ManOwaR
- Lone Starr
- Lone Starr
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
vind het een ontiegelijk grafnummerNochdFaol schreef:Hehehe
Oh Sorry kan dit gewoon NIET laten:
Pleasure Slave
She Is Waiting To Kiss My Hand
But She Will Wait For My Command
My Chains And Collar Brought Her To Her Knees
She Now Is Free To Please
Woman Be My Slave
That's Your Reason To Live
Woman Be My Slave
The Greatest Gift I Can Give
Woman Be My Slave
Before Her Surrender She Had No Life
Now She's A Slave Not A Wife
Her Only Sorrow Is For Women Who Live With Lies
She's Taken Off Her Disguise
Woman Be My Slave
Chained Unto My Bed
Woman Be My Slave
Begging To Be Fed
Your Body Belongs To Me
Woman Come Here
Remove Your Garments
Kneel Before Me
Please Me
Woman Be My Slave
Chained Unto My Bed
Woman Be My Slave
Begging To Be Fed
I Want You Now
Woman Be My Slave
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]
- toffe_ellende
Ja, maar ze kwamen erachter dat het leger helemaal niet met zwaarden, bijlen en warhammers vecht. Ook bestond de taktiek 'whirlwind of doom' niet. Dus hebben ze ervoor gezorgd dat ze ongeschikt zijn voor het leger door homo te worden.toffe_ellende schreef:Hebben die gast van Manowar eigenlijk in een leger gediend. Een echt leger en niet hun 'manschappen', de slaafse fans..

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
-
- Contacteer:
www.jadedrocks.com Jaded "Metal Maidens of Steel!"
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Sign of the hammer heerscht toch echt het hardst, als tweede ga ik voor Into Glory Ride (die beiden zwaar onderschat worden)
He told us life was just an hotel
Time to check out when he rang the bell
He told us life was just an hotel
Time to check out when he rang the bell
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
- Julius Evola
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Of wat dacht je van Blow Up your Speakers?
Koop gewoon Hell On Earth 3, daar staan alle clips op. En van de meesten staat er ook nog eens een making-off op. Vooral die van return Of TheWarlord is lachen. Uiteraard zitten ze weer op te scheppen over hoe stoer ze wel niet zijn. Onder andere over hoe stoer ze wel niet doen tegenover de locale politie
Koop gewoon Hell On Earth 3, daar staan alle clips op. En van de meesten staat er ook nog eens een making-off op. Vooral die van return Of TheWarlord is lachen. Uiteraard zitten ze weer op te scheppen over hoe stoer ze wel niet zijn. Onder andere over hoe stoer ze wel niet doen tegenover de locale politie

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Gisteravond een feestje met veel bier en de Fire and Blood dvd, het kon gewoon niet meer stuk.
En daarna vanzelfsprekend allemaal geheerscht terwijl de clip van Gloves of Metal werd afgespeelt, zoveel heerschendheid op 1 avond was gewoon teveel van het goede!
En daarna vanzelfsprekend allemaal geheerscht terwijl de clip van Gloves of Metal werd afgespeelt, zoveel heerschendheid op 1 avond was gewoon teveel van het goede!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
De reden is simpel: het nummer is pas geschreven nadat Warriors Of The World uitkwam.Edwynn schreef:Ik zit nu The Dawn Of Battle te beluisteren. Het is eigenlijk zeer merkwaardig dat dit nummer niet op Warriors Of The World is terechtgekomen. Want dit nummer mag zich onder de beste Manowarnummers ooit scharen.
Werkelijk magistraal!
- Sandr
- Contacteer:
toch een van de matigste manowar-albums, als je het mij vraagtIROn schreef:Oeh, gaafheid. Ik heb vanmiddag Fighting the World op LP gekocht, en hoewel ik alleen de eerste 2 nummers geluisterd heb, weet ik nu al dat ik deze zeer bruut ga vinden.
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- defenderofsteel
vind ik niet, lekker catchy album. zal wel commetaar krijgen maar into glory ride heeft me nooit erg kunnen boeie. zal hem zo nog is opzetten is al weer een poos geleden. maar dat is de enige cd van ze die ik niet vaak gedraaid hebSandr schreef:[..]
toch een van de matigste manowar-albums, als je het mij vraagt
www.myspace.com/suddenthrash
Glory ride vind ik eigenlijk ook één grote pot bagger. Fighting The World is wel weer leuk, maar er staan maar een paar goede nummers op en een paar zeer zwakke. En dan is de cd na een half uurtje alweer voorbij.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wat heb je dan tegen dat album?Rene schreef:Glory ride vind ik eigenlijk ook één grote pot bagger. Fighting The World is wel weer leuk, maar er staan maar een paar goede nummers op en een paar zeer zwakke. En dan is de cd na een half uurtje alweer voorbij.
Als je het over Into Glory Ride hebt, ik vond 'm de eerste luisterbuurt gewoon behoorlijk tegenvallen. En eerlijk gezegd heb ik 'm daarna nooit meer geluisterd, dus een goed onderbouwde mening kan ik er niet over geven.Lennert from hell schreef:[..]
Wat heb je dan tegen dat album?
Plus die apepakjes op de cover, aaaargh!
En dus moet je dan je mond erover houden. Sommige cd's die ik heb, die nu tot mijn favorieten behoren, moest ik eerst een paar keer luisteren. Het blijken achteraf vaak de beste te zijn voor jaren.Rene schreef:[..]
Als je het over Into Glory Ride hebt, ik vond 'm de eerste luisterbuurt gewoon behoorlijk tegenvallen. En eerlijk gezegd heb ik 'm daarna nooit meer geluisterd, dus een goed onderbouwde mening kan ik er niet over geven.
Man, houd daar toch eens over op, het is jaren geleden.Rene schreef:[..]Plus die apepakjes op de cover, aaaargh!
Ja op 1 of andere manier voelen niet-liefhebbers zich altijd weer geroepen om te gaan zeiken. Ga dan lekker lullen over 1 of andere schijtband in een ander topic en pleurt hier op.
Into Glory Ride is een geniale plaat. Die pakjes zijn geniaal (in de tijdsgeest), de clip van Gloves of Metal is geniaal en Gates of Valhalla is ook geniaal. Kouwe rillingen.
Raar toch, dat er zoveel zeikers zijn op Manowar, maar dat als Battle Hymn gedraaid wordt ergens toch iedereen mee kan brullen en uit hun dak gaat.
Into Glory Ride is een geniale plaat. Die pakjes zijn geniaal (in de tijdsgeest), de clip van Gloves of Metal is geniaal en Gates of Valhalla is ook geniaal. Kouwe rillingen.
Raar toch, dat er zoveel zeikers zijn op Manowar, maar dat als Battle Hymn gedraaid wordt ergens toch iedereen mee kan brullen en uit hun dak gaat.
HAHA neen.
Nah, als ik 'm nog een keer hoor, blijf ik het kut vinden.Marjo schreef:[..]
En dus moet je dan je mond erover houden. Sommige cd's die ik heb, die nu tot mijn favorieten behoren, moest ik eerst een paar keer luisteren. Het blijken achteraf vaak de beste te zijn voor jaren.
Flikker toch op met je niet-liefhebber, want ik neem aan dat je mij bedoelt. Ik heb toch al vaak gezegd in dit topic dat ik Manowar een leuke band vind?Richard schreef:Ja op 1 of andere manier voelen niet-liefhebbers zich altijd weer geroepen om te gaan zeiken. Ga dan lekker lullen over 1 of andere schijtband in een ander topic en pleurt hier op.
Ook heb ik gezegd dat ik geen onderbouwde mening kon geven, over waarom ik Glory Ride niks aan vind en dus zou ik er mijn kop over houden. Maar ja, zelfs dan blijken de echte fans op hun teentjes getrapt

Man, lees je commentaar in dit hele topic toch eens terug. Je blijft maar zeggen dat je Manowar wel leuk vindt, maar zeiken kun je als de beste. Ik vind ook een aantal bands wel leuk, heb er aan de andere kant ook commentaar op, he zijn niet mijn favoriete bands, maar dan ga ik toch ook niet op een topic van zo'n band zitten kloten.Rene schreef:[..]
Flikker toch op met je niet-liefhebber, want ik neem aan dat je mij bedoelt. Ik heb toch al vaak gezegd in dit topic dat ik Manowar een leuke band vind?
Ook heb ik gezegd dat ik geen onderbouwde mening kon geven, over waarom ik Glory Ride niks aan vind en dus zou ik er mijn kop over houden. Maar ja, zelfs dan blijken de echte fans op hun teentjes getrapt
En ja, als je iets " bagger " vindt, dan vind ik dat je dat moet kunnen onderbouwen , anders moet je gewoon niks zeggen. Als ik alles moet gaan opnoemen wat ik bagger vindt dan heb ik daar een dagtaak aan.
Het wordt een beetje zielig Rene. Ik snap echt niet wat je hier te zoeken hebt. Oh en je hoeft nu niet gelijk te replyen met een onderbouwde mening over IGR, want je kunt em nooit genoeg gehoord hebben omdat te doen. Uit jouw stukjes lees ik vooral dat je bepaalde nummers wel goed vindt en dat is het. Heb ik met zoveel bands ......
Ach, mijn verslag op metalfan over het concert in Zwolle was behoorlijk positief. Dus mocht ik op die fanconventie zijn, dan zal dat wel niet anders zijn.Marjo schreef:[..]
Hey, Metalfan stuurt jou toch niet hoop ik als afgevaardigde naar de Fanconvention ? Dan kun je wel thuisblijven hoor, ik schrijf je stukje wel : " het was wel leuk, maar ....... blablabla "
En wat doe ik in dit topic? Inderdaad, ik vind Manowar een leuke band en vind het leuk om over de band te discuseren. Maar ik had helemaal niet door dat ik de band geweldig moest vinden, eer ik hier wat mag posten. En ik wist al helemaal niet dat ik hier mag zeggen dat ik een cd van manowar niet zo leuk vind!

- thecameraeye
Sluitingsdatum aanmelden busreis vanuit Nederland naar het Earthshaker Festival + Mega Manowar Fanconvention = 30 april !!!!
Info busreis op : www.manowar.nl --> nieuws -- > link busreis bovenaan nieuwspagina
Info busreis op : www.manowar.nl --> nieuws -- > link busreis bovenaan nieuwspagina
Eindelijk het laatste definitieve nieuws rondom de bustrip
Het volgende kunnen we berichten over het busvervoer naar het Earthshaker festival.
Bock - Tours zal de trip uit gaan voeren, hier kun je ook kaartjes bestellen voor de bus.
De busmaatschappij heeft gehoor gegeven om op woensdag 20 juli een bus te laten rijden, zelfs met nog meer opstapplaatsen :
Amsterdam
Utrecht
Eindhoven
Venlo
Koln
Frankfurt
( aankomst woensdagmiddag )
Voor opstapplaatsen / tijden / kaartjes zie :
http://www.bock-tours.de/86.0.html
Als je een ticket besteld, vermeld dan dat het gaat om de bus van woensdag !
Bock - Tours zal de trip uit gaan voeren, hier kun je ook kaartjes bestellen voor de bus.
De busmaatschappij heeft gehoor gegeven om op woensdag 20 juli een bus te laten rijden, zelfs met nog meer opstapplaatsen :
Amsterdam
Utrecht
Eindhoven
Venlo
Koln
Frankfurt
- Harvester Of Sorrow
- Contacteer:
Ik vind het wel tijd worden om binnenkort de manowar cd's eens compleet te hebben. Na het zien van de fire and blood dubbel dvd kon het feest niet meer stuk. Echt, waarom komen ze nu alleen naar duitsland, ik wil ze hier!
Heb battle hymns, kings of metal, hail to england, sign of the hammer, louder than hell en into glory ride.
Nu Triumph Of Steel, Fighting The World en Warriors Of The World binnenkort regelen hoor.
Die live albums, zijn die de moeite?
Heb battle hymns, kings of metal, hail to england, sign of the hammer, louder than hell en into glory ride.
Nu Triumph Of Steel, Fighting The World en Warriors Of The World binnenkort regelen hoor.
Die live albums, zijn die de moeite?
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Re: Eindelijk het laatste definitieve nieuws rondom de bustr
Marjo schreef:Het volgende kunnen we berichten over het busvervoer naar het Earthshaker festival.
Amsterdam
Utrecht
Eindhoven
Venlo
Koln
Frankfurt
w00t!
Goed nieuws, nu nog hopen dat de Bock Tours website ooit nog een keer online komt.
Nee, jij!!