In Flames - Reroute to Remain
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Ik heb em wel in huis en op zich is het een aardige cd, in ieder geval beter dan dat wanproduct van een Clayman...dat was huilen met de pet op (alleen de eerste twee nummers en het titelnummer waren gaaf)...
met nu metal invloeden valt het op zich nog wel...alleen is de sound wel wat groovier en zwaarder geworden dan eerst...
maar ik prefereer zelf de albums Lunar Strain en The Jester Race... Colony was aardig maar voorspelbaar en Whoracle was eigenlijk de eerste in de stijl die men voortzette op Colony, Clayman...maar wel op een erg goede manier...
ik denk dat het ook een kwestie van smaak is
met nu metal invloeden valt het op zich nog wel...alleen is de sound wel wat groovier en zwaarder geworden dan eerst...
maar ik prefereer zelf de albums Lunar Strain en The Jester Race... Colony was aardig maar voorspelbaar en Whoracle was eigenlijk de eerste in de stijl die men voortzette op Colony, Clayman...maar wel op een erg goede manier...
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Forseti's Justice
- Yokozuna
- Contacteer:
Ik vind alleen het laatste album nogal poppy, Figure nr.5.pier_hier schreef:al na whoracle vond ik dat de band kwijt was, wat ze ooit hadden, helaas...
de twee platen daarna gingen van slechter naar armoe(met als dieptepunt voor mij een optreden in tilburg)
dacht ik dat t niet nog erger kon.. toen liet reroute to remain horen dat men uiteindelijk de volledige knieval voor commercie heeft gemaakt
helaas al snel nagedaan door een band als soilwork, die ook ooit brute herrie maakte
De rest daarvoor vind ik allemaal prima albums. Ook Natural Borne Chaos, gaaf drumwerk, kicken productie, synth die echt wat toevoegd, atmosferisch, melodieus en toegankelijk

Mee eens, Clayman vind ik ook nog wel een prima album.ik vind clayman zelf vele malen beter dan re-route to remain... ook al is eerstgenoemde plaat al totaal anders dan hun eerste 2 albums, vind ik het erg vet klinken. sja, het rockt gewoon, lekkere catchy, poppy nummers
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- ruben somewhere online
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Kheb 1 clip staan van hen van dat album op zo'n bonuscd die je kreeg bij hammerfall albums etc. maar kvind het zwaar niks.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
persoonlijk zou ik je the jester race of whoracle aanradenHyperion- schreef:weet er iemand van welk album het nummer 'Behind Space' komt ? Ik kan het niet echt terugvinden op hun site.
Verder nog een aanrader welk album ik zou kopen om de band te leren kennen ?
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.
Lunar Strain is idd geweldig.Jeroen schreef:Ik heb em wel in huis en op zich is het een aardige cd, in ieder geval beter dan dat wanproduct van een Clayman...dat was huilen met de pet op (alleen de eerste twee nummers en het titelnummer waren gaaf)...
Ordinary Story vind ikdan weer hun beste nummer ooit.