Drumsolo's
Drumsolo's
Heersend, stuk voor stuk, hoe of wat dan ook. Ken er nog niet zoveel, maar die van Immortal & Cryptopsy zijn bijna alles overtreffend. Jammer dat ik die van Horgh weer kwijt ben, iemand? Absoluut gave zooi.
Wat zijn uw favoriete drumsolo's?
Wat zijn uw favoriete drumsolo's?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Hieronimus
Eens kijken wat er nog op m'n pc staat
Bob - Aquanet (van Spastic Ink)
Eric Carr - Drum Solo
Derek Roddy Drum Solo (oe, die is echt lekker!)
Satyricon - Drum Solo
Tool - Drum Solo (die dus van een andere drummer bleek te zijn ^^)
En de drumsolo's van Yokozuna
Eric Carr - Drum Solo
Satyricon - Drum Solo

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- The Horseman
- defenderofsteel
- Hieronimus
- Violent God
- Contacteer:
- The Horseman
- Hieronimus
- The Reckoning
- Lone Starr
- Thaumaturgy
Aha, dat gastje dat constant aan het soleren is zonder daadwerkelijk een fatsoenlijke drumspel af te leveren?Knevelaer schreef:Ik heb een drum solo van 5 minuten op mn pc staan, gespeeld door een jochie van 11. Tony Royster Jr. ofzoiets heet hij, niet normaal! Dit kleine negertje drumt zo de meeste metal drummers eruit!
- Yokozuna
- Contacteer:
Hehe, ik speel geen solo's, gewoon alles door elkaar, en zo goed ben ik nou ook weer niet, vergeleken met Derek Roddy, Frost of Danny ofzo.Hieronimus schreef:Eens kijken wat er nog op m'n pc staat
Eric Carr - Drum Solo
Satyricon - Drum Solo
Ik heb net een nieuwe drummer ontdekt, David Haley van Psycroptic. Het is lang geleden dat ik zo heb staan te kijken van drumwerk, die kerel drumt alles zo ongelooflijk strak en op topsnelheid, gewoon overweldigend. Helaas ken ik geen solo's van hem, maar ze zijn hard naar spul van em op zoek op derek roddy's drumforum

Metal drumsolo's vind ik meestal saai, het is puur gepats. Als dat dan 1 of 2 minuten duurt is het prima en kan het tof zijn, maar sommigen maken het echt te lang.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- Hieronimus
-
-
- Contacteer:
Dat is niet moeilijk, maargoed.Hieronimus schreef:Death - Painkiller (cover van Priest)
Op het begin! _0_
De drumsolo op None so Live van Cryptopsy is fantastisch. Maar beste live solo was de solo van Joey van Slipknot die met een zelfgemaakt systeem ondersteboven hing. En ook nog eens menig drumsolo eruit knalde.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Yokozuna
- Contacteer:
Dat stuk van The Blister Exists is best geinig ja, wordt volgens mij met drums en percussionisten tegelijk gespeeld. Bij drumles hebben we een apart hok waar je altijd vrij mag drummen, laatste keer met m'n drumles-maatje samen dat stukkie even synchroon gespeeld, best tof. Staan trouwens harde nummers op de nieuwe Slipknot yoh, buiten de vocals is het soms gewoon brutal deathmetal!

Ah, drummen is wel leuk enzoAch, het klinkt iig gaaf wat je speelt kerel, ga zo door!

- Yokozuna
- Contacteer:
Das alleen maar snel raggen met dubbelbass, verder niets interessants toch? Dat zouden zoveel deathmetal drummers als solo'tje kunnen spelen (op die snelheid), ook gewoon met improvisatie.
Als je ragsolo's geweldig vind, dan is dat wel leuk ja. Maar volgens mij is het voor niet-drummers wel kut bij het draaien van Heretic telkens die solo te moeten horen (skip skip
)
Als je ragsolo's geweldig vind, dan is dat wel leuk ja. Maar volgens mij is het voor niet-drummers wel kut bij het draaien van Heretic telkens die solo te moeten horen (skip skip

- Violent God
- Contacteer:
Heretic zit zowieso vol met skip-momenten.Yokozuna schreef: Als je ragsolo's geweldig vind, dan is dat wel leuk ja. Maar volgens mij is het voor niet-drummers wel kut bij het draaien van Heretic telkens die solo te moeten horen (skip skip)
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
De drumsolo's van Neil Peart heerschen alle metaldrummers eruit
en Cesar heerscht ook
en Cesar heerscht ook
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Yokozuna schreef:Als hij daar nou eens net zo snel speelt als de omstreden snelheid van "Opening The Gates" van Gateways to Annihilation (300bpm ofzo), en dat live ook nog eventjes doet, dan komt ie al wat geloofwaardiger over

99,99 % van de mensheid kan alleen maar dromen dat ze ooit zo geloofwaardig worden als Pete Sandoval!!!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik ben zo cool dat ik de immortal solo heb geupload voor jullie:
Asjeblieft
Asjeblieft
Heerlijk Helder Taalloeder
- HellcommandeR
Van Barker is er op de dvd World Misanthropy een keer gefilmd hoe Uncle Fester "Blessings Upon The Throne Of Tyranny" drumt........die kerel is echt snel gewoon!Robgoroth schreef:Ha, ik heb die van Horgh weer binnen. Fakking heers, dat was een tijd geleden. Rossen dat die gozer doet. Hebben Hellhammer en Barker geen solo's, eigenlijk?
- disastercasper
- GrafGraver
Op de DVD van Shaman; Ritualive staat een heersende drumsolo.
En op de live CD van Angra; Rebirth World Tour staat ook wel een aardige. Verder zijn Metallica drumsolo's en die van Portnoy uiteraard erg lekker.
En op de live CD van Angra; Rebirth World Tour staat ook wel een aardige. Verder zijn Metallica drumsolo's en die van Portnoy uiteraard erg lekker.
"If there's nothing to do, God we'll turn to you
But if we're an image of you
I reckon you are just as puzzled and ugly too"
- HellcommandeR
Er zijn maar weinig drummers die zo snel en soepel kunnen spelen als Barker, op de gevestigde namen na dan. Ik ben dan zelf geen drummer, maar ik kan toch echt wel horen dat die gozer wel wat in zijn mars heeft.Sander schreef:Ik vind die Barker nu echt een goed voorbeeld van een erg overschatte drummer.
- GrafGraver
Precies, Barker mag misschien overschat zijn, hij kan idd wel ERG snel drummen en toch ritmisch blijven. Vaak ist zo dat drummers opeens heel snel gaan drummen maar dat t ritme niet meer klopt. Maar goed, die nieuwe drummer van Dimmu kan er ook wat van.HellcommandeR schreef:[..]
Er zijn maar weinig drummers die zo snel en soepel kunnen spelen als Barker, op de gevestigde namen na dan. Ik ben dan zelf geen drummer, maar ik kan toch echt wel horen dat die gozer wel wat in zijn mars heeft.
"If there's nothing to do, God we'll turn to you
- HellcommandeR