Van welke bands verwacht je veel in de toekomst?
Van welke bands verwacht je veel in de toekomst?
zoals de titel van dit topic al zegt, welke bands gaan het helemaal maken in de toekomst?
The Apparatus Noors bandje, spelen originele melodieuze extreme metal, mix van death/thrash met wat progressive invloeden en meer... Binnenkort verschijnt via Dream Catcher records het debuut album 'Heathen Agenda'.
The Funeral Pyre Bandje uit de USA, black/death/thrash metal. Hebben pas een album in eigen beheer uitgebracht 'Immersed by the Flames of Mankind' ondanks het niet al te optimale geluid denk ik dat dit bandje het erg ver kan gaan schoppen in de toekomst.
Uaral akoestische muziek met doom metal passages uit Chili; beste band die er op dit moment rondloopt!
Doom:vs doom project van een Draconian lid. sinds een paar maanden een demo gereleased.
The Apparatus Noors bandje, spelen originele melodieuze extreme metal, mix van death/thrash met wat progressive invloeden en meer... Binnenkort verschijnt via Dream Catcher records het debuut album 'Heathen Agenda'.
The Funeral Pyre Bandje uit de USA, black/death/thrash metal. Hebben pas een album in eigen beheer uitgebracht 'Immersed by the Flames of Mankind' ondanks het niet al te optimale geluid denk ik dat dit bandje het erg ver kan gaan schoppen in de toekomst.
Uaral akoestische muziek met doom metal passages uit Chili; beste band die er op dit moment rondloopt!
Doom:vs doom project van een Draconian lid. sinds een paar maanden een demo gereleased.
Zarathustra, die band hebben nog geen release onbenut gelaten géén vooruitgang te boeken. Met alle aanwezige potentie moet dit nog uit kunnen groeien tot een nog veel en veel sterkere band dan het nu al is.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.
- ruben somewhere online
- Judas Iscariot
Drudkh - Hoewel die al aardig op gang zijn verwacht ik dat ze zichzelf weer gaan overtreffen in de toekomst!
Nachtmystium - Idem dito
Nyktalgia - Na het geweldige debuut was ik al in 1 klap fan, ik ben benieuwd wat de toekomst brengt.
Wigrid - Meer dan een slap aftreksel van Burzum! Geweldige band en de sample van het nieuwe album klonk ook al veelbelovend!
Nachtmystium - Idem dito
Nyktalgia - Na het geweldige debuut was ik al in 1 klap fan, ik ben benieuwd wat de toekomst brengt.
Wigrid - Meer dan een slap aftreksel van Burzum! Geweldige band en de sample van het nieuwe album klonk ook al veelbelovend!
Rhetorica - http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1608
Wiz - http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1054
Persefone - http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1450
Wiz - http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1054
Persefone - http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1450
Tja, wat ik wou zeggen inderdaad.Rascul schreef:Mastodon, Dillinger, dat soort bands
Isis
Cult Of Luna
The Dillinger Escape Plan
Mastodon
Jesu
Fantomas
Pelican
HALO
Neurosis
Thee Plague Of Gentlemen
It Dies Today
The Icarus Line
The Mars Volta
Anorexia Nervosa
End Of Green
De bands die ik het meest volg op het moment en waar ik altijd hoge verwachtingen van heb zeg maar.
Aurora Borealis - Black Metal, maar dan met topmuzikanten.
Hatred - Die nieuwe plaat gaat de voorgangers eruitrossen
X-tinxion - Met hun debuut al meteen de demo-fase overgeslagen
Dissection - Na de deceptie van "maha kahli" moeten ze wel terugkomen met een superrossend album.
Suffocation - Een plaat uitbrengen die "effigy" en "pierced" eruitblaast
Hatred - Die nieuwe plaat gaat de voorgangers eruitrossen
X-tinxion - Met hun debuut al meteen de demo-fase overgeslagen
Dissection - Na de deceptie van "maha kahli" moeten ze wel terugkomen met een superrossend album.
Suffocation - Een plaat uitbrengen die "effigy" en "pierced" eruitblaast
- Chucknorris
- Judas Iscariot
Het was al een verassing met Demise na Reign Of The Malicious. Wat een geweldige verbetering. En daarna kregen we Eulogy IV, weer heel anders, nog beter en nog origineler! Die kerel blijft me verbazen. Ik durf te wedden dat de aankomende release weer uniek zal zijn en zelfs Eulogy IV zal overtreffen!Meltdown schreef:[..]
Fuck ja.
Dat materiaal op Eulogy IV is hoogst origineel en smaakt zonder twijfel naar meer. Goede zaak, dat hij deze richting in is geslagen.
- Hieronimus2
ik verwacht veel van:
the Prophecy - Doommetalband uit engeland en het past 'perfect' in het straatje van My Dying Bride. Deze band kan nog hoge ogen gaan gooien.
Detonation - Ik vond de vorige 2 releases erg gaaf en heb grote verwachtingen van de nieuwe plaat. Dit zou wel eens Nederlands 'nieuwste' deathmetal sensatie kunnen worden.
Pantheist - Belgische funeral doomband, weet als sinds hun eerst demo '1000 years' menig doomfan te boeien, en met elke nieuwe release worden ze beter en krijgen ze meer fans. Ik verwacht dat deze band in de 'underground' nog hoge ogen gaat gooien.
All Shall Perish - Net opgepikt door Nuclear Blast en een goeie death/grind/hardcore band. Ik vergelijk ze met bands als Disinter en Dying Fetus etc. Maar ach... ik weet er ook maar niks van. Toch verwacht ik nog veel van deze band.
dat zijn de eerste vier die ik zo ff kan bedenken.
the Prophecy - Doommetalband uit engeland en het past 'perfect' in het straatje van My Dying Bride. Deze band kan nog hoge ogen gaan gooien.
Detonation - Ik vond de vorige 2 releases erg gaaf en heb grote verwachtingen van de nieuwe plaat. Dit zou wel eens Nederlands 'nieuwste' deathmetal sensatie kunnen worden.
Pantheist - Belgische funeral doomband, weet als sinds hun eerst demo '1000 years' menig doomfan te boeien, en met elke nieuwe release worden ze beter en krijgen ze meer fans. Ik verwacht dat deze band in de 'underground' nog hoge ogen gaat gooien.
All Shall Perish - Net opgepikt door Nuclear Blast en een goeie death/grind/hardcore band. Ik vergelijk ze met bands als Disinter en Dying Fetus etc. Maar ach... ik weet er ook maar niks van. Toch verwacht ik nog veel van deze band.
dat zijn de eerste vier die ik zo ff kan bedenken.
[quote="natassja"]een relatie zonder sex is geen liefde[/quote]
Saxon, al zou de volgende plaat even goed zijn als Lionheart, dan zou het nog steeds geweldig zijn, verder, Conquestador met hun nieuwe zanger, Mental Captivity met de nieuwe zanger, en nog meer gave jonge heavy metal bands en ook opnieuw komende oude heavy metal bands.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
ISOR :metalcore uit Engeland, bestaat uit 2 man maar ze rossen de ballen uit je zak! (voor de vrouwelijke lezers: de lippen van je doos.) Hun debuutcd Post Mortem Peep Show is echt bruut en ze zijn nu bezig met het schrijven van hun 2e album. check http://www.isor.net
- Metalheank
CAGE
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
-
-
- Lone Starr
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Ik kijk uit naar volgende releases van de bands Lja, Lunar Aurora, Satyricon, Aura Noir, Zarathustra, Aborym, Keep of Kalessin.
En als Weakling en Kvist nog hadden bestaan, hadden ze het BM-wereldje vast in rep en roer gebracht.
Bands waar ik absoluut niet veel boeiends meer van verwacht zijn Iced Earth, Mayhem, Slayer, Morbid Angel, Cradle Of Filth en uiteraard Metallica. Deze bands moeten gewoon kappen en hun geld verbrassen.
En als Weakling en Kvist nog hadden bestaan, hadden ze het BM-wereldje vast in rep en roer gebracht.
Bands waar ik absoluut niet veel boeiends meer van verwacht zijn Iced Earth, Mayhem, Slayer, Morbid Angel, Cradle Of Filth en uiteraard Metallica. Deze bands moeten gewoon kappen en hun geld verbrassen.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Lone Starr
- Sturmblast
- Judas Iscariot
Idd, prettige cd. Ik luister 'm alleen bijna nooit.Necrophagist schreef:Chimaira. Na 'The Impossibility of Reason' heb ik hoge verwachtingen van verder werk, helemaal toen ik hoorde dat hun nieuwe drummer de ex-drummer van Dying Fetus is.
Off-topic: PM even je gegevens dan stuur ik die Devildriver wel alvast op.
O fuck, das waar ook! Morgen gaat je overschrijving op de bus.Judas Iscariot schreef:[..]
Idd, prettige cd. Ik luister 'm alleen bijna nooit.
Off-topic: PM even je gegevens dan stuur ik die Devildriver wel alvast op.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]
-
- Contacteer:
- Judas Iscariot
Ik heb die sample van het album Was Bleibt... een tijdje geleden geleden geluisterd. Ik vond het niet zo kan ik me herinneren. Ik zag m ook nog liggen op de platen en cd beurs. Is die het aanschaffen waard?NIBDEM schreef:Op black metal gebied is het duitse Todtgelichter een band die eraan gaat komen!
Ik stond vooral erg versteld van de enorm positieve omschrijving bij total holocaust.
- Judas Iscariot
"TODTGELICHTER (GER) - WAS BLEIBT..., CD, 13euro/120sek
STOP THE PRESSES!!! THIS IS A CLASSIC! This is by far the most interesting release I have heard this year!! This blows away hordes like NYKTALGIA / WIGRID / SILENCER etc!! PERFORMING Black Metal with a menacing, screaming BURZUM-esque vocal, with a traditional Black Metal approach, this album came as a suprise and has left me scared for life. FOLTER RECORDS delievers this BLACK METAL masterpiece."
STOP THE PRESSES!!! THIS IS A CLASSIC! This is by far the most interesting release I have heard this year!! This blows away hordes like NYKTALGIA / WIGRID / SILENCER etc!! PERFORMING Black Metal with a menacing, screaming BURZUM-esque vocal, with a traditional Black Metal approach, this album came as a suprise and has left me scared for life. FOLTER RECORDS delievers this BLACK METAL masterpiece."
-
Ik ken de band sinds de demo 'Fluch/ Sog In Den Wahnsinn', welke ik al veelbelovend vond. Het nieuwe album 'Was Bleibt...' heeft de nodige luisterbeurten nodig, ik heb de promo hier liggen, en ik vond hem de eerste paar luisterbeurten minder als de demo, maar hoe meer ik hem luister, hoe beter hij begint te worden. Dit album is echt een absolute aanrader, geef het alleen wel de tijd om te groeien!!! je zult er geen spijt van hebben!Judas Iscariot schreef:[..]
Ik heb die sample van het album Was Bleibt... een tijdje geleden geleden geluisterd. Ik vond het niet zo kan ik me herinneren. Ik zag m ook nog liggen op de platen en cd beurs. Is die het aanschaffen waard?
Ik stond vooral erg versteld van de enorm positieve omschrijving bij total holocaust.
- Tony Montana
- ik stamp je kapot
- Contacteer: