09/10/2004 Altar & Cirith Gorgor, Unitas Wageningen.
09/10/2004 Altar & Cirith Gorgor, Unitas Wageningen.
Altar (death metal)(Youth Against Christ line-up)
Cirith Gorgor (black metal)
Darkdayrising (death/thrash metal)
Zaterdag 9 Oktober
aanvang: 21:00
deur open: 20:30
entree: 6 euro + mnd/jaarkaart (1,10 euro)
http://www.jvunitas.nl
Komt dat zien!
Cirith Gorgor (black metal)
Darkdayrising (death/thrash metal)
Zaterdag 9 Oktober
aanvang: 21:00
deur open: 20:30
entree: 6 euro + mnd/jaarkaart (1,10 euro)
http://www.jvunitas.nl
Komt dat zien!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
nee. Maar er komt wel een bus (bijna) langs.
Bus 86 richting arnhem vanaf Ede Wageningen, eruit bij halte Diedenweg, dan 8 min lopen naar Unitas. (Bus 83 kan ook maar is iets langer lopen).
Het handigste is om de regiotaxi te nemen (wel kort vooraf even reserveren), ben je voor onder de 5 euro pp bij Unitas. (nr 0318-655777).
Tot zover dit bericht.
Bus 86 richting arnhem vanaf Ede Wageningen, eruit bij halte Diedenweg, dan 8 min lopen naar Unitas. (Bus 83 kan ook maar is iets langer lopen).
Het handigste is om de regiotaxi te nemen (wel kort vooraf even reserveren), ben je voor onder de 5 euro pp bij Unitas. (nr 0318-655777).
Tot zover dit bericht.
Ik woon daar jaSuncross schreef:nee. Maar er komt wel een bus (bijna) langs.
Bus 86 richting arnhem vanaf Ede Wageningen, eruit bij halte Diedenweg, dan 4 min lopen naar Unitas. (Bus 83 kan ook maar is iets langer lopen).
Tot zover dit bericht.

Ik bel ze wel even op, om te zeggen dat ze dat moeten veranderen. Die 8 kan voor grote problemen zorgen, dat mensen er te vroeg zijn enzo. Dat moeten we hier in Wageningen niet hebben. We zijn een kleine, geordende gemeente, en kijken met een schuin oog naar overlast.Suncross schreef:don't blame the messenger, ik typ alleen 9292 na.
Vandaar.