Guns n' Roses!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Kheb in Tjechie een G N' R coverband gezien. Man, die heerschten echt gigantisch. Iemand de nederlandse Crawlin' back al eens gezien?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Axel Rose is trouwens ooit zwaar Christelijk geweest, zelfs zondagsschoolleraar, toen kwam ie er achter dat het allemaal onzin was en is ie maar een bandje begonnen. Met redelijk succes. Toen dan, nu is alles naar de klote en dat nieuwe kutalbum schiet ook niet op.
Heb wel wat live-nummers van kazaa maar daar word je niet blij van.
En op 28 maart zou het nieuwe album van de Offspring toch nog Chinese Democracy gaan heten, verder is er niks te vinden dat dit toch niet doorgaat, ik weet niet wat jouw bronnen zijn Tokus?
Heb wel wat live-nummers van kazaa maar daar word je niet blij van.
En op 28 maart zou het nieuwe album van de Offspring toch nog Chinese Democracy gaan heten, verder is er niks te vinden dat dit toch niet doorgaat, ik weet niet wat jouw bronnen zijn Tokus?
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Heer Petomaan
- inageandsadness
- Contacteer:
-
AXl (dat zichzelf nog steeds GNR noemt) schijnt gedumpt te zijn door de platenmaatschappij omdat het TE LANG duurde tot de release. Onderussen zijn de overige (oude) leden weer lekker muziek aan het maken onder de naam The Project! Vind het wel cool, een dikke grijns recht in de face van Axl hahahaha
Maar ja... ik luister niet zo veel meer naar GNR... tis meer jeugdsentiment enzo. Het oudere werk zoals Appetite, Lies, Use Your zijn nog steeds wel te pruimen!
Maar ja... ik luister niet zo veel meer naar GNR... tis meer jeugdsentiment enzo. Het oudere werk zoals Appetite, Lies, Use Your zijn nog steeds wel te pruimen!
The Night Dies In A Tragic Serenade
- Thaumaturgy
- toffe_ellende