Circle takes the square - As the roots undo

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Circle takes the square - As the roots undo

Bericht door XnegativeX » ma aug 30, 2004 5:34 pm

Nadat ik zag dat deze band een 100 toegeschreven kreeg in de Aardschok werd ik uiteraard nieuwsgierig. Ik downloade een MP3 en die klonk, zo oppervlakkig, best lekker. Maar nu ik de cd zelf gekocht heb ben ik echt diep onder de indruk.

[img]http://www.punkrocks.net/images/covers/27448[1].jpg[/img]
Het begint al bij de verpakking. Een digipack met daarop een vreselijk mooi, artistieke weergave van een vogel met een wortel motief. Allemaal in geel en zilver.

De cd begint met iemand die een deuntje fluit. Een melodietje dat je verderop nog weer zult horen. Op nummer 2 barst dan de hel los. Het lijkt wel alsof een man en een vrouw een hevige discussie met elkaar uitvechten op doormiddel van de muziek. De zanger en zangeres schreeuwen en krijsen elkaar argumenten toe. Soms een voor een, soms door elkaar heen en soms zijn ze het met elkaar eens en zingen ze samen (vaak het refrein).

De muziek bestaat veelal uit een muur van chaotisch geluid die je de eerste luisterbeurt omver zal blazen maar waar je later steeds meer melodie en ritme in terug zal vinden. Deze muur van geluid wordt hier en daar doorbroken door rustige accoustische stukken, ambient gedeeltjes, samples of gepraat. Dingen die voor een soort van oorverdovende rust zorgen. Een stilte voor de storm blijkt dan want na zo'n rustpunt barst de ruzie van de beide vocalisten weer los.

Schitterende, intense, emotionele muziek die niet voor iedereen weg is gelegd vrees ik. Maar daarom niet minder mooi.

Luister hier naar het nummer Crowquill:
www.hxcmp3.com/bands/1710

www.circletakesthesquare.com
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 30, 2004 8:02 pm

Weinig interesse voor deze band?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
TELEPETHERION
Berichten: 4342
Lid geworden op: di feb 17, 2004 4:43 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » ma aug 30, 2004 8:06 pm

Oh shit ik las het en ik wou zeggen dat die naam echt über heerscht, ligt ook lekker in de mond
Dit ga ik checken :D
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

Gebruikersavatar
TELEPETHERION
Berichten: 4342
Lid geworden op: di feb 17, 2004 4:43 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » ma aug 30, 2004 8:13 pm

Gecheckt
Die stem is gaaf !
Alleen een beetje rommelig allemaal, wat het gaaf maakt :D
Leuke band en het lijkt inderdaad net alsof ze hevig aan het discussiëren zijn :P
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 30, 2004 8:20 pm

Dat "rommelige" is iets waar je even doorheen moet bijten. Op het eerste gezicht lijkt het heel chaotisch maar je hoort steeds meer structuur en melodie in de muziek. En prachtige, melancholieke sferen ook.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
TELEPETHERION
Berichten: 4342
Lid geworden op: di feb 17, 2004 4:43 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » ma aug 30, 2004 8:23 pm

Het wordt ook steeds beter ja.
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di aug 31, 2004 7:07 pm

Wat gaaf zeg, het lijkt wel een muzikale concept cd. Dat deuntje dat die kerel in nummer 1 fluit steek overal op de rest van de cd de kop weer op. Zo lijken alle nummers met elkaar verbonden.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
TELEPETHERION
Berichten: 4342
Lid geworden op: di feb 17, 2004 4:43 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » di aug 31, 2004 7:34 pm

XnegativeX schreef:Wat gaaf zeg, het lijkt wel een muzikale concept cd. Dat deuntje dat die kerel in nummer 1 fluit steek overal op de rest van de cd de kop weer op. Zo lijken alle nummers met elkaar verbonden.
Briljant ! :D
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

Elio
Berichten: 2387
Lid geworden op: za okt 11, 2003 9:26 pm
Locatie: Geleen

Bericht door Elio » wo sep 01, 2004 12:06 am

vet chaotische shit ja!

np: Backstabbers inc - suicide song for the small town
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

Gebruikersavatar
Summoner
Berichten: 592
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 10:28 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Summoner » wo sep 01, 2004 12:29 am

Van wie is die 100/100 recensie in Aarscock eigenlijk?

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo sep 01, 2004 12:39 am

Ik geloof dat er in een aantal ( lees = een HEEL aantal) topics door bepaalde lieden werd geopperd dat metal vrijwel niet origineel meer kan zijn. Laat ze dit maar luisteren en huiveren :).

Ik heb dit nummer eerder op de avond al een paar keer gehoord en m`n eerste indrukken waren "Neuh, nix voor de Gr." Ik was wel direct gecharmeerd van de manier waarop de man en vrouw hun uitlatingen ten tonele brachten, de emotie die het uitstraalde maar het geheel paste niet binnen mijn muzikale kader.

Nu ik het nummer later op de avond nog een paar keer heb ingeslikt ga je idd steeds meer structuur onderscheiden. Ik denk dat het de chaos en de ongewone manier van "converseren" is die de mensen in de eerste instantie af zal schrikken. Echter weet ik zeker dat diegenen die het later nog eens een kans ( of 10) geven, een dikke parel in de oester zullen vinden.

Dit is geen muziek dat ik vaak zou draaien, toch ben ik erg onder de indruk van de gehele manier waarop alles in elkaar is gezet en vind ik de 100 punten terecht uitgereikt. Hier wil ik zeker nog een hele cd van horen!
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Sai
Berichten: 1468
Lid geworden op: wo mar 17, 2004 5:39 am
Contacteer:

Bericht door Sai » do sep 02, 2004 2:25 pm

Heb er nu een aantal keer naar geluisterd, en begin het steeds vetter te vinden.

In het begin had ik zoiets van WTF! en had het bijna uitgemikt. Maar de volhouder wint ofzo geloof ik.
Under The Banner Of Death

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » do sep 02, 2004 3:33 pm

klinkt erg wreed dit
maar hoe zou je dit qua stijl kunnen omschrijven, mij schiet zo niks te binnen
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
NecRobert
Berichten: 223
Lid geworden op: za apr 26, 2003 12:19 am
Locatie: Joure
Contacteer:

Bericht door NecRobert » do sep 02, 2004 5:18 pm

Ik heb deze plaat nu zo'n half jaar in huis en ik draai 'm nog regelmatig. Lekker om met een kopje koffie wakker te worden :shock:

GEWELDIGE plaat!. Origineel en FOKKING intens!!
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » do sep 02, 2004 5:21 pm

Gr. Dracula schreef:Ik geloof dat er in een aantal ( lees = een HEEL aantal) topics door bepaalde lieden werd geopperd dat metal vrijwel niet origineel meer kan zijn. Laat ze dit maar luisteren en huiveren :).

Ik heb dit nummer eerder op de avond al een paar keer gehoord en m`n eerste indrukken waren "Neuh, nix voor de Gr." Ik was wel direct gecharmeerd van de manier waarop de man en vrouw hun uitlatingen ten tonele brachten, de emotie die het uitstraalde maar het geheel paste niet binnen mijn muzikale kader.

Nu ik het nummer later op de avond nog een paar keer heb ingeslikt ga je idd steeds meer structuur onderscheiden. Ik denk dat het de chaos en de ongewone manier van "converseren" is die de mensen in de eerste instantie af zal schrikken. Echter weet ik zeker dat diegenen die het later nog eens een kans ( of 10) geven, een dikke parel in de oester zullen vinden.

Dit is geen muziek dat ik vaak zou draaien, toch ben ik erg onder de indruk van de gehele manier waarop alles in elkaar is gezet en vind ik de 100 punten terecht uitgereikt. Hier wil ik zeker nog een hele cd van horen!
Als ik het goed heb komt dat nummer Crowquil van hun demo af he..
En dat nummer heb ik serieus hier al misschien 4/6 maanden hier op winamp, en elke keer als dat nummer voorbij komt skip ik winamp door..
1: Te vaak gehoord
2: Irritante zanger
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do sep 02, 2004 6:50 pm

Nee, dat heb je niet goed. Dat nummer staat op As the roots undo.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » do sep 02, 2004 6:52 pm

Ja, dat snap ik ook wel, maar voordat het daar op stond was het nummer allang uit, want ik had het hier al 5/6 maanden op de pc staan (vandaar, het zal wel van een demo zijn meegenomen naar deze full-length)
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 03, 2004 5:20 pm

NecRobert schreef:Ik heb deze plaat nu zo'n half jaar in huis en ik draai 'm nog regelmatig. Lekker om met een kopje koffie wakker te worden :shock:

GEWELDIGE plaat!. Origineel en FOKKING intens!!
Ha! Ik wist wel dat dit jou wel zou aanspreken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 2423
Lid geworden op: za sep 20, 2003 6:12 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Aeolus » vr sep 03, 2004 10:48 pm

Vaag denk ik na de 1x luisteren, maar zal het zeker nog eens proberen.
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]


[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]

Gebruikersavatar
TELEPETHERION
Berichten: 4342
Lid geworden op: di feb 17, 2004 4:43 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » za sep 04, 2004 1:18 pm

Nog steeds geweldig dit
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » za sep 04, 2004 1:27 pm

Een kennis van me is helemaal gek van deze band, en heeft mij een paar liedjes laten horen, maar ik kan er niet echt van onder de indruk zijn. Die zanger bezorgt me metershoog kippenvel, op de negatieve manier.
De muziek zelf is best wel zwaar ok, maar als jeje rot gaat zitten ergeren aan de zanger is de lol er voor mij snel af.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 05, 2004 1:06 pm

Tsja, dit is inderdaad redelijk extreem. Je vind dit geweldig of helemaal niks. Het heeft mij ook best veel tijd gekost voordat dit soort bandjes een beetje vat op mij kregen. Maar deze cd is wel het beste dat in tijden in het screamo genre is uitgekomen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo sep 05, 2004 1:15 pm

helaas werkt de mp3 op dit moment niet. ik wou net gaan luisteren hoe deze band klonk
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » zo sep 05, 2004 1:30 pm

Hehe, maar afgezet. Koppijn Metal :)
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » zo sep 05, 2004 1:33 pm

Ik heb het ook gechecked en ik vind het nu niet echt fantastisch. Dat dit 100 punten in de aardschok heeft verbaasd me dan ook.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 05, 2004 1:35 pm

Dat vind ik een rare opmerking. Dat jij het niet mooi vindt wil nog niet direct zeggen dat het niet goed is.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » zo sep 05, 2004 1:40 pm

Ik verbaas mij er alleen over dat deze cd 100 punten in de Aardschok heeft, mag dat niet?

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 05, 2004 1:43 pm

En ik vind dat een rare opmerking. Mag dat niet?

Damn zeg, wat is dat nou voor antwoord? Het feit dat deze cd een 100 krijgt wil waarschijnlijk zeggen dat degene die de cd reviewt de cd zo goed in elkaar vindt steken op alle vlakken dat hij er een 100 aan toekent. Maar dat wil nog niet zeggen dat jij zijn mening/smaak deelt. Simple as that. Niet echt iets om je over te verbazen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
NecRobert
Berichten: 223
Lid geworden op: za apr 26, 2003 12:19 am
Locatie: Joure
Contacteer:

Bericht door NecRobert » zo sep 05, 2004 1:44 pm

Die 100 punten zijn vooral gebaseerd op het originaliteitsgehalte en de intensiteit die de plaat uitstraalt. Ik vind 100 punten eigenlijk ook zowat onmogelijk (wat is perfectie?), maar die heeft de recensent vooral gegeven om de aandacht op deze band te vestigen.
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » zo sep 05, 2004 1:49 pm

Bij 100 punten had ik gewoon meer verwacht, alles wat hoge punten heeft in de Aardschok check ik altijd, maar bij deze band viel het gewoon gigantisch tegen.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 05, 2004 1:52 pm

Nog meer? :shock: Misschien is 100 punten inderdaad wat overdreven maar het is wel een heel goede band die alles erg goed voor elkaar heeft. Van de originaliteit van de muziek tot de uitvoering tot de productie tot de verpakking.

Wat had jij "meer" of "beter" verwacht dan?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » zo sep 05, 2004 1:57 pm

Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Kijk als ik bands uit de aardschok check met hoge punten dan vind ik het meestal verdomd goed ( check...blackfield, afi, lars Frederiksen and the bastards etc etc etc), maar bij deze band kwam de muziek gewoon niet op mij over, mede omdat de vocalen mij een hartverzakking bezorgte. Ik moet wel toegeven dat het een apart bandje is, maar dit is gewoon niet aan mij besteed.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo sep 05, 2004 2:03 pm

Ik snap ook wel wat je bedoelt. Maar ik ben eigenlijk blij dat een band als deze eens een goede review krijgt. Door veel bladen wordt dit soort muziek vaak afgedaan als een bak herrie. Terwijl dit toch duidelijk meer is als dat. Maar het kan inderdaad best zijn dat je het niks vindt. Dat is gewoon een smaak kwestie.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo sep 05, 2004 4:30 pm

pfff, al kreeg een powermetal band een 100 in de aardschok, ik zou het waarschijnlijk nog steeds niks vinden.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Bambix
Berichten: 1518
Lid geworden op: di jun 22, 2004 11:39 am

Bericht door Bambix » zo sep 05, 2004 5:03 pm

Wat een gezwam over punten toch weer hier...

Lekker boeiend dat een band 100 punten krijgt...gewoon voor jezelf luisteren en je muil houden...
Natural Born Negative

Bambix
Berichten: 1518
Lid geworden op: di jun 22, 2004 11:39 am

Bericht door Bambix » zo sep 05, 2004 10:29 pm

Oh ja, en dan ook weer eens on topic...Ik luister dit album nu voor het eerst en vind het allemaal erg lekker, maar erg vreemd kan ik het niet vinden hoor...

Of ben ik nou te veel gewend? :S
Natural Born Negative

Gebruikersavatar
TELEPETHERION
Berichten: 4342
Lid geworden op: di feb 17, 2004 4:43 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » zo sep 05, 2004 11:10 pm

Er is niks vreemds aan, welke dwaas heeft dat gezegd dan ?
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

Bambix
Berichten: 1518
Lid geworden op: di jun 22, 2004 11:39 am

Bericht door Bambix » zo sep 05, 2004 11:20 pm

"De muziek bestaat veelal uit een muur van chaotisch geluid die je de eerste luisterbeurt omver zal blazen maar waar je later steeds meer melodie en ritme in terug zal vinden. Deze muur van geluid wordt hier en daar doorbroken door rustige accoustische stukken, ambient gedeeltjes, samples of gepraat. Dingen die voor een soort van oorverdovende rust zorgen. Een stilte voor de storm blijkt dan want na zo'n rustpunt barst de ruzie van de beide vocalisten weer los."

"Alleen een beetje rommelig allemaal, wat het gaaf maakt"

"Dat "rommelige" is iets waar je even doorheen moet bijten. Op het eerste gezicht lijkt het heel chaotisch maar je hoort steeds meer structuur en melodie in de muziek."

"Ik geloof dat er in een aantal ( lees = een HEEL aantal) topics door bepaalde lieden werd geopperd dat metal vrijwel niet origineel meer kan zijn. Laat ze dit maar luisteren en huiveren"

"Nu ik het nummer later op de avond nog een paar keer heb ingeslikt ga je idd steeds meer structuur onderscheiden. Ik denk dat het de chaos en de ongewone manier van "converseren" is die de mensen in de eerste instantie af zal schrikken. Echter weet ik zeker dat diegenen die het later nog eens een kans ( of 10) geven, een dikke parel in de oester zullen vinden.

Dit is geen muziek dat ik vaak zou draaien, toch ben ik erg onder de indruk van de gehele manier waarop alles in elkaar is gezet "

"In het begin had ik zoiets van WTF! en had het bijna uitgemikt. Maar de volhouder wint ofzo geloof ik."

"klinkt erg wreed dit
maar hoe zou je dit qua stijl kunnen omschrijven, mij schiet zo niks te binnen"

"Ik heb deze plaat nu zo'n half jaar in huis en ik draai 'm nog regelmatig. Lekker om met een kopje koffie wakker te worden icon_eek.gif

GEWELDIGE plaat!. Origineel en FOKKING intens!!"

"2: Irritante zanger"

"Vaag denk ik na de 1x luisteren, maar zal het zeker nog eens proberen."

"Die zanger bezorgt me metershoog kippenvel, op de negatieve manier.
De muziek zelf is best wel zwaar ok, maar als jeje rot gaat zitten ergeren aan de zanger is de lol er voor mij snel af."

"sja, dit is inderdaad redelijk extreem. Je vind dit geweldig of helemaal niks. Het heeft mij ook best veel tijd gekost voordat dit soort bandjes een beetje vat op mij kregen. Maar deze cd is wel het beste dat in tijden in het screamo genre is uitgekomen."

"Hehe, maar afgezet. Koppijn Metal"

"Ik heb het ook gechecked en ik vind het nu niet echt fantastisch. Dat dit 100 punten in de aardschok heeft verbaasd me dan ook."
Natural Born Negative

Gebruikersavatar
TELEPETHERION
Berichten: 4342
Lid geworden op: di feb 17, 2004 4:43 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » zo okt 10, 2004 7:33 pm

Dit blijft toch wel fakking gaaf zeg!
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za dec 11, 2004 1:47 pm

Ik schop dit topic uit pure interesse even weer omhoog.
Zijn er nog mensen die deze band/cd ondertussen ook zijn gaan waarderen? Ik ben er namelijk, na al die tijd, nogsteeds kompleet verslaafd aan. Een van de meest geniale platen die ik in mijn (redelijk uit de kluiten gewassen) verzameling heb.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Taart
Berichten: 1589
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 8:32 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Taart » za dec 11, 2004 3:06 pm

Ik had dat ene liedje van ze, A Non-Objective portrait of Karma al een jaar geleden gehoord ofzo en vond die toen al heel erg cool, sinds een paar weken de hele cd beluistert en ik kan er zelf ook nog steeds geen genoeg van krijgen, ik vind vooral het liedje 'In The Nervous Light' heel tof, of 'Interview At The Ruins' maar eigenlijk zijn ze allemaal tof, zelfs de intro, wat ik bij andere CD's vaak doorskip.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/Nasgrath/[/url]
[url]http://www.myspace.com/christianjuntunen[/url]

[url=http://www.last.fm/user/Nasgrath/?chartstyle=SilverWeekly][img]http://imagegen.last.fm/SilverWeekly/artists/Nasgrath.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » za dec 11, 2004 3:07 pm

Ik vind 'liedje' zo'n kinderlijke term, eigenlijk.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za dec 11, 2004 5:35 pm

Ja, en?

Wat vind je van de muziek?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr apr 29, 2005 6:34 pm

Speciaal voor Iscariah...

Damn wat een heerlijke muziek is dit toch!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
TELEPETHERION
Berichten: 4342
Lid geworden op: di feb 17, 2004 4:43 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door TELEPETHERION » vr apr 29, 2005 6:38 pm

TELEPETHERION schreef:Dit blijft toch wel fakking gaaf zeg!
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr apr 29, 2005 6:41 pm

XnegativeX schreef:Speciaal voor Iscariah...

Damn wat een heerlijke muziek is dit toch!
ah heerlijk geschift dit, die vocalen maken het gewoon nog hysterischer, heerlijk.


Bedankt Xneg om mij deze band te introduceren! :)

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr apr 29, 2005 6:48 pm

'T was a pleasure.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo jun 29, 2005 2:51 pm

Ik heb eindelijk As The Roots Undo in huis, ik moet me aansluiten bij Xneg.
Heerlijke hysterische en rommelige herrie maar met oog voor detail en diversiteit.
De mannelijk zang en de hardheid van sommige stukken geven het soms ook een zeer licht BMtintje in mijn mening.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jun 29, 2005 7:38 pm

Daar kan ik het wel mee eens zijn ja.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo jul 27, 2005 1:40 pm

Ik schop deze maar eens omhoog.


Ik luister deze cd nu al iedere dag en ik vind hem gewoon fantastisch. Onder al die chaos zit zoveel moois maar je moet even doorbijten en die chaos wordt je element.
Gewoon heerlijk, dit is pas een aanrader.

Plaats reactie