Beste album COF
-
- Contacteer:
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov
@ Samoht Slegov, is dat niet dezelfde waar jij het eerder over had?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
kvond het bombastische best mooi gewoon, de albums die ik daarna hoorde vielen me allemaal tegen... wat hebben jullie dan tegen midian?Yokozuna schreef:[..]
Als iemand Midian de beste plaat vind, dan zal dat waarschijnlijk ook een eerste album zijn dat hij van CoF heeft gehoord, anders zou hij wel een andere mening hebben

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Samoht Slegov
- Yokozuna
- Contacteer:
Ik denk gewoon dat oude albums nog niet echt veel luisterbeurten hebben gehad bij Lennert, anders zou hij ze volgens mij hoger waarderen.Hieronimus schreef:Hmz, ik probeerde Yokozuna eigenlijk tegen te spreken. Maar ach, ik ben nog niet zo in m'n element.
Niet zoveel, alleen de blije stukjes begonnen daar al wat meer ruimte te krijgen, wat op V Empire, Dusk en The Principle nog niet het geval was.wat hebben jullie dan tegen midian? icon_razz.gif
Er staan op dat album gewoon nauwelijks uitschieters. Wel goede nummers, Amor E Morte, Her Ghost in The Fog, Lord Abortion, maar vergeleken met bovenstaande albums is de cd niet meer dan aardig vind ik. En als je van bombastische albums houdt, dan is Dusk bijv. echt wel aan te raden.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
-
- Contacteer:
- Samoht Slegov
Ja zo heb ik m ook gedownload, maar het duurt echt eeuwen met die wachtrijen, hoe krijg je voorrang? Ik heb nu namelijk een LOW IDStraightHate schreef:[..]
ik heb m met behulp van eMule gedownload, het is een live concert uit '94 in Portugal.
Ik weet niet of je dat programma hebt, maar daarmee was ie makkelijk te vinden.
- general titi
in principe op album vind ik cradle of filth geweldig, erg goed, vooral het oude werk met nick barker, crealty and the beast! maar live echt bagger en zo fucking iritant "let's make some fucking noise! Come On!!! Come one!!!" 1 keer is leuk maar als je het na elk nummer doet.....begint een beetje te vervelen, daarbij waren ze ook nog eens uber slecht, drums te hard keyboards te zach enz enz.....was op waldrock trouwens
use your head were its made for
BANG IT!
BANG IT!
-
- Contacteer:
had ik in het begin ook, maar als je genoeg shared krijg je een soort van reputatie waardoor je voorrang krijgt. Ik weet niet hoe lang jij dat programma al gebruikt en of er veel mensen van jou downloaden.Samoht Slegov schreef:[..]
Ja zo heb ik m ook gedownload, maar het duurt echt eeuwen met die wachtrijen, hoe krijg je voorrang? Ik heb nu namelijk een LOW ID
- Samoht Slegov
Het heeft ook met je instellingen te maken volgens mij. Er downloaden best veel mensen van me. Maar ik heb het nog niet zo lang. Krijg je dan ook een High Id?StraightHate schreef:[..]
had ik in het begin ook, maar als je genoeg shared krijg je een soort van reputatie waardoor je voorrang krijgt. Ik weet niet hoe lang jij dat programma al gebruikt en of er veel mensen van jou downloaden.
-
- Contacteer:
- Hieronimus
Dan kan ik nog mooi 2 weken sparen en een hele bom cd's in één keer bestellen!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Die clip van het titelnummer is overigens wel weer typisch voor CoF, sfeervol dus. En die Liv Kristine mag er toch wel best wezen 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Op basis van dit nummer [de videoclip](ik heb de promo al gehoord maar ik wil geen oordeel vellen tot ik de cd in mijn handen heb) kan ik zeggen dat in het titelnummer de vrouwelijke zang van Liv Kristine heer en meester is over het nummer, Dani komt natuurlijk nog altijd voorbij maar dit nummer is zeker 1 van COF's meest gothic nummers en dit is bewijst maar eens dat COF geen black meer is maar Blackend Gothic, zoals hun stijl soms word genoemd.
Laatst gewijzigd door iscariah op zo sep 19, 2004 8:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hieronimus
Titelnummer is een clip van gemaakt, zoek maar ff op internet ofzo.TELEPETHERION schreef:En wat mis ik hier over een clip ?
Blackened Gothic. Helemaal mee eens!iscariah schreef:Op basis van dit nummer [de videoclip](ik heb de promo al gehoord maar ik wil geen oordeel vellen tot ik de cd in mijn handen heb) kan ik zeggen dat in het titelnummer de vrouwelijke zang van Liv Kristine heer en meester is over het nummer, Dani komt natuurlijk nog altijd voorbij maar dit nummer is zeker 1 van COF's meest gothic nummers en dit is bewijst maar eens dat COF geen black meer is maar Blackend Gothic, zoals hun stijl soms word genoemd.

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Op hun site www.cradleoffilth.com staat er bij news een link om de videoclip te downen.Hieronimus schreef:[..]
Titelnummer is een clip van gemaakt, zoek maar ff op internet ofzo
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- Hieronimus
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Dit is godverdomme wel een stuk beter dan DaaD 
Ja, deze ga ik kopen.
Kan me geen ruk schelen of die Dani nou een pauper is of niet, hij doet het hier een stuk beter, en alles zit heel gaaf in elkaar.
Lijkt wel een vervolg op 'Her Ghost In The Fog'.

Ja, deze ga ik kopen.
Kan me geen ruk schelen of die Dani nou een pauper is of niet, hij doet het hier een stuk beter, en alles zit heel gaaf in elkaar.
Lijkt wel een vervolg op 'Her Ghost In The Fog'.
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey
- Gary Busey
- Hieronimus
Precies, ik weet niet wat het is, maar het spreekt me gewoon meer aan. Lekker Midian sfeertje, niet zo gedwongen klinkend als DaaD.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- Hieronimus
Bovendien is het keyboard ook veel beter hoorbaar, pluspunt! En Dani krijst niet zo erg meer, pluspunt! Liv Kristine, pluspunt!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Uber slecht inderdaad, ben er na 3 nummers bij weggelopen en heb de wrange nasmaak weg moeten spoelen met heel wat bier.general titi schreef:maar live echt bagger en zo fucking iritant "let's make some fucking noise! Come On!!! Come one!!!" 1 keer is leuk maar als je het na elk nummer doet.....begint een beetje te vervelen, daarbij waren ze ook nog eens uber slecht, drums te hard keyboards te zach enz enz.....was op waldrock trouwens
"Buy land. They've stopped making it!"
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- Samoht Slegov
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Van wat ik al gehoord heb, (Nymphetamine en Gilded Cunt) gaat dit het oude werk en het nieuwe werk makkelijk uitheerschen.
Stomme quicktime blijft trouwens de hele tijd overal doorheen banjeren op een of andere manier, het heeft wel een leuk effect maar begint toch echt te irriteren:

Stomme quicktime blijft trouwens de hele tijd overal doorheen banjeren op een of andere manier, het heeft wel een leuk effect maar begint toch echt te irriteren:

- Gary Busey
- Gary Busey
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Mijn vertrouwen raakte ik kwijt bij DaaD.iscariah schreef:[..]
Ik heb nooit mijn vertrouwen verloren in deze band, ik kan altijd genieten van hun werk, maar ik vind Vempire toch hun beste, al de rest is natuurlijk ook fantastisch.
De eerse keer luisteren heerschte die in mijn oren, op een nummer of twee na, lekker plaatje. Maar het werd gewoon uitermate saai, ik heb deze clip op loop gezet en heb em nu waarschijnlijk iets van 20 keer geluisterd. Van de nog velen keren te gaan

- Gary Busey
- Gary Busey
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- the true Thorko
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Ik zou willen dat de meeste mensen niet zo pessismistisch denken over CoF.
Meestal gaat het bij CoF om het image dat de band verpest, en dus ook kritiek levert.
Het lijkt wel verboden/belachelijk om CoF te luisteren.
Slaat absoluut nergens op.
Het is soms natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak, maar als je iemand met een CoF shirt ziet lopen begin je gelijk kritisch te beoordelen over dat persoon.
Zielig toch ?
Ik denk dat Nymphetamine dik gaat heerschen, kan me geen ruk schelen hoe ze soms doen.
Meestal gaat het bij CoF om het image dat de band verpest, en dus ook kritiek levert.
Het lijkt wel verboden/belachelijk om CoF te luisteren.
Slaat absoluut nergens op.
Het is soms natuurlijk ook gewoon een kwestie van smaak, maar als je iemand met een CoF shirt ziet lopen begin je gelijk kritisch te beoordelen over dat persoon.
Zielig toch ?
Ik denk dat Nymphetamine dik gaat heerschen, kan me geen ruk schelen hoe ze soms doen.
- Gary Busey
- Gary Busey