nouja, hoef alleen freezing moon te zien!!
Ik dacht dat jij niet ging Sven?Svenson schreef:Nou, in Zaaddam was het in ieder wel gaaf. Cadaver vond ik zelf ook ontzettend vet, die lui die speelden met maatsoorten alsof het lego was. Gaaf.
Ik vond Maniac een beetje fout in die outfit van hem, en dat om dat kruis heen bungelen was ook nergens voor nodig. Werd wel strak gespeeld, maar ik miste toch wel wat nummers. O.a Funeral Fog en Chainsaw Gutsfuck.
Freezing Moon was briljant, beetje lange versie, maar alsnog. Drumwerk van Hellhammer was ook geniaal, die gast is echt te rap voor woorden.
Al met al gaaf, lekker gedronken, alleen was het super rustig, nog niet eens 100 man.
Jawel?telluriet schreef:[..]
Ik dacht dat jij niet ging Sven?
Ze hebben geen enkel nummer afgerammeld. Het geluid was wat minder, maar de nummers werden heel degelijk gespeeld. Geen fouten of wat dan ook, maar toch, ik vind veel blackmetal live gewoon oninteressant. Blackmetal rost op cd keihard, maar live wil het nog wel eens tegenvallen.Kristof schreef:ik vond lange versie van freezing moon, net boeiend
een van de weinige nummers die ze niet hebben afgerammeld
De productie is wel slecht ja, maar dat geeft niet.Svenson schreef:Jammer dat de productie dusdanig stront is dat wanneer je de volume op 30 zet er al helemaal niks meer over blijft van het toch al niet denderende album.
Die vage gast was asmoday.... Die post niet zoveel op MF...innuendo schreef:Het voorprogramma viel mij erg tegen. maar Mayhem was alles goed goedgemaakt. Ik heb nog met hun op het podium gestaan om vervolgens te gaan crowdsurfen, belandde alleen recht op een glas bier volgens mij, want heel mijn shirt was zeikens nat.
verder phyrexianc, hmaster, doodsridder, tonger en nog een andere vage gast (waarvan ik de nickname neit meer weet) gezien en dat was heel gezellig.
headbangen met doodsridder en phyrex heerschte, jammer dat ik maar 50 minuten van de show heb kunnen zien..
Zeker!!! Stonden doodRidder en ik te wachten voor Het optreden van Mayhem, draatit er zo'n snotjong zich om.... Kijkt mij aan..."Jij hebt ook lef!!" Ikke van "Huh?? hoezo???" "Omdat je een Burzum shirt aan hebt.."verwoesting schreef:Met een Burzum shirt aan naar een concert van Mayhem? Gaaf!