Zat jij met zijn lul in je bek ofzo, toen die foto gemaakt werd? Zo niet: wat wil je zeggen met die foto?Sargatanas schreef:
Minst briljante metal nummer
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]
- Sargatanas
- Sargatanas
- The Reckoning
Bah, wat een verkrachting is dat zeg. Bij 't orgineel (de gabberplaat) kon er nog een glimlach vanaf, maar dit.NothinG schreef:"here's Johnny" van een of andere kwakzalver, weet zijn naam nu niet. Het is een cover van het allomwalgelijke thunderdome album deel 123334...
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
- The Reckoning
Goedzo.Narrative schreef:Here's Johnny, is dat niet van "The Shining?"
Ontopic:
De 'meest briljante metalplaat' bestaat naar mijn gevoel niet. Er zijn uiteraard wel enkele briljante meesterwerkjes, maar er zijn ook altijd betere, of andere platen van een gelijksoortig kaliber.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
- Lord Leuber
- Contacteer:
Volgens mij gaat dit topic toch echt over het minst briljante metalnummer, maar goed, volgende keer beter.Metallica4ever schreef: Ontopic:
De 'meest briljante metalplaat' bestaat naar mijn gevoel niet. Er zijn uiteraard wel enkele briljante meesterwerkjes, maar er zijn ook altijd betere, of andere platen van een gelijksoortig kaliber.
Echt ontopic dan: Los van het feit dat het natuurlijk sowieso niet te zeggen is, omdat je steeds nieuw spul ontdekt en dus ook af en toe nieuwe bagger, lijkt een willekeurig nummer van 'Something Wykked This Way Comes' van Wykked Wytch mij een heel aardige kandidaat, wat een zooi is dat zeg.
Voor degenen die een 'nacht van de wansmaak' op metalgebied willen organiseren, ik heb het album te ruil. PM voor interesse.
- The Reckoning
- fetuskiller
- Contacteer:
wel eens overwogen recencies te gaan schrijven...?Sturmblast schreef:Driven van Orphanage vind ik persoonlijk op een nummertje of 5 na een redelijke kutschijf.
Gitaarsound irriteerd, en die zanger klinkt alsof er een microfoon door z,n smoel geslagen is.
En die zangeres is ook maar zo zo.
[quote="natassja"]een relatie zonder sex is geen liefde[/quote]
- fetuskiller
- Contacteer:
- Ktulu
- Contacteer:
Disinter schreef:[..]
wel eens overwogen recencies te gaan schrijven...?

Ja, want zijn taalgebruik spreekt gelijk tot de verbeelding.

[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- ruben somewhere online
-
- toffe_ellende
Sorry, toffe_ellende. Dan zal ik mijn mening maar geven. Ik vind eigenlijk nogal veel metal kut, en het is dus moeilijk om er een goeie uit te kiezen. Maar ik ga voor F.S.2000 van Gorefest. Wel een zeer heersende band, maar dat nummer is gewoon kut en het pas totaal niet bij het album. Een rustig nummer, okee, maar om dan ook meteen maar de zang drastisch te wijzigen gaat mij te ver.
Tja, ik heb een idee waarom je er geen metal in hoord, misschien omdat het helemaal geen metal is?Darth Vader schreef:Zelf hoor ik er geen metal in, maar het wordt metal genoemd, dus bij deze..
HIM
Ik vind het echt supersaaie muziek.. En die nummers lijken allemaal zo op elkaar

HIM is rock, en nog gave ook.

- Chucknorris
- ruben somewhere online
Vinden heel veel mensen ja, maar ik vind het gewoon een heerlijk catchy uplifting nummer, leuke videoclip ook.Chucknorris schreef:ik vind can I play with madness van iron maiden echt verschrikkelijk slecht.. Al het andere van hun kan ik echt eenorm respecteren hoor..
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Living after midnight van Judas Priest vind ik persoonlijk een afgrijselijk nummer
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Gristus, Lennert, wat zeg je me nu? Dat nummer rocked!Lennert from hell schreef:Living after midnight van Judas Priest vind ik persoonlijk een afgrijselijk nummer
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- Chucknorris
ik vind het ook absoluut niet cachy.. videoclip is ook ehm.. niet echt goed.ruben somewhere online schreef:[..]
Vinden heel veel mensen ja, maar ik vind het gewoon een heerlijk catchy uplifting nummer, leuke videoclip ook.
Ik kan zelf ook niet begrijpen waarom Maiden nou dat nummer zelf zo geweldig vindt. Ik ga trouwens het schijfje maar eens pakken en opzetten

- ruben somewhere online
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik vind het geen goed nummer. Het is niet slecht, maar net zoals Maiden ook nummers heeft als het eerder genoemde Can I play with madness ben ik het gewoon al zat vanaf de eerste keer dat ik het hoorde.Saxon 747 schreef:[..]
Gristus, Lennert, wat zeg je me nu? Dat nummer rocked!
Angel of death vind ik ook een zwaar overschat nummer
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
-
- ruben somewhere online
Plaag schreef:[..]
Als je dan toch Iron Maiden noemt: Back In The Village, van Powerslave is een gruwel. Wat een takkenummer.
Is idd het minste nummer van Powerslave, ben hem wat beter gaan waarderen na de nodige luisterbeurten, vind Powerslave trouwens het meest overschatte album van Maiden, wat niet weg neemt dat The Duellists juist één van de meest onderschatte nummers is van Iron Maiden, geweldige zang van Bruce en het instrumentale midden gedeelte is weer eens briljant.
- ruben somewhere online
Trouwens, het nummer 'Back in the Day' van Megadeth's meest recente album heeft niet alleen qua songtitel wat weg van Back in the Village van Maiden, maar ook muzikaal, luister maar eens goed naar het intro van 'Back in the Day'.
- Chucknorris
overschatte? ik vind powerslave en iron maiden hun beste albums.. maarja ik ben dan ook geen maiden kenner, ik luister maar muziekruben somewhere online schreef:[..]
Is idd het minste nummer van Powerslave, ben hem wat beter gaan waarderen na de nodige luisterbeurten, vind Powerslave trouwens het meest overschatte album van Maiden, wat niet weg neemt dat The Duellists juist één van de meest onderschatte nummers is van Iron Maiden, geweldige zang van Bruce en het instrumentale midden gedeelte is weer eens briljant.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Beidenyowannuzz schreef:[..]
Meen je dat nu of loop je gewoon vreselijk te provoceren?
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
En je hebt me zelf voorgedragen als reviewerRascul schreef:Maar jij hebt dan ook de ballen verstand van metal

Ik vind Slayer gewoon een overschatte kutband, my opinion, my case