Beste album COF
Beste album COF
Daar ben ik toch wel benieuwd naar. Er zijn al veel topics over COF, ik weet het, en er zullen er ook wel een paar over het beste album zijn, maar die kon ik niet vinden.
On-topic: Cruelty & The Beast vind ik echt een heerlijk album. Heb hem nog niet zo lang, maar luister hem erg vaak. Ik vind Cradle Of Filth sowieso nog erg gaaf, met die maffe keyboard erin, en de stem van Dani.
On-topic: Cruelty & The Beast vind ik echt een heerlijk album. Heb hem nog niet zo lang, maar luister hem erg vaak. Ik vind Cradle Of Filth sowieso nog erg gaaf, met die maffe keyboard erin, en de stem van Dani.
Laatst gewijzigd door Jepster op vr sep 03, 2004 11:03 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Beste album COF
Dusk and her Embrace!!!!Fear_Of_The_Dark schreef:Daar ben ik toch wel benieuwd naar. Er zijn al veel topics over COF, ik weet het, en er zullen er ook wel een paar over het beste album zijn, maar die kon ik niet vinden.
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Ik moet eerlijk bekennen dat ze me nog niet echt hebben weten te teleurstellen.
Vempire en Dusk and her Embrace zijn overduidelijk het beste. The Principle of Evil Made Flesh, Cruelty and the Beast en Midian komen daar dicht bij in de buurt, Damnation and a Day rost ook wat tevens ook geldt voor From the Cradle to Enslave.
Vempire en Dusk and her Embrace zijn overduidelijk het beste. The Principle of Evil Made Flesh, Cruelty and the Beast en Midian komen daar dicht bij in de buurt, Damnation and a Day rost ook wat tevens ook geldt voor From the Cradle to Enslave.
Nee, jij!!
From the cradle vind ik idd ook wel het luisteren waard. Maar die nieuwe kan me niet echt pakken.Demorpheus schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ze me nog niet echt hebben weten te teleurstellen.
- The Horseman
Hallowed be thy name is wel goed anders. En Black Metal eveneens.Hirchart schreef:CoF is een extreme kanker en ik waardeer niets van hun, geen enkel album!
En die covers die ze maken zijn nog barbaarser, verkrachting is het!
Wat deze band nog kutter maakt dan dat ze al zijn!
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Ja, maar dat is er zo leuk aan, en een nummer is met orgel, en dat is echt iets horror achtig. Gaaf nummer 'So violently sick', al kan de naam wel wat beterLuth schreef:Ken ik niet. De demo's van COF zijn meestal superslecht met enorme ruis opgenomen. Evenals zo'n bootleg studio opname.....

Die andere demo: Total Fucking Darkness is ook gaaf, voor de rest vind ik alles niet echt boeiend, behalve dat laatste nummer, Gilded Cunt vind ik behoorlijk gaaf !
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey
- Gary Busey
Ik heb ergens wel een oude bootleg van ze uit 91 ofzo. Luister er nooit naar. Toch maar weer es uit m'n cd toren halen.TELEPETHERION schreef:[..]
Ja, maar dat is er zo leuk aan, en een nummer is met orgel, en dat is echt iets horror achtig. Gaaf nummer 'So violently sick', al kan de naam wel wat beter![]()
Die andere demo: Total Fucking Darkness is ook gaaf, voor de rest vind ik alles niet echt boeiend, behalve dat laatste nummer, Gilded Cunt vind ik behoorlijk gaaf !
- TELEPETHERION
- Contacteer:
black metal niet, die stem past er niet bij, hallowed be thy name is heerlijk, alleen de covers zijn gaaf, No time to cry (the sisters of mercy), hallowed be thy name (lijkt me duidelijk), Sleepless (anathema)Luth schreef:[..]
Hallowed be thy name is wel goed anders. En Black Metal eveneens.
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey
- Gary Busey
- Ktulu
- Contacteer:
Ik denk Dusk and her embrace, op de voet gevolgd door Vempire en Midian. Dan Damnation and a day, From the cradle to enslave en Principle. En het belabberdste album vind ik toch wel Cruelty and the beast.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[/quote]
De stem vond ik juist wel passen maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik vind het origineel persoonlijk weer niet zo lekker klinken maar dat is waarschijnlijk omdat het al zo oud is.TELEPETHERION schreef:[..]
black metal niet, die stem past er niet bij, hallowed be thy name is heerlijk, alleen de covers zijn gaaf, No time to cry (the sisters of mercy), hallowed be thy name (lijkt me duidelijk), Sleepless (anathema)
Haha, die heb ik als eerste gekocht van hun.Ktulu schreef:Ik denk Dusk and her embrace, op de voet gevolgd door Vempire en Midian. Dan Damnation and a day, From the cradle to enslave en Principle. En het belabberdste album vind ik toch wel Cruelty and the beast.
- Ktulu
- Contacteer:
Verwijswoorden was nooit je sterkste kant bij Nederlands? Ik noem verdomme welgeteld 7 albums op en jij presteert het om gewoon te verwijzen met een simpel "die". Luie hond.Luth schreef:[..]
Haha, die heb ik als eerste gekocht van hun.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[/quote]
[/quote]
- Yokozuna
- Contacteer:
Fear_Of_The_Dark, maak dan een poll (duh)
Mee eens.Vempire en Dusk and her Embrace zijn overduidelijk het beste.
Grow up.CoF is een extreme kanker en ik waardeer niets van hun, geen enkel album!
En die covers die ze maken zijn nog barbaarser, verkrachting is het!
Wat deze band nog kutter maakt dan dat ze al zijn!
Hoezo rossen, je luistert COF toch niet persé, omdat het rost? Daarvoor kun je beter ff een deathmetal plaat opzetten, COF is natuurlijk meer dan rossen.Damnation and a Day rost ook
Laatst gewijzigd door Yokozuna op za aug 28, 2004 5:41 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- HellcommandeR
yup, Dusk...And Her Embrace....toen waren ze op hun best.Luth schreef:[..]
Dusk and her Embrace!!!!
- HellcommandeR
-
- Contacteer:
- HellcommandeR
Inderdaad, ik vind het werk op V Empire toch duisterder dan op Cruelty And The Beast.StraightHate schreef:Ik ga maar voor Midian, aangezien die ik het meest geluisterd heb. Ik hou van het gitaargeluid dat dat album heeft. Vempire is een zeer goede tweede, maar dan voornamelijk door de atmosfeer die het album uitademt.
- ruben somewhere online
Dusk...and Her EmbraceFear_Of_The_Dark schreef:Daar ben ik toch wel benieuwd naar. Er zijn al veel topics over COF, ik weet het, en er zullen er ook wel een paar over het beste album zijn, maar die kon ik niet vinden.
Vempire
Cruelty and the Beast
Cruelty Brought Thee Orchids vind ik persoonlijk hun beste nummer.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Yokozuna
- Contacteer:
Je gedrag zegt genoeg over je leeftijd, zoals ik al zei. Dat hoef je niet wéér te bevestigen, aardworm.Hirchart schreef:[..]
Krijg kanker.
Precies, de sfeer, niet perse de rosfactor ofzo.Vempire is een zeer goede tweede, maar dan voornamelijk door de atmosfeer die het album uitademt.
Ja, dat is ook een beetje het belangrijkste wat ik mis bij de wat nieuwere COF albums, de tragiek/duisterheid/treurigheid of hoe je het ook wilt beschrijven, oprechtheid misschien ook... Toch punten die Vempire en Dusk buitengewoon goede albums maakten.Inderdaad, ik vind het werk op V Empire toch duisterder dan op Cruelty And The Beast.
Laatst gewijzigd door Yokozuna op za aug 28, 2004 8:17 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
Amen.Demorpheus schreef:Vempire en Dusk and her Embrace zijn overduidelijk het beste.
Ben nu overigens die nieuwe an't luisteren en die valt niet tegen.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- Samoht Slegov
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov