Gelijk maar weer eens opzetten
Megadeth
- Dragonforce
Op de 2002 remaster staat These Boots geloof ik weer, maar dan gecensureerd. Dat vind ik dan weer overbodig. Daarnaast is ie ook niet zo makkelijk verkrijgbaar als de 1999 remaster, en die vind ik goed genoeg.
Cryptic Writing vind ik niet meer dan redelijk. Geen echte toppers, wel wat goeie solos/momenten, maar ik heb liever nummers die helemaal geweldig zijn. Daarnaast vind ik de demos beter dan de gecensureerde nummers op de plaat.
Cryptic Writing vind ik niet meer dan redelijk. Geen echte toppers, wel wat goeie solos/momenten, maar ik heb liever nummers die helemaal geweldig zijn. Daarnaast vind ik de demos beter dan de gecensureerde nummers op de plaat.
It's the end of time
- Doodskreet
- Contacteer:
Al waren die lui niet zo jong dan hadden ze heel wat minder bekendheid.drdennuz schreef:het voorprogramma van megadeth in lucky is one bullet left:S tenminste dat staat op hun website
http://www.onebulletleft.nl
Niet dat ze het slecht doen, absoluut niet hoor.. maar dit is toch wel enigzins overdreven.
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”
[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”
[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]
ik vind het ook behoorlijk overdreven, als je vergelijkt dat megadeth in amerika met heaven & hell tourt en je dit hier als voorprogramma krijgt (terwijl je wel 35 euro neerpleurt voor een kaartje) dan vind ik het ook sterk overdreven.Doodskreet schreef:[..]
Al waren die lui niet zo jong dan hadden ze heel wat minder bekendheid.
Niet dat ze het slecht doen, absoluut niet hoor.. maar dit is toch wel enigzins overdreven.
Overigens ben ik benieuwd hoe het over een jaartje of wat gaat, als de heren van OBL wel hun eigen nummers moeten schrjiven.
Anyway ik gun het de jochies echt wel hoor:) maar ik denk dat het een beetje overkill word;)
ON-TOPIC!!!: toch weet ik zeker dat ik me verschrikkelijk goed ga vermaken in lucky
Ik heb het plaatje nét compleet, laatst SFSGSW gekocht. Killing is my business moet ik ook nog hebben. Heb die versie met de nieuwe hoes nog nergens in de winkel gezien overigens. In Behind the Music...Megadeth van VH1 is nog goed te horen hoe 'blij' de heren Mustaine en Poland waren met het artwork van Killing...Lennert schreef:Dat doet me er nog steeds aan denken dat ik Countdown To Extinction en Youthanasia alleen heb ik originele versie, maar ik wil toch nog het plaatje compleet hebben. Niemand ruilen?
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik wist overigens niet dat ze Hidden Treasures opnieuw hebben uitgegeven, ik heb hem gisteren voor 8 euro bij de Saturn vandaan.
Aan de andere kant, het feit dat er nergens uitleg in het boekje wordt gegeven en het van Capitol komt, zal wel genoeg zeggen.
Aan de andere kant, het feit dat er nergens uitleg in het boekje wordt gegeven en het van Capitol komt, zal wel genoeg zeggen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
voor 2,99 ligt Rude Awakening op dvd te koop bij de Media Markt in Rotterdam! Best een gave dvd, ik had hem nog niet.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Uhuh, meteen rennen zou ik zo zeggen!
Het enige wat mij tegenvalt is dat de gitaren wat zwak in de mix staan, ik hoor voornamelijk overdonderende drums. Dat neemt echter niet weg dat het geheel prima wegluistert/kijkt, ik zit inmiddels bij Hangar 18 en ben nog geen zwak moment tegengekomen, vooral She-Wolf is live veel beter dan op plaat.
Het enige wat mij tegenvalt is dat de gitaren wat zwak in de mix staan, ik hoor voornamelijk overdonderende drums. Dat neemt echter niet weg dat het geheel prima wegluistert/kijkt, ik zit inmiddels bij Hangar 18 en ben nog geen zwak moment tegengekomen, vooral She-Wolf is live veel beter dan op plaat.
Ik heb de laatste tijd veel naar Risk geluisterd en ik moet mijn mening over deze plaat toch gaan bijstellen. Ik vond er in het begin geen hol aan, maar nu vind ik hem zeker beter dan TWNAH. Songs als Wanderlust, Insomnia, I'll Be There, Time, Crush 'em, The Doctor Is Callin' zijn zeer vermakelijk. Zelfs het wel heel erg cheesy Breadline luistert gewoon goed weg.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
- innuendo
- Lult over cdtjes
Lennert schreef:Uhuh, meteen rennen zou ik zo zeggen!
Ik heb diezelfde week nog gekeken, maar in Grunn hadden ze 'm helaas niet meer
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Ik vind niet zozeer de drums, maar vooral de bass komt heel erg naar voren in de mix. De bassdrums donderen over alles heen.Lennert schreef:Uhuh, meteen rennen zou ik zo zeggen!
Het enige wat mij tegenvalt is dat de gitaren wat zwak in de mix staan, ik hoor voornamelijk overdonderende drums.
Voor de rest een retegave setlist, dat zeker.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Vrij zinloos eigenlijk, die nummers heb je al lang op andere cd's. Tenzij het live versies zouden zijn luister ik liever Risk.
Overigens vind ik de remaster van Countdown To Extinction nergens tegenvallen qua productie, ik ga hem binnenkort zeker ook aanschaffen.
Overigens vind ik de remaster van Countdown To Extinction nergens tegenvallen qua productie, ik ga hem binnenkort zeker ook aanschaffen.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nee, mn vriendin had hem gekocht.
En ik moet Youthanasia en Countdown To Extinction allebei nog
En ik moet Youthanasia en Countdown To Extinction allebei nog
Ik wil hem ook compleet.Mollusk schreef: Heb je het Rattlehead dan eindelijk compleet?
Alleen, geen zin om de schijven die ik mis nog te kopen. Op Youthanasia na dan, want dat vind ik dan wel weer een gave schijf.
EDIT: ik heb:
Killing is My business (non-emaster)
Peace sells (remaster)
Rest in (remaster)
So far so (remaster)
Countdown to (remaster)
- Mr Brownstone
De geremasterde versie van Rust in piece klinkt echt zoveel beter dan het origineel..je kunt nu eindelijk alle drum en basspartijen horen!Mollusk schreef:Ik heb hem compleet, maar ik moet eigenlijk Rust in Peace nog een keer opnieuw kopen, omdat die cd gebroken is. De rest is intact, maar ik hem zolang vervangen met een cd-r, van de oude, niet geremasterde versie.
The more fuck off the name, the more fuck off the band!
Haha! Die remaster is werkelijk catastrofaal voor het voorheen zo immens gave Take no prisoners en Five magics. Aan sommige platen moet je gewoon niet sleutelen, die zijn goed zoals ze zijn. Rust in peace is zo'n plaat...Mr Brownstone schreef:[..]
De geremasterde versie van Rust in piece klinkt echt zoveel beter dan het origineel..je kunt nu eindelijk alle drum en basspartijen horen!
- Mr Brownstone
Ik weet het niet..Rust in Peace is een van mijn favo platen, maar ik heb me altijd doodgeergerd aan het vlakke en blikken kutgeluid..dat heeft Dave netjes opgepoest met de geremasterde versie...Ernst schreef:[..]
Haha! Die remaster is werkelijk catastrofaal voor het voorheen zo immens gave Take no prisoners en Five magics. Aan sommige platen moet je gewoon niet sleutelen, die zijn goed zoals ze zijn. Rust in peace is zo'n plaat...
The more fuck off the name, the more fuck off the band!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
De bassolo op Take No Prisoners is ietwat verpest, maar verder vind ik de remaster zeker niet verkeerd klinken.
Ik heb vandaag op mijn werk mijn pas aangeschafte Risk en Cryptic Writings (remasters) beluisterd.
Ik ben heel enthousiast over de laatst genoemde. Trust, Almost Honest en Use the Man die ik kende van de verzamelaar zijn goede nummers, waarvan Trust zelfs briljant, maar ook I'll Get Even en A Secret Place kan ik waarderen.
Over Risk ben ik nog niet helemaal uit, maar Wanderlust, Time en Crush 'Em zijn briljant. Ik denk dat het vooral een album is met een paar geweldige nummers, en verder een aantal matige.
Verder zijn Peace Sells bovenal, en als goede tweede Countdown to Extinction, op het moment mijn favoriete albums.
Ik ben heel enthousiast over de laatst genoemde. Trust, Almost Honest en Use the Man die ik kende van de verzamelaar zijn goede nummers, waarvan Trust zelfs briljant, maar ook I'll Get Even en A Secret Place kan ik waarderen.
Over Risk ben ik nog niet helemaal uit, maar Wanderlust, Time en Crush 'Em zijn briljant. Ik denk dat het vooral een album is met een paar geweldige nummers, en verder een aantal matige.
Verder zijn Peace Sells bovenal, en als goede tweede Countdown to Extinction, op het moment mijn favoriete albums.
Als cool metal een genre was, had Megadeth het uitgevonden.
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Hmmm, ok, klinkt niet verkeerd overigens.
Heeft iemand overigens die nieuwe dvd al gehaald? Ik vind hem voorlopig nog iets te prijzig, maar de clips die ervan op Youtube staan klinken erg goed!
Heeft iemand overigens die nieuwe dvd al gehaald? Ik vind hem voorlopig nog iets te prijzig, maar de clips die ervan op Youtube staan klinken erg goed!
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
"Warchest" track listing:
Disc One:
01. Killing Is My Business ... And Business Is Good!
02. The Skull Beneath The Skin
03. Peace Sells
04. Wake Up Dead
05. Devils Island
06. Set The World Afire
07. Into The Lungs Of Hell
08. Anarchy/Problems [session take] *
09. Hook In Mouth
10. Liar
11. In My Darkest Hour
12. No More Mr. Nice Guy
13. "dark themes ..." *
14. Holy Wars ... The Punishment Due [Casey McMackin demo] *
15. Tornado Of Souls [demo] *
16. Five Magics [demo] *
17. Hangar 18
Disc Two:
01. "keeping score ..." *
02. Symphony Of Destruction
03. Go To Hell
04. Foreclosure Of A Dream
05. Architecture Of Aggression [demo] ^
06. Skin O' My Teeth [live at Alpine Valley, East Troy, WI 5/23/92]
07. High Speed Dirt [live at Alpine Valley, East Troy, WI 5/23/92]
08. Ashes In Your Mouth [live at the Cow Palace, S.F., CA 12/4/92]
09. Sweating Bullets [live at the Cow Palace, S.F., CA 12/4/92]
10. Breakpoint [session take] *
11. Angry Again
12. Train Of Consequences
13. Reckoning Day
14. New World Order
15. The Killing Road
16. Strange Ways
17. Paranoid
18. Diadems
19. A Tout Le Monde
Disc Three:
01. Trust
02. Almost Honest
03. Use The Man
04. She-Wolf
05. A Secret Place [live at Woodstock, NY 7/25/99]
06. One Thing ^
07. Duke Nukem
08. Insomnia
09. Crush 'Em
10. Kill The King
11. Dread And The Fugitive Mind
12. Never Say Die
13. Moto Psycho
14. 1000 Times Goodbye
15. Coming Home ^
16. Kick The Chair
17. Of Mice And Men
Disc Four:
All tracks recorded live at Wembley Stadium, London, England 10/16/90
01. Intro/Rattlehead
02. Wake Up Dead *
03. Hangar 18 *
04. Hook In Mouth *
05. The Skull Beneath The Skin *
06. The Conjuring *
07. In My Darkest Hour *
08. Lucretia *
09. Devils Island *
10. Take No Prisoners *
11. Peace Sells *
12. Black Friday *
13. Holy Wars ... The Punishment Due *
14. It's Electric *
15. Anarchy In The U.K. *
Disc Five [DVD]
All tracks recorded live at Hammersmith Odeon, London, England 9/30/92
01. Intro/Holy Wars ... The Punishment Due *
02. Wake Up Dead *
03. Hangar 18 *
04. Lucretia *
05. Sweating Bullets *
06. In My Darkest Hour *
07. Tornado Of Souls *
08. Ashes In Your Mouth *
09. Peace Sells *
10. Anarchy In The U.K. *
* previously unreleased
^ previously unreleased in the U.S.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
What the hell? Waar komt dat ineens vandaan en hoe duur moet dat worden? 
- innuendo
- Lult over cdtjes
Er zit voor mij ook niks interessants tussen. Net als Joris koop ik echt zelden live-cd's. Doe mij maar een DVD dan. Plus dat ik verreweg de meeste nummers wel ergens op cd heb staan. Grappig dat op disc 3 Duke nukem staat, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Het optreden op die dvd is tamelijk geniaal. Het werd eens tijd dat ze daar een goede versie van vrijgaven, mijn versie kent aardig wat generaties van overtapen hehe.
Op youtube staan een aantal clips:
http://youtube.com/watch?v=YUFr2aAfs-U
http://youtube.com/watch?v=9A1GDBsJG5c
en de rest: http://youtube.com/results?search_query ... rch=Search
Op youtube staan een aantal clips:
http://youtube.com/watch?v=YUFr2aAfs-U
http://youtube.com/watch?v=9A1GDBsJG5c
en de rest: http://youtube.com/results?search_query ... rch=Search
"Maya subjects you..."
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Overigens vind ik dat Architecture Of Agression een van de meest underrate Megadeth nummers is, wat een heerlijke song blijft dat toch, zeker de beste van heel Countdown To Extinction. Gave tekst, strakke riffs en catchy zonder blij te worden!
het is een erg mooie box (ligt bij me thuis inmiddels...). De dvd heb ik nog niet bekeken, en het is alleen wat jammer dat er toch aardig wat normale tracks op staan die de fans toch al hebben. Maar gelukkig ook aaridg wat zeldzamere nummers, en een heel live concert uit 1990, en nog die live dvd.
Enige jammere aan de verpakking is dat de rug van de box verkeerd staat. Als je 'm normaal neerlegt zou je verwachten dat je dus het logo en de titel normaal kan lezen, maar nee, dat staat ondersteboven. En als hij dus tussen je normale cds/dvds staat (rechtop), dan staat het dus ook precies de andere kant op als normaal.
Enige jammere aan de verpakking is dat de rug van de box verkeerd staat. Als je 'm normaal neerlegt zou je verwachten dat je dus het logo en de titel normaal kan lezen, maar nee, dat staat ondersteboven. En als hij dus tussen je normale cds/dvds staat (rechtop), dan staat het dus ook precies de andere kant op als normaal.
- Das Gesicht
Glen Drover is uit de band en in zijn plaats speelt nu Chris Broderick!
Ik word hier eigenlijk bestwel blij van want Glens gitaarwerk heeft me nooit veel kunnen boeien.
"January 16, 2008 - CHRIS BRODERICK: "THANKS FOR THE WARM RECEPTION"
New Megadeth lead guitarist Chris Broderick has posted the following message on the Megadeth Forums: "Hello Everyone, Thanks for the warm reception. I realize I have some big shoes to fill and I will do my best. So far I am really enjoying playing all the songs but having only known them for 2 weeks means I have my hands full. I look forward to meeting all of you Megadeth fans and hope to see you on tour.
Chris."
Ik word hier eigenlijk bestwel blij van want Glens gitaarwerk heeft me nooit veel kunnen boeien.
"January 16, 2008 - CHRIS BRODERICK: "THANKS FOR THE WARM RECEPTION"
New Megadeth lead guitarist Chris Broderick has posted the following message on the Megadeth Forums: "Hello Everyone, Thanks for the warm reception. I realize I have some big shoes to fill and I will do my best. So far I am really enjoying playing all the songs but having only known them for 2 weeks means I have my hands full. I look forward to meeting all of you Megadeth fans and hope to see you on tour.
Chris."
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p
- Destructor