Macabre & Prostitute Disfigurement

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
puist

Bericht door puist » vr aug 26, 2005 11:53 am

Cooma schreef:Ich auch.
Afbeelding
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Cooma

Bericht door Cooma » vr aug 26, 2005 12:03 pm

:D Jawohl!

En je avatar is gaaf! :)

puist

Bericht door puist » vr aug 26, 2005 12:21 pm

:D
Heavy Metal! Just my way

Ernst

Bericht door Ernst » vr aug 26, 2005 2:48 pm

Sorry als dit oud nieuws is......

MACABRE
TO SHOOT LIVE DVD
FRIDAY, AUGUST 26th
@ Bibelot
in Dordrecht, Holland

8)

Ben

Bericht door Ben » vr aug 26, 2005 3:52 pm

Ik ben er vanavond ook bij. Heb er heel veel zin in!
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal

http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr aug 26, 2005 3:58 pm

de laatste twee macabre concerten die ik zag (waaronder één vorige week) vielen toch tegen omdat de zanger een erg vervelende indruk maakte, hij had het twee keer niet echt naar zijn zin
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Cooma

Bericht door Cooma » vr aug 26, 2005 4:01 pm

Laten we hopen dat dat nu anders is. Ik heb 'm nog nooit 'unhappy' gezien.

banisher
Contacteer:

Bericht door banisher » vr aug 26, 2005 4:37 pm

en dan is je schoonzus jarig en viert ze haar verjaardag savonds..

ellendig ja

Cooma

Bericht door Cooma » vr aug 26, 2005 4:40 pm

Jammerrrrrrrrrr

MetalJan

Bericht door MetalJan » vr aug 26, 2005 7:36 pm

Rattlehead schreef:Ik ben er vanavond wel bij in Dordrecht denk ik.....
Ik ook, heb er zin in!

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr aug 26, 2005 9:27 pm

Damn, de gene waar ik mee heen zou gaan is ziek, nu moet ik even iemand anders vinden.

Maja dat lukt me vast wel.

Sioux
Contacteer:

Bericht door Sioux » vr aug 26, 2005 10:17 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Het begint om 3 uur en 12 uur ongeveer is het feest wel klaar.

Mooi. 7 uur bruut metaal ( oké, - ombouwtijd)! EN er is kermis in Alkmaar dus tussen de bedrijven door kunnen er suikerspinnen gehaald worden.
Maar vergeet niet dat er een vloek rust op de kermis in Alkmaar. 9 van de 10 keer is het pokkeweer als er kermis staat...
Mocht het droog blijven gaan wij zekers wat zoets happen. En anders is het ook een optie om voor de mannen een roze zuurstok mee te nemen :P

Plaag

Bericht door Plaag » vr aug 26, 2005 10:48 pm

Sioux schreef:[..]

Maar vergeet niet dat er een vloek rust op de kermis in Alkmaar. 9 van de 10 keer is het pokkeweer als er kermis staat...
Mocht het droog blijven gaan wij zekers wat zoets happen. En anders is het ook een optie om voor de mannen een roze zuurstok mee te nemen :P
Dan liever zo'n kaneelknuppel.
Kop dicht, Thorko

Ernst

Bericht door Ernst » za aug 27, 2005 12:51 am

Nou, van de ongeveer 50% die ik kon zien was het supergaaf. 50% maar? Jawel, de mannen speelden een dubbele set, opname van de dvd he. Mooi KUT dat die trein al om 23:56 ging! :evil:

Mooie zaal dat Bibelot, jammer van het relatief dure bier en het enorm harde kutgeluid. Ook leuk Daeminion eens te ontmoeten!

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » za aug 27, 2005 10:13 am

Sioux schreef:[..]

Gnuif!

Idee ja. Gaat helemaal goedkomen! Ik ga maar eens op weg.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » za aug 27, 2005 10:20 am

Ik heb er wel zin in. Zal er wel in me eentje ronddwalen, maar ach vermaak me wel. :P

SatanicA
Contacteer:

Bericht door SatanicA » za aug 27, 2005 11:42 am

Nog 3 kwartier...
Dan via wat mensoppik omweggetjes naar Alkmaar!

:h
LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!

MetalJan

Bericht door MetalJan » za aug 27, 2005 2:34 pm

Was erg gezellig gisteren. Bij FMS was het geluid niet best, toch wel een goed optreden. Prostitute Disfigurement was echt onwijs vet! Wat een drummer!Supergoed geluid ook. Macabre vond ik ook wel oke. Verder nog onwijs veel gezopen, omfg.

JackTheRipper

Bericht door JackTheRipper » za aug 27, 2005 2:40 pm

Macabre was cool !!

Afbeelding

Daeminion

Bericht door Daeminion » za aug 27, 2005 3:07 pm

Leuke avond geweest, geluid was weer ns niet om aan te horen bijna de hele avond. Eerste band was aardig, tweede band had ik geen behoefte aan om te zien, Macabre was prima. Veel bekenden gezien, achterlijk veel gedronken. Godver, wat ben ik kapot.

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » za aug 27, 2005 3:49 pm

zo weer thuis, was leuk gister in de echoput. Nu eerst maar es slapen ofzo.
Under The Banner Of Death

Death
Contacteer:

Bericht door Death » za aug 27, 2005 4:14 pm

Ja,was wel gezellig gisteren..
Alleen weer eens kutgeluid voor de verandering...
Flesh Made Sin was wel aardig
Prostitute Disfigurment was leuk
En Macabre ging wel
http://www.facebook.com/pages/Sepiroth/180198742018859?ref=ts&fref=ts

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo aug 28, 2005 3:45 am

Nou, de roze zuurstokken zijn ook weer ingslagen op de Alkmaarse kermis.

Verslag volgt, eerst eff op 1 oor.
Maar gaaf was het. Verdomme!

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo aug 28, 2005 9:48 am

Het was erg gaaf. Foto's en stukje volgen nog.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo aug 28, 2005 9:50 am

speelden ze speciale songs, die ze anders niet meer spelen?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo aug 28, 2005 2:04 pm

Om 1 uur ging ik maar naar Alkmaar. Ik ging alleen en dat is best wel even wennen moet ik zeggen. In Alkmaar aangekomen, liep ik volgens de instructies naar Parkhof. In Parkhof aan de bar gezeten en wat gepraat me de mensen daar.

Volgens het schema zou Extreem Eczeem om 15:00 beginnen, maar dat liep uit tot iets van 15:30.

Extreem Eczeem
Leuke openener. Ik vond ze wel leuk spelen. Goede opwarmer en aan het eind een leuke cover van Carcass (verbeter me als ik fout zit).

Isle of Man
Ik had al wat goede verhalen over ze gehoord en ik vond ze live erg sterk. Denk niet dat ik de cd zo snel zou kopen, maar ze kwamen live in ieder geval goed over. Erg veel beweging en de zanger die regelmatig het publiek inloopt. Vermakelijk bandje.

Slechtvalk
Na Isle of Man mocht Slechtvalk het podium betreden. Ik was wel benieuwd hoe ze zouden zijn. De laatste cd vind ik wel om aan te horen. Ze hadden opzich wel een leuke podium prestatie, maar het geluid was slecht. De keyboards en de zang waren niet goed te horen, waardoor het niet allemaal even goed overkwam. Jammer, maar misschien een andere keer beter.

Transmission0
Tijdens deze band ging ik even eten. Wat ik er buiten van hoorde vond ik nou niet zo geweldig. Doom is niks voor mij.

Flesh Made Sin
Dit was de band waar ik toch het meest naar uitkeek. Op cd zijn ze misschien een beetje saai, maar live komen ze erg goed over en is het gewoon uit je dak gaan. Lekker Thrash zoals het hoort.

Prostitute Disfigurement
Ik heb van deze band alleen het eerst nummer gemist, maar toen ik binnnen kwam stonden er veel mensen lekker los te gaan op deze Brutal Death Metal band. Ik vond ze erg goed. Ik vind de solo's die ze hebben ook erg gaaf, dat hoor je niet zovaak in een Death Metal band., maar het klonk gewoon goed.

Severe Torture
Als het ene geweld over is komt het andere en ik moet zeggen live kwam Severe Toruture ook erg goed over. Ik had alleen wat meer op wat oudere nummers gehoopt. Ik ben dan niet zo een Death Metal fan, maar ik vond het gitaar werk op hun 2e cd erg goed, maar ik heb me er verder wel vermaakt.

Macabre
Daarna kwam Macabre, de headliner van de avond en waar duidelijk het meeste publiek voor was gekomen. Ik heb helaas maar 3 of 4 nummer kunnen mee maken, omdat ik de trein moest halen, maar wat ik gezien heb klonk lekker en was erg gaaf.

De terug weg verliep trouwens niet helemaal goed. Volgens OV9292 zou de laatste trein om 0:57 gaan, maar dat was dus 0:17 en die had ik gemist. Dan maar me pappa bellen.

Het was in ieder geval een gave avond. Heb nog gesproken met Fetuskiller, SatanicA, Dark Angel en SatanicA's Angel.

Foto's:

Extreem Eczeem

Afbeelding

Isle of Man

Afbeelding

Slechtvalk
Afbeelding

Transmission0

Afbeelding

Flesh Made Sin

Afbeelding

Prostitute Disfigurement

Afbeelding

Severe Torture

Afbeelding

Macabre

Afbeelding

Meer foto's op:

http://spaces.msn.com/members/metalork/

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo aug 28, 2005 3:28 pm

Kristof schreef:speelden ze speciale songs, die ze anders niet meer spelen?
Neuh...standaard meuk.

Overigens speelde Macabre erg kort omdat de hele avond flink was uitgelopen.

Isle of Man, Prostitute en Severe Torture waren voor mij dé hoogtepunten van de middag/avond. Alleen speelde Prostitute ene beetje aan de korte kant, hetgeen wat jammer is.

Extreem Eczeem was wel aardig maar de band leek niet helemaal op dreef te zijn ( misschien gezien het feit dat ze de opener waren en het nog niet al te druk in de zaal was). Ik heb ze beter zien spelen in Baroeg.

Transmission0 is totaal niet mijn ding. Op cd zou ik het nog wel aankunnen maar live ga ik dit niet nog eens zien. Bovendien was het geluid tijdens die band zo knudde (én hard) dat ik de neiging had om de stekkers te gaan zoeken.

Flesh Made Sin speelde uitstekend.

Macabre leverde een zeer matige show. Geen wonder want naar verluid hebben de heren de hele middag zitten zuipen. Alle klassiekers + de verhaaltjes kwamen aan bod, maar het kwam er uit als in "vooruit, omdat het moet".
Bovendien speelde de band veel korter dan gepland.

Tijdens Slechtvalk zat ik op de kermis.

Uitgebreid verslag + foto`s binnenkort op de frontpage.

Plaag

Bericht door Plaag » zo aug 28, 2005 3:30 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

...dat ik de neiging had om de stekkers te gaan zoeken.
Hehehe.
Kop dicht, Thorko

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo aug 28, 2005 3:32 pm

Plaag schreef:[..]

Hehehe.
Ja. Echt.

Maar dat was dan ook meteen het dieptepunt. Vanaf Flesh Made Sin krabbelde de geluidskwaliteit gestag omhoog.

Squid

Bericht door Squid » zo aug 28, 2005 4:09 pm

Tja, het geluid in Parkhof is nooit al te best. De sfeer is dan wel weer erg leuk.

Dark Angel

Bericht door Dark Angel » zo aug 28, 2005 8:53 pm

ik heb het erg naar me zin gehad,
vooral bij flesh made sin,prostitute disfigurement,severe torture, en natuurlijk macabre..

de rest kon mij niet echt boeie!
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y43/fetusgirl/storm.jpg[/img]

Precious Angel

Bericht door Precious Angel » zo aug 28, 2005 9:25 pm

Dark Angel schreef:ik heb het erg naar me zin gehad,
vooral bij flesh made sin,prostitute disfigurement,severe torture, en natuurlijk macabre..

de rest kon mij niet echt boeie!
Sluit me aan bij je mening, voor de rest was het wel lachen dat er zo'n vent de pit uit kwam waarvan leek alsof ie een oog kwijt was geraakt...
Bloody Hell!!

Leuk je ontmoet te hebben, Orklord..
Don't let the noise of your neighbours be louder than your own !!!

[img]http://img337.imageshack.us/img337/1263/nevermorelogo5me.jpg[/img]

Sioux
Contacteer:

Bericht door Sioux » ma aug 29, 2005 12:02 am

Ik heb wat foto's online gezet en die zijn hier te zien: http://home.hetnet.nl/~metalmiauws/Park ... stival.htm

En 1 om zo alvast te laten zien
Afbeelding

Precious Angel

Bericht door Precious Angel » ma aug 29, 2005 2:15 am

Echt mooie foto's gemaakt !! :h
Don't let the noise of your neighbours be louder than your own !!!

[img]http://img337.imageshack.us/img337/1263/nevermorelogo5me.jpg[/img]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma aug 29, 2005 7:04 am

Zeker gave foto's. Een stuk netter dan die van mij. :P

puist

Bericht door puist » ma aug 29, 2005 9:06 am

Dordrecht

Flesh Made Sin kende ik eigenlijk alleen van naam maar de paar nummers die ik gehoord heb vielen mij niet tegen. Lekkere thrash
Prostitue Disfigurment is helemaal niets voor mij.
Macabre speelde goed maar ik heb ze weleens beter gezien. Leek wel of ze er niet zoveel zin in hadden.

Maar toch was het een geslaagde avond. Leuke tent die bibelot alleen een beetje jammer van de galm.
Heavy Metal! Just my way

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma aug 29, 2005 9:56 am

Na anderhalf uur in de file te hebben gestaan kwamen we om kwart over drie eindelijk aan bij het makkelijk te vinden Parkhof. snel naar binnen toe om niks van Extreem Exeem missen. toen we binnen kwamen bleek het echter al een half uur uit gelopen te zijn, en dat zou alleen nog maar erger worden.

Hier even een korte review, vandaag of morgen een voledige.

Extreem Ecxeem Speelde opzich lekkere grindcore met een goede old school inslag, alleen liet het geluid aardig wat te wensen over. verder een goed optreden dus.

Isle of Man gaf een uitstekend optreden, erg sterke en strakke math death / grind in het straatje van cephalic carnage. lekker geluid en een opzwepende presentatie. geslaagt dus.

Slechvalk is totaal niet mijn ding. ik na 1 nummer dan ook vertrokken en kan dus geen eerlijk oordeel geven.

TransmissionO mocht rond half 7 beginnen met zijn set, en dat was een goede timing want ik begon honger te krijgen, waardoor ik het hele optreden gemist heb.

Flesh made sin gaf hierna een geweldig en erg kort optreden, 6 nummers werden er in een kleine 25 min doorheen geblazen. veel te kort dus. maar wel een super strakke set met een erg goed geluid.

Prostitute Disfigurement was voor mij de beste band van de dag, strak gespeeld, goed geluid en een brute presentatie. alleen net als bij flesh made sin was het ook hier erg kort.

Severe Torture viel mij hierna ietwat tegen, er werd te veel nieuw materiaal gespeeld waardoor het oudere werk vergeten werd. wel werden er krakers als Feces for jesus en baptized in viginal liquid ten gehore gebracht, maar ik vond het allemaal Net niet goed genoeg.

Macabre speelde hierna een erg goed optreden, met een goed geluid en een redelijke presentatie. verder was het erg lekker.

al met al was het op het tijdenschema na een leuk dagje. Ik vond het dan ook echt kut dat de eerste 4 bands allemaal netjes 35 min konden spelen waardoor de laatste en beste 4 bands hun set bijna 10 min moesten inkorten.[/b]
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Plaag

Bericht door Plaag » ma aug 29, 2005 10:46 am

fetuskiller schreef:Na anderhalf uur in de file te hebben gestaan kwamen we om kwart over drie eindelijk aan bij het makkelijk te vinden Parkhof. snel naar binnen toe om niks van Extreem Exeem missen. toen we binnen kwamen bleek het echter al een half uur uit gelopen te zijn, en dat zou alleen nog maar erger worden.

Hier even een korte review, vandaag of morgen een voledige.

Extreem Ecxeem Speelde opzich lekkere grindcore met een goede old school inslag, alleen liet het geluid aardig wat te wensen over. verder een goed optreden dus.

Isle of Man gaf een uitstekend optreden, erg sterke en strakke math death / grind in het straatje van cephalic carnage. lekker geluid en een opzwepende presentatie. geslaagt dus.

Slechvalk is totaal niet mijn ding. ik na 1 nummer dan ook vertrokken en kan dus geen eerlijk oordeel geven.

TransmissionO mocht rond half 7 beginnen met zijn set, en dat was een goede timing want ik begon honger te krijgen, waardoor ik het hele optreden gemist heb.

Flesh made sin gaf hierna een geweldig en erg kort optreden, 6 nummers werden er in een kleine 25 min doorheen geblazen. veel te kort dus. maar wel een super strakke set met een erg goed geluid.

Prostitute Disfigurement was voor mij de beste band van de dag, strak gespeeld, goed geluid en een brute presentatie. alleen net als bij flesh made sin was het ook hier erg kort.

Severe Torture viel mij hierna ietwat tegen, er werd te veel nieuw materiaal gespeeld waardoor het oudere werk vergeten werd. wel werden er krakers als Feces for jesus en baptized in viginal liquid ten gehore gebracht, maar ik vond het allemaal Net niet goed genoeg.

Macabre speelde hierna een erg goed optreden, met een goed geluid en een redelijke presentatie. verder was het erg lekker.

al met al was het op het tijdenschema na een leuk dagje. Ik vond het dan ook echt kut dat de eerste 4 bands allemaal netjes 35 min konden spelen waardoor de laatste en beste 4 bands hun set bijna 10 min moesten inkorten.[/b]
Noem dat toch geen review, joh. Daarvoor moet het hout snijden.

Als ik in mijn portemonnee kijk roep ik toch ook niet dat ik rijk ben?
Kop dicht, Thorko

goatworshipper

Bericht door goatworshipper » ma aug 29, 2005 5:14 pm

gisteren in de biebob was het ook een gezellig avondje.
alle 3 de bands leverden een leuk setje af.
wel vond ik dat macabre deze keer kort optreden had.
alcohol in my veins...

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 30, 2005 9:43 pm

Verslag van het concert in Alkmaar:
http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=208
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie