Zwolle, ik woon net achter het terrein.fallen-angel schreef:[..]
Ik zal erover nadenken...dank je voor je medeleven...
Maar ontopic waar ben jij morgen te vinden dan?
Bevrijdingsfestival Wageningen
- MindlessMayo
-
-
Ik zal erop proberen te letten.....ben niet zo groot dus moet waarschijnlijk springen om over de mensenmassa heen te kijken....PM je wel ff een foto van Moi zodat je weer waar je op moet lettenOblivion schreef:Erg vroeg in de ochtend al, woon er een paar straten vanaf.
Ik zal wel te herkennen zijn aan een shirt waar 'FEAR' op staat.
- MindlessMayo
Veel.fallen-angel schreef:Dat doe je netjes...wat speelt daar allemaal dan?
http://www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl/
O.a. See My Solution, metal uit Zwolle.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
-
-
- MindlessMayo
-
Je bent geweldigNidhuggur schreef:[..]
Je hebt inderdaad ongelijk. In principe is het bij eigennamen (van organisaties, maar ook bands) dat deze verzonnen zijn om een vereniging aan te geven. Een vereniging van 'Piet, Jan, Klaas en Kees' die samen in een band spelen. De band noemen ze Textures, maar het is nog steeds één band. In beginsel is men vrij de spelling van eigennamen te bepalen (met betrekking tot bijvoorbeeld hoofdlettergebruik), wat feitelijk betekent dat eigennamen losstaan van de doorgaans geldende taalregels.
Zo goed?

Mijn kennis van de Nederlandse taal is duidelijk niet hoe die hoort te zijn, maar goed daar ging het niet over.
Ik ben morgen overigens ook in wageningen te vinden.
-
bevrijdingsfestival is in het centrum in wageningen hoor, kabaal is op een parkeerplaats bij de binnenstad. cafe's zat als je 100meter looptfallen-angel schreef:Dat is in Wageningen minder snel te vinden...is in een of ander park...maarja iedereen neemt pluutjes mee.....
http://www.last.fm/user/DoranS/
-
Ja das klote dat die supermarkten niet open zijn...of wel?
Want met koninginnedag waren ze hier tot 12 uur open....moet wel ff nog wat te drinken halen eigenlijk....stond gister om kwart over 7 bij de supermarkt in de veronderstelling dat alles tot 8uur los was...was helemaal die dodenherdenking vergeten!
Want met koninginnedag waren ze hier tot 12 uur open....moet wel ff nog wat te drinken halen eigenlijk....stond gister om kwart over 7 bij de supermarkt in de veronderstelling dat alles tot 8uur los was...was helemaal die dodenherdenking vergeten!
-
-
-
-
Zo! dat was erg gezellig
Born from pain speelde lekker maar werden wel na wat liedjes wat eentonig maar toch wel beukend
Textures, echt geweldig... lekkere variatie en hele gave ritme's
voor de rest veel lol gehad en veel bekenden gezien.. een geslaagde dag dus
Born from pain speelde lekker maar werden wel na wat liedjes wat eentonig maar toch wel beukend
Textures, echt geweldig... lekkere variatie en hele gave ritme's
voor de rest veel lol gehad en veel bekenden gezien.. een geslaagde dag dus
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
Flink wat bands gemist, kwam pas later.
Born from pain: harde band, harde show! meteen maar een hooded zip aangeschaft.
Evil devil: wel aardig hoewel psychobilly nou niet echt mijn favorite stijl is.
Textures: Wat Ali zegt
Bombshell rocks: niet superveel meer van meegekregen
Ook heel veel bekenden, gezellige sfeer/dag! Helaas nog wel op de vuist geweest met skinheads
Textures: Wat Ali zegt

Ook heel veel bekenden, gezellige sfeer/dag! Helaas nog wel op de vuist geweest met skinheads
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]
Jij ook al?? Maat van me had ook een ros uitgedeeld en terug ontvangen tijdens de Levellers in een steegje aan de rechterkant van het podium, waren 3 kale gasten.Hirchart schreef:Flink wat bands gemist, kwam pas later.
Textures: Wat Ali zegt![]()
-
Vond het erg leuk gister.....wel dankzij de psycho buschauffeur de 1e band gemist omdat die kerel niet wist waar hij zijn moest en daarom maar door de weilanden ging rijden en bijna ons in de sloot reed.
Daarom het de rest van de dag maar rustig aangedaan....Born From Pain vond ikzelf de beste band van de hele dag.
Daarom het de rest van de dag maar rustig aangedaan....Born From Pain vond ikzelf de beste band van de hele dag.
-
hahaha lache chauffeur dan!fallen-angel schreef:Vond het erg leuk gister.....wel dankzij de psycho buschauffeur de 1e band gemist omdat die kerel niet wist waar hij zijn moest en daarom maar door de weilanden ging rijden en bijna ons in de sloot reed.
Born from pain vond je beter dan textures ? naja, kan hé ...
Goh jij ook al?fallen-angel schreef:wel dankzij de psycho buschauffeur de 1e band gemist omdat die kerel niet wist waar hij zijn moest en daarom maar door de weilanden ging rijden en bijna ons in de sloot reed.
Afgelopen dinsdag heb ik etzelfde gehad, kon ik em een gedeelte van de weg gaan wijzen omdat hij er niet uit kwam.
Ben dat defile gaan kijken, eigenlijk snel daarna weer weg gegaan, was me een beetje te druk. Wat een boutorganisatie daar zeg, ik heb welgeteld 2 piskruizen gezien en een paar pleewagens, waar je 50ct voor moest dokken, met rijen van 20 meter ervoor.
En dan raar vinden dat alle hoeken onder worden gepist.
Wel veel kansloos zatte dwazen gezien.
En dan raar vinden dat alle hoeken onder worden gepist.
Wel veel kansloos zatte dwazen gezien.
HAHA neen.
-
Tsja sicness ieder zijn smaak toch?
Maar ik vond het wel meevallen richard met de zatte mensen....was bijzonder nuchter en heb het ook goed naar mn zin gehad...erg blij dat het droog is gebleven...ik was net 5 minuten thuis en toen begon het keihard te regenen...volgend jaar zeker weer naar wageningen!
Maar ik vond het wel meevallen richard met de zatte mensen....was bijzonder nuchter en heb het ook goed naar mn zin gehad...erg blij dat het droog is gebleven...ik was net 5 minuten thuis en toen begon het keihard te regenen...volgend jaar zeker weer naar wageningen!
Ik ben het wel met hem eens. Born from pain had ik na een paar nummers wel gehoord. Nog steeds erg beukend, maar het werd een beetje eentonig. Textures erg gave show. Heerlijke ritme's, veel afwisseling. Geweldig.fallen-angel schreef:Tsja sicness ieder zijn smaak toch?
Verder hing er zoals altijd een gezellige sfeer. Gezellige mensen etc. etc.
Geslaagde dag.
Ik heb jou overigens niet gezien geloof ik (fallen-angel), ondanks de foto.
-
Dat is zo ja! maar ja ik vond ze maar eentonig... wel leuk maar liedjes leken te veel op elkaar.fallen-angel schreef:Tsja sicness ieder zijn smaak toch?
jou heb ik voglens mij niet gezien gisteren