Megadeth
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Re: Megadeth
Kom op zeg, Ruud.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- innuendo
- Lult over cdtjes
Hoezo dan? Hij is al jaren op. Heeft niets zinnigs meer te zeggen. Hij gaat nota bene in het voorprogramma spelen van een eikel die granten signeert die op Gaza afgeschoten worden. Ik hoop dat veel leeftijdsgenoten zijn voorbeeld gaan volgen. Het is mooi geweest. Tijd voor een nieuwe garde.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Er is geen nieuwe garde. Het is einde van een tijdperk dat in zicht komt.
- Jeroen
- Contacteer:
Ik vind de laatste platen heel erg goed, om eerlijk te zijn. Dus dat 'is' gaat sowieso niet op. Wat hij politiek en religieus doet, vind ik vooral zijn zaak. Daar ben ik het nooit echt mee eens geweest.innuendo schreef: ↑vr aug 15, 2025 9:59 pm Hoezo dan? Hij is al jaren op. Heeft niets zinnigs meer te zeggen. Hij gaat nota bene in het voorprogramma spelen van een eikel die granten signeert die op Gaza afgeschoten worden. Ik hoop dat veel leeftijdsgenoten zijn voorbeeld gaan volgen. Het is mooi geweest. Tijd voor een nieuwe garde.
Eens met Jeroen. Mustaine was wat mij betreft gewoon prima bezig de laatste tijd. En ik ben het inderdaad ook niet met hem eens qua opvattingen, maar bij hem is het ook weer niet cancel-waardig allemaal.
Maar nog een album en een tour. Dan loopt het sowieso tegen 2028 voor hij echt stopt. Ik geef hem groot gelijk, na bijna 50 jaar.
Maar nog een album en een tour. Dan loopt het sowieso tegen 2028 voor hij echt stopt. Ik geef hem groot gelijk, na bijna 50 jaar.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- Jeroen
- Contacteer:
Ben dat gecancel (hier) sowieso zat. Ieder z'n ding hoor, maar dat geldt ook voor artiesten. En wat een schande spraken we met z'n allen over het het verbod op Cannibal Corpse-platen en -artwork of de activiteiten van de PMRC in de jaren '80. De satanic panic en de gevolgen van Noorse kerkverbrandingen niet te vergeten.
Serieus, je gaat toch geen platen weggooien als de mening van een muzikant je niet zint. Als je niet in de pas loopt met wat in de meeste ogen deugt, is het nu zelfs bij het ooit zo rebelse metalpubliek al verkeerd. Mijns inziens ben je dan geen haar beter als die nazi boekverbranders.
Dit even geheel terzijde. Tijd voor Iced Earth.
Serieus, je gaat toch geen platen weggooien als de mening van een muzikant je niet zint. Als je niet in de pas loopt met wat in de meeste ogen deugt, is het nu zelfs bij het ooit zo rebelse metalpubliek al verkeerd. Mijns inziens ben je dan geen haar beter als die nazi boekverbranders.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Daarmee doelde ik erop dat hij lichamelijk op is. Twee jaar geleden liep hij bij Dynamo Metalfest backstage rond alsof hij 85 was.Jeroen schreef: ↑za aug 16, 2025 12:24 pmIk vind de laatste platen heel erg goed, om eerlijk te zijn. Dus dat 'is' gaat sowieso niet op. Wat hij politiek en religieus doet, vind ik vooral zijn zaak. Daar ben ik het nooit echt mee eens geweest.innuendo schreef: ↑vr aug 15, 2025 9:59 pm Hoezo dan? Hij is al jaren op. Heeft niets zinnigs meer te zeggen. Hij gaat nota bene in het voorprogramma spelen van een eikel die granten signeert die op Gaza afgeschoten worden. Ik hoop dat veel leeftijdsgenoten zijn voorbeeld gaan volgen. Het is mooi geweest. Tijd voor een nieuwe garde.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Jeroen
- Contacteer:
Muzikaal merk ik daar niets van :p Ozzy was al 40 jaar op dus op zich.
- KoenM
- Contacteer:
Dat zijn een hoop halve waarheden en hele aannames bij elkaar.Jeroen schreef: ↑za aug 16, 2025 1:25 pm Ben dat gecancel (hier) sowieso zat. Ieder z'n ding hoor, maar dat geldt ook voor artiesten. En wat een schande spraken we met z'n allen over het het verbod op Cannibal Corpse-platen en -artwork of de activiteiten van de PMRC in de jaren '80. De satanic panic en de gevolgen van Noorse kerkverbrandingen niet te vergeten.
- Jeroen
- Contacteer:
Dan hebben we dat in elk geval wel gemeen.