dat noemen ze een jewelcase... je gaat me toch niet vertellen dat je meerdere cd's hebt?The Reckoning schreef:Ik ga dus echt niet speciaal naar m'n CD-koffer lopen.

'Last Episode' heette eerst 'Last Epitaph' maar heeft destijds de naam veranderd omdat ze last kregen van de juristen van Epitaph... zielepoten.Jeroen schreef:Sjonge jonge.
Ik luisterde vanmiddag eens een cd van Forsth. Een Duitse black metal band die ooit onder gebracht was bij 'all star' label Last Episode.
De muziek is op zich te doen, maar de zang. hahaha, dit is net een klaarkomende cavia. Serieus, nog nooit zo'n geforceerd kinderlijk keelrocheltje gehoord.
http://www.no-colours-records.de/mp3/infernum.mp3XnegativeX schreef:Ik lees in de Displeased ineens een stukje over een nieuw album van Infernum.
Nou meen ik me te herinneren dat ik een tijd geleden wat van deze band gehoord had. Als ik het goed heb zaten de leden van Graveland ook in deze band en klinkt Infernum ook als Graveland zonder de folky bullshit.
Heeft iemand al wat gehoord van dit nieuwe album "Farewell"?
Ja. Poolse band met o.a Darken en Capricornus in de gelederen. De eerste full-length (Taur-Nu-Fuin) heeft behoorlijk veel weg van Graveland's Thousand Swords. De vocalist heeft schijnbaar later zelfmoord gepleegd en op Farewell heeft Darken samen met die kale enig overgebleven materiaal afgemaakt en tot een nieuw album gesmeedt.XnegativeX schreef:Ik lees in de Displeased ineens een stukje over een nieuw album van Infernum.
Nou meen ik me te herinneren dat ik een tijd geleden wat van deze band gehoord had. Als ik het goed heb zaten de leden van Graveland ook in deze band en klinkt Infernum ook als Graveland zonder de folky bullshit.
Heeft iemand al wat gehoord van dit nieuwe album "Farewell"?
Precies kan ik het ook niet zeggen.Meltdown schreef:Oh, Jeroen was me voor.
Zeg, hoe zit het nu precies met die twee Infernums? Want de 'echte' was toch eveneens gestart door Anextiomarus (a.k.a Karcharoth), Darken en Capricornus. In die andere zitten leden die nooit op het eerste album gespeelt hebben. Of was dat de line-up voor een mogelijk tweede album, waarna Karcharoth onverwacht zelfmoord pleegde en die leden zelf zijn doorgegaan?
Karcharoth is dus ook de oprichter van het andere Infernum. Of eigenlijk zijn beide bands één en dezelfde. Zoiets, toch? :Jeroen schreef:De andere Infernum, waarvan Karcharoth de oprichter was heeft in 2004 het album The Curse opgenomen.
Deze band is nog steeds actief
iscariah schreef:Oh ja, Gotmoor heeft hun nieuwe CD opgenomen, voor iedereen die BM in dezelfde stijl van de Vlaamsche Premitieven verwacht, vergeet het.
Volgens de reacties van de band zelf en mensen die al stukjes gehoord hebben heeft het niets meer te maken met de oude Gotmoor.
Meer details, en/of samples volgen later wel.
Tja, een hele hoop mensen wisten er blijkbaar niet van heb ik gemerkt.ik stamp je kapot schreef:[..]
nou, das toch niks nieuws van die stijlverandering..
toen ze hun optreden deden in de Goudvishal 2 jaar geleden, speelde ze ook al een totaal andere soort black metal die geen fuck meer met de 2 demo's te maken heeft..
lekkere agressieve ranzige black metal met flink wat vuilbekkerij...
ik heb 2 nummers gekregen en het klinkt fucking goed... zelfs de ruwe mixxx blaast menig band al omver...
ik denk dat ik de live opname van die gig maar eens ga opzetten....
De hamvraag: Waar te koop?nuberus schreef:Darkspace - Darkspace I
Haal deze allesomvattende nachtmerrie van een black metal geluidstrip in huis. Niet normaal hoe deze band je kan bevangen in beklemmende hallucinaties van grenzeloze dimensies. Waarachtig prachtig.
dunkelheit666.no-ip.info:768Nidhuggur schreef:Ik zoek de drie Naglfar albums op mp3. Zaterdag is het interview en ik heb het al tijden niet geluisterd.
Ik heb DC++ gedownload, maar dat is klote. Soulseek heb ik ook gedownload, maar die doet het niet. Is er geen goed downloadprogramma?! Of kan iemand me aan die albums helpen?
Heheh, ik weet niet eens wat hubs zijn....NIBDEM schreef:[..]
DC++ klote? damn... DC++ is het beste filesharing programma dat er is! (mits je de juiste hubs kent)
gewoon naar die hubs gaan die ik je gegeven hadPoggwyd schreef:[..]
Heheh, ik weet niet eens wat hubs zijn....
DC++ is klote ja! Je moest ook 5000 mb delen met de rest voordat je fatsoenlijke verbindingen kon krijgen...
Dat schiet dus niet op met 850 mb harde schijfruimte, haha.
Mwah... ik heb dat programma linea recta weer in de vuilnisbak geflikkerd, ik hou het maar bij samples om een idee te krijgen van hoe iets klinkt...ThorWulf schreef:[..]
gewoon naar die hubs gaan die ik je gegeven had
Inderdaad. Een tijdje geleden weer eens naar geluisterd en wederom werd ik gegrepen. Super album. Helaas het enige albumnuberus schreef:Darkspace - Darkspace I
Haal deze allesomvattende nachtmerrie van een black metal geluidstrip in huis. Niet normaal hoe deze band je kan bevangen in beklemmende hallucinaties van grenzeloze dimensies. Waarachtig prachtig.
Onslaught vond ik zeer vet plaatje, maar nu net die split van Death's Head met Purification geluisterd... en daar vind ik ze dan weer behoorlijk kut..ThorWulf schreef:Op het moment houd ik het even bij Deaths Head.
Australische hatecore vergelijkbaar met BFG.
Rost mening bm bandje omver.