http://www.metalfan.nl/sections.php?op= ... &artid=182
het zij toch vrij bekende namen in het doomgenre als je wat meer kent dan enkel de grote namenMagic666 schreef:een hoop (lees: alle) bands ken ik niet eens!
Maar aangezien ik een hoop funeral en death woorden zie ga ik ze stuk voor stuk eens beluisteren
ik heb de myspaces beluisterd en de zondag is meer mijn ding jaBaroeg R'dam schreef:Dan zul je Worship, Skepticism, Mourning Dawn (met de zanger van Ataraxie op plaat), Ophis en Pantheist zeker ook tof vinden!
Zijn de tickets ook nog aan de deur te verkrijgen zaterdag? Ik heb namelijk geen printer, dus kan ik ze niet via de site bestellen...baroeg rotterdam schreef:Over twee weken alweer! Tickets zijn nog verkrijgbaar via: www.baroeg.nl/ddd
Kan ik alleen maar beamen! Heel relaxt, met heel veel verschillende mensen een praatje geslagen, sommige mensen zelfs niet kunnen spreken (waaronder jou, Marcel! (je kent me wss beter als kingofinsaniaMarcel Hubregtse schreef:Volgend jaar zeker weer aanwezig. Want behalve prima muziek wordt DDD ook gekenmerkt door een uitmuntende sfeer.
Aha, maar geen idee hoe je eruit zag. Wat voor shirts had je tijdens het weekend aan? Ik op zaterdag Graveyard Dirt en op zondag Trouble met de grote ouderwetse T op de voorkant.demetalband schreef:[..]
Kan ik alleen maar beamen! Heel relaxt, met heel veel verschillende mensen een praatje geslagen, sommige mensen zelfs niet kunnen spreken (waaronder jou, Marcel! (je kent me wss beter als kingofinsania))
met zo'n synth kan je veel zwaarder dan met een bassistMarcel Hubregtse schreef: Skepticism: Uitmuntend al blijf ik me verbazen over het fiest dat ze zwaar klinken zonder bassist.
Daar heb je gelijk in die electronica kan wonderen doen (dara wet jij natuurlijk alles vanSwan schreef:[..]
met zo'n synth kan je veel zwaarder dan met een bassist
volgens mij heb ik je wel zien lopen maar ik was er niet helemaal zeker van.