb ik een mondeling Nederlands, haha. Het vervoer is gewoon het probleem, geld voor de trein heb ik niet.
Tja, dat is errug lastig ja... Ach, volgende keer beter? :wink:
It is my job as a human being to let my ignorance take control

Hieronimus2

Bericht door Hieronimus2 » vr apr 08, 2005 11:01 am

Juh, dan dat maar hè. Wel erg jammer van dat gratis kaartje. :(
Ad Astra...

[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]
[b]Front voor Zomervakanties.[/b]

MK

Bericht door MK » vr apr 08, 2005 11:04 am

Hieron¡mus schreef:Juh, dan dat maar hè. Wel erg jammer van dat gratis kaartje. :(
Indeed, kan ik me goed voorstellen dat dat jammer is ja!

Hieronimus2

Bericht door Hieronimus2 » vr apr 08, 2005 11:08 am

Ik... overleef 't wel denk ik hoor...
De hele avond mezelf opsluiten in m'n kamer met veeel chocola...

:lol:
Ad Astra...

[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr apr 08, 2005 11:09 am

had je die kaart moeten verkopen, er gaan nog vier mensen die ik ken die geen kaart hebben
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Hieronimus2

Bericht door Hieronimus2 » vr apr 08, 2005 11:11 am

Het is niet zo letterlijk mijn kaart, werd me aangeboden door iemand anders.
Ad Astra...

MK

Bericht door MK » vr apr 08, 2005 11:11 am

Hieron¡mus schreef:Het is niet zo letterlijk mijn kaart, werd me aangeboden door iemand anders.
Ik ben benieuwd wat die 'persoon' er nu mee gaat doen. Er zit hier iemand naast me die wel kan en ook graag zou willen. :P

Hieronimus2

Bericht door Hieronimus2 » vr apr 08, 2005 11:15 am

Hehe, nou, haar keus, daar sta ik volledig buiten denk ik! Ik kan toch niet, also...
Ad Astra...

Erased

Bericht door Erased » vr apr 08, 2005 11:48 am

Kristof schreef:had je die kaart moeten verkopen, er gaan nog vier mensen die ik ken die geen kaart hebben
A fine day to exit is inderdaad prachtig. Dat is wel de cd waarop ik een hoop 'fans' af heb zien haken, die houden meer van de anathema van silent enigma. Die vonden dit veel te rustig, anathema waren een stelletje watjes/whino's geworden.
Persoonlijk vind ik dat de plaat minder wanhopig overkomt omdat ze in silent enigma gewoon in een andere periode in hun leven zaten, maar a fine day weet juist precies de goede sfeer weet neer te zetten.
Deze band groeit en groeit maar, dat is juist het mooie eraan.

Maar goed, ik heb hier onverwacht 2 kaartjes over omdat er 2 niet meer gaan. Die kaartjes heb ik nu: (eigenlijk willen ze er niets mee doen en zijn ze bij mij gedropt van zie maar wat je ermee doet) dus ik wou ze aan de deur gaan verkopen, maar als jij iemand weet? Ze zijn dus voor de 013.

Edit: @ mk: als diegene naast jou Rob is, betekent dat denk ik dat ik er nog maar 1 over heb om aan te bieden?
[b]HOERO MOET MAAGD BLIJVEN!!!!![/b]
^LOL pwned.

Tonger
Contacteer:

Bericht door Tonger » vr apr 08, 2005 11:58 am

Toevallig iemand nog kaarten over voor Paradiso??
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal

MadTinus

Bericht door MadTinus » zo apr 10, 2005 8:17 pm

Erased schreef:[..]

A fine day to exit is inderdaad prachtig. Dat is wel de cd waarop ik een hoop 'fans' af heb zien haken, die houden meer van de anathema van silent enigma. Die vonden dit veel te rustig, anathema waren een stelletje watjes/whino's geworden.
Persoonlijk vind ik dat de plaat minder wanhopig overkomt omdat ze in silent enigma gewoon in een andere periode in hun leven zaten, maar a fine day weet juist precies de goede sfeer weet neer te zetten.
Deze band groeit en groeit maar, dat is juist het mooie eraan.
The Silent Enigma is een album dat binnen de Anathema catalogus een beetje op zichzelf staat vind ik, duidelijk een overgangsalbum van de oude naar de nieuwe stijl, ik vind het zelf hun minste album (Restless Oblivion is wel een erg gaaf nummer trouwens).

Het 'mindere' van de nieuwe stijl (van Fine Day en Natural Disaster) vind ik dat de structuur ontbreekt in de nummers. Niet dat ik allemaal hapklare couplet/refrein/couplet nummertjes wil, maar ik hou gewoon meer van de wat songgerichtere aanpak op albums als Eternity, Alternative 4 en Judgement. Het is me wat te zweverig/structuurloos op de laatste 2 albums.

Ik zou dus eerder willen zeggen dat de band verandert/ontwikkelt, dan 'groeit', wat qua speltechniek zijn ze er eerder op achteruit gegaan (drummer John in ieder geval wel).

De nieuwe DVD (die ik inderdaad voor mijn verjaardag heb gekregen ;)) is wel mooi trouwens.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Erased

Bericht door Erased » ma apr 11, 2005 8:32 am

MadTinus schreef:[..]

The Silent Enigma is een album dat binnen de Anathema catalogus een beetje op zichzelf staat vind ik, duidelijk een overgangsalbum van de oude naar de nieuwe stijl, ik vind het zelf hun minste album (Restless Oblivion is wel een erg gaaf nummer trouwens).

Het 'mindere' van de nieuwe stijl (van Fine Day en Natural Disaster) vind ik dat de structuur ontbreekt in de nummers. Niet dat ik allemaal hapklare couplet/refrein/couplet nummertjes wil, maar ik hou gewoon meer van de wat songgerichtere aanpak op albums als Eternity, Alternative 4 en Judgement. Het is me wat te zweverig/structuurloos op de laatste 2 albums.

Ik zou dus eerder willen zeggen dat de band verandert/ontwikkelt, dan 'groeit', wat qua speltechniek zijn ze er eerder op achteruit gegaan (drummer John in ieder geval wel).

De nieuwe DVD (die ik inderdaad voor mijn verjaardag heb gekregen ;)) is wel mooi trouwens.
The Silent Engima valt er inderdaad buiten, het was voor mij het eerste wat ik ooit van ze hoorde, iemand kwam eens naar me toe en zei hier heb je een cassettebandje met muziek die jij moet kennen. Heel vaag was dat, maar ik was iig wel gelijk weg ervan.
Ik vind elke aanpak die ze gehad hebben wel wat hebben eigenlijk, maar voor mij blijft eternity toch wel mijn favoriet..

Muzikaal zijn ze er zo erg niet op achteruit gegaan vind ik, de muziek is gegroeid en zij ook, ok, het zijn geen stelletje virtuozen, maar als ze dat zouden worden zou de lol er helaas ook snel af zijn vrees ik.

p.s. Gisteren in paradiso hadden ze een andere drummer bij leek het, of het was gewoon wel John die langer haar had en strak speelde (ik kon het niet goed zien, hij zat nogal achter zijn kit verstopt, maar de bekende anathema kit was het niet).
Hij speelde iig elke noot strak dus dat wordt extra genieten vanavond dan!!
^LOL pwned.

MK

Bericht door MK » ma apr 11, 2005 9:12 am

Een andere drummer?! :shock:

Erased

Bericht door Erased » ma apr 11, 2005 9:21 am

Jep, een andere kit en een jong ventje met half lang haar erachter. We zaten zwaar te twijfelen, maar volgens mij was het een invaller. Hij speelde ook veel meer fills en andere gave truukjes tussendoor. Bij Flying ging hij helemaal los gewoon.
^LOL pwned.

MK

Bericht door MK » ma apr 11, 2005 9:26 am

Erased schreef:Jep, een andere kit en een jong ventje met half lang haar erachter. We zaten zwaar te twijfelen, maar volgens mij was het een invaller. Hij speelde ook veel meer fills en andere gave truukjes tussendoor. Bij Flying ging hij helemaal los gewoon.
Op zich niet zo'n ramp dus, zelfs een verbetering, hehe. :)
Tering wat een gave maand, deze week Anathema/PT, volgende week Dark Suns/Pain Of Salvation en de week daarna Evergrey/James LaBrie!! :D

Erased

Bericht door Erased » ma apr 11, 2005 9:30 am

MK schreef:[..]

Op zich niet zo'n ramp dus, zelfs een verbetering, hehe. :)
Tering wat een gave maand, deze week Anathema/PT, volgende week Dark Suns/Pain Of Salvation en de week daarna Evergrey/James LaBrie!! :D
Nogmaals, ik weet het dus niet zeker. Het kan ook gewoon dezelfde zijn met een andere kit en langer haar.
Maar desalniettemin, hij speelde heel gaaf. Dus dat wordt geen probleem vanavond, als mensen er eerder last van gehad hadden.
^LOL pwned.

MK

Bericht door MK » ma apr 11, 2005 9:32 am

Hehe, ok. :)
Zolang er strak gespeeld is etc. dan is het alleen maar goed nieuws!

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » ma apr 11, 2005 12:34 pm

Ik heb er zin in vanavond.
לֹא אעבוד

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma apr 11, 2005 12:48 pm

jij ook al? ik wist dat jij zo openminded was :wink:
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

MK

Bericht door MK » ma apr 11, 2005 1:17 pm

AmnesJAn schreef:Ik heb er zin in vanavond.
Jij ook al? Dat word gezellig een MF kampje opbouwen denk ik zo, vooraan uiteraard. :)

Dennus

Bericht door Dennus » ma apr 11, 2005 2:09 pm

Zolang Anathema een paar nummers van hun eerste 3 cd's speelt vind ik het prima allemaal. Doen ze dit niet dan waren deze 23 euri slecht besteed.

MadTinus

Bericht door MadTinus » ma apr 11, 2005 3:40 pm

Dennus schreef:Zolang Anathema een paar nummers van hun eerste 3 cd's speelt vind ik het prima allemaal. Doen ze dit niet dan waren deze 23 euri slecht besteed.
Ik help je hopen, maar ik acht het zeer onwaarschijnlijk..
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Last.fm

MK

Bericht door MK » ma apr 11, 2005 3:42 pm

Zou wel leuk zijn, maar het heeft verder niet genoeg invloed om die 23 uitgegeven euro's slecht besteed te noemen, vind ik dan.

Dennus

Bericht door Dennus » ma apr 11, 2005 3:47 pm

MadTinus schreef:[..]

Ik help je hopen, maar ik acht het zeer onwaarschijnlijk..
Dan ga ik mij waarschijnlijk tamelijk vervelen.

Arawn

Bericht door Arawn » ma apr 11, 2005 4:03 pm

Dennus schreef:[..]

Dan ga ik mij waarschijnlijk tamelijk vervelen.
Hmm, valt wel mee denk ik.
De 'rustige' nummers waren in de minderheid gisteravond en zelfs die werden redelijk 'opgepompt'
In vergelijking met hun laatste optredens in de 013 en op 'Breda Barst!' waar ze net zo klonken als op hun CD's was hun sound gisteren veel rauwer en geïmproviseerder.
Het enthousiasme straalde er wel aan alle kanten vanaf i.i.g.
"Ehieh Asher Ehieh"

Regeer

Bericht door Regeer » ma apr 11, 2005 4:12 pm

Van mij mag Anathema wel weer eens in VERA langskomen...

metal-willem

Bericht door metal-willem » ma apr 11, 2005 4:15 pm

iig finntroll daar binnekort.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » di apr 12, 2005 1:15 am

tering, ik wil beginnen met te zeggen dat PT m'n beste concert in tijden was!

anathema was goed als voorprogramma, maar het mistte wat. het geluid was goed genoeg om alles te horen, de nummers die ik kende klonken erg goed, maar wegblazen zoals PT deden ze niet.

PT was fenomenaal! de drummer steeg na 2 nummers gigantisch in mijn achting. simpel en subtiel, doch stevig en interessant. een aantal nummers kende ik helaas niet, waardoor ik het moeilijker vond om daar van te genieten, maar man man, die ik wel kende brachen in mij een enthousiasme naar boven die ik al lang niet meer meegemaakt heb.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Vlammy

Bericht door Vlammy » di apr 12, 2005 1:23 am

Wat heb ik genoten vanavond! Zowel van Anathema als van Porcupine Tree, de band waar ik uiteindelijk voor naar de 013 ben afgereisd. Zelden zo'n prachtig, op sommige momenten zelfs tot tranen roerende concert meegemaakt.

Onder andere de volgende nummers werden gespeeld door Porcupine Tree:

Deadwing
Sound Of Muzak
Halo
Hatesong
Arriving Somewhere But Not Here
Mellotron Scratch
Blackest Eyes
Shesmovedon
Trains

Wat zijn de mannen van Porcupine Tree geweldig op elkaar ingespeeld, deze show stond als een huis. Ik werd er compleet door overdonderd. Had er veel van verwacht, maar niet zóveel! Zanger Steven Wilson klonk fantastisch, de overige muzikanten waren briljant, zelfs het geluid en de belichting waren goed geregeld. Er was alleen niet echt veel interactie met het publiek, maar dat maakte in dit geval niets uit. Ik moest wel een paar keer flink lachen om Wilson! Niets dan lovende woorden over dit concert. Dit was één van de beste concerten die ik ooit heb meegemaakt, ik wil nog een keer! :D

Dennus

Bericht door Dennus » di apr 12, 2005 1:37 am

Gaaf concert :wink:

Vlammy

Bericht door Vlammy » di apr 12, 2005 1:40 am

Dennus schreef:Gaaf concert :wink:
Ik las dat je het geld er niet voor over had, maar je hebt toch echt wat gemist vanavond! :D

Richard

Bericht door Richard » di apr 12, 2005 1:41 am

echt, wat is dat met die band, nog nooit van gehoord en opeens is iedereen er fan van.

Ik zal het eens gaan checken.
HAHA neen.

MadTinus

Bericht door MadTinus » di apr 12, 2005 1:41 am

Dennus schreef:Gaaf concert :wink:
Helemaal mee eens! De luistersessies van het oudere materiaal die ik de laatste dagen heb gehouden, hebben geholpen, ik kende alle nummers, op de nummers van "Up The Downstair" na, maar die klonken wel mooi in hun 'nieuwe' bewerking.

En ze speelden "Mellotron Scratch"!! :D En wat zongen ze dat laatste stukje mooi..

Van kop af aan klonk het als een klok, uitstekend geluid en de nummers werden fantastisch ten gehore gebracht. Die drummer is echt super, wat een verademing na dat gepruts van Anathema..

Want dat -Anathema- was voor mij spijtig genoeg toch weer een bevestiging van mijn vrees. Het begon hoopvol met Fragile Dreams, maar vanaf het moment dat de drums (in véél te hoog tempo..) in kwamen werd pijnlijk duidelijk dat 'helaas' geen vervangende drummer, maar gewoon John op de kruk zat (hij heeft idd wat langer haar nu). Naarmate hun optreden vorderde begon ik me steeds meer te ergeren aan de aan amateurisme grenzende slordigheid waarmee de nummers gebracht werden, wat een aanfluiting. Ik was gewoon kwaad en chagrijnig na het optreden.

Sommigen zullen vinden dat ik overdrijf, "zo erg was het toch niet", maar ik zeg dat als jarenlange Anathema fan (sinds "Serenades"), jarenlang behoorde de band tot mijn topfavorieten, maar de laatste jaren gaan ze er, vooral live, ernstig op achteruit, met vanavond als voorlopig dieptepunt. Ze lijken vergeten te zijn dat optreden niet alleen lol hebben inhoudt, maar ook het neerzetten van een goede (goed gespeelde) show. Je fans waar bieden voor hun geld en ze serieus nemen.

En het jammere is, ze kúnnen het dus wel, dat hebben ze op veel van hun vorige albums laten horen, John drumt prima op alle albums t/m Judgement (A4 uitgezonderd uiteraard), het kan toch niet de bedoeling zijn om er op achteruit te gaan? Toch kan ik niet anders vaststellen dan dat dat het geval is.

Een band als PT laat zien hoe het hoort, een perfect voorbereide en dito uitgevoerde show, maar toch met genoeg ruimte voor spontaniteit.

Last.fm

Vlammy

Bericht door Vlammy » di apr 12, 2005 1:50 am

MadTinus schreef:[..]En ze speelden "Mellotron Scratch"!! :D En wat zongen ze dat laatste stukje mooi..
Op dat nummer had ik dus gehoopt! En godver, wat heb ik staan janken als een klein kind... Op een positieve manier, want geen enkele band heeft ooit zo'n reactie in mij los kunnen maken.

Over het spelen van Anathema kan ik verder eigenlijk niet oordelen, dit was tenslotte de eerste keer dat ik ze zag optreden. Ik vond het een leuke show, maar verder niet bijster bijzonder. De oorzaak hiervan kan echter ook zijn dat ik vol verwachting uitkeek naar Porcupine Tree.

En Richard, dit moet je zeker eens gaan checken. Het is, in mijn ogen althans, méér dan de moeite waard. :)

Nidhuggur
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » di apr 12, 2005 2:04 am

Richard schreef:echt, wat is dat met die band, nog nooit van gehoord en opeens is iedereen er fan van.
Inderdaad, sinds 2 maanden hoor ik iedereen erover.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

MadTinus

Bericht door MadTinus » di apr 12, 2005 2:04 am

Vlammy schreef:[..]

Op dat nummer had ik dus gehoopt!
Ik ook!!! :D M'n favo nummer van Deadwing!! Dat laatste stukje (heb je hem weer...), dat was zó mooi, wat briljant gereproduceerd!
Vlammy schreef: En godver, wat heb ik staan janken als een klein kind... Op een positieve manier, want geen enkele band maakt zo'n reactie in mij los.
Briljant concert, super setlist, ook alleen maar supernummers van In Absentia, alleen Heart Attack in a Lay by had ik nog wel willen horen, maar de 3 die ze wel speelden waren ook precies mijn favorieten! :D En Even Less én A Smart Kid én Hatesong... Deadwing zelf was ook super!
Vlammy schreef:Over het spelen van Anathema kan ik verder eigenlijk niet oordelen, dit was tenslotte de eerste keer dat ik ze zag optreden. Ik vond het een leuke show, maar verder niet bijster bijzonder. De oorzaak hiervan kan echter ook zijn dat ik vol verwachting uitkeek naar Porcupine Tree.
Ik keek ook vooral heel erg uit naar PT, maar koester toch altijd die hoop dat Anathema weer een goed optreden zal doen, want dat wil ik zo graag.. Ik heb ze nu al een keer of 6-7 gezien, dat optreden ergens in '98 op de A4 tour (met Shaun Steels (nu in My Dying Bride) op drums, die is wél goed) in de Baroeg, was geweldig! Maar ja, ik zal kappen met zeiken, blij dat jij het tof vond iig ;).
Vlammy schreef:En Richard, dit moet je zeker eens gaan checken. Het is, in mijn ogen althans, méér dan de moeite waard. :)
Doen! nu! Je weet niet wat je mist!

Last.fm

Vlammy

Bericht door Vlammy » di apr 12, 2005 2:08 am

Nidhuggur schreef:[..]

Inderdaad, sinds 2 maanden hoor ik iedereen erover.
Ik denk dat je de oorzaak beter kunt zoeken bij het feit dat Deadwing nu een paar weken uit is. Dat album heeft nogal ingeslagen als een bom. :wink:

Nidhuggur
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » di apr 12, 2005 2:09 am

Ik denk dat je de oorzaak beter kunt zoeken bij het feit dat Deadwing nu een paar weken uit is. Dat album heeft nogal ingeslagen als een bom. :wink:
Aah, oke.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

Vlammy

Bericht door Vlammy » di apr 12, 2005 2:14 am

MadTinus schreef:[..]Heel verhaal :wink:
Ik had stiekem ook een beetje gehoopt op Open Car. Van mij hadden ze nog veel langer mogen spelen! :D

Hopelijk zie je ooit nog eens een ouderwetse Anathema-show. :)

MadTinus

Bericht door MadTinus » di apr 12, 2005 2:22 am

Ik had stiekem ook een beetje gehoopt op Open Car. Van mij hadden ze nog veel langer mogen spelen! :D
Van mij ook, nog veeeeeeeel langer, vooral nog een paar Deadwing nummers, Open Car, gaaf ja, heb je de teksten al eens gelezen op de PT site? Nee? Doen! Maar ze hadden niet véél langer moeten spelen of ik had de laatste trein naar Utrecht gemist en had ik dit nu niet kunnen posten ;) Misschien toch maar eens sterk overwegen de zondag van Bospop aan te doen, PT, Maiden & My Dying Bride...
Vlammy schreef:Hopelijk zie je ooit nog eens een ouderwetse Anathema-show. :)
Dan zal Tinus een gelukkige peer zijn! :D

Last.fm

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di apr 12, 2005 8:20 am

Mja.
לֹא אעבוד

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » di apr 12, 2005 8:21 am

Toch niet je-van-het Jan? :P
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di apr 12, 2005 8:22 am

Draconian schreef:Toch niet je-van-het Jan? :P
Het is toch een beetje muziek voor op cd.

en de zanger van Porcupine Tree is een hippie.
לֹא אעבוד

Vlammy

Bericht door Vlammy » di apr 12, 2005 8:25 am

AmnesJAn schreef:[..]

Het is toch een beetje muziek voor op cd.

en de zanger van Porcupine Tree is een hippie.
Haha, ik dacht al wel dat jij er zoiets over zou zeggen. :)

Ik vind het juist muziek die je live een keer meegemaakt moet hebben. Het gevoel dat ik gisteren door dat optreden kreeg, is met geen pen te beschrijven... Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Ben nog steeds in een euforische fase. :D
Laatst gewijzigd door Vlammy op di apr 12, 2005 8:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di apr 12, 2005 8:26 am

Ben ik zo voorspelbaar?
לֹא אעבוד

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » di apr 12, 2005 8:27 am

Ik zie ze wel op Bospop.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Vlammy

Bericht door Vlammy » di apr 12, 2005 8:27 am

AmnesJAn schreef:Ben ik zo voorspelbaar?
Nee, dat niet. :wink:

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di apr 12, 2005 8:32 am

Naja de bands waren zeker goed, maarja live is het toch niet geheel mijn ding. Maargoed Anathema speelde wel One Last Goodbye en Fragile Dreams, dat was eigenlijk mijn reden om te komen dus dat zat wel goed. ;)
לֹא אעבוד

Vlammy

Bericht door Vlammy » di apr 12, 2005 9:40 am

AmnesJAn schreef:Naja de bands waren zeker goed, maarja live is het toch niet geheel mijn ding. Maargoed Anathema speelde wel One Last Goodbye en Fragile Dreams, dat was eigenlijk mijn reden om te komen dus dat zat wel goed. ;)
Je bent dus in elk geval niet helemaal voor niks gegaan. :)

Wat ik trouwens apart, doch zeer mooi vond aan het concert van Porcupine Tree, was het visuele gedeelte op de achtergrond dat gecombineerd werd met de muziek en tevens gelijk liep met de zang.

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di apr 12, 2005 9:41 am

Je bent dus in elk geval niet helemaal voor niks gegaan. :)

Wat ik trouwens apart, doch zeer mooi vond aan het concert van Porcupine Tree, was het visuele gedeelte op de achtergrond dat gecombineerd werd met de muziek en tevens gelijk liep met de zang.
Die combinatie was inderdaad gaaf gedaan.
Een dergelijke combinatie heb ik overigens heel gaaf gezien op een concert van Tool.

Ik heb zin in zaterdag, dan is er weer een echt ros-concert.
לֹא אעבוד

Plaats reactie