Iron maiden 16 augustus op Circuit TT ASSEN
hoera... toch weer Lauren Harris erbij...........Following joining Maiden successfully on their trans-global "Somewhere Back in Time" tour first leg in Feb/Mar, Lauren and her band will continue on tour Maiden through North America (May 21 to June 21) and Europe (June 27 to Aug 19) along with playing a number of European Festivals in this period.
Wat een verrassing.
Kijk, van de ene kant laat je je kans om voor een vol stadion te spelen natuurlijk niet aan je voorbij gaan. Maar dat hebben ze vorige tour al mee kunnen maken.
Op een gegeven moment wil je als Lauren Harris toch niet meer meeliften op het succes van je pa's band? Ik denk dat ze als hoofdact nog niet eens een klein zaaltje vol krijgen en zelfs in kleine zaaltjes het moeten doen als support-act van een andere band. Zo wordt je als band toch teveel verwend, denk ik.
Kijk, van de ene kant laat je je kans om voor een vol stadion te spelen natuurlijk niet aan je voorbij gaan. Maar dat hebben ze vorige tour al mee kunnen maken.
Op een gegeven moment wil je als Lauren Harris toch niet meer meeliften op het succes van je pa's band? Ik denk dat ze als hoofdact nog niet eens een klein zaaltje vol krijgen en zelfs in kleine zaaltjes het moeten doen als support-act van een andere band. Zo wordt je als band toch teveel verwend, denk ik.
-
Iron Maiden
-
Iron Maiden
Je bent te snel tevreden Koen
:' )
:' )
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
Iron Maiden
- KoenM
- Contacteer:
Het is 'jij vindt', Johannetje.
Daarnaast gaat het mij niet om de prijs van Maiden, die is idd veel te duur.
Het gaat mij om het eindeloze gezeur van old school liefhebbers dat het voorprogramma bij Maiden niet gaaf is. Dat weten we nu onderhand wel. Wat dacht je, dat daar opeens een obscure NWOBHM- of speedmetal band zou staan? Get real.
Daarnaast gaat het mij niet om de prijs van Maiden, die is idd veel te duur.
Het gaat mij om het eindeloze gezeur van old school liefhebbers dat het voorprogramma bij Maiden niet gaaf is. Dat weten we nu onderhand wel. Wat dacht je, dat daar opeens een obscure NWOBHM- of speedmetal band zou staan? Get real.
Wat een ongelooflijk lelijke zin. Afgezien van de onaantrekkelijke zinsopbouw met "het" als onderwerp, het gebruik van afkortingen (Maiden, idd) en de grove taalfout waar Joris je reeds op wees, is het een doodzonde om te spreken van "de prijs van Maiden". Het moet natuurlijk zijn: "de prijs van het concert van (Iron) Maiden". Je kunt een kaartje voor het concert kopen, maar de band zelf is (voor jou) niet te koop.KoenM schreef:Daarnaast gaat het mij niet om de prijs van Maiden, die is idd veel te duur.
De kwaliteit van het onderwijs op de middelbare school waar jij momenteel heengaat, is blijkbaar niet al te best.
- KoenM
- Contacteer:
:' )Gilbert schreef:[..]
Wat een ongelooflijk lelijke zin. Afgezien van de onaantrekkelijke zinsopbouw met "het" als onderwerp, het gebruik van afkortingen (Maiden, idd) en de grove taalfout waar Joris je reeds op wees, is het een doodzonde om te spreken van "de prijs van Maiden". Het moet natuurlijk zijn: "de prijs van het concert van (Iron) Maiden". Je kunt een kaartje voor het concert kopen, maar de band zelf is (voor jou) niet te koop.
De kwaliteit van het onderwijs op de middelbare school waar jij momenteel heengaat, is blijkbaar niet al te best.
Ik zat er op te wachten. Je hebt je lang kunnen inhouden, maar nu was het toch gerechtvaardigd om even tekeer te gaan, is het niet?
Een pluim. Werkelijk.
(die komma in die laatste zin van jouw post is redelijk dubieus mijns inziens)
Gaan we nu neuken trouwens? Waar ging dit topic in vredesnaam over?
- Antonio Montana
Ik ga me hier verder niet mee bemoeien, maar die komma staat daar prima.KoenM schreef:[..]
(die komma in die laatste zin van jouw post is redelijk dubieus mijns inziens)
Jullie zijn al aan het neuken trouwens; komma-neuken.
Aan de andere kant: zoals een wijs man al een sprak (Herman Finkers):
"Één verkeerde komma of letter, maakt zelfs van Jezus nog een ketter."
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]
Op het daadwerkelijke concert van Iron Maiden ben ik wel kritisch (zo vind ik de routinematigheid erg jammer). Maar de bands die daarvoor hun kunstjes vertonen kunnen me niet boeien. Ik ga naar dat optreden om Iron Maiden te zien, en niet wat er in het voorprogramma optreed; dat is ondergeschikt aan de headliner.
Precies, je komt toch voor de hoofdband? Als de bands ervoor ook super zijn, is dat mooi meegenomen, maar als het brak is, dan jammer dan. Zolang de hoofdband maar niet tegen valt, daar kom je immers voor. Maar ik ben echt super benieuwd. EINDELIJK eens Iron Maiden in het echt beschouwen!Kwibus schreef:Op het daadwerkelijke concert van Iron Maiden ben ik wel kritisch (zo vind ik de routinematigheid erg jammer). Maar de bands die daarvoor hun kunstjes vertonen kunnen me niet boeien. Ik ga naar dat optreden om Iron Maiden te zien, en niet wat er in het voorprogramma optreed; dat is ondergeschikt aan de headliner.
Nou als het voorprogramma ruk is begin je niet echt lekker aan het hoofdprogramma.. En wat Johan zegt ze komen ook allebij op Graspop.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je een Metalfan bent wordt het wel eens tijd dat je ze live gaat zienSuzanna schreef:[..]
Precies, je komt toch voor de hoofdband? Als de bands ervoor ook super zijn, is dat mooi meegenomen, maar als het brak is, dan jammer dan. Zolang de hoofdband maar niet tegen valt, daar kom je immers voor. Maar ik ben echt super benieuwd. EINDELIJK eens Iron Maiden in het echt beschouwen!
Hot off their hugely successful European headlining tour which took took place in April/May, American/Norwegian melodic metallers KAMELOT have been invited to perform with British heavy metal legends IRON MAIDEN on August 16 in Assen, Netherlands at the massive TT Circuit location.
Guitarist Thomas Youngblood comments: "We are very excited to be added to this special MAIDEN show in The Netherlands. We've played some festivals with MAIDEN, but this show will be even more special. We have been huge MAIDEN fans from the begining! We are also pumped about returning to The Netherlands, one of our favorite places to tour and the fans are amazing!"
bron: Blabbermouth
Guitarist Thomas Youngblood comments: "We are very excited to be added to this special MAIDEN show in The Netherlands. We've played some festivals with MAIDEN, but this show will be even more special. We have been huge MAIDEN fans from the begining! We are also pumped about returning to The Netherlands, one of our favorite places to tour and the fans are amazing!"
bron: Blabbermouth
Kamelot is best oké idd. Beter dan die Lauren Harris. Op Fields of Rock was het 'voorprogramma' van Maiden wel oké xP. Dublin Death Patrol, Heaven&Hell, SLAYER xD.
Maar in dezer vind ik het ronduit *** dat die Lauren Harris komt, en Within Temptation vind ik helemaal tragisch. Blij dat Kamelot ook komt, compenseert een beetje.
Hou zee!
Maar in dezer vind ik het ronduit *** dat die Lauren Harris komt, en Within Temptation vind ik helemaal tragisch. Blij dat Kamelot ook komt, compenseert een beetje.
Hou zee!
Nou, op Gaymelot zitten we te wachten.
Ach ja, ik kom toch alleen voor Maiden en WT is ook best aardig om te kijken omdat ik wat mensen persoonlijk ken. En Lauren Harris zou ik persoonlijk wel willen kennen
Ach ja, ik kom toch alleen voor Maiden en WT is ook best aardig om te kijken omdat ik wat mensen persoonlijk ken. En Lauren Harris zou ik persoonlijk wel willen kennen
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins