Neurotic Deathfest 2011 29/30 april in 013
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Neurotic Deathfest 2011 29/30 april in 013
Dat haalde ik dus ook al naar voren in mijn verhaal, Ork. Ik stond me er vreselijk aan te irriteren tijdens de slam-bands, en jij ook merkte ik bij Vulvectomy. Op Deathfeast vond ik het nog wel leuk, maar ook daar wordt het wel heel vervelend na een paar bands. Het is dan ook jammer dat deze onzin over waait naar Neurotic Deathfest, en ik hoop dat het de volgende keer afgelopen is met dat kinderachtige gedoe.
Zo genoeg negatiefs... Wanneer begint de VVK voor volgend jaar!?!?
Zo genoeg negatiefs... Wanneer begint de VVK voor volgend jaar!?!?
IK heb dat zo hard geschreeuwd dat ik nu nog steeds last van mijn keel heb!fetuskiller schreef: Benighted kwam, zag, en brak de kleine zaal af! Wat een geniale band is dit toch. Alles klopte gewoon aan deze show. Echt geniaal! Wat mij betreft speelt deze band elk jaar op NDF. LET THE BLOOD SPILL, BETWEEN MY BROKEN TEETH!!!!!!!!! Heerlijk!
Ik ben benieuwd wie er volgend jaar gaat headlinen, waarschijnlijk wel weer aanwezig.
- Soulcollector
- Contacteer:
Kleine kans, ik zie het al jaren gebeuren en vind het nog steeds vermakelijk. Laat mensen los gaan zoals ze willen; dat past bij zo'n festival.fetuskiller schreef:Dat haalde ik dus ook al naar voren in mijn verhaal, Ork. Ik stond me er vreselijk aan te irriteren tijdens de slam-bands, en jij ook merkte ik bij Vulvectomy. Op Deathfeast vond ik het nog wel leuk, maar ook daar wordt het wel heel vervelend na een paar bands. Het is dan ook jammer dat deze onzin over waait naar Neurotic Deathfest, en ik hoop dat het de volgende keer afgelopen is met dat kinderachtige gedoe.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- fetuskiller
- Contacteer:
Vind ik niet hoor. NDF staat voor death metal en daar past dat Gerard Joling gedoe niet echt bij in mijn ogen. Daarnaast wordt je raar aangekeken als je een echte pit wilt beginnen of even lekker van je af wilt moshen.Soulcollector schreef:Kleine kans, ik zie het al jaren gebeuren en vind het nog steeds vermakelijk. Laat mensen los gaan zoals ze willen; dat past bij zo'n festival.fetuskiller schreef:Dat haalde ik dus ook al naar voren in mijn verhaal, Ork. Ik stond me er vreselijk aan te irriteren tijdens de slam-bands, en jij ook merkte ik bij Vulvectomy. Op Deathfeast vond ik het nog wel leuk, maar ook daar wordt het wel heel vervelend na een paar bands. Het is dan ook jammer dat deze onzin over waait naar Neurotic Deathfest, en ik hoop dat het de volgende keer afgelopen is met dat kinderachtige gedoe.
En waar hing Jeroen Paul Thesseling trouwens uit, want die miste ik toch wel hoor bij de show van Obscura... Ik heb nergens iets gelezen over dat hij de band verlaten heeft ofzo, of heb ik iets gemist?
sjezus wat een gezeik weer over handjes en rondjes....
heb het gewoon naar je zin joh
Tullepetoanum Metallius
Die rondjes lopen maakt niet uit, maar wel het boos worden als je wil moshen
+1!!!Cranial schreef:sjezus wat een gezeik weer over handjes en rondjes....
mee eens, moet je maar niet vooraan gaan staan
overigens ben ik op zoek naar het optreden van autopsy op dvd... ik weet dat er veel mensen gefilmd hebben in de zaal, iemand die me hieraan kan helpen?
overigens ben ik op zoek naar het optreden van autopsy op dvd... ik weet dat er veel mensen gefilmd hebben in de zaal, iemand die me hieraan kan helpen?
Tullepetoanum Metallius
- Soulcollector
- Contacteer:
Misschien verplichtingen aan Pestilence. Het was in ieder geval een geplande wijziging, want hun hadden als één van de weinige wél een invallende muzikant.fetuskiller schreef:En waar hing Jeroen Paul Thesseling trouwens uit, want die miste ik toch wel hoor bij de show van Obscura... Ik heb nergens iets gelezen over dat hij de band verlaten heeft ofzo, of heb ik iets gemist?
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- fetuskiller
- Contacteer:
Niet zo vreemd ook, dat je een invaller mee neemt als je op tour gaat met Hate Eternal hé
Wel raar dat ze dat niet vooraf naar buiten gebracht hebben.
Wel raar dat ze dat niet vooraf naar buiten gebracht hebben.
Is dat nou Chris Reifert die drumt bij Incantation? Was me totaal niet opgevallen.
edit: Blijkbaar niet, wel een lookalike.
edit: Blijkbaar niet, wel een lookalike.
- fetuskiller
- Contacteer:
Nee joh, die kale knar zit al jaren in Incantation volgens mij... Hij er echter wel op, inderdaad.
Edit: Heb het even opgezocht op Archives: Kyle Severn - Drums (1994-1998, 2000-2007, 2009-present)
Edit: Heb het even opgezocht op Archives: Kyle Severn - Drums (1994-1998, 2000-2007, 2009-present)
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend.
Exhumed
Master
Misery Index
Atheist
Hail Of Bullets
At The Gates
Rompeprop
Hate Eternal
Obituary
Necrophagia
Autopsy
De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals
Exhumed
Master
Misery Index
Atheist
Hail Of Bullets
At The Gates
Rompeprop
Hate Eternal
Obituary
Necrophagia
Autopsy
De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals