Grave & God Dethroned
- fetuskiller
- Contacteer:
Jezus de tering!!!! wat een avond!!!!
The embodiment: klonk alleemaal wat rommelig, verder prima optreden
Pulverizer: te gek!! 3 jaar niet gespeeld, 1 keer geoefend en dan zo'n dijk van een show neer zetten... complimenten!
God dethroned: zoals altijd weer te gek...
Grave: lekker old school raggen prima show en de set list dito!
oftewel ik heb weer genoten in de gouvis... het was alleen wel belachelijk druk, maar ja wel gezellig iig
The embodiment: klonk alleemaal wat rommelig, verder prima optreden
Pulverizer: te gek!! 3 jaar niet gespeeld, 1 keer geoefend en dan zo'n dijk van een show neer zetten... complimenten!
God dethroned: zoals altijd weer te gek...
Grave: lekker old school raggen prima show en de set list dito!
oftewel ik heb weer genoten in de gouvis... het was alleen wel belachelijk druk, maar ja wel gezellig iig
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Tering, wat een gekut weer met de nachtbussen in Rotterdam. Haal je voor de verandering es een keer alle treinverbindingen ( weliswaar op het nippertje) gaat het ter plekke NOG goed fout.
Nouja, ik ben alsnog thuisgeraakt.
Het was wat mij betreft een iets te korte avond. Alle bands hadden nog wel even kunnen spelen, en zowiezo, als alles krieg is, dan vliegen de uurtjes om voor je `t weet.
Embodiment: vrij oke, maar wat mij betreft werden ze pas halverwege hun set echt goed. Hadden de smaak blijkbaar goed te pakken plots want de laaste nummers hakten flinke hutten neer.
Pulverizer: de energiekste band van de avond. Leuk om weer eens zoveel enthousiasme op de planken te zien. Fijne liveact, zonder meer.
GD: zoals ik van ze gewend ben. Strak, toegewijd en nog altijd aan de top van de Nederlandse live deathmetal.
Grave: slechts een handvol nummers gezien ivm de treinheid. Na GD overviel mij aanvankelijk een "hmm-gevoel", omdat Grave hun muzikale energie middels andere wegen verspreidt. Maar na de eerste paar nummers kwamen ze er goed in en ik baalde dan ook stevig toen de biezen gepakt moesten worden.
Maargoed, al met al is het weer een bijzonder enerverende en een gemutliche avond geweest.
HA! Ik zie een bed
.
Nouja, ik ben alsnog thuisgeraakt.
Het was wat mij betreft een iets te korte avond. Alle bands hadden nog wel even kunnen spelen, en zowiezo, als alles krieg is, dan vliegen de uurtjes om voor je `t weet.
Embodiment: vrij oke, maar wat mij betreft werden ze pas halverwege hun set echt goed. Hadden de smaak blijkbaar goed te pakken plots want de laaste nummers hakten flinke hutten neer.
Pulverizer: de energiekste band van de avond. Leuk om weer eens zoveel enthousiasme op de planken te zien. Fijne liveact, zonder meer.
GD: zoals ik van ze gewend ben. Strak, toegewijd en nog altijd aan de top van de Nederlandse live deathmetal.
Grave: slechts een handvol nummers gezien ivm de treinheid. Na GD overviel mij aanvankelijk een "hmm-gevoel", omdat Grave hun muzikale energie middels andere wegen verspreidt. Maar na de eerste paar nummers kwamen ze er goed in en ik baalde dan ook stevig toen de biezen gepakt moesten worden.
Maargoed, al met al is het weer een bijzonder enerverende en een gemutliche avond geweest.
HA! Ik zie een bed

Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- zwarte krijser
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
vanmiddag maar eens naar Baroeg 

Laatst gewijzigd door Death op zo jan 09, 2005 1:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.facebook.com/pages/Sepiroth/180198742018859?ref=ts&fref=ts
- MindlessMayo
- XnegativeX
- Contacteer:
Fuck! Ik heb je de hele avond lopen zoeken.Bambix schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat ik wat gemist heb?

Maar je hebt zeker wat gemist ja.
The Embodiment blijft een gave band. Ik had ze al een keer eerder gezien maar hun super snelle thrash met een snufje At the gates komt doet het altijd erg goed bij mij. Binnenkort ook maar eens op CD checken.
Pulverizer is niet een band waar ik een cd van aan zou schaffen maar live wisten ze in ieder geval een hele lading energie neer te zetten. Zeker erg gaaf.
Toen was het tijd voor God dethroned en Grave, bands die wel muziek kunnen maken.
God dethroned is weer zo'n band die me op CD niet veel doet maar me live telkens weer omver blaast. Erg vet optreden!
Grave heb ik nog half mee kunnen pakken. Ik was om heel eerlijk te zijn niet echt onder de indruk. Ik bedoel, het klonk erg lekker maar op CD komen ze een stuk krachtiger over.
Nog 1 ding. Een oproep aan alle concert-gangers:
Als jullie een beetje vooraan staan, BLIJF DAAR DAN STAAN!!!
Als je toch van plan bent het hele concert bier te gaan halen, blijf dan lekker bij de bar staan. Ik kon gisteren niet eens fatsoenlijk headbangen omdat er telkens een of andere mentaal gehandicapte voor me langs moest om naar de bar te lopen. En je zult zien dat het altijd van die vatsige gasten zijn waar mindstens 3 mensen voor aan de kanten moeten.
Eigenlijk mijn enige domper op gister avond.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
zeg dan wordt het veel te druk aan de barXnegativeX schreef:Bambix schreef:Je gaat me toch niet vertellen dat ik wat gemist heb?
Nog 1 ding. Een oproep aan alle concert-gangers:
Als jullie een beetje vooraan staan, BLIJF DAAR DAN STAAN!!!
Als je toch van plan bent het hele concert bier te gaan halen, blijf dan lekker bij de bar staan. Ik kon gisteren niet eens fatsoenlijk headbangen omdat er telkens een of andere mentaal gehandicapte voor me langs moest om naar de bar te lopen. En je zult zien dat het altijd van die vatsige gasten zijn waar mindstens 3 mensen voor aan de kanten moeten.
Eigenlijk mijn enige domper op gister avond.
- XnegativeX
- Contacteer:
So be it. Ik mag toch aan nemen dat je naar een concert gaat voor de muziek. Zo niet...ga dan lekker aan de bar hangen. En niet non-stop pendelen tussen de bar de het podium. Dat is namelijk SCHIJT irritant.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Zeg Neggie, waar was jij ergens? Heb je niet gezien danwel herkend...
Mijn oordeel:
Embodiment: Door Grave-interview te weinig van gezien, de eerste nummers vond ik matig, de laatste paar best oke
Pulverizer: Simpel, niet zo snel, maar gewoon vet. Erg vet. Humor.
God Dethroned: Volgens mij had Henri Sattler ietwat te veel geblowd, maar ze zetten wel een leuke set neer. Leuk ook dat ze weer eens The Somberness of Winter speelden
Grave: DEFOOOOOOOOOOORMED! Megabrute en zompige death metal grooves, hier was ik wel voor gekomen. Nekspieren los, hersens op stand nul en meebrullen! YEAH!
Mijn oordeel:
Embodiment: Door Grave-interview te weinig van gezien, de eerste nummers vond ik matig, de laatste paar best oke
Pulverizer: Simpel, niet zo snel, maar gewoon vet. Erg vet. Humor.
God Dethroned: Volgens mij had Henri Sattler ietwat te veel geblowd, maar ze zetten wel een leuke set neer. Leuk ook dat ze weer eens The Somberness of Winter speelden
Grave: DEFOOOOOOOOOOORMED! Megabrute en zompige death metal grooves, hier was ik wel voor gekomen. Nekspieren los, hersens op stand nul en meebrullen! YEAH!
Makkers staakt uw wild geraas
- XnegativeX
- Contacteer:
- zwarte krijser
ik blijf altijd aan de barXnegativeX schreef:So be it. Ik mag toch aan nemen dat je naar een concert gaat voor de muziek. Zo niet...ga dan lekker aan de bar hangen. En niet non-stop pendelen tussen de bar de het podium. Dat is namelijk SCHIJT irritant.
heel soms ff kijkje nemen
maar ik vind bier vaak erg belangrijk want anders krijg ik zon dorst
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Nee, ik ga niet meer naar Baroeg, ik ga strax weg.zwarte krijser schreef:Heh en dan ga je OOK nog naar de baroeg zeker???
Daarom ben ik gister ook gegaan...
Trouwens, had jij mij daarstrax nog gebeld om te vragen of ik nog naar baroeg ging? Ik werd om kwart voor 1 uit m`n nest gebeld namelijk met die vraag, maar de verbinding was slecht en ik sliep nog zodanig dat ik niet doorhad wie het was voor de rest.
Wel iemand uit omgeving EHV...
- zwarte krijser
Leuke avond, waren stuk voor stuk gave bands, al kwam ik te laat voor Embodiment (maar die heb ik al te vaak gezien).
Pulverizer roste hard, gave nummers, gave presentatie, geen bullshit gewoon spelen.
God Dethroned, alweer, wel leuk maar ik wordt er niet meer warm of koud van, oude materiaal blijft leuk.
Grave, erg gaaf, loei en loeihard, wat mij betreft het gaafst van de avond.
Op naar Impaled Nazarene dan!
Pulverizer roste hard, gave nummers, gave presentatie, geen bullshit gewoon spelen.
God Dethroned, alweer, wel leuk maar ik wordt er niet meer warm of koud van, oude materiaal blijft leuk.
Grave, erg gaaf, loei en loeihard, wat mij betreft het gaafst van de avond.
Op naar Impaled Nazarene dan!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- XnegativeX
- Contacteer:
Moet je maar niet zo straightedge zijn, het is gewoon fijn om een optreden aan te kijken met een biertje in je hand, en tja, die komen niet naar je toevliegen.XnegativeX schreef:So be it. Ik mag toch aan nemen dat je naar een concert gaat voor de muziek. Zo niet...ga dan lekker aan de bar hangen. En niet non-stop pendelen tussen de bar de het podium. Dat is namelijk SCHIJT irritant.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ach gut, zou het daar aan liggen. Flikker toch op man.Svenson schreef:[..]
Moet je maar niet zo straightedge zijn, het is gewoon fijn om een optreden aan te kijken met een biertje in je hand, en tja, die komen niet naar je toevliegen.
Als je bier wilt zuipen terwijl je de band kijkt ga je toch iets naar achteren staan en niet pal voor het podium. Daar wil men nou eenmaal een beetje een pit bouwen en een beetje headbangen.
Rustig maar, het is allemaal niet zo serieus als je denkt. Ik vind niet dat je regeltjes moet willen toepassen in een overvolle concertzaal. Als er een zooi mensen in een hok gegooid wordt kan niet iedereen zich gaan gedragen zoals jij dat wilt. Als je indelingen wilt ga je maar lekker naar de Ahoy ofzo.XnegativeX schreef:[..]
Ach gut, zou het daar aan liggen. Flikker toch op man.
Als je bier wilt zuipen terwijl je de band kijkt ga je toch iets naar achteren staan en niet pal voor het podium. Daar wil men nou eenmaal een beetje een pit bouwen en een beetje headbangen.
- XnegativeX
- Contacteer:
- zwarte krijser
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Hahaha, leuke vergelijking. Hij slaat nergens op...maar wel amusant.zwarte krijser schreef:Je moet daarin wel consequent zijn op z'n minst, als je geen probleem hebt met het gebeuk van een pit en wel met mensen die erlangs moeten om bier te halen, die dat doorgaans toch wel met iets minder beukwerk doen, moet je jezelf eens achter je oren krabben.
- zwarte krijser
Dank je, maar het was eigenlijk serieus bedoeld. Ik bedoel, in beide gevallen moet je ongewenst in beweging komen, of je nu opzij gebeukt wordt of er iemand langs moet laten. Het effect is hetzelfde, mensen maken zich te druk vind ik. Bovendien is er voor jou een simpele oplossing en dat is verder vooraan gaan staan. Het lijkt me sterk dat als je tegen het hek staat er iemand langs wil.XnegativeX schreef:[..]
Hahaha, leuke vergelijking. Hij slaat nergens op...maar wel amusant.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ah, kijk...nu komen we bij het hart van de zaak.zwarte krijser schreef:[..]
Dank je, maar het was eigenlijk serieus bedoeld. Ik bedoel, in beide gevallen moet je ongewenst in beweging komen, of je nu opzij gebeukt wordt of er iemand langs moet laten. Het effect is hetzelfde, mensen maken zich te druk vind ik. Bovendien is er voor jou een simpele oplossing en dat is verder vooraan gaan staan. Het lijkt me sterk dat als je tegen het hek staat er iemand langs wil.
Ten eerste: Als ik in de pit sta dan kies ik daar zelf voor. Als ik niet wil hebben dat er iemand tegen me aanbeukt dan ga ik niet in de buurt van de pit staan.
Ten tweede: Ik stond vooraan. Als ik nog verder naar voren was gegaan dan stond ik naast de zanger.
Daarom zei ik ook dat mensen die graag een biertje willen drinken (waar ik totaal geen probleem mee heb) misschien beter iets naar achteren kunnen gaan zodat de mensen vooraan lekker kunnen headbangen. En als je gewoon een keertje een biertje gaat halen is dat ook best. Maar gisteren liepen er een paar gasten gewoon 5/6 keer per band op en neer van voor aan bij het podium naar de bar en terug.
- XnegativeX
- Contacteer:
Weet hij veel.Bambix schreef:Sinds wanneer staan er hekken in de Goudvishal?
Waar was je trouwens gisteren?! Ik heb me helemaal blauw naar je gezocht (voor zover dat mogelijk is in de GVH).
- zwarte krijser
- zwarte krijser
Niet zo denigrerend doen Xnegative, ik ben echt geen concert-leek ofzo, en daarnaast doe ik niet een poging jou persoonlijk aan te vallen. Daarnaast ligt de oorzaak van het probleem mijns inziens ook bij jou, je moet die lui er gewoon niet langs laten op de terugweg. Als er mensen voorin weg gaan is het gebruikelijk dat de rest van het publiek wat opschuift naar voren.
- XnegativeX
- Contacteer:
Hmm, het was niet denergerend bedoelt (tenminste...niet erg
). Maar denk je nou werkelijk dat ik dat niet geprobeert had? Ik ben namelijk ook geen concert leek. Ik ben gisteren zelfs aan de kant gesmeten toen ik stond te bangen. Vraag Lana maar, die stond er naast. Die heeft zich ook de tering geergerd.

\XnegativeX schreef:[..]
Ah, kijk...nu komen we bij het hart van de zaak.
Ten eerste: Als ik in de pit sta dan kies ik daar zelf voor. Als ik niet wil hebben dat er iemand tegen me aanbeukt dan ga ik niet in de buurt van de pit staan.
Ten tweede: Ik stond vooraan. Als ik nog verder naar voren was gegaan dan stond ik naast de zanger.
Daarom zei ik ook dat mensen die graag een biertje willen drinken (waar ik totaal geen probleem mee heb) misschien beter iets naar achteren kunnen gaan zodat de mensen vooraan lekker kunnen headbangen. En als je gewoon een keertje een biertje gaat halen is dat ook best. Maar gisteren liepen er een paar gasten gewoon 5/6 keer per band op en neer van voor aan bij het podium naar de bar en terug.
Dude ik snap het echt niet, het was gewoon een drukke avond in een klein zaaltje, dan wordt er gedronken en dan worden mensen wat rumoeriger en dan krijg je inderdaad dat je soms aan de kant moet voor mensen. Ik heb zelf de hele tijd rondom de pit/vooraan gestaan en ik heb nergens last van gehad. Je moet je gewoon een beetje aanpassen aan elkaar als het zo druk is, kom op, waar maak je je druk om.
- XnegativeX
- Contacteer:
-
daar geef ik dus geen flikker om, want ik doe het zelf ook, als ik ooit in de pit sta. en als ik dan dorst heb, ja, dan ga ik drank halen.XnegativeX schreef:So be it. Ik mag toch aan nemen dat je naar een concert gaat voor de muziek. Zo niet...ga dan lekker aan de bar hangen. En niet non-stop pendelen tussen de bar de het podium. Dat is namelijk SCHIJT irritant.
alcohol in my veins...
-
Inderdaad, ik stond daar ook en heb nergens last van gehad. Wat dat op en neer lopen naar de bar betreft: als ik dorst heb, ga ik bier halen! Hoewel ik zelf nooit in de pit ga staan, vind ik het altijd wel vermakelijk om te zien. Ik stond dan ook met een grijns van oor tot oor.Svenson schreef:[..]
Dude ik snap het echt niet, het was gewoon een drukke avond in een klein zaaltje, dan wordt er gedronken en dan worden mensen wat rumoeriger en dan krijg je inderdaad dat je soms aan de kant moet voor mensen. Ik heb zelf de hele tijd rondom de pit/vooraan gestaan en ik heb nergens last van gehad. Je moet je gewoon een beetje aanpassen aan elkaar als het zo druk is, kom op, waar maak je je druk om.
- MindlessMayo
Neggie heeft trouwens harstikke gelijk, dat is ook donders irritant..Bambix schreef:Bijna net zo erg als mensen die hun bier in de lucht werpen.
Oh enne, inderdaad dat bier gooien. Ooit voor de wraakgein es naar zo'n gast toegelopen nadat ik de volle lading over me heen kreeg, mijn biertje recht in zn gezicht gesmeten met de woorden 'zo, fijn he zo'n bier douche'. Moet je eens kijken hoe kwaad ze dan worden..
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- zwarte krijser
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ook effe een flinke duit in de zak van de irritatie-discussie doen:
Ik erger mij over het algemeen zelden aan iets of iemand. Op concerten is dat niet anders. Lege zalen, volle zalen, mij een zorg...
Ik wil bij deze echter wel een kanttekening plaatsen. Misschien ben ik te idealistisch, maar ik wil het wel even gezegd hebben:
Ik ga naar een concert om mij ( op welke manier dan ook) te vermaken. Er van uitgaand overigens dat alle aanwezigen mijn reden van komst delen. Echter vind ik wel dat MIJN vermaak niet ten koste hoeft te gaan van iemand anders z`n vermaak. En eveneens vind ik dat ik mijn vermaak niet hoor in te leveren ten gunste van iemand z`n pleziertjes.
Als ik in de pit sta beperk ik mij tot de pit en trek ik geen onwillige omstanders de pit in. Als ik niet in de pit sta, wil ik er ook niet in getrokken worden.
Als ik drinken tijdens een band ga halen ( wat natuurlijk ook wel eens voorkomt) ram ik mij niet met gespreide ellebogen door de mensenmassa heen, maar geef ik aan dat ik er langs wil en mensen laten mij altijd passeren, hoe druk het ook is. Als ik drinken gehaald heb en op de terugweg mij een weg door de ruggen moet zien te werken, tik ik mensen aan zodat ze merken dat er iemand aankomt, en een stap opzij kunnen doen, zonder mij bovenop ze te storten en daarbij de helft van de comsupties over de knar van de buurman leeg te gieten.
En als ik zie dat mensen aan het headbangen zijn probeer ik mijn aanwezigheid eerst zodanig kenbaar te maken zodat men de tijd heeft om het hoofd van de vloer te rapen en mij een weg vrij te maken.
En als ik het idee heb dat ik veel ga moeten lopen kijk ik of ik ergens tactisch kan staan zonder dat ik zelf elke keer door een mensenmassa moet zwemmen voor wat vocht, daarbij komt het voordeel voor de rest dat ik niet elke keer mensen opzij moet werken. Maar dit is natuurlijk een optionele keuze.
En mensen, geloof me, al dit bovenstaande kost me geen enkele moeite. Dat gaat vanzelf. Gewoon een klein beetje respect voor je mede-metalganger. En doorgaans hoop ik die ook een beetje te krijgen.
To the point:
Van een beetje oplettendheid kon je gisteren nauwelijks spreken. Men liep je omver ( zowel van voren als van achteren) terwijl je net relaxt geinstalleerd de muziekjes tot je liet galmen. Was je aan het bangen, leek het jachtseizoen z`n hoogtepunt te bereiken want dan roste men het liefst zo hard tegen je aan dat je met je kop tussen je knieen vast kwam te zitten.
En dit allemaal niet 1 keer, maar aan de lopende band door.
Op zo`n moment vraag ik me af hoe moeilijk het nou werkelijk is om op z`n minst een klein beetje rekening met elkaar te houden? Dat iemand van z`n drankje wil genieten, prima. Maar daar hoeft een ander nog niet voor omver gemaaid te worden.
Einde relaas.
Ik erger mij over het algemeen zelden aan iets of iemand. Op concerten is dat niet anders. Lege zalen, volle zalen, mij een zorg...
Ik wil bij deze echter wel een kanttekening plaatsen. Misschien ben ik te idealistisch, maar ik wil het wel even gezegd hebben:
Ik ga naar een concert om mij ( op welke manier dan ook) te vermaken. Er van uitgaand overigens dat alle aanwezigen mijn reden van komst delen. Echter vind ik wel dat MIJN vermaak niet ten koste hoeft te gaan van iemand anders z`n vermaak. En eveneens vind ik dat ik mijn vermaak niet hoor in te leveren ten gunste van iemand z`n pleziertjes.
Als ik in de pit sta beperk ik mij tot de pit en trek ik geen onwillige omstanders de pit in. Als ik niet in de pit sta, wil ik er ook niet in getrokken worden.
Als ik drinken tijdens een band ga halen ( wat natuurlijk ook wel eens voorkomt) ram ik mij niet met gespreide ellebogen door de mensenmassa heen, maar geef ik aan dat ik er langs wil en mensen laten mij altijd passeren, hoe druk het ook is. Als ik drinken gehaald heb en op de terugweg mij een weg door de ruggen moet zien te werken, tik ik mensen aan zodat ze merken dat er iemand aankomt, en een stap opzij kunnen doen, zonder mij bovenop ze te storten en daarbij de helft van de comsupties over de knar van de buurman leeg te gieten.
En als ik zie dat mensen aan het headbangen zijn probeer ik mijn aanwezigheid eerst zodanig kenbaar te maken zodat men de tijd heeft om het hoofd van de vloer te rapen en mij een weg vrij te maken.
En als ik het idee heb dat ik veel ga moeten lopen kijk ik of ik ergens tactisch kan staan zonder dat ik zelf elke keer door een mensenmassa moet zwemmen voor wat vocht, daarbij komt het voordeel voor de rest dat ik niet elke keer mensen opzij moet werken. Maar dit is natuurlijk een optionele keuze.
En mensen, geloof me, al dit bovenstaande kost me geen enkele moeite. Dat gaat vanzelf. Gewoon een klein beetje respect voor je mede-metalganger. En doorgaans hoop ik die ook een beetje te krijgen.
To the point:
Van een beetje oplettendheid kon je gisteren nauwelijks spreken. Men liep je omver ( zowel van voren als van achteren) terwijl je net relaxt geinstalleerd de muziekjes tot je liet galmen. Was je aan het bangen, leek het jachtseizoen z`n hoogtepunt te bereiken want dan roste men het liefst zo hard tegen je aan dat je met je kop tussen je knieen vast kwam te zitten.
En dit allemaal niet 1 keer, maar aan de lopende band door.
Op zo`n moment vraag ik me af hoe moeilijk het nou werkelijk is om op z`n minst een klein beetje rekening met elkaar te houden? Dat iemand van z`n drankje wil genieten, prima. Maar daar hoeft een ander nog niet voor omver gemaaid te worden.
Einde relaas.