De titel alleen al.Judas Iscariot schreef:Over (weliswaar een andere) Fullmoon gesproken:
De geweldige cult demo UNITED ARYAN EVIL is als re-release verkrijgbaar bij Total Holocaust!

Feit is wel dat deze demo inmiddels uit 1995 stamt.Nidhuggur schreef:[..]
Jammer dat je hier toch een paar fijne misstappen maakt.
Je spreekt over een epische sfeer, maar naar mijn mening is de enige sfeer die erin zit de sfeer van een losgeslagen stofzuiger. Dat jij dit als sfeervol beschouwt, zie ik eerder als wansmaak dan als een goede muziekanalyse. De melodieën komen mijns inziens voort uit de rest van alle Poolse onzin die er in de loop der jaren is uitgebracht, alles behalve origineel dus. Het drumwerk is typisch 'ik-loop-achter-de-gitaren-aan'-gezeik. Plus het feit dat het 'het is maar een demo' het alleen maar homofieler maakt. Een band die een brakke demo achterlaat om muziekwereld onder die naam te verlaten vind ik tamelijk idioot. De zang is inderdaad ook klote.
Een vergelijking met Graveland en Infernum beschouw ik als een belediging.
Gewone "satanische/misantropische" BM wat dat betreft ook! Vooral degene met ellenlange titels...Judas Iscariot schreef:Ja, NSBM bands hebben wel eens vaker debiele titels
Ik mag graag naar dit "album" luisteren. Valt me absoluut niet tegen. 1 van de weinige NSBM bands waar ik naar kan luisteren.Judas Iscariot schreef:Over (weliswaar een andere) Fullmoon gesproken:
De geweldige cult demo UNITED ARYAN EVIL is als re-release verkrijgbaar bij Total Holocaust!
Sieg HeilThorWulf schreef:Necrokvlt goatpenisses in the burning satanic forest of gryttxlafgo
Daar twijfel ik ook ten zeerste niet aan. Alleen bij die lange titels begrijp ik vaak niet waarom ze VEEL woorden nodig hebben om de essentie van de plaat te verwoorden..Julius Evola schreef:[..]
Ook de korte titels zijn vaak dieptriest![]()
Doe mij maar gewoon van die leuke pagan titeltjes, valhalla dit odin dat blabla
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik heb op zich ook niets tegen NSBM en pagan (ik heb er meer mee dan satanisme etc) maar soms slaan bands te ver door waardoor het bijna kinderlijk provocerend overkomt.N.E. schreef:[..]
Gewone "satanische/misantropische" BM wat dat betreft ook! Vooral degene met ellenlange titels...![]()
Waarom niet dan?Jeroen schreef:
een band als Der Stürmer kan ik persoonlijk absoluut niet waarderen
Persoonlijk vind ik Der Stürmer ook gigantisch kut, maar dat heeft meer met de muziek te maken dan met de ideologie.Poggwyd schreef:[..]
Waarom niet dan?
Dus als het er te dik boven op ligt kan het niet, maar wanneer het er niet echt vanaf spat, maar het wel bij iedereen bekend is kan het wel?
Dat vind ik dan weer een kromme benadering, het ging immers om de muziek, of nu ineens ook weer niet?
Persoonlijk heb jij alleen twee mp3's die best toevallig wel eens van een andere band zouden kunnen zijn.The Reckoning schreef:[..]
Persoonlijk vind ik Der Stürmer ook gigantisch kut, maar dat heeft meer met de muziek te maken dan met de ideologie.
Ga jij eens een lekker glaasje melk drinken knul!The Reckoning schreef:[..]
Persoonlijk vind ik Der Stürmer ook gigantisch kut, maar dat heeft meer met de muziek te maken dan met de ideologie.
Klopt, ik vind het zelf een van de weinige NS-bands die het beluisteren waard zijn. Temeer omdat de muziek niet klinkt alsof het in een tochtige stacaravan is opgenomen, daar heb ik totaal niets mee.Poggwyd schreef:[..]
Der Stürmer heeft best aardige riedeltjes gemaakt, niet allemaal super gespeeld of uitgemixed, maar in ieder geval stukken beter dan de willekeurige ruis en sfeer NSBM-band die ik zowat elke drie seconden voorbij gescrolled kom hier.
K. schreef:[..]
ja, vertel eens hoe je aan die cd's kwam!