Black Metal Topic

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » di apr 19, 2005 10:27 pm

Meltdown schreef:Ik zie iets op de Displeased mailorder.

Afbeelding

Heh? Was iemand dit al opgevallen?
Godverdomme wat gaaf. En wel wat anders dan die idiote bedragen die ze er normaal voor vragen. Bedankt voor de tip!

Zouden die dingen limited zijn?

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » di apr 19, 2005 10:33 pm

Geen idee..
Als het geen bootlegs zijn, kan het voor mij ook geen kwaad er een paar aan te schaffen. Ik moet toch op Burzum/Aske na het hele zooitje nog hebben.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
N.E.
Berichten: 693
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 3:07 pm
Contacteer:

Bericht door N.E. » wo apr 20, 2005 9:24 am

Judas Iscariot schreef:[..]

Godverdomme wat gaaf. En wel wat anders dan die idiote bedragen die ze er normaal voor vragen. Bedankt voor de tip!

Zouden die dingen limited zijn?
gok van niet.... zou zonde zijn.. limited.. :?
http://www.forum-europae.com - Forum Europae
http://www.blazing.ws - Blazing Productions
http://www.blazing.ws/shop - Mailorder
http://www.blazing.ws/melita/melita_black_metal_webzine.htm - Melita Black Metal Web-Zine

Gebruikersavatar
Chucknorris
Berichten: 2314
Lid geworden op: za apr 16, 2005 1:37 pm
Locatie: WELL Favoriete standje:1t/m69

Bericht door Chucknorris » wo apr 20, 2005 11:08 am

2000 allen.

re-releasje, verkocht worden ze toch wel ;)

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo apr 20, 2005 11:30 am

Uiteraard. Re-release of niet (alsof dat eigenlijk iets rot), er zijn zat mensen die wel eens wat Burzum vinyl in de kast willen hebben voor een redelijke prijs. Je bent ze zo kwijt. Goede zaak.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Chucknorris
Berichten: 2314
Lid geworden op: za apr 16, 2005 1:37 pm
Locatie: WELL Favoriete standje:1t/m69

Bericht door Chucknorris » wo apr 20, 2005 11:31 am

Meltdown schreef:Uiteraard. Re-release of niet (alsof dat eigenlijk iets rot), er zijn zat mensen die wel eens wat Burzum vinyl in de kast willen hebben voor een redelijke prijs. Goede zaak.
ik denk dat er zeker idioten blijven die teveel geld voor een GRIM KVLT 1ste druk betalen..

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo apr 20, 2005 12:46 pm

zwarte krijser schreef:Nope, wat voor muziek spelen ze op "all evil" ?
Ik bedoel, is het wel black metal en zo ja, is het dan snelle black metal zoals "night of the thriumphator" wat vrij brol is of meer zoals het langzame en meesterlijke "black winds" (inderdaad ook al vanop The forest is my Throne).
all evil is gewone standaard black metal met weinig spanning en sfeer, geen aanrader


ik heb wat cd's gekregen van melodieuze black metal band NINNGHIZHIDDA, niet slecht, maar ik word ook niet erg wild van
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

StraightHate
Berichten: 4263
Lid geworden op: vr feb 14, 2003 10:18 pm
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Bericht door StraightHate » wo apr 20, 2005 1:31 pm

Ik heb van die band het album 'Demigod' maar die is erg saai.

Gebruikersavatar
Julius Evola
Berichten: 355
Lid geworden op: wo apr 13, 2005 12:37 pm
Locatie: Delft

Bericht door Julius Evola » wo apr 20, 2005 1:33 pm

NINNGHIZHIDDA is toch zon bandje dat net als cradle enzo klinkt? 1 keer wat van gehoord en nooit meer!
[img]http://home.wanadoo.nl/margrietpolder/PC.gif[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo apr 20, 2005 2:07 pm

StraightHate schreef:Ik heb van die band het album 'Demigod' maar die is erg saai.
ja, die staat nu op, inderdaad beetje saaie band

zijn wel wat invloeden van dummi borgir (maar dan zonder talent) en cof terug te vinden
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » wo apr 20, 2005 2:17 pm

Chucknorris schreef:[..]


ik denk dat er zeker idioten blijven die teveel geld voor een GRIM KVLT 1ste druk betalen..
Sterker nog, het zou me niet eens verbazen dat er over een jaar of vier ook voor de re-release een redelijk bedrag neer geteld zal moeten worden.

Ik heb zat herpersingen en latere drukken van cult platen voor fijne bedragen kunnen verpatsen.
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » wo apr 20, 2005 4:00 pm

http://www.myspace.com/koublackmetal

een eenmans black metalbandje bij mij uit de buurt. opgenomen met een pc etc. het is mijn muziek niet. maar wat vinden de expers er nu van
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo apr 20, 2005 4:19 pm

Saaie kankerriffjes, bagger structuur, ontbrekende spanningsdraad, zang klinkt als een bezopen nijlpaard, totaal geen afwisseling, slechte lyrics, een plotselinge solo die op zichzelf nog best oké is maar hier absoluut misplaatst klinkt.

Tel daarbij het feit op dat er wederom een crap-eenmansbandje dat zo te horen ook heel graag Black Metal wil spelen bijgekomen is, en je hebt een klerebende.
Laatst gewijzigd door Meltdown op wo apr 20, 2005 4:24 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo apr 20, 2005 4:22 pm

Influences: Burzum Darkthrone Nibdem
Hehe, Nib heeft er weer een fan bij.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » wo apr 20, 2005 4:24 pm

Meltdown schreef:Saaie kankerriffjes, bagger structuur, ontbrekende spanningsdraad, zang klinkt als een bezopen nijlpaard, totaal geen afwisseling, slechte lyrics, een plotselinge solo die op zichzelf nog best oké is maar hier absoluut misplaatst klinkt.

Tel daarbij het feit op dat je wederom een crap-eenmansbandje hebt die zo te horen ook heel graag Black Metal wil spelen, en je hebt een klerebende.
ok maar dat vind ik ook van burzum, leg me het verschil is uit.
ben inderdaad van kerel van NIBDEM er van vind
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo apr 20, 2005 4:36 pm

Ten eerste heeft dit niets met Burzum te maken. Het heeft meer weg van zijn andere voorbeeld (Darkthrone) maar dan een hele slechte.

Burzum weet wél te grijpen. Uitgesponnen, atmosferische nummers vol innovatie, gitaarwerk dat absoluut weet te boeien en je in een staat van hypnose kan brengen, hier en daar wat lichte, aansluitende synths, een krijs die het onderdrukte beest in iedere mens lijkt te vertegenwoordigen, sterk geschreven teksten. Dat alles bij elkaar vormt goede nummers, nummers die iets met je doen, die in staat zijn je mee te voeren. Ze klinken daarnaast ook nog compleet anders.

Dit? Dit zijn een paar ruizige, totaal niet tot de verbeelding sprekende en bij elkaar geraapte muggeriffjes met wat hees geblaat eroverheen. Het klinkt niet eens als een nummer, maar zoals ik al zei, plakwerk.

Je kunt zelf, desnoods in genres waar je wél thuis in bent, toch ook prima een verschil opmerken tussen goede en slechte nummers? Hier gaat dat precies hetzelfde.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » wo apr 20, 2005 4:48 pm

tuurlijk, maar was gewoon benieuwd waar deze jongen stond met zijn nummers.

heb er nu eenmaal geen getraind oor voor. voor is zulke blackmetal allemaal 1 pot nat maar dat doet er verder ook niet toe
www.myspace.com/suddenthrash

catheter
Berichten: 238
Lid geworden op: di okt 26, 2004 7:35 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door catheter » wo apr 20, 2005 4:53 pm

tsja wel vervelend als je niet eens wat opbouwende kritiek kan krijgen op de dingen die je voor het eerst heb opgenomen, was zelf ook niet erg tevreden over de zang, het onderdrukt inderdaad geen gevoel. Maar het was leuk om ermee te expirimenteren en om aanpassingen te maken voor meerdere nummers in de toekomst die zeker goeie veranderingen gaan bevatten.

ik blijf er wel bij dat een eenmandsbandje zomaar de grond in te stampen erg simpel is, geen idee of je zelf welleens zoiets hebt opgenomen dus ik verwijt je niks.
Ibanez RG1550BK, totally shred-compatible

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo apr 20, 2005 5:03 pm

Nee, en voorlopig ook geen behoefte aan.

Verder ben ik gewoon graag eerlijk met dit soort dingen. Ik kan het wel tegen mijn mening in goed gaan noemen of kleine dingetjes die toch wel bevallen op gaan dreunen om jou een plezier te doen, en wellicht zou ik in het echte leven ook iets soepeler zijn, maar hier moet een eerlijk oordeel geveld worden.

Trouwens, als je toch persé opbouwende kritiek wilt hebben, neem dan het volgende zinnetje en plak er vervolgens een willekeurig stuk tussenin van mijn opsomming van slechte zaken:

"Het is op zich best goed, maar misschien zou ..(stuk).. beter kunnen."

;)
Hêhêh, vishandel Berekoek.

catheter
Berichten: 238
Lid geworden op: di okt 26, 2004 7:35 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door catheter » wo apr 20, 2005 5:10 pm

kej,

ik onthou het wel, in de meivakantie ga ik opnieuw opnemen en heb wat meer tijd genomen voor de riffjes, drums en teksten.

Zoals ik al eerder zei heb ik over deze opname ook niet echt een voldaan gevoel, vond het toen die tijd wel gaaf maar ben er sindsdien erg op vooruit gegaan met drum en gitaar

maarja wil na de vakantie graag nog eens mening peilen :wink:
Ibanez RG1550BK, totally shred-compatible

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo apr 20, 2005 5:18 pm

Zijn er al mensen die het nieuwe Disiplin-album geluisterd hebben? Ik vond het debuutalbum persoonlijk één van de betere moderne black metal-albums van de laatste jaren, wat vooral door het heerlijke militante karakter van het schijfje kwam. De nieuwe plaat, Anti-Life, klinkt op het eerste gehoor wederom érg sterk!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » wo apr 20, 2005 5:44 pm

in welke richting moet ik dan denken? ...and Oceans? Dornenreich? oude, in the woods...?Of heel iets anders?
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo apr 20, 2005 7:26 pm

catheter schreef:kej,

ik onthou het wel, in de meivakantie ga ik opnieuw opnemen en heb wat meer tijd genomen voor de riffjes, drums en teksten.

Zoals ik al eerder zei heb ik over deze opname ook niet echt een voldaan gevoel, vond het toen die tijd wel gaaf maar ben er sindsdien erg op vooruit gegaan met drum en gitaar

maarja wil na de vakantie graag nog eens mening peilen :wink:
vraag je eerst het volgende eens af:
waarom wil ik muziek maken?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo apr 20, 2005 7:37 pm

na NINNGHIZHIDDA te hebben ontdekt en saai bevonden te hebben, heb ik alle cd's van mystic circle (ik kende alleen the great beast) eens geleend.Ook dit werk doet me werkelijk niets.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo apr 20, 2005 8:13 pm

Leen dan ook eens goed spul.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo apr 20, 2005 8:17 pm

Krijst schreef:in welke richting moet ik dan denken? ...and Oceans? Dornenreich? oude, in the woods...?Of heel iets anders?
Nieuwe Satyricon en Thorns.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo apr 20, 2005 8:25 pm

Ik heb even de hulp van wat die-hard blekkies nodig.

Ik zit nu de split van Enslaved met Satyricon te luisteren.
En het nummer Enslaved van Enslaved komt me enorm bekend voor. Staat dat nummer nog ergens anders op?

[edit]
KUT! Laat maar, ik zit zelf niet goed te kijken.
Het was het nummer Allfadr Odinn en die staat dus gewoon op Hordanes land.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo apr 20, 2005 8:56 pm

nuberus schreef:Shelob's Lair - Nightfall in heaven cdr, iemand bekend met deze overleden band?

http://mitglied.lycos.de/norghash/ alhier staan wat samples


...nog maar een keer. Ik vind dit behoorlijk goede sferische black.
Dit klinkt idd lang niet slecht.
Maar ik word er ook niet direkt door uit mijn stoel geblazen eigenlijk.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Lord Leuber
Berichten: 301
Lid geworden op: do jul 01, 2004 8:41 pm
Locatie: Santpoort
Contacteer:

Bericht door Lord Leuber » do apr 21, 2005 8:32 pm

Mijn excuses als dit al eerder ter sprake is geweest, maar kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van Casus Luciferi van Abruptum?

Ik heb deze cd dus afgelopen weekend gekocht, hij stond in een vijf euro bak, en de naam kwam mij bekend voor, als in dat was iets met IT en/of ALL, en zal dus wel BM zijn.

Ik heb de cd nu geluisterd, maar op zijn zachtst gezegd kan ik niet zeggen dat het mij op enig moment wist te boeien.

Met black metal heeft het naar mijn gevoel weinig te maken, maar ik post het toch maar hier, omdat Abruptum vaak wel met BM geassocieerd wordt.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do apr 21, 2005 8:43 pm

Als ik Majestas leprosus van Mutiilation al heerlijk vond, is Rattenkonig dan ook wat voor mij?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

goatworshipper
Berichten: 4270
Lid geworden op: za nov 08, 2003 2:14 pm
Locatie: Reusel

Bericht door goatworshipper » do apr 21, 2005 8:46 pm

Lord Leuber schreef:Mijn excuses als dit al eerder ter sprake is geweest, maar kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van Casus Luciferi van Abruptum?

Ik heb deze cd dus afgelopen weekend gekocht, hij stond in een vijf euro bak, en de naam kwam mij bekend voor, als in dat was iets met IT en/of ALL, en zal dus wel BM zijn.

Ik heb de cd nu geluisterd, maar op zijn zachtst gezegd kan ik niet zeggen dat het mij op enig moment wist te boeien.

Met black metal heeft het naar mijn gevoel weinig te maken, maar ik post het toch maar hier, omdat Abruptum vaak wel met BM geassocieerd wordt.
zal wel niet voor niets in de vijf punten bak gestaan hebben.
maar abruptum is geloof ik alleen nog maar met Evil.
verder ken ik ook neit veel van die vage geluiden van ze.
het nummer op nordic metal klinkt iig zeker nog ergens naar.
alcohol in my veins...

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » do apr 21, 2005 9:04 pm

XnegativeX schreef:Als ik Majestas leprosus van Mutiilation al heerlijk vond, is Rattenkonig dan ook wat voor mij?
Majestas...ken ik niet, maar Rattenkonig vond ik toch wel bijzonder overtuigend klinken. Weliswaar een wat zachte mix, maar je hoort duidelijk dat deze band weet hoe een fatsoenlijk black metalnummer hoort te klinken. Vooral het titelnummer is een aanrader. Gewoon volume vol open en het komt goed ;)
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do apr 21, 2005 9:09 pm

Ah cool. Die ga ik eens opzoeken.

Ik hoor eigenlijk niet zoveel goede verhalen over Majestas leprosus maar ikzelf vind het een geweldig album. Vooral het nummer Destroy your life for satan is een klassiekertje in mijn boek.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » do apr 21, 2005 9:15 pm

XnegativeX schreef:Ik heb even de hulp van wat die-hard blekkies nodig.

Ik zit nu de split van Enslaved met Satyricon te luisteren.
En het nummer Enslaved van Enslaved komt me enorm bekend voor. Staat dat nummer nog ergens anders op?

[edit]
KUT! Laat maar, ik zit zelf niet goed te kijken.
Het was het nummer Allfadr Odinn en die staat dus gewoon op Hordanes land.
mooi he? !!!!!!!!!!!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do apr 21, 2005 9:20 pm

Yup, zeker vette shit.
Hoewel ik Eld en Isa nogsteeds de beste Enslaved cd's vind.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » do apr 21, 2005 9:22 pm

Lord Leuber schreef:Mijn excuses als dit al eerder ter sprake is geweest, maar kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van Casus Luciferi van Abruptum?

Ik heb deze cd dus afgelopen weekend gekocht, hij stond in een vijf euro bak, en de naam kwam mij bekend voor, als in dat was iets met IT en/of ALL, en zal dus wel BM zijn.

Ik heb de cd nu geluisterd, maar op zijn zachtst gezegd kan ik niet zeggen dat het mij op enig moment wist te boeien.

Met black metal heeft het naar mijn gevoel weinig te maken, maar ik post het toch maar hier, omdat Abruptum vaak wel met BM geassocieerd wordt.
Ik vind Abruptum gaaf eerlijk gezegd, vage zooi.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » do apr 21, 2005 9:42 pm

Draconian schreef:Zijn er al mensen die het nieuwe Disiplin-album geluisterd hebben? Ik vond het debuutalbum persoonlijk één van de betere moderne black metal-albums van de laatste jaren, wat vooral door het heerlijke militante karakter van het schijfje kwam. De nieuwe plaat, Anti-Life, klinkt op het eerste gehoor wederom érg sterk!

Fuck, is er alweer een nieuwe. Het debuut roste namelijk nog al als een tiet, al moet ik wel stellen dat het wat rauwer is dan nieuwe Satyricon of Thorns. Of is dat bij de nieuwe schijf anders?
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
BlackGoat
Berichten: 2970
Lid geworden op: do mei 08, 2003 5:28 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door BlackGoat » do apr 21, 2005 10:29 pm

Ben ik nou gek of is een riff uit Be dead or Satanic van Nargaroth nou echt compleet gestolen van Weltmacht?
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Bericht door Oak » do apr 21, 2005 10:33 pm

Nargayroth jat sowieso alles.

Gebruikersavatar
Judas Iscariot
Berichten: 950
Lid geworden op: ma mar 07, 2005 9:47 pm

Bericht door Judas Iscariot » do apr 21, 2005 10:47 pm

BlackGoat schreef:Ben ik nou gek of is een riff uit Be dead or Satanic van Nargaroth nou echt compleet gestolen van Weltmacht?
Viel mij ook al op inderdaad, is sowieso wel een opvallend riffje dus het is niet echt slim van 'm om zoiets te doen.

Gebruikersavatar
BlackGoat
Berichten: 2970
Lid geworden op: do mei 08, 2003 5:28 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door BlackGoat » do apr 21, 2005 10:48 pm

Judas Iscariot schreef:[..]
Viel mij ook al op inderdaad, is sowieso wel een opvallend riffje dus het is niet echt slim van 'm om zoiets te doen.
Elke keer als die riff komt zing ik in mijn hoofd Weltmacht mee :lol:
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]

Gebruikersavatar
Hieronimus2
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma mar 21, 2005 10:30 am
Locatie: Well

Bericht door Hieronimus2 » do apr 21, 2005 10:49 pm

Jees. Lunar Aurora is gaaf.
Ad Astra...

[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]
[b]Front voor Zomervakanties.[/b]

Gebruikersavatar
BlackGoat
Berichten: 2970
Lid geworden op: do mei 08, 2003 5:28 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door BlackGoat » do apr 21, 2005 10:51 pm

Hieron¡mus schreef:Jees. Lunar Aurora is gaaf.
Daar kom je snel achter ;) Ook een half uur naar je visualizer gestaard bij het opzetten van Zyklus?
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]

Gebruikersavatar
Hieronimus2
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma mar 21, 2005 10:30 am
Locatie: Well

Bericht door Hieronimus2 » do apr 21, 2005 10:53 pm

Haha, wtf! Niet echt eigenlijk nee. :P
Ad Astra...

[quote="nightwing"]Ga echt op de vuist ofzo, heb je veel meer aan dan dit gebekvecht.[/quote]
[b]Front voor Zomervakanties.[/b]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » do apr 21, 2005 10:54 pm

BlackGoat schreef:[..]


Daar kom je snel achter ;) Ook een half uur naar je visualizer gestaard bij het opzetten van Zyklus?

Haha. Nou, ik heb intent genoten van de sfeer. Tip voor creatievelingen; Lunar Aurora opzetten en een groot tekenvel pakken, dan komen er de meest gekke, duistere tekeningen tevoorschijn, vanuit de diepste krochten van uw getarte ziel.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Nidhuggur
Berichten: 3124
Lid geworden op: ma jan 10, 2005 9:38 pm
Locatie: Hvergelmir
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » do apr 21, 2005 11:04 pm

Ben ik toch een paar keer langs een Lunar Aurora LP gelopen zonder hem te kopen...toch maar eens doen begrijp ik.
Vergelijkbare releases van andere bands?
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » do apr 21, 2005 11:09 pm

Nidhuggur schreef:Ben ik toch een paar keer langs een Lunar Aurora LP gelopen zonder hem te kopen...toch maar eens doen begrijp ik.
Vergelijkbare releases van andere bands?

Beetje Xasthur, beetje Nortt en nog een beetje van de band zelf, zoiets?
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Nidhuggur
Berichten: 3124
Lid geworden op: ma jan 10, 2005 9:38 pm
Locatie: Hvergelmir
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » do apr 21, 2005 11:13 pm

:shock:
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » vr apr 22, 2005 12:08 am

En een beetje van Maggi, dan heb je het wel, ja.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » vr apr 22, 2005 7:28 am

Amibor schreef:[..]



Fuck, is er alweer een nieuwe. Het debuut roste namelijk nog al als een tiet, al moet ik wel stellen dat het wat rauwer is dan nieuwe Satyricon of Thorns. Of is dat bij de nieuwe schijf anders?
Hmm, ik vond het debuut eerlijk gezegd qua sound erg dicht bij Rebel Extravaganze liggen, maargoed. Het nieuwe album klinkt ietsje voller qua sound, maar de verschillen zijn verder niet echt groot. Na enkele luisterbeurten kan ik wel concluderen dat het nieuwe album geniaal begint met Orthodox Devil Worship en Feed the Fucker to the Dogs, maar dat al met al het debuut toch net iets beter is.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gesloten