Anael, Orlog,Thornesbreed, Paria
Anael, Orlog,Thornesbreed, Paria
Ik krijg zojuist dit in m'n mail:
am 28.5. im Sportlerheim Dorfchemnitz (bei Zwönitz, A72 Abfahrt Stollberg)
- Black Metal Warfare -
ANAEL (Black Metal)
THORNESBREED (Death Metal Grimness)
PARIA (old school Black Metal)
ORLOG (heathen Black Metal)
Einlass: 20.00 Uhr
Kontakt: frosthugg@web.de
am 28.5. im Sportlerheim Dorfchemnitz (bei Zwönitz, A72 Abfahrt Stollberg)
- Black Metal Warfare -
ANAEL (Black Metal)
THORNESBREED (Death Metal Grimness)
PARIA (old school Black Metal)
ORLOG (heathen Black Metal)
Einlass: 20.00 Uhr
Kontakt: frosthugg@web.de
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
-
-
- Oblivion
- Contacteer:
Is toch ook een belachelijke naam man.K. schreef:hij lacht waarschijnlijk om de naam
'hihi.. anaal.. hihi'
Ik neem echt geen mensen serieus die zulke belachelijke bandnamen kiezen, alleen omdat ze te weinig fantasie hebben om een betere te verzinnen.
Erg simpele gedachte van je om te denken dat t alleen maar daarom ging, ik ben allang over de fase heen dat ik alleen om die woordjes lach.
"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
Tuurlijk ging het wel om de naam, want als de band niet Anael had geheten had je ook niks gepost.Oblivion schreef:[..]
Is toch ook een belachelijke naam man.
Ik neem echt geen mensen serieus die zulke belachelijke bandnamen kiezen, alleen omdat ze te weinig fantasie hebben om een betere te verzinnen.
Erg simpele gedachte van je om te denken dat t alleen maar daarom ging, ik ben allang over de fase heen dat ik alleen om die woordjes lach.
- the true Thorko
- Oblivion
- Contacteer:
Een serieuze band genaamd Anael vind ik echt belachelijk en van zulke dingen zie ik de humor wel in (ja lekker puberale humor ja).
Maar je zult t wel weer flauw vinden met je saaie goeddoordachte ouwe-lullen humor.
Maar je zult t wel weer flauw vinden met je saaie goeddoordachte ouwe-lullen humor.
"Poep, Zweet en Tranen"