Springstof Festival 21 mei 2005
Springstof Festival 21 mei 2005
Springstof festival
Eindelijk is het zover, de ideeën gaan hier al jaren lang rond in het Ukien om een metal festival te organiseren, en nu eindelijk zijn de woorden tot daden omgezet wat resulteert in het Springstof festival. Het doel ervan is om de metalscéne in Overijssel te vergroten, omdat we weten dat hier genoeg metalheads rondlopen maar omdat er maar een gering aantal shows zijn, komen die nooit echt aan hun trekken. Dit willen we gaan veranderen door van dit festival een jaarlijks festival van te maken.
Na hard werken hebben we volgens ons en vele anderen een perfecte line-up gecreëerd die er als volgt uit ziet:
Katafalk
The Monolith Death Cult
Instil
Greyline
Taste of Insanity
Led Astray
Bodyrot
Septuagint
37 Stabwoundz
Het festival is voorzien van genoeg eet en drank mogelijkheden. Verder zullen er ook merchandise standjes aanwezig zijn voor de verkoop van veel cd’s, dvd’s, shirts enz.
Het festival vind plaats op Zaterdag 21 Mei en het terrein gaat open om 13.30. De voorverkoop gaat ook binnenkort van start en de prijs zal zijn 8 euro. De voorverkoop plekken worden ook zeer binnenkort bekendgemaakt. Kaarten aan de deur worden 10 euro.
Verdere informatie over de verkoop volgt snel.
Ik hoop jullie allen te zien op 21 Mei hier voor de deur bij het Ukien.
Tot dan!
Eindelijk is het zover, de ideeën gaan hier al jaren lang rond in het Ukien om een metal festival te organiseren, en nu eindelijk zijn de woorden tot daden omgezet wat resulteert in het Springstof festival. Het doel ervan is om de metalscéne in Overijssel te vergroten, omdat we weten dat hier genoeg metalheads rondlopen maar omdat er maar een gering aantal shows zijn, komen die nooit echt aan hun trekken. Dit willen we gaan veranderen door van dit festival een jaarlijks festival van te maken.
Na hard werken hebben we volgens ons en vele anderen een perfecte line-up gecreëerd die er als volgt uit ziet:
Katafalk
The Monolith Death Cult
Instil
Greyline
Taste of Insanity
Led Astray
Bodyrot
Septuagint
37 Stabwoundz
Het festival is voorzien van genoeg eet en drank mogelijkheden. Verder zullen er ook merchandise standjes aanwezig zijn voor de verkoop van veel cd’s, dvd’s, shirts enz.
Het festival vind plaats op Zaterdag 21 Mei en het terrein gaat open om 13.30. De voorverkoop gaat ook binnenkort van start en de prijs zal zijn 8 euro. De voorverkoop plekken worden ook zeer binnenkort bekendgemaakt. Kaarten aan de deur worden 10 euro.
Verdere informatie over de verkoop volgt snel.
Ik hoop jullie allen te zien op 21 Mei hier voor de deur bij het Ukien.
Tot dan!
- ruben somewhere online
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Springstof Festival 21 mei 2005
Oftewel: ik kom niet.Robbizzel schreef:Springstof festival
Katafalk (Al 3 keer gezien)
The Monolith Death Cult (Wel aardig)
Instil (Wel aardig)
Greyline (Ken ik niet)
Taste of Insanity (Kut)
Led Astray (Gaaf)
Bodyrot (Ken ik niet)
Septuagint (Kut)
37 Stabwoundz (Kut)
- fetuskiller
- Contacteer:
- ruben somewhere online
Fuck you scheethoofd. Septuagint is een hele toffe heavymetalband. Dat jij 13-in-een-dozijn bands prefereert geeft je nog niet het recht om toffe heavymetal af te kraken, nicht.fetuskiller schreef: Oftewel: ik kom niet.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
CoenV, de defender of heavy metal, heeft wederom een waar woord gesproken.CoenV schreef:[..]
Fuck you scheethoofd. Septuagint is een hele toffe heavymetalband. Dat jij 13-in-een-dozijn bands prefereert geeft je nog niet het recht om toffe heavymetal af te kraken, nicht.
- fetuskiller
- Contacteer:
Als ik iets niet goed vind mag ik dat toch op zijn minst zeggen lijkt mij...CoenV schreef:[..]
Fuck you scheethoofd. Septuagint is een hele toffe heavymetalband. Dat jij 13-in-een-dozijn bands prefereert geeft je nog niet het recht om toffe heavymetal af te kraken, nicht.

- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
Ik vond 't maar een gare iced earth ripoff, fag.CoenV schreef:[..]
Vigilance is, the order of the day.
- fetuskiller
- Contacteer:
Niemand is geinteresseerd in dat eindeloze gekanker van jou bij elk concert topic.fetuskiller schreef:[..]
Als ik iets niet goed vind mag ik dat toch op zijn minst zeggen lijkt mij...
Hou je bek gewoon als je er geen bal aan vindt, en ga ns een keer wat nuttigs posten.
- fetuskiller
- Contacteer:
Wel degelijk ja, daarvoor ben ik hier als mod aangesteld.fetuskiller schreef:Dus zoiets als jij nu post vind je wel nuttig?
ik snap het niet... iedereen mag zeggen of ie komt of niet, tot dat ik het zeg dan krijg ik gelijk gezeik van alle kanten...
mongolen
Punt is dat jij in ELK concert topic zowat aangeeft dat je niet komt (te ver weg,te duur,kutbands etc.) en dat begint behoorlijk irritant te worden.
En geef die stoere bek maar tegen je moeder he.
jonges laten we het gezellig houden. en tog moet ik dit even zeggen dat fetus killer idd ze kop moet houden, ik heb zowiezo al gemerkt dat hij totaal geen verstand heeft dus wat dat betreft hoef ik uhm nie eens op me festival te hebben.
en verder moet iedereen gewoon komen
want het word echt een vette dag
en verder moet iedereen gewoon komen

- ruben somewhere online