Thrash/Speed Metal
- defenderofsteel
Tja ik heb de VIO-LENCE ook dubbel, maar zou er als ik er geld voor zou vragen ook een hoop voor moeten hebben, simpel omdat ik dat er ook voor betaald heb.
Maar ik hou hem liever om ooit als ik iets leuks tegen het lijf loop te ruilen voor iets dat ik zelf nog zoek dat vind ik veel leuker dan hem simpelweg verkopen.
Maar ik hou hem liever om ooit als ik iets leuks tegen het lijf loop te ruilen voor iets dat ik zelf nog zoek dat vind ik veel leuker dan hem simpelweg verkopen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
Klopt. Hij beweert voor Morbid Saint een bod van 55 euro te hebben staan. Geloof er eerlijk gezegd geen reet van, die cd gaat normaal gesproken voor 40-50 euro op E-bay. Wel leuk geprobeerd door em overigens hehedefenderofsteel schreef:heb eens geinformeerd. best arrogante kerel hij moet er wel veel geld voor hebben en heeft volgens mij al een aardig bod staan dan. in iedergeval voor vio-lence
- Lone Starr
- The Horseman
Zijn er hier mensen bekend met Mordred ?
Naar het schijnt is hun eerste album goed te verteren maar hebben ze op hun 2e album Funk aan hun sound toegevoegd en is dat rommel van de hoogste plank.
Zijn er hier mensen bekend mee toevallig ?
Ik ben gewoon benieuwd.
Naar het schijnt is hun eerste album goed te verteren maar hebben ze op hun 2e album Funk aan hun sound toegevoegd en is dat rommel van de hoogste plank.
Ik ben gewoon benieuwd.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
Arrival Of The Carnivore klinkt afgaande op de mp3 en een clip die ik reeds ken inderdaad wel erg lekker. Een fantastische old-school sfeer, en een productie die veel weg heeft van Destruction's eerste albums.WhiplashWimpie schreef:[..]
Ik heb alle 2 de cd's. Die eerste heet thrash with the devil, en heeft wel een paar aardige nummers, maar is niet echt bijzonder. De 2e cd is een stuk beter en profesioneler. De muziek is enigzins met destruction te vergelijken, alleen dan met een brutere krakende en krijserige zang.
Klopt het trouwens dat er op de hele plaat geen enkele solo voorkomt? Ik las in een interview met de gitarist dat 'ie dat nog niet onder de knie heeft. Zou nog best jammer zijn, in het nummer van die clip (Temples of Sin) zit een bepaalde break die voor je gevoel logischerwijs in een snelle solo zou moeten overgaan, maar dat gebeurt dus niet. Voelt heel apart.

Hêhêh, vishandel Berekoek.
-
Ik zal als ik terug kom van mijn werk, effe luisteren.
Ik kan het eerlijk gezegd niet herinneren ofdat er nou wel of geen solo's gebruikt worden op Arrival of the Carnivore.
Als ik de solo's op de eerste cd hoor, kan ik me in ierder geval wel voorstellen dat hij nog eerst effe moet oefenen, want de solo van het laatste nummer is echt belachelijk.
Ik kan het eerlijk gezegd niet herinneren ofdat er nou wel of geen solo's gebruikt worden op Arrival of the Carnivore.
Als ik de solo's op de eerste cd hoor, kan ik me in ierder geval wel voorstellen dat hij nog eerst effe moet oefenen, want de solo van het laatste nummer is echt belachelijk.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
uiteraard, heb nog bootleg van op dynamoThe Horseman schreef:Zijn er hier mensen bekend met Mordred ?
Ik ben gewoon benieuwd.
ze gingen soms ook in blauw geschilderd het podium op, vaag bandje
tweede album heeft ook zijn charme hoor
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- The Horseman
Ik luister nu net een nummer van Incursion Dementa.
Voor zover ik weet, een Thrashband uit Friesland.
Maar mijn hemel dit rost heerlijk...
Doet me op een paar punten aan Sadus denken.
Iemand die misschien meer info heeft over deze band ?
Voor zover ik weet, een Thrashband uit Friesland.
Maar mijn hemel dit rost heerlijk...
Doet me op een paar punten aan Sadus denken.
Iemand die misschien meer info heeft over deze band ?
-
Er staan inderdaad geen solo's op die cd. Maar het blijft wel een vette cd.Meltdown schreef:[..]
Arrival Of The Carnivore klinkt afgaande op de mp3 en een clip die ik reeds ken inderdaad wel erg lekker. Een fantastische old-school sfeer, en een productie die veel weg heeft van Destruction's eerste albums.
Klopt het trouwens dat er op de hele plaat geen enkele solo voorkomt? Ik las in een interview met de gitarist dat 'ie dat nog niet onder de knie heeft. Zou nog best jammer zijn, in het nummer van die clip (Temples of Sin) zit een bepaalde break die voor je gevoel logischerwijs in een snelle solo zou moeten overgaan, maar dat gebeurt dus niet. Voelt heel apart.
Er staat trouwens een gave poster van Nocturnal in de mailorder catalogus van Displeased.
Klopt, die heb ik inmiddels ook weer binnen. Staat ook een interview in.
Die plaat schaf ik op zeker nog wel eens aan, want ook zonder die solo's klonk het erg gaaf. Als ze nu ook nog een paar van die dingen erin weten te krijgen, wordt het volgende album een knaller!
Origineel is het allemaal niet, maar who gives a fuck? Het is niet alsof deze stijl Thrash de afgelopen jaren nog zo veel gespeeld wordt. Bandjes als Nocturnal houden de boel in leven.
Die plaat schaf ik op zeker nog wel eens aan, want ook zonder die solo's klonk het erg gaaf. Als ze nu ook nog een paar van die dingen erin weten te krijgen, wordt het volgende album een knaller!
Origineel is het allemaal niet, maar who gives a fuck? Het is niet alsof deze stijl Thrash de afgelopen jaren nog zo veel gespeeld wordt. Bandjes als Nocturnal houden de boel in leven.
-
Juist.Meltdown schreef:Klopt, die heb ik inmiddels ook weer binnen. Staat ook een interview in.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
nocturnal die hebben wel goede sfeer, een band als torment niet
mijn afbreekrecensie van nieuwe torment
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1755
voor wie ze niet kent, torment speelt al 20 jaar erg matige duitse thrash
The Horseman schreef:Zijn er hier mensen bekend met Mordred ?
Ik ben gewoon benieuwd.
Fools Game is een hele toffe plaat waarop zelfs Chuck Billy nog een coupletje meezingt, de latere platen vind ik beduidend minder....maar die eerste is echt een aanrader!
Ontwijken dus.Kristof schreef:nocturnal die hebben wel goede sfeer, een band als torment niet

In de Rock Hard kreeg de nieuwe TORMENT een 7,5.....ken het niet hoor maar de recenties in de RH zijn meestal dik OK!
Ik heb mijn aardschok abonnement allang opgezegd maar de Rock Hard krijg iknog steeds...
Ik heb mijn aardschok abonnement allang opgezegd maar de Rock Hard krijg iknog steeds...
-
Jammer dat de band niet meer bestaat (drummer is inmiddels overleden). Toffe band die best groot zou kunnen worden. Gelukkig heb ik hun laatste optreden nog mogen zien.Rattlehead schreef:Kent iemand Hypnosia uit Zweden? Dat album van ze, Extreme Hatred rost keihard!
Jammer dat ze geen website meer hebben, maar op bol.com zijn fragmenten te beluisteren!
I demand your death!
-
Te gek. Ze konden het live prima waarmaken. Alleen die zanger is behoorlijk dun. Ik kreeg van hem een t-shirt, die ik van mijn leven niet kan dragen. Die bassist ziet/zag er behoorlijk weird uit.Rattlehead schreef:Ja ik wist dat ze inmiddels niet meer bestaan, erg, erg jammer. Ik denk dat deze band absoluut groot had kunnen worden, het rost zowat alle nieuwe thrash bands een heel eind naar huis. Hoe waren ze live?
I demand your death!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
rockhard is wel duits, en duitsers vinden elke thrash en powermetalband uit eigen land geniaalenforcer schreef:In de Rock Hard kreeg de nieuwe TORMENT een 7,5.....ken het niet hoor maar de recenties in de RH zijn meestal dik OK!
NOu dat ben ik niet helemaal met je eens, een zekere mate van chauvinisme is ook de aardschook behoorlijk aan te rekenen, maar Duitse bands worden hier behoorlijk ondergewaardeerd, op het trieste af worden ze vaak afgezeken...nou moet ik zeggen dat TORMENT or whatever me nu ook niet gelijk aanspreekt hoor en heb het helemaal niet gehoord dus ik vel er geen oordeel over maar feit is dat WEL goede bands als RUNNING WILD, RAGE en GRAVE DIGGER vaak ten onrechte helemaal met de grond gelijk worden gemaakt!
Trouwens dit is goed nieuws!
NTHRAX Guitarist SCOTT IAN: Rehearsals Are Sounding 'Great' - Apr. 27, 2005
ANTHRAX guitarist Scott Ian posted the following message earlier today on the band's official web site:
"First day of rehearsal and it's already tight. Any worries I had as to what it would sound like were assuaged (did I spell that fancy word correctly? It's 2:14 AM and I just got back from drinking with Frankie [Bello, bass] and Izzy Z and my Washburn compatriots David and Kevin) by today's jam at Charlie's house. Spitz [Dan, guitar] plays the leads note for note. He should, right? He played them on the records. Sounds great. It's just different to hear them like that. Joey [Belladonna] sings more aggressively then he did 13 years ago. His energy is killer. We are playing songs we have never done. We're also playing stuff we did maybe once in '86 or '87. I won't give them away now. You'll know a few of them after Detroit on Friday but that's not all we've got up our sleeve. We're going to bust out the rarities all throughout the tour.
ANTHRAX guitarist Scott Ian posted the following message earlier today on the band's official web site:
"First day of rehearsal and it's already tight. Any worries I had as to what it would sound like were assuaged (did I spell that fancy word correctly? It's 2:14 AM and I just got back from drinking with Frankie [Bello, bass] and Izzy Z and my Washburn compatriots David and Kevin) by today's jam at Charlie's house. Spitz [Dan, guitar] plays the leads note for note. He should, right? He played them on the records. Sounds great. It's just different to hear them like that. Joey [Belladonna] sings more aggressively then he did 13 years ago. His energy is killer. We are playing songs we have never done. We're also playing stuff we did maybe once in '86 or '87. I won't give them away now. You'll know a few of them after Detroit on Friday but that's not all we've got up our sleeve. We're going to bust out the rarities all throughout the tour.
De Aardschok besteedde er een paar maanden geleden slechts 3 of 4 zinnen voor, om het dan alsnog te grond in te boren.enforcer schreef:NOu dat ben ik niet helemaal met je eens, een zekere mate van chauvinisme is ook de aardschook behoorlijk aan te rekenen, maar Duitse bands worden hier behoorlijk ondergewaardeerd, op het trieste af worden ze vaak afgezeken...nou moet ik zeggen dat TORMENT or whatever me nu ook niet gelijk aanspreekt hoor en heb het helemaal niet gehoord dus ik vel er geen oordeel over maar feit is dat WEL goede bands als RUNNING WILD, RAGE en GRAVE DIGGER vaak ten onrechte helemaal met de grond gelijk worden gemaakt!
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
vooral rage en grave digger worden onderschat in niet duitse magazinesenforcer schreef:NOu dat ben ik niet helemaal met je eens, een zekere mate van chauvinisme is ook de aardschook behoorlijk aan te rekenen, maar Duitse bands worden hier behoorlijk ondergewaardeerd, op het trieste af worden ze vaak afgezeken...nou moet ik zeggen dat TORMENT or whatever me nu ook niet gelijk aanspreekt hoor en heb het helemaal niet gehoord dus ik vel er geen oordeel over maar feit is dat WEL goede bands als RUNNING WILD, RAGE en GRAVE DIGGER vaak ten onrechte helemaal met de grond gelijk worden gemaakt!
.
maar de torment cd krijgt in aardschok 80/100 en dat snap ik niet
ik stel toch wel enige minimumvereisten aan een thrashplaat
-
-
- The Horseman
Mokersgaaf, ben benieuwd welke nummers ze er mee bedoelenenforcer schreef:
Ah in ieder geval kijk ik er zo nog meer naar uit.
Gung Ho !!!!!!
- ruben somewhere online
Het is weer tijd voor een geniale technische thrash metal band, uit Zwitserland. Coroner!
Ik vind R.I.P. het best. Wat een supergave plaat is dat. Heerlijke riffs en het luistert lekker weg.
No More Color mag er trouwens ook wezen.
Punishment For Decadence is nog niet in mijn bezit, maar komt er zeker nog wel bij.
Wat vinden de mede Metalfanners ervan?
EDIT: Reunie mag er ook wel komen!
Ik vind R.I.P. het best. Wat een supergave plaat is dat. Heerlijke riffs en het luistert lekker weg.
No More Color mag er trouwens ook wezen.
Punishment For Decadence is nog niet in mijn bezit, maar komt er zeker nog wel bij.
Wat vinden de mede Metalfanners ervan?
EDIT: Reunie mag er ook wel komen!
Van Sabbat heb ik alleen maar Mourning Has Broken maar die vind ik niet zo heel bijzonder, die andere 2 zoek ik nog maar daar moet je toch wel een flink bedrag voor neertellen.enforcer schreef:CORONER is een van de weinige supertechnische bands die ik gaaf vind!
Maar zou nog liever een SABBAT (UK) reunie zien!
Ja maar dat is ook niet voor niets, die derde is met een andere zanger en veel minder dan de eerste twee! de eerste "history of a time to come" is overigens recent nog gereissued, de tweede "dreamweaver" is idd heel zeldzaa,!
PS. Return To The Sabbat was halfslachtig en geen echte reunie IMO!
PS. Return To The Sabbat was halfslachtig en geen echte reunie IMO!
- The Horseman
inderdaad, prachtig nummerruben somewhere online schreef:Van mij mogen ze het hele Spreading the Disease album spelen, met name de nummers Lone Justice, S.S.C. Stand Or Fall en Armed & Dangerous.
De laatste 3 tracks van STD zijn mijn favorieten.
-
- Contacteer:
- The Horseman
En wat dacht je dan van de half-tekening-half foto + een foto erín, dit allemaal zwaar bewerkt? Hoezo prog? Alles aan die cover is prog. Hehe.
Laatst gewijzigd door Meltdown op zo mei 01, 2005 12:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- The Horseman
Tracklist:
1. Requiescat in Pace
2. Parasychic, Paranoid
3. Childhood Hero
4. Straight to Hell
5. Bleed
6. Bathing in Red
7. Nascentes Morimur
8. The Look in his Eyes
9. Out of Mind
1. Requiescat in Pace
2. Parasychic, Paranoid
3. Childhood Hero
4. Straight to Hell
5. Bleed
6. Bathing in Red
7. Nascentes Morimur
8. The Look in his Eyes
9. Out of Mind
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
aha,ik heb al drie mp3's gehoord, stonden ooit op hun sitearnibes schreef:Flotsam & Jetsam zijn nieuwe cd
Ik ben benieuwd. Ik had ook nog ergens een sample van het nieuwe album maar die kan ik niet meer vinden.
maar goed, toevallig, ik draaide net saturday's allright for fighting!!