Line-up
oa.
Ancient Rites
Discipline
Born From Pain
zie http://www.vlamrock.tk/ voor de hele line-up
Wie gaat er nog meer?
Helemaal mee eens! Alleen heb ik Killbots niet gezien. Het stikte er wel van de Hells Angels en de skinheads zeg!Draconian schreef:Zo, het was gaaf
De bands die ik gezien heb:
The Killbots: niet al te overtuigende, maar bij tijd en wijle vrij amusante punk / rock 'n roll
Born From Pain: ondanks de nodige technische problemen zeker een degelijk optreden, met een uitstekende sound
Discipline: toch wel een positieve verrassing: er hing een erg relaxte sfeer, het geluid was goed en het meebrulgehalte hoog
Ancient Rites: na een veel te lange soundcheckvolgde een uiterst aardig optreden, ondanks het zwakke geluid (de keyboards waren nauwelijks te horen en de eerste paar nummers liepen niet helemaal gelijk). De sfeer zat er tegen die tijd erg goed in, kortom een leuke avond
Wij zijn tijdens Discipline gewoon achter zo'n groepje skinheads gaan staan, omdat we toch wisten dat die daarna wel zouden oprotten. Stonden we meteen mooi helemaal vooraan voor Ancient RitesKnevelaer schreef:[..]
Helemaal mee eens! Alleen heb ik Killbots niet gezien. Het stikte er wel van de Hells Angels en de skinheads zeg!