Iron maiden 16 augustus op Circuit TT ASSEN
Iron maiden 16 augustus op Circuit TT ASSEN
DELFT - De legendarische rockband Iron Maiden sluit zijn wereldtournee op zaterdag 16 augustus af op het TT Circuit in Assen. Dat maakte concertorganisator Mojo woensdag bekend.
De Somewhere Back In Time World Tour 08 draait om de Iron Maiden-klassiekers. Het podium en de show zijn gebaseerd op het Egyptische concept van de Powerslave-tour waar de band in de jaren tachtig furore mee maakte.
De voorverkoop van het concert van Iron Maiden & Special Guests begint zaterdag 26 januari.
bron www.nu.nl
De Somewhere Back In Time World Tour 08 draait om de Iron Maiden-klassiekers. Het podium en de show zijn gebaseerd op het Egyptische concept van de Powerslave-tour waar de band in de jaren tachtig furore mee maakte.
De voorverkoop van het concert van Iron Maiden & Special Guests begint zaterdag 26 januari.
bron www.nu.nl
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik wil er wel zijn, maar had liever iets meer tijd gehad om te kunnen beslissen of ik wel of niet ga in ieder geval...
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
en hier het bericht van ironmaiden.com:
Iron Maiden are very pleased to announce they will be performing at the Assen TT Race Track in Assen, Holland on Saturday 16th August as part of their Somewhere Back In Time World Tour 2008. This is the first time any such music event has been staged as the famous motorcycling rack track which regularly hosts the World superbike championships and TT races.
Steve Harris says "As we've said throughout the announcements for this tour it's always exciting for us to play somewhere brand new and to be the first ever music artist to play at this prestigious venue is fantastic. We always get to Holland as it does have great memories for us over the years way back to the beginning and our first ever ventures out of the UK."
We have a short pre-sale on Thursday and Friday for fanclub members - check the FC News.
Tickets go on-sale to the general public at 10am on Saturday 26th Jan via www.livenation.nl
Iron Maiden are very pleased to announce they will be performing at the Assen TT Race Track in Assen, Holland on Saturday 16th August as part of their Somewhere Back In Time World Tour 2008. This is the first time any such music event has been staged as the famous motorcycling rack track which regularly hosts the World superbike championships and TT races.
Steve Harris says "As we've said throughout the announcements for this tour it's always exciting for us to play somewhere brand new and to be the first ever music artist to play at this prestigious venue is fantastic. We always get to Holland as it does have great memories for us over the years way back to the beginning and our first ever ventures out of the UK."
We have a short pre-sale on Thursday and Friday for fanclub members - check the FC News.
Tickets go on-sale to the general public at 10am on Saturday 26th Jan via www.livenation.nl
Ja maar het kan gewoon ook dus via postkantoor lijk meTook schreef:en hier het bericht van ironmaiden.com:

-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Vast bang dat het snel uitverkocht raakt?Amstel schreef:[..]
Vast bang dat het snel uitverkocht raakt, of mojo wilt geld in het laatje zien
Maar dit is een terrein voor 3 a 5000 man volgens mij..
Die moet je me even uitleggen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Antonio Montana
Er zit compleet geen logica achter jouw bewering bedoelt Lennert. En hij heeft gelijk.
Anyway: locatie lijkt me prima, maar ik ga echt niet zaterdag al een kaartje kopen. Ik heb geen idee of ik dan op vakantie ben of moet werken of wat dan ook.
Anyway: locatie lijkt me prima, maar ik ga echt niet zaterdag al een kaartje kopen. Ik heb geen idee of ik dan op vakantie ben of moet werken of wat dan ook.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]
- edit -
de prijs bleek van zo'n doorverkoopsite te komen, die vragen toch altijd woekerprijzen.
de prijs bleek van zo'n doorverkoopsite te komen, die vragen toch altijd woekerprijzen.
Laatst gewijzigd door Took op wo jan 23, 2008 6:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
79 euro weiger ik principieel, in de ahoy was het 42,50 + 3,65 reserveringskosten en dat vond ik al erg veel geld.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Voor 79 euro ben ik benieuwd wie de special guests mogen zijn. Als er een hele dag NWOBHMcollega's staan en ik ben nog niet naar Zweden dan wil ik het wel een kans geven.
Een 1-dags festival lijkt me een stuk waarschijnlijker dan enkele optredens. Dynamo open air wilde daar haar festival houden, maar dat is afgeketst omdat de TT maar een beperkt aantal lawaaidagen heeft. Als mojo er toch een dag lawaai mag maken, dan zullen ze dat zeker uitbuiten.
Een 1-dags festival lijkt me een stuk waarschijnlijker dan enkele optredens. Dynamo open air wilde daar haar festival houden, maar dat is afgeketst omdat de TT maar een beperkt aantal lawaaidagen heeft. Als mojo er toch een dag lawaai mag maken, dan zullen ze dat zeker uitbuiten.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Antonio Montana
Het zou me niets verbazen als het daadwerkelijk 79 pleuro is. Megadeth was incl servicekosten ook al 42€. De prijzen reizen echt de spreekwoordelijke pan uit. Neil Young was €140. Maargoed, ik zou het er opzich wel voor over hebben. Een paar leuke supports zou dan wel erg welkom zijn ja.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik denk als special guests: Trivium, Tokio Hotel en Lauren Harrisinnuendo schreef:Voor 79 euro ben ik benieuwd wie de special guests mogen zijn. Als er een hele dag NWOBHMcollega's staan en ik ben nog niet naar Zweden dan wil ik het wel een kans geven.
Lijken me de meest logische acts voor zo'n topband als Maiden.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik heb wel 80 euro, maar als ze voor een show van maiden 80 euro vragen ga ik uit principe al niet meer, ook al ist de powerslave tour
of ze moeten echt bands meenemen die ook veel voorstellen in de metalwereld, en dan doel ik niet op een trivium
of ze moeten echt bands meenemen die ook veel voorstellen in de metalwereld, en dan doel ik niet op een trivium
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Zal niet snel gebeuren, daarvoor zijn beide bands toch iets te mainstream geworden. Het grote publiek wil ook bands die ze kennen, het viel me in Ahoy al op hoeveel 'casual' luisteraars er waren.
Maarja We weten allemaal wie Amstel is niet waar?Johan schreef:Op de Maiden site staat trouwens: Capacity 30.000
Een beetje meer dan volgens Amstel.
Ik vind het een mooie locatie. En voor de gene uit het zuiden en westen van het land die het te ver vinden reizen... Jammer joh moet je eens kijken hoe vaak(bijna altijd dus) het andersom is. Het is op 15 km van mijn ouders af ik ga lekker met vrienden heen en ga een mooie avond beleven hoop ik.
Op de site van Mojo staat dat de prijs €59,- is.
Ben erg benieuwd wie er nog meer komen spelen.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
€ 59 valt me dan wel weer mee, met die prijzen van tegenwoordig. Maar goed, maar eens kijken, ik ga ze al op Wacken zien, al is het dan de vraag hoe dicht ik bij het podium ga komen, want ik ben er niet zo een die zijn hele dag op gaat offeren door 's morgens al een plekje vooraan te bemachtigen en daar vervolgens tot Maiden niet meer vandaan te komen. Misschien is dit dan een gelegenheid om het nog eens van iets dichter bij te zien.
En inderdaad de mensen die in zuidelijk/westelijk NL wonen, niet zeuren, dan ga je ze toch lekker op Graspop zien. Dus wat dat betreft is dit een prima locatie, mooi tussen Wacken en Dessel in.
En inderdaad de mensen die in zuidelijk/westelijk NL wonen, niet zeuren, dan ga je ze toch lekker op Graspop zien. Dus wat dat betreft is dit een prima locatie, mooi tussen Wacken en Dessel in.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Ik zal ze ook zien op graspop maar goed denk dat een afsluiting van een wereldtoernee wel bijzonder is. En zoals ik al zei Assen is lekker dicht bij mijn ouders..
Maar er bestaat een goede kans dat Iron Maiden op Wacken de eerste avond speelt. Daar verkopen ze ook aparte kaarten voor, ongeveer vergelijkbaar met een normaal concert. Deden ze afgelopen jaren al met oa. Scorpions, Saxon, Nightwish, Böhse Onkels.Took schreef:overigens denk ik dat je wel veel moffen daar kan verwachten, want het is dichtbij mofrika, en niet iedereen daar wil per se naar Wacken.
-
Geweldig nieuws! lekker dichtbij, de prijs zal wel hoog zijn, maarja 't is Maiden. Ik denk niet dat het snel uitverkocht raakt, hoe wil je zo'n groot park helemaal vol krijgen. Den Bosch was de grootste indoor-show ooit van hen en die was met 14000 man uitverkocht. Ik denk niet dat er 16000 bij gaan komen.
Edit: Ik zie net op de site van Mojo dat het om half 5 's middags begint... Dat is wel erg vroeg.
Edit: Ik zie net op de site van Mojo dat het om half 5 's middags begint... Dat is wel erg vroeg.
kaarten kosten overigens 59 euro, aldus de site van Mojo.
en daar staat ook nog dit:
en daar staat ook nog dit:
Let op: op donderdag 23 januari start om 17.00 uur de presale van dit concert via Live Nation. Live Nation leden krijgen tot vrijdag januari 17.00 uur, dus vóór de reguliere kaartverkoop, de gelegenheid kaarten voor het Iron Maiden concert te bestellen. Ga voor meer info naar www.livenation.nl/iron_maiden.
Dan zullen ze zeer waarschijnlijk gewoon meerdere voorprogramma's hebben. Ik denk overigens niet da'k erbij ga zijn; ik zal ze zien op Graspop of Wacken.Iron Maiden schreef:
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Dit is geweldig! Eindelijk weer eens een internationale topact in het noorden des lands (bands die op waldrock hebben gestaan ff niet meegerekend). Hopenlijk is dit het begin van een mooie muziektraditie op het TT circuit en niet dat het na twee concerten weer als een nachtkaars uitgaat, zoals de draf en renbaan in Groningen. 59 euro vind ik overigens alleszins acceptabel, ervan uitgaande dat ze met een geweldig podium en dito lichtshow komen.
[url=http://www.last.fm/user/Siepje/?chartstyle=grayboxfive][img]http://imagegen.last.fm/grayboxfive/artists/5/Siepje.gif[/img][/url]
- Antonio Montana
Dat concert van de Stones was daar idd gaaf. jammer dat ze dat niet hebben doorgezet qua concerten idd.Gandalf schreef:Dit is geweldig! Eindelijk weer eens een internationale topact in het noorden des lands (bands die op waldrock hebben gestaan ff niet meegerekend). Hopenlijk is dit het begin van een mooie muziektraditie op het TT circuit en niet dat het na twee concerten weer als een nachtkaars uitgaat, zoals de draf en renbaan in Groningen. 59 euro vind ik overigens alleszins acceptabel, ervan uitgaande dat ze met een geweldig podium en dito lichtshow komen.
Oja klinkt misschien zeikerig maar het zal leuk zijn als hier geen setlisten komen.(aangezien ze volgende week beginnen in India)