Black Metal Topic
Shelob's Lair - Nightfall in heaven cdr, iemand bekend met deze overleden band?
http://mitglied.lycos.de/norghash/ alhier staan wat samples
...nog maar een keer. Ik vind dit behoorlijk goede sferische black.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb de nummers gedownload. Ik zal ze binnenkort even luisteren.nuberus schreef:Shelob's Lair - Nightfall in heaven cdr, iemand bekend met deze overleden band?
Ik las net trouwens een interessante review van het noorse Bergraven. Ze werden vergeleken met Darkthrone en Dodheimsgard. Opzich wel interessant dus.
Kent iemand hier iets van en is het ook echt zo interessant als de reviewer doet vermoeden?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
enkel van gehoord, nog niet geluisterd.XnegativeX schreef:[..]
Ik heb de nummers gedownload. Ik zal ze binnenkort even luisteren.
Ik las net trouwens een interessante review van het noorse Bergraven. Ze werden vergeleken met Darkthrone en Dodheimsgard. Opzich wel interessant dus.
Kent iemand hier iets van en is het ook echt zo interessant als de reviewer doet vermoeden?
En de man zal heersen.
Ik heb één keer wat ervan gehoord, en volgens mij vond ik dat wel goed te pruimen.
Erg smerige, ietwat in blubberige gitaarmuren verzopen mid-tempo Black. Wel goed verstaanbaar verder, een beetje als een agressievere Shining. Vergelijkingen met Dödfödd kwamen ook wel naar boven.
Nu ja, op dat laatste zou ik niet alteveel letten, want Dödfödd ken ik ook nog niet als de binnenkant van mijn broekzak.
Zelf heb ik me maar weer eens aan een moppie Krohm gewaagd. Wat schetst mijn verbazing, in tegenstelling tot A World Through Dead Eyes, wat ik ondanks meerdere luisterbeurten een teveel voorthobbelende plaat vind zonder opvallende momenten, bevalt dit me uitstekend.
Het gaat hier om het nummer Veneria's Call, van de mcd Crown of the Ancients. En wat een geweldenaar!
Rob liep het al meerdere malen de lucht in te prijzen, iets wat ik niet begreep aangezien AWTDE een constante tegen saaiheid aanleunende gitaarmuur is met een bal verzopen vocalen erin en verder te weinig afwisseling om mijn aandacht vast te kunnen houden, maar ik kan hier volkomen met hem instemmen.
Wat ik hier hoor is pure wanhoop, waarbij ik onmiddelijk om de oren word geslagen met een trage, ongelooflijk hartverscheurende riff, bijgestaan door sfeervol drumwerk, dat precies het juiste tempo heeft om aan te sluiten bij de gevoelens die deze riff opwekt. Het geheel heeft de krachtigheid van een apocalypse-blastbeat-sessie, terwijl het uiterst subtiel blijft en niet hoeft te verzanden in razendsnel maar gedachteloos gemep op de instrumenten. Na enige tijd begint Numinas zich te bemoeien met het nummer. Nu hij niet weggedrukt wordt door een gitaarmuur (de verhouding is hier erg netjes en 50-50), valt het meteen op dat de goede man een zeer ijzingwekkende krijs heeft. Een vergelijking met Varg Vikernes gaat qua geluid onmiddelijk op. Ook wel die Nattramn van Silencer, minus het speenvarken gedeelte. Zijn stem past al even goed bij het nummer als de rest dat het nummer vormt, en wederom is het wanhoop troef. Het blijken gelukkig geen neppe emoties te zijn, de sfeer die dit nummer uitbraakt geeft me de rillingen en een gevoel van leegte, en dat voelt geweldig en verslavend. Ofwel, geweldig verslavend, hehehe...he..
Wat volgt is een tempo-versnelling, waarin al het vorige terugkomt, inclusief nog meer geweldige gitaarkunst, en de wanhoop die de eerste twee minuten zo tekenden overslaat in furiositeit.
Opnieuw slaagt Numinas erin zijn bedoelingen ijzersterk uit te werken, bijgestaan door het meest aansluitende en toevoegende synthwerk dat ik de laatste tijd gehoord heb, dit naast de Kvist demo, nog zo'n voorbeeld van het raken van de absoluut juiste snaar. Hierbij worden deze synths vermengt met een gitaarmuur die zeer doet denken aan AWTDE, echter, hier stoort het niet aangezien er voorafgaand zat afwisselends te beluisteren viel, en die afwisseling houdt hierbij niet op. Wat namelijk volgt is een fade-out, overlopend in een prachtige afsluiting waarin enkel een eenvoudige akkoestische gitaar te horen valt (de lichte synth niet meegeteld). Gay? Past niet? Opeth? NEEN!
Het bijbehorende beeld.... Fantastisch. De wereld is verlaten en bevroren, de zon is voor altijd verdwenen. Numinas wenst u veel plezier ermee en stuur nog een kaartje!
Het nummer voelt als een (dit gaat fout klinken) Black Metal ballad, zoals Natassja In Eternal Sleep ook op die manier te zien valt. Hier slaat het muzikale aspect echter nog een tandje of wat door. Die eerstgenoemde valt alleen tekstueel onder die noemer.
Wat een eikel eigenlijk, die kerel van Total Holocaust. Mij een beetje AWTDE opsturen terwijl ik destijds toch echt om Crown Of The Ancients gevraagd heb, hehe. Die komt er dus zeker nog bij. Al was 't alleen maar om deze parel, maar ik ga er vanuit dat de overige twee nummers ook te doen zijn?
En laat ik dat album dan ook nog maar eens een keer opzetten. Misschien dat het kwartje na lang genoeg aandrukken alsnog valt.
Erg smerige, ietwat in blubberige gitaarmuren verzopen mid-tempo Black. Wel goed verstaanbaar verder, een beetje als een agressievere Shining. Vergelijkingen met Dödfödd kwamen ook wel naar boven.
Nu ja, op dat laatste zou ik niet alteveel letten, want Dödfödd ken ik ook nog niet als de binnenkant van mijn broekzak.
Zelf heb ik me maar weer eens aan een moppie Krohm gewaagd. Wat schetst mijn verbazing, in tegenstelling tot A World Through Dead Eyes, wat ik ondanks meerdere luisterbeurten een teveel voorthobbelende plaat vind zonder opvallende momenten, bevalt dit me uitstekend.
Het gaat hier om het nummer Veneria's Call, van de mcd Crown of the Ancients. En wat een geweldenaar!
Rob liep het al meerdere malen de lucht in te prijzen, iets wat ik niet begreep aangezien AWTDE een constante tegen saaiheid aanleunende gitaarmuur is met een bal verzopen vocalen erin en verder te weinig afwisseling om mijn aandacht vast te kunnen houden, maar ik kan hier volkomen met hem instemmen.
Wat ik hier hoor is pure wanhoop, waarbij ik onmiddelijk om de oren word geslagen met een trage, ongelooflijk hartverscheurende riff, bijgestaan door sfeervol drumwerk, dat precies het juiste tempo heeft om aan te sluiten bij de gevoelens die deze riff opwekt. Het geheel heeft de krachtigheid van een apocalypse-blastbeat-sessie, terwijl het uiterst subtiel blijft en niet hoeft te verzanden in razendsnel maar gedachteloos gemep op de instrumenten. Na enige tijd begint Numinas zich te bemoeien met het nummer. Nu hij niet weggedrukt wordt door een gitaarmuur (de verhouding is hier erg netjes en 50-50), valt het meteen op dat de goede man een zeer ijzingwekkende krijs heeft. Een vergelijking met Varg Vikernes gaat qua geluid onmiddelijk op. Ook wel die Nattramn van Silencer, minus het speenvarken gedeelte. Zijn stem past al even goed bij het nummer als de rest dat het nummer vormt, en wederom is het wanhoop troef. Het blijken gelukkig geen neppe emoties te zijn, de sfeer die dit nummer uitbraakt geeft me de rillingen en een gevoel van leegte, en dat voelt geweldig en verslavend. Ofwel, geweldig verslavend, hehehe...he..
Wat volgt is een tempo-versnelling, waarin al het vorige terugkomt, inclusief nog meer geweldige gitaarkunst, en de wanhoop die de eerste twee minuten zo tekenden overslaat in furiositeit.
Opnieuw slaagt Numinas erin zijn bedoelingen ijzersterk uit te werken, bijgestaan door het meest aansluitende en toevoegende synthwerk dat ik de laatste tijd gehoord heb, dit naast de Kvist demo, nog zo'n voorbeeld van het raken van de absoluut juiste snaar. Hierbij worden deze synths vermengt met een gitaarmuur die zeer doet denken aan AWTDE, echter, hier stoort het niet aangezien er voorafgaand zat afwisselends te beluisteren viel, en die afwisseling houdt hierbij niet op. Wat namelijk volgt is een fade-out, overlopend in een prachtige afsluiting waarin enkel een eenvoudige akkoestische gitaar te horen valt (de lichte synth niet meegeteld). Gay? Past niet? Opeth? NEEN!
Het bijbehorende beeld.... Fantastisch. De wereld is verlaten en bevroren, de zon is voor altijd verdwenen. Numinas wenst u veel plezier ermee en stuur nog een kaartje!
Het nummer voelt als een (dit gaat fout klinken) Black Metal ballad, zoals Natassja In Eternal Sleep ook op die manier te zien valt. Hier slaat het muzikale aspect echter nog een tandje of wat door. Die eerstgenoemde valt alleen tekstueel onder die noemer.
Wat een eikel eigenlijk, die kerel van Total Holocaust. Mij een beetje AWTDE opsturen terwijl ik destijds toch echt om Crown Of The Ancients gevraagd heb, hehe. Die komt er dus zeker nog bij. Al was 't alleen maar om deze parel, maar ik ga er vanuit dat de overige twee nummers ook te doen zijn?
En laat ik dat album dan ook nog maar eens een keer opzetten. Misschien dat het kwartje na lang genoeg aandrukken alsnog valt.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Hij heeft het licht gezien...goeie zaak.Meltdown schreef:Ik heb één keer wat ervan gehoord, en volgens mij vond ik dat wel goed te pruimen.
Ja, de andere twee nummers dragen eenzelfde sfeer met zich mee. Er ontbreekt alleen de geweldige climax die we op de opener van deze schijf vinden, plus de akoestische intermezzo. De rest is vergelijkbaar en ook fantastisch.
Goede omschrijving kerel!
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Heh, bedankt.
Eigenlijk is het de eerste keer dat ik dieper op een specifiek nummer in ga dan "da's gaaf.", dus het is een beetje teveel moeilijkewoordenpielerij. Uitdrukken waaróm je een nummer zo goed vindt blijkt nog knap lastig te zijn. Maar goed, het staat er.
De rest is dus ook van vergelijkbare kwaliteit? Mooi, dan zit die mcd bij m'n volgende aanschaf als ik de kans krijg.
Eigenlijk is het de eerste keer dat ik dieper op een specifiek nummer in ga dan "da's gaaf.", dus het is een beetje teveel moeilijkewoordenpielerij. Uitdrukken waaróm je een nummer zo goed vindt blijkt nog knap lastig te zijn. Maar goed, het staat er.
De rest is dus ook van vergelijkbare kwaliteit? Mooi, dan zit die mcd bij m'n volgende aanschaf als ik de kans krijg.
Laatst gewijzigd door Meltdown op zo apr 17, 2005 2:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Onlangs heb ik de 7" split Bloodhammer/Blackdeath ontvangen.
Sterk spul, dat Blackdeath. Met name het eerste nummer "Sun is Setting in the North": de eenvoud, de opbouw naar een climax, heel overtuigend.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de rest van Blackdeath niet bekend ben. De zoveelste band waarvan ik de naam vaak voorbij zie komen, maar waar ik tot dusverre geen aandacht aan besteedde. Als Blackdeath altijd zo klinkt wordt het tijd om er meer van binnen te halen.
Sterk spul, dat Blackdeath. Met name het eerste nummer "Sun is Setting in the North": de eenvoud, de opbouw naar een climax, heel overtuigend.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met de rest van Blackdeath niet bekend ben. De zoveelste band waarvan ik de naam vaak voorbij zie komen, maar waar ik tot dusverre geen aandacht aan besteedde. Als Blackdeath altijd zo klinkt wordt het tijd om er meer van binnen te halen.
Kop dicht, Thorko
Ik heb het wel zien liggen bij Blazing, maar ook ik heb er - mede door de cliché-naam, haha - nooit echt aandacht aan besteed. Kun je het wat nader omschrijven?
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Het kutte van Industrial BM, live gezien, is dat het ontzettend kut is om goede mix te maken. Het was Blacklodge eerste echte tour en het was flinken aankloten... maar het was uber! Soms kwamen de deuntjes teveel naar voren, maar das gewoon een kwestie van aanpassen...Raymond W. schreef:[..]
Heb je de cd ook gehoord?
Rost toch een stuk harder dan Aborym naar mijn mening en trance deuntjes zitten er niet in
Nieuwe cd van Blacklodge moet deze zomer komen.
http://www.forum-europae.com - Forum Europae
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine

Cirith Gorgor/ Mor Dagor Split 7"
Heersch!The new track "Demonic Incarnation" was successfully recorded in a studio in Cologne. The raw version already sounds great, thanks to sound technician Pestilence (Mor Dagor), and we are presently waiting for the final mix, which will certainly turn out even better.
A release date for the split 7"EP has not yet been set but the renewed cover artwork and overall layout is finished.
Terug van weg geweest
- Chucknorris
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Ik heb pas geleden eens wat materiaal van een band met de naam Catenatam Lucem beluisterd.
IK was positief verrast, want ondanks de ietwat chaotische productie, bracht de band zeer degelijke en rauwe black metal.
Het drumwerk is erg afwisselend, maar het word geen rommeltje.
De soms wat hortende en stotende riffs kunnen enkelen op afstand houden.
Nog meer mensen bekend met deze band?
Check hun full length Shoah anders even.
Shoah is natuurlijk de joodse benaming voor holocaust, maar ik heb geen idee of de band wat met de NS beweging te maken heeft.
IK was positief verrast, want ondanks de ietwat chaotische productie, bracht de band zeer degelijke en rauwe black metal.
Het drumwerk is erg afwisselend, maar het word geen rommeltje.
De soms wat hortende en stotende riffs kunnen enkelen op afstand houden.
Nog meer mensen bekend met deze band?
Check hun full length Shoah anders even.
Shoah is natuurlijk de joodse benaming voor holocaust, maar ik heb geen idee of de band wat met de NS beweging te maken heeft.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Ik vind die 7" zwaar tegenvallen, zowel de Blackdeath als de Bloodhammer kant, beide bands brengen erg saaie muziek, imo zelfs onder de middelmaat...Plaag schreef:Onlangs heb ik de 7" split Bloodhammer/Blackdeath ontvangen.
beetje jammer want op het album Fucking Fullmoon Foundation laat Blackdeath horen lekkere smerige black metal te kunnen maken.
Ben ik met je eens. Ik heb die 7" ook gehad, maar die heb ik weggegeven. Kon me niet overtuigen, hoewel ik Bloodhammer toch een prima band vind.NIBDEM schreef:[..]
Ik vind die 7" zwaar tegenvallen, zowel de Blackdeath als de Bloodhammer kant, beide bands brengen erg saaie muziek, imo zelfs onder de middelmaat...
beetje jammer want op het album Fucking Fullmoon Foundation laat Blackdeath horen lekkere smerige black metal te kunnen maken.
Ze zullen hem per ongeluk zo genoemd hebben.Jeroen schreef: Shoah is natuurlijk de joodse benaming voor holocaust, maar ik heb geen idee of de band wat met de NS beweging te maken heeft.
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Het nummer dat ik aanhaalde steekt ook met kop en schouders boven de rest van het gebodene uit. De rest is dertien in een dozijn gedoe.NIBDEM schreef:[..]
Ik vind die 7" zwaar tegenvallen, zowel de Blackdeath als de Bloodhammer kant, beide bands brengen erg saaie muziek, imo zelfs onder de middelmaat...
Kop dicht, Thorko
ik kan er toch echt geen nummer uithalen dat ik echt interessant vind... check het album Fucking fullmoon foundation eens, geef het een kans, das veel interessanter...Plaag schreef:[..]
Het nummer dat ik aanhaalde steekt ook met kop en schouders boven de rest van het gebodene uit. De rest is dertien in een dozijn gedoe.
Ik ken bloodhammer verders niet, maar wat ik op deze 7" te horen krijg maakt me eerlijk gezegd absoluut niet nieuwschierig naar ander werk van de band.K. schreef:[..]
Ben ik met je eens. Ik heb die 7" ook gehad, maar die heb ik weggegeven. Kon me niet overtuigen, hoewel ik Bloodhammer toch een prima band vind.
Net sprak ik Kevin op MSN en hij wil van mij een Krisiun in ruil voor Bottomless Armageddon. Als het niks is trade ik hem gewoon weg.NIBDEM schreef:[..]
ik kan er toch echt geen nummer uithalen dat ik echt interessant vind... check het album Fucking fullmoon foundation eens, geef het een kans, das veel interessanter...
En wat ik trouwens goed vind aan dat nummer, "Sun is Setting in the North" is het verhalende wat in de tekst zit, en dat heel eenvoudig en duidelijk geïllustreerd door de muziek. Het is een kort nummer met goed gekozen momenten voor verandering van stemming, eigenlijk heel herkenbaar, simpel en toch ook redelijk klassiek opgebouwd: sinds de mens muziek maakt doet men het al zo.
Kop dicht, Thorko
-
- Contacteer:
Dit is best goed. De muziek past ook wel bij de lucht die ik zie als ik nu naar buiten kijk.nuberus schreef:Shelob's Lair - Nightfall in heaven cdr, iemand bekend met deze overleden band?
Nummer op die 7" vond ik zelf erg tegenvallen, het andere werk is lekkere sleazy thrashy black. Wel de moeite waard om eens te proberen.NIBDEM schreef:[..]
Ik ken bloodhammer verders niet, maar wat ik op deze 7" te horen krijg maakt me eerlijk gezegd absoluut niet nieuwschierig naar ander werk van de band.
-
Thrashy Black ? We hebben vandaag gejammed met de drummer van mijn andere band "Fenrir"
En nog een nieuwe gitarist, hij kwam met de naam "Dreadnought", en we zijn van plan om een bandje te beginnen en Black Thrash Metal te maken, beetje Aura Noir achtig.
N/P:Arcturus - Wintry Grey
En nog een nieuwe gitarist, hij kwam met de naam "Dreadnought", en we zijn van plan om een bandje te beginnen en Black Thrash Metal te maken, beetje Aura Noir achtig.
N/P:Arcturus - Wintry Grey
Mmm, wat ruik jij lekker! Heb je soms een drol in je borstzakje?
[img]http://rasi.lr.ttu.ee/~andresk/bnr/cult-metal.jpg[/img]
Het heeft mij wat tijd gekost, maar welnu, ik ben er eindelijk achter hoe goed het album casus luciferi van Watain wel niet is.
Zenuwslopende gitaarriffs, een lekker rauwe zang, en de afwisseling in drumwerk, maken dit album voor mij een topper.
Vooral het nummer black salvation is aardig om eens te beluisteren (voor wie dit nog niet heeft gedaan)
Zenuwslopende gitaarriffs, een lekker rauwe zang, en de afwisseling in drumwerk, maken dit album voor mij een topper.
Vooral het nummer black salvation is aardig om eens te beluisteren (voor wie dit nog niet heeft gedaan)
- Julius Evola
Ja, ik ga wel proberen hierbij te zijn. Tsjuder wil ik nog wel eens stien, The Stone is gaaf, Ragnarok wel ok en Urgehal heb ik vorig jaar gemist. Krieg, omdat het de laatste show is, dan ook wel.
Antaeus! Ja!
Ik moet volgende week zaterdag Naglfar interviewen. Heeft iemand nog een extréém brandende, leuke, originele vraag?
Antaeus! Ja!
Ik moet volgende week zaterdag Naglfar interviewen. Heeft iemand nog een extréém brandende, leuke, originele vraag?
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
- Julius Evola
The Stone komt als het goed is eind dit jaar naar Nederland, samen met Inferno, May Result en nog een band.Nidhuggur schreef:Ja, ik ga wel proberen hierbij te zijn. Tsjuder wil ik nog wel eens stien, The Stone is gaaf, Ragnarok wel ok en Urgehal heb ik vorig jaar gemist. Krieg, omdat het de laatste show is, dan ook wel.
Antaeus! Ja!
- XnegativeX
- Contacteer:
Ja, waarom zijn ze na Vittra een andere muzikale weg ingeslagen. Vittra was een meesterlijke en redelijk originele plaat terwijl ze nu een beetje 13 in een dozijn death/black maken.Nidhuggur schreef:Ik moet volgende week zaterdag Naglfar interviewen. Heeft iemand nog een extréém brandende, leuke, originele vraag?
Giet het maar in een wat beleefdere vorm als je wilt maar dat is in essentie wel mijn vraag.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Die vraag zullen ze op elk slecht en ondoordacht interview wel al krijgen, net als Dimmu Borgir, Cradle Of Filth, Satyricon, Mayhem, en elke andere band die vroeger true, kvlt, necro en grim was en nu vooruitstrevend en goed in geld verdienen.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Commercieel is de nieuwe muzikale richting van Naglfar zeker niet. Met Vittra hadden ze alleen veel meer een eigen gezicht. En dat is nu verloren gegaan. Ook was de muziek op Vittra een stuk interessanter.
Nog een band die die fout heeft gemaakt is Bloodthorn. Op hun eerste 2 cd's maken ze geweldige doom/black die bol staat van de sfeer. En op hun laatste maken ze doorsnee black/death.
Nog een band die die fout heeft gemaakt is Bloodthorn. Op hun eerste 2 cd's maken ze geweldige doom/black die bol staat van de sfeer. En op hun laatste maken ze doorsnee black/death.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
'all evil baroeg', een bekende bootleg van satyricon gekregen van iemand
bestaat uit 'all evil'-demo: satyricon's eerste demo, niet erg geweldig
en live nummers van baroeg in 1995 of 1996: klinkt voor geen meter
jammer dat ze geen goede bekende bootlegs hebben in die periode, of heeft iemand wel goede opnames?
jammer dat ze geen goede bekende bootlegs hebben in die periode, of heeft iemand wel goede opnames?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Kristof schreef:'all evil baroeg', een bekende bootleg van satyricon gekregen van iemand
Het geluid van de demo is niet geweldig nee. De demo op zich wel. Nummers steken best goed in elkaar. Moet je hem kwijt, overigens? (Voor mensen die banden leggen met mijn anti-bootleg replies in het bootleg topic, het gaat me om de demo).
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
neen, collectie in hé
het nummer all evil is nog best te doen ja
maar de rest vind ik al stuk minder, en liveconcert is gewoon te slechte kwaliteit
overigens die split met enslaved met een andere demo heb ik ook nu, is mijn satyricion collectie compleet
het nummer all evil is nog best te doen ja
maar de rest vind ik al stuk minder, en liveconcert is gewoon te slechte kwaliteit
overigens die split met enslaved met een andere demo heb ik ook nu, is mijn satyricion collectie compleet
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- zwarte krijser
-
Ik wel. Ik heb maar een cd van ze "Increased Damnation". Die is wel goed.K. schreef:Aura Noir vind ik dan weer niet zo om de een of andere reden.
Tower of Limbs and Fever is fucking wijs
Mmm, wat ruik jij lekker! Heb je soms een drol in je borstzakje?