Wij hebben vooralsnog besloten niet te gaan rijden, midden-Nederland zit potdichtbloeding schreef: ben benieuwd wat het vandaag wordt.
Tja, de voors en tegens tegen elkaar afwegend is het niet anders. Morgen nieuwe poging.bloeding schreef:goed bekeken chris.
Was in Antwerpen.Gilbert schreef:De beste band van de dag was voor mij echter Saint Vitus. Als ze begin dit jaar nog beter waren, dan vraag ik me af wat ik toen dan wel niet voor bijzonder optreden gemist heb. Het enige kritiekpuntje bij Saint Vitus was in mijn oren dat het geluid wat te hard stond. Ik betwijfel echter of de tweede dag, ondanks het mooie programma wat ons (op papier althans) te wachten staat, een groter hoogtepunt op zal leveren dan de prachtige uitvoering van het nummer Dying Inside die Saint Vitus ons op de eerste dag voorschotelde.
Denk dat het voor vele onduidelijk was wat er ging gebeuren en dat ze tegen de crewleden hadden gezegd geen uitspraken te doen.Satyr schreef:Godverdomme, kutzooi. Werkelijk waar schandalig, al weet ik niet alle ins en outs. Het is blijkbaar teveel moeite om op tijd aan te geven dat een band, wat zeg ik, DE band, niet op de geplande tijd speelt. En dan ook nog met domme smoesjes aan komen zetten. Godverdomme, €75 betaald en dan zie je Immortal niet... Het was om 22:30 erg druk met vloekende metalheads op station Eindhoven kan ik je vertellen.
Sorry hoor, ik had me er zo op verheugd, ik stond al vanaf Death Angel vooraan in de grote zaal en dan zie je na Kreator ineens het doek 'Samael' ophoog gaanEn niemand die wat wist, de mensen van Samael/EMM Crew op het podium weigerden om iets te zeggen (mogen ze dat niet ofzo?) en dan komt er om 21:40 een pipo ons vertellen dat Immortal wel gaat spelen, maar dat ze meer tijd nodig hebben ivm een vertraagde vlucht. Tuurlijk, alsof ze dat niet veel eerder wisten.
trveCranial schreef:zo te horen heb ik niet te veel gemist....
Was de kleur op?Achrome Moments schreef:Was 'n mooi feesje vrijdag. Helaas alleen de mogelijkheid gekregen om op vrijdag te fotograferen. Volgende keer graag op beide dagen aanwezig natuurlijk. Alleen al omdat het in my hometown te doen was. Twas erg gaaf in ieder geval!
De foto's:
http://www.achromemoments.nl/photobook/ ... ting-2010/
Zingt die? =;') Lijkt me lollig.IronMaidenNL schreef:Klinkt als Ed Warby... 11th hour?
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar Ed Warby is niet "licht kalend"...IronMaidenNL schreef:Klinkt als Ed Warby... 11th hour?
Klopt, die ander is (volgens mij) Rogga Johansson, die je misschien kent van 1001 Zweedse deathmetalbands. Bij het woord "zanger" denk ik echter aan degene die de clean vocals doet (Ed Warby dus) en niet aan de grunter. Ik vond The 11th Hour overigens ook een prima indruk maken en ga eens op zoek naar het debuutalbum.scorpion schreef:was wel 11th hour, en volgens mij hadden ze 2 zangers, ed warby en een andere gast.
Waar was dat dan? Ik stond voorin maar daar heb ik (gelukkig) niets ervan meegekregen.scorpion schreef:ja ze zijn mij ook positief opgevallen!
zijn er hier trouwens nog mensen die de belachelijke vechtpartij hebben gezien bij alcest?
Ik zag 2 kerels die "Pool" naar achter duwen.scorpion schreef:was inderdaad achterin. Wij stonden relax naar alcest te kijken toen een of andere lompe Pool een jong stelletje aan de kant beukte.. vervolgens gaf die jongen hem een lichte trap terug om duidelijk te maken dat het nergens op sloeg. Had die beter niet kunnen doen want die Pool slaat hem vervolgens keihard met de vuist tegen het hoofd, waardoor die jongen naar achteren knalde met zijn hoofd en zijn vriendin raakte. Die had dus vervolgens een blauw oog. Die jongen en die pool wilden verder matten maar gelukkig duwde de vrienden van die jongen die gast naar de zijkant. Verder heb ik er niks meer van gehoord. maar het was wel een heel raar contrast met de muziek van alcest..
Rogga Johansson heeft inderdaad de cd ingegrunt, maar zit normaal niet in de live band van 11th Hour. Daarin grunt normaal gesproken Pim Blankenstien van Officium Triste. Ik was er vrijdag echter niet bij, dus weet niet of die er nu bij was.Gilbert schreef:Klopt, die ander is (volgens mij) Rogga Johansson, die je misschien kent van 1001 Zweedse deathmetalbands. Bij het woord "zanger" denk ik echter aan degene die de clean vocals doet (Ed Warby dus) en niet aan de grunter. Ik vond The 11th Hour overigens ook een prima indruk maken en ga eens op zoek naar het debuutalbum.scorpion schreef:was wel 11th hour, en volgens mij hadden ze 2 zangers, ed warby en een andere gast.
Dat waren dus vrienden van mij, niet die stink pool uiteraard!scorpion schreef:was inderdaad achterin. Wij stonden relax naar alcest te kijken toen een of andere lompe Pool een jong stelletje aan de kant beukte.. vervolgens gaf die jongen hem een lichte trap terug om duidelijk te maken dat het nergens op sloeg. Had die beter niet kunnen doen want die Pool slaat hem vervolgens keihard met de vuist tegen het hoofd, waardoor die jongen naar achteren knalde met zijn hoofd en zijn vriendin raakte. Die had dus vervolgens een blauw oog. Die jongen en die pool wilden verder matten maar gelukkig duwde de vrienden van die jongen die gast naar de zijkant. Verder heb ik er niks meer van gehoord. maar het was wel een heel raar contrast met de muziek van alcest..
Bij nader inzien denk ik dat je gelijk hebt en het inderdaad Pim Blankenstein was. Voor mij klinken al die grunters nou eenmaal exact hetzelfdelampje schreef:Rogga Johansson heeft inderdaad de cd ingegrunt, maar zit normaal niet in de live band van 11th Hour. Daarin grunt normaal gesproken Pim Blankenstien van Officium Triste. Ik was er vrijdag echter niet bij, dus weet niet of die er nu bij was.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
ME HATE PERMAFROST!yowannuzz schreef:Immortal te laat door de sneeuw ....
Hoe mooi moet het worden.
Wat een hel van een terugreis zeg! In ieder geval goed dat jullie thuisgekomen zijn, beter laat dan helemaal niet. Verder twee hele leuke dagen gehad, leuke nieuwe mensen ontmoet, oude bekenden tegengekomen en inmiddels wel weer aardig bijgeslapen. Hoogtepunten waren Mael Mordha, Endstille en Izegrim. Alcest vond ik in Leeuwarden toch beter. En blijkbaar had Carach Angren toch geen geluidsman gevonden (het was iig erg slecht). Ook jammer dat The Vision Bleak af moest haken. Volgend jaar hopelijk weer aanwezig en dan op tijd ho(s)tel boekenDraconian schreef: Vanochtend zag ik om half 7 eindelijk mijn bed, na anderhalf uur in een stilstaande trein in Utrecht (waar ik ook helemaal niet heen wilde in eerste instantie) gezeten/gelegen te hebben.
Tjah, de dag ervoor verliep ook al niet helemaal soepel. En dan te bedenken dat de laatste band die we zagen The Mentors was....Sorcha schreef:Wat een hel van een terugreis zeg! In ieder geval goed dat jullie thuisgekomen zijn, beter laat dan helemaal niet.Draconian schreef: Vanochtend zag ik om half 7 eindelijk mijn bed, na anderhalf uur in een stilstaande trein in Utrecht (waar ik ook helemaal niet heen wilde in eerste instantie) gezeten/gelegen te hebben.
Ze zochten een lichtmanSorcha schreef:En blijkbaar had Carach Angren toch geen geluidsman gevonden (het was iig erg slecht).