Bericht
door AmnesJAn » ma jun 28, 2004 6:18 pm
Ook maar even een terugblikje dan
Vrijdag:
Suffocation: heerlijke teringherrie, veel van hetzelfde maar absoluut niet saai.
Hypocrisy: heb ik al beter gezien.
Anathema: deels gezien, ben niet bepaald bekend met hun erg nieuwe werk, wel heerlijk om een nummer als One Last Goodbye live te horen en met onze Skinless woord voor woord mee te zingen.
Iced Earth: super, ik snap niet wat men te zeiken heeft op de Ripper, maargoed ik heb ze dan ook niet met Matt live gezien.
Exodus: inmiddels de derde keer, tja wat valt hier nog over te zeggen dan dat deze heren elke keer weer de spreekwoordelijke pannen van de tent blazen.
Zaterdag:
Queensryche: al liggend op het grasveld heerlijke muziek.
Soulfly: de Sepultura nummer waren leuk en ik blijf me afvragen waarom Max van elk optreden een familiefeest moet maken. Bovendien vroeg k me af waarom die hupsmongool van een gitarist een rugzak om had :S
Morbid Angel: dikke vette heersch, beuken tot je neervalt.
My Dying Bride: vond het wel gaaf en apart, maar aangezien ik er vrij weinig van kende had ik het wel gezien na een paar nummers.
Cradle Of Filth: als die-hard cradle hater ben ik hiernaartoe gegaan en werd ik omringd door huppelgoths. Maar ik moet toegeven; ik heb me uitstekend vermaakt, ik vond het een sterk optreden en het klonk vrij strak, had ik niet verwacht.
Motörhead: k vond het vrij zacht staan, maar niettemin zeker gaaf en relaxed al liggend in de zon.
Slipknot: niet mijn band, maar niet zo om te huilen als Dynamo 2000.
Alice Cooper: niet slecht, maarja k had niet meer de concentratie en zin om het eens aandachtig te beluisteren.
Zondag:
Malevolent Creation: kwam wat laat aan, maar 2 nummers gezien, knalde wel.
Destruction: ook inmiddels voor mij de derde keer, deze band blijft heerlijk, bruut knuppelen, een relaxte pit, een lekker zonnetje en een sportieve Schmier.
Killswitch Engage: mja na Destruction komt alles als een koude douche
Testament: wel gaaf, maar had er eerlijk gezegd meer van verwacht.
Death Angel: hoogtepunt van het festival, wat een geweldig optreden. Grappig moment toen de bassist z'n bas het publiek in manouvreerde en de halve tent erop sprong.
Therion: live niet aan mij besteed, misschien wel nog eens op cd gaan luisteren.
COB: leek er op Dynamo, dus uit verveling vrij gauw gegaan
Fear Factory: heerschende heersch, wat knalde dat gaaf zeg
Hatebreed: gaaf ende beuk
Judas Priest: zeker gaaf, maar ben ik een blasfeen als ik zeg dat ik Ripper eigenlijk stemtechnisch een betere zanger vind?
Leuke momentjes nog:
Draconian om 5 uur op maandag morgen na het terugkomen uit de zuiptent uit z'n tent wakker schudden met Der Panzer met de mededeling dat het al 12 uur is en ie echt moet opschieten
Draconian die me vandaag met metaltuup een hartverzaklking bezorgt door me wijs te maken dat Abbath bij Dimmu meedeed
misschien valt me later meer in, ben nu te brak
Laatst gewijzigd door
AmnesJAn op ma jun 28, 2004 6:32 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
לֹא אעבוד