Scream filled Silence schreef:[..]
Die klinken inderdaad erg lekker. Jammergenoeg kan ik er vrijdag niet zijn in Haarlem. Ik ga naar Utrecht morgen en daar staat Adept als support. En Adept is KUT! klerezooi  

Ik begreep van een posting bij de event op last.fm dat AdEpt helemaal niet gaat supporten en dat het een misverstand zou zijn. Overigens vind ik het wel jammer dat ik vanavond niet naar Ekko kan, vind het altijd wel een leuk zaaltje (niet dat de kleine zaal van Patronaat stom is ofzo, vond de opzet prima).
iscariah schreef:
En Pelican ... ik houd het wel bij de eerste EP, March For The Sea en Australasia ...
Deze mening kan ik wel delen. De overige cd's zijn leuk, maar niet meer dan dat.
Moet wel zeggen dat ik de nieuwe songs live wel veel pakkender vond dan op cd...ehh mp3.
Ik vond Maserati overigens helemaal niet zo leuk, maar ik ga het vanavond nog een kans geven.
Overigens is 
hier een concert van Mogwai te bewonderen/downloaden. Op die site is ook een Explosions In The Sky concert te bekijken/downloaden evenals de clip voor Friend Of The Night van Mogwai (prachtige clip).