Ons eerste optreden, en we hebben er zin in

De site staat inmiddels online en als 't goed is komen er tegen 't einde van de week wat provisorische demootjes op te staan
Sascha van Massacre heeft die flyer gemaakt... dus dat ligt waarschijnlijk meer aan zijn bescheidenheid dan aan onze arrogantieDraconian schreef:Als het nu niet op een zondag was zou ik wel komen kijken. Alleen mag Massacre best wat minder weggeduwd op de flyer staan, want volgens mij knuppelen die jullie toch nog wel eruit
Wees gerust, zelf zijn we nog lelijkerNidhuggur schreef:Wat hebben jullie een kankerlelijk logo.
Ik denk dat Torment Engraved en Massacre of Mankind gewoon te lange namen zijn om even groot erop te zetten...Elio schreef:Bingo!
Precies, ik ook daar niet van, neej maar ik ken deze band verder niet ofzo, maar als je je logo van zon spel kopiert... danzal het wel niet veel wezen?Dennus schreef:[..]
Hey Magic... dat heb ik ook gespeeld, dan zal ik ook wel een ontiegelijke nerd zijn.
Dus als ik 't goed begrijp...Julius Evola schreef:[..]
Precies, ik ook daar niet van, neej maar ik ken deze band verder niet ofzo, maar als je je logo van zon spel kopiert... danzal het wel niet veel wezen?
Ben bang dat dat wel een paar maanden kan durenAmnesJAn schreef:Hopelijk herstelt hij snel.