In Flames - Reroute to Remain
- Disenchanted
- Contacteer:
In Flames - Reroute to Remain
Een tegenvaller, deze laatste plaat van In Flames. Teveel Nu-metal naar mijn smaak, al ontkennen velen dat dit zo is. Op een paar aardige nummers na is de plaat redelijk een wegwerpertje geworden.
I always win. Except when I lose, but then I just don't count it.
www.syncardion.nl
www.syncardion.nl
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Disenchanted
- Contacteer:
alleen als in de goeie categorie zijn topic neertyft, anders kan ie ebola krijgen met koffiearomaSoulcollector schreef:beetje respect voor mijn medegitarist coentje
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Soulcollector
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
- pier_hier
- Contacteer:
al na whoracle vond ik dat de band kwijt was, wat ze ooit hadden, helaas...
de twee platen daarna gingen van slechter naar armoe(met als dieptepunt voor mij een optreden in tilburg)
dacht ik dat t niet nog erger kon.. toen liet reroute to remain horen dat men uiteindelijk de volledige knieval voor commercie heeft gemaakt
helaas al snel nagedaan door een band als soilwork, die ook ooit brute herrie maakte
de twee platen daarna gingen van slechter naar armoe(met als dieptepunt voor mij een optreden in tilburg)
dacht ik dat t niet nog erger kon.. toen liet reroute to remain horen dat men uiteindelijk de volledige knieval voor commercie heeft gemaakt
helaas al snel nagedaan door een band als soilwork, die ook ooit brute herrie maakte
- MetalTroll
- Contacteer:
- pier_hier
- Contacteer:
trouwens dark tranquility ook enigzins... maar toch ben ik een hoop meer onder de indruk van de laatste plaat van die band
die hebben toch ook nog wel nummers op de laatste plaat waarin ze wat meer snelheid en pit tonen en de rustigere nummers hebben niet dat "poging tot cool en hip doen" effect als voorgenoemde bands...
hoewel dat natuurlijk gevoelsmatig kan wezen
plus ze waren geniaal live in de effenaar!
die hebben toch ook nog wel nummers op de laatste plaat waarin ze wat meer snelheid en pit tonen en de rustigere nummers hebben niet dat "poging tot cool en hip doen" effect als voorgenoemde bands...
- Soulcollector
- Contacteer:
- Forseti's Justice
amen.pier_hier schreef:trouwens dark tranquility ook enigzins... maar toch ben ik een hoop meer onder de indruk van de laatste plaat van die band
waar ieder melodisch deathmetal bandje (of hoe je het ook noemen wil) zich stort op dreadlocks, wijde broeken en niet te vergeten het spelen van achterlijke nu metal heeft dark tranquillity zijn softe koers volledig verlaten om weer een heersende beukplaat in elkaar te zetten... dit is echt een van de beste "grote" bands die er op dit moment rondloopt.
Ik vind het helemaal geen slechte cd. Reroute was de eerste cd die ik van In Flames hoorde en ook de eerste cd waarvan ik meteen zei dat ik hem goed vond. Later heb ik andere cd's van In Flames gekocht die ik denk ik wel beter vind, maar Reroute vind ik zeker niet slecht. Het is gewoon anders dan de vorige cd's van In Flames, maar daardoor niet meteen slecht.
- Forseti's Justice
- pier_hier
- Contacteer:
voor mij was whoracle de eerste... toen ie net uit was
vlak daarna the jester race, en een tijdje later lunar strain/subterranean (re-release).....
de platen daarna heb ik of gekopierd of (in t geval van de laatste) ooit eens gedownload, maar nooit echt interessant gevonden
voor mij is the jester race zeker de beste, hoewel whoracle ook zeker erg goeie nummers heeft(maar met die plaat begonnen ze al tekenen te vertonen van de tegenwoordige stijl)
vlak daarna the jester race, en een tijdje later lunar strain/subterranean (re-release).....
de platen daarna heb ik of gekopierd of (in t geval van de laatste) ooit eens gedownload, maar nooit echt interessant gevonden
voor mij is the jester race zeker de beste, hoewel whoracle ook zeker erg goeie nummers heeft(maar met die plaat begonnen ze al tekenen te vertonen van de tegenwoordige stijl)
- inageandsadness
- Contacteer:
Ik heb Soilwork live gezien in het voorprogramma van COB, toen ben ik maar wat gaan drinken want ik vond er geen fuck aan.
Dark Tranquility is altijd een goede band geweest, en ze zitten nu inderdaad helemaal op het goede spoor.
En wat In Flames betreft ben ik het eens met Pier, ze hebben helaas de commerciele knieval gemaakt, hoe hard ze zelf ook roepen dat het niet zo is.
Sowieso ben ik niet zo'n fan van die hele Göthenborg (hoe je dat ook schrijft) scene daarzo, sommige bands lijken wel erg veel op elkaar...
Dark Tranquility is altijd een goede band geweest, en ze zitten nu inderdaad helemaal op het goede spoor.
En wat In Flames betreft ben ik het eens met Pier, ze hebben helaas de commerciele knieval gemaakt, hoe hard ze zelf ook roepen dat het niet zo is.
Sowieso ben ik niet zo'n fan van die hele Göthenborg (hoe je dat ook schrijft) scene daarzo, sommige bands lijken wel erg veel op elkaar...
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
- pier_hier
- Contacteer:
toch erg gave shit voortgebracht zoals at the gatesinageandsadness schreef:Ik heb Soilwork live gezien in het voorprogramma van COB, toen ben ik maar wat gaan drinken want ik vond er geen fuck aan.
maar tegenwoordig aapt iedereen elkander wel na ja.. helaas... alleen dat is bijna in elke stijl muziek tegenwoordig
- inageandsadness
- Contacteer:
At the gates was idd zeer gaaf...sowieso komen uit die streken zeer gave bands. Alleen wordt er tegenwoordig jammer genoeg erg veel nageaapt, je kunt aan veel bands al horen waar ze vandaan komen...pier_hier schreef:[..]
toch erg gave shit voortgebracht zoals at the gates
maar tegenwoordig aapt iedereen elkander wel na ja.. helaas... alleen dat is bijna in elke stijl muziek tegenwoordig
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
- Soulcollector
- Contacteer:
- Dark Angel
- Hieronimus
Ben t best wel met je eens. In Flames mag dan wel commercieler zijn geworden, maar ze zijn er kwalitatief niet slechter op geworden. Zo'n song als Pinball Map of Trigger, daar mogen ze voor mijn part wel een cd van volschrijven.Laus schreef:ik ga niet alles teruglezen.
Maar ik vindt Reroute...zo'n na Clayman de beste CD van In Flames ooit. Ik ken zo ongeveer alles van ze.
was er al langer achter dat ik een commerciele smaak had trouwens.
Makkers staakt uw wild geraas
- metal-willem
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer: